...
#cyberpunk2077
#cyberpunk2077
On musiał walczyć, on musiał biegać, on musiał tworzyć przestrzenie kolegom
Jeśli przypadkiem jakiś skrypt się zbuguje i na drodze przejazdu pojawi się zbłąkany przechodzień albo samochód to w żaden sposób nasz kierowca nie reaguje na to. Albo przez niego przejeżdża jakby był duchem, albo potrąca/taranuje i jedzie jak gdyby nigdy nic.
The wanted system is just one of several big gameplay systems that the Cyberpunk 2077 team is working on.
Cyberpunk 2077 UI coordinator Alvin Liu has revealed that the game will have a "wanted" system that can catch up to players who terrorize NPCs. However, unlike the wanted system in games such as Grand Theft Auto, in Cyberpunk 2077 the police system is blatantly corrupt and takes bribes.
The Night City police
CD Projekt Red’s Senior Level Designer, Miles Tost, recently revealed a few choice details about how the studio handled Night City’s open-world design. For instance, he confirmed that players would be able to explore almost the entire city at will after completing the game’s prologue. Indeed, another thing aspect that he spoke about was how much carnage players can potentially wreak. According to Tost, players may even accidentally kill quest-givers if they go on a rampage in Night City.
Similar to how police mechanics work in GTA, players who embark on a killing spree might eventually attract serious attention.However, the Cyberpunk 2077 system for this is quite a bit more complex. Tost explained that players who become a major target for the Night City police may
Pamiętajcie, kiedyś wszyscy spotkamy się w Choroszczy od #!$%@? głupot na wykopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wykop.pl
Ogólnie to praktycznie cały akt I był zaspoilerowany przed premierą. Śmierć Jackiego i zdrada Dexa w tym trailerze, misje z Maelstromem i Sandrą Dorsett były wałkowane wiele razy, prolog Nomada i Street Kida tak samo. Chyba tylko prologu korpo nie pokazywali.
W sumie też myślałem, że śmierć Jackiego zależy od naszych decyzji i potem trochę się rozczarowałem.