Mirkos, piszę apkę składającą się z kilku modułów: launcher, i pozostałe. Launcher uruchamia pozostałe moduły w osobnych wątkach, przy użyciu child_process.fork i utrzymuje z nimi komunikację (poprzez f. send). Pytanie: jak najlepiej zrobić, żeby Launcher (gdy się wysypie) mógł znaleźć swoje dzieciaki i z nimi pogadać? (Produkcyjnie to działa pod debianem, ale dobrze żeby chodziło też pod windą...)
#pytanie #informatyka mirasy taka sprawa - rodzice mieli laptopa z oryginalnym windowsem, cos się #!$%@? i dali do naprawy jakiemuś idiocie. Ten zrobił format i zainstalował pirata i to inna wersje. No i teraz myślę czy da się jakos z powrotem wygrać oryginalnego Windowsa hone premium? Klucz mam spisany. Jak sciagnę pirata to da radę aktywować go z tym kluczem? Wersja OEM. #windows
Mirki, znacie może jakiś prosty program, który szybko pozwoli zamienić np. kolor paska tytułu wybranego okna? - w celu rozróżnienia dwóch okien tej samej aplikacji...
#gamedev-erzy, z czego korzystaliście przy tworzeniu swojego portfolio? Czysty html + css czy coś bardziej wygórowanego? Chciałem się pobawić Jekyllem tylko coś mi się wydaje, że jest zbyt skomplikowany na to co chcę zrobić(╥﹏╥).
Poczuj klimat lat 80 w stylowym shmupie o wartkiej akcji gorętszej niż dziewczyny na plaży w Miami i oprawie graficznej ładniejszej niż z kasety VHS na którą jeszcze nikt nic nie nagrywał! Oprawa dźwiękowa sprawi, że ubierzesz się w kolorowe ciuchy i zaczniesz szukać dyskoteki w której jeździ
@Nikas: Wywala mi takie coś, ale nie przejmuj się, nie mam karty graficznej;) __________________________________________ ############################################################################################ FATAL ERROR in Fragment Shader compilation ShaderName: shCRT
C:\DOCUME~1\ja\USTAWI~1\Temp\IXP000.TMP\memory(187,4): error X5608: Compiled shader code uses too many arithmetic instruction slots (255). Max. allowed by the target (ps20) is 64. (1,1): error X5609: Compiled shader code uses too many instruction slots (263). Max. allowed by the target (ps20) is 96.
W wielu tytułach pojawia się permanentna śmierć (mówię tu o tytułach typu przykładowo Don't Starve, gdzie po śmierci świat jest usuwany, i wszystko do czego doszliśmy mówiąc kolokwialnie poszło w #!$%@?)
I co myślicie o czymś takim w grze RPG? Ja to widzę w ten sposób, że takie działanie ogromne wpłynęło się w wczucie się w grę, no bo lecimy z fabułą, i nie chcielibyśmy utracić
Hej Mirki, walczę już od jakiegoś czasu z takim problemem. Nie działają mi ajaxy w androidzie 4 (w androidzie 2.3 działają bez problemu). Apka pisana w #javascript przy użyciu #angularjs, ajaxy wysyłane przez $http.post, całość odpalana w #phonegap na androidzie. Nakierujcie na rozwiązanie...
@Ginden: @regis3: Bateria jest nowa, chińska, z CE. Liczę na to, że ktoś miał podobny problem, i napisze "to jest znany problem z androida 4>, chodzi o to, że ..." i rzuci linkiem, którego nie udało mi się znaleźć na stackoverflow :)
@Ginden: Trochę szczegółów: $http.post - promise zwraca fail, i podaje "error", ale bez żadnych szczegółów. Domyślam się, że mogą to być dodatkowe uprawnienia w andku 4, ale nie udało mi się znaleźć nic konkretnego. Na andku 2.3 promise włazi w success i jest ok. Wszystkie uprawnienia dla phonegapa i apki są poustawiane (niby) ok. Sprawdzam linka..
Info dla potomności. Poprzedni projekt polegał na nałożeniu UI w phonegapie, na starszą aplikację w javie. Potem był przenoszony z eclipsa do android studio, i tam były dokładane funkcjonalności związane z ajaxem, które nie działały (nawet na czystym obiekcie xhr). I coś gdzieś po drodze musiało się skopać. Pomogło założenie nowego projektu w phonegapie, następnie import do android studio, i w końcu zmerdżowanie ze starą apką.
Mirki, zaraz mnie strzeli od odkrywania spojlerów w co drugim wpisie. Nie macie jakiegoś skryptu dla chrome, który automatycznie pokazywałby mi, co jest pod spojlerem?
Witajcie, mam taką dziwną sytuację. Piszę apkę korzystającą z mapy (poprzez Angular Google Maps). W kontrolerze mam obiekt $scope.map = {center: xxx, zoom: xxx}. W htmlu . Gdy center i zoom zmieniam po kliknięciu na diva, wszystko działa dobrze, a po kliknięciu na marker - nie działa (wywołanie tej samej funkcji w kontrolerze), ALE po kliknięciu na innego diva zaskakuje, tak jakby dopiero wtedy $scope zauważył, że coś się zmieniło. Dlaczego tak
MirkiJS i $mirki, chcę wysłać konfigurację/langi z backendu do frontendu. Co będzie lepsze? "Wstrzykiwanie" obiektu js-owego w kod strony (ewentualnie pobieranie dynamicznie tworzonego pliku np. config.js), czy pobieranie konfiga ajaxem w osobnym requescie?
Ja różne dane wstrzykuję w kodzie, z kolei langi wczytuję ajaksem (i do tego synchronicznie) Ale tak naprawdę to dałeś mi impuls, żeby się zastanowić na wrzucaniem langów przez Configów nie używam, ale jak gdzieś są to przeważnie są małe, więc chyba najsensowniejsze jest też wrzucanie przez
@Nazywam: Trudne. Przydałoby się jakoś oznaczać miejsce uderzenia, lub np. przesuwać uderzonego klocka o 1-2px, bo czasami mam wrażenie, że gra mnie robi w ch. Ewentualnie zaliczać, gdy uderzenie wypada na styku dwóch klocków (+/- piksel).
#backtothefuture :)