Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko168
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
no-namewasmine
no-namewasmine

no-namewasmine

Dołączył 1 rok i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 856
  • Znaleziska 2
  • Mikroblog 854
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
BaBo
BaBo
BaBo
14.12.2025, 23:21:21
  • 20
Nie wiem co myśleć o tym weselu Anity i Adriana. Nie uważam, że zrobili to za kasę ze zbiórki bo tam każda wypłaconą transze trzeba udowodnić, na co idzie, pokazać faktury itp. Sam pomysł ślubu i wesela też mnie jakoś nie triggeruje, w zasadzie mieli tylko jakąś bieda wersje na parę osób zorganizowana przez tv, może chcieli sobie udowodnić że bardzo się kochają mimo wszystko. Ale jednak ze względu na okoliczności chyba
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 15.12.2025, 09:25:27 via Wykop
  • 12
@BaBo: na pudełku piszą, że na tej stronie gdzie mają zbiórkę nie trzeba się rozliczać tak jak np na siepomaga, nie wiem czy to prawda

Jeśli faktycznie to było ich (jego) marzenie, chciał żyć pełnią życia póki może, i ktoś im to z dobrej woli zasponsorował to wystarczyło zrobić to za zamkniętymi drzwiami, ewentualnie dodac jeden post informujący gawiedź. Zrobili z tego szopkę medialną to i wygląda to jak budowanie
  • Odpowiedz
Gleacher
Gleacher
13.12.2025, 16:00:09
  • 33
Hot take: To co zrobiła Anita z Adrianem to jest po prostu wyłudzenie pieniędzy. Zbiórka była na walkę z chorobą a nie na odwalanie ostatniej wielkiej biby w życiu. Dla mnie to jest chore co oni(ona?) o------i. Obrzydliwe.

#slubodpierwszegowejrzenia
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 16:39:11 via Wykop
  • 30
@Gleacher: +1, nawet jeśli większość była opłacona barterowo to, imho, pokazuje to ich (jej? patrząc na foty) wartości - gdyby chcieli celebrować siebie, swoją "miłość" to pewnie wybrali by kameralną imprezę wśród bliskich(szczególnie, że on z pewnością nie czuje się najlepiej, wątpię by głośna muzyka, migające światła, ogólnie całonocna impreza to coś co jest dla niego komfortowe). A to wyglądało jak akcja influencerska. Już nie wspominając o tym, że jednego
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 18:39:57 via Wykop
  • 4
@kosmoniesporczak: pytanie po co te liczne oznaczenia usługodawców, niezliczone materiały marketingowe, relacje, zapraszanie gości typu uczestnicy ŚOPW(raczej żadni dobrzy znajomi tylko "zaprośmy, będzie to dobrze wyglądało marketingowo" ), dlaczego nie była to zwyczajnie impreza prywatna(nawet w takiej skali) jeśli "przy tej realizacji nie o to chodzi" i wszyscy robili to z dobroci serca, jak twierdzi wedding plannerka ?

Wg mnie jest różnica między założeniem worka pokutnego a próba zdefiniowana przepychu
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 19:25:29 via Wykop
  • 8
@kosmoniesporczak:
Gdybym była w takiej sytuacji to raczej wybrałabym prywatność zamiast darmowych fajerwerków i glam torta na 1000 osób. Wybrałabym tez czas z mężem którego zaraz może nie być zamiast zagranicznego wyjazdu "panieńskiego" z koleżankami. Nie tracilabym czasu na przymiarki sukien ślubnych, przede wszystkim dabałabym o komfort męża, który mówił w jednym z wywiadów że jest w trakcie chemio i radioterapii i potrzebuje "ciszy i spokoju"(w kontekście hałasujących dzieci).
W
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 20:00:59 via Wykop
  • 1
@jestemzdyskonta: dokładnie... Dlatego jest to raczej droga zachcianka by się pokazać, a nie jakies świadectwo miłości, szczególnie gdy masz poważne wydatki, nie mając pracy, raczej trudne czasy przed sobą i świadectwo ślubu od x lat.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 20:04:29 via Wykop
  • 3
@samozwanczy_psycholog: jesteśmy na wykopie, na tagu gdzie non stop oceniamy zachowanie innych, dlatego komentuje "wydarzenia" związane z tagiem. Prywatnie mam to głeboko w 4 literach.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 20:14:13 via Wykop
  • 1
@kosmoniesporczak:

Ja odpowiedziałam że wybrałabym prywatność ie powiedziała "dziękuję ale myśleliśmy o czymś kameralnym/prywatnym" a nie brała wszystko jak leci wbrew mojej woli bo darmo. Nie mówiłam, że nie powinni brać ślubu jeśli go chcieli. Ale w bajki, że oni nie wiedzieli co i jak będzie nie uwierzę. Przecież to jest typową PR owa wypowiedź kobiety która teraz buduje zasięgi(mówię o plannerce)

Był screen na wykopie z jej komentarzem. Nie
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 20:25:47 via Wykop
  • 0
@samozwanczy_psycholog: lol, a ciebie ruszają uczestnicy tego programu i ich relacje za każdym razem gdy tu komentujesz? Jeśli tak to polecam medytację i ćwiczenia oddechowe bo chyba bierzesz to ciut zbyt serio. Dla mnie to nic innego niż zabicie czasu w pracy i owszem to co piszę jest MOJĄ opinią i oceną, do której mam prawo- nie znaczy to, że ta sprawa ma dla mnie jakąkolwiek wagę.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 20:27:49 via Wykop
  • 1
@kosmoniesporczak: nie mając glejaka a organizując zbiórki pieniędzy. Dwie różne sprawy.

Ale ja nie twierdzę, że nie zatrudnili plannerki i wszystko dopinali sami...... To raczej byłoby niedorzeczne. Twierdzę, że raczej wiedzieli gdzie będzie wesele, jak będzie ono wyglądać, co na nim będzie, w jakim stylu w jakim rozmiarze. Twierdzę, że raczej musieli to zaakceptować i nie zostali postawieni przed faktem dokonanym przez usługodawców którzy zrobili wszystko po swojemu, jak chcieli,
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 21:02:29 via Wykop
  • 2
@kosmoniesporczak: przede wszystkim przestań zlepiać moje wypowiedzi bo chociażby to co cytujesz nie było ani do ciebie ani o Anicie i Adrianie. Już ci też pisałam, że wcale nie mówię że nigdzie nie mówiłam, że nie powinni brać ślubu jeśli tego chcieli.

Wyraziłam moja opinię - organizując zbiórkę pieniędzy bierzesz kredyt zaufania u obcych ludzi, organizując bardzo drogie(!!!!!) i wystawne przyjęcie wysyłasz informację, że masz środki, które jesteś w stanie
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 22:18:35 via Wykop
  • 0
@samozwanczy_psycholog: logicznym jest za to zarzucanie mi, że piszę co ja bym zrobiła w momencie gdy dosłownie odpowiadam na pytanie "a jak myślisz, gdybyś był w takiej sytuacji(...)".
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 22:37:20 via Wykop
  • 0
@kosmoniesporczak: to co cytowalaś odnosiło się do komentarza o przepychu i próżność (na weselach ogólnie). Więc nie, akurat tym nie odnosiłam się do Anity i Adriana, nie argumentowałm tym, że "nie wypada brać ślubu", i w ogóle nie twierdziłam (i nie uważam), by tak było.

Bierzesz moje wypowiedzi i je przeinaczasz, mówisz mi co myślę dlatego nie będę odnosić się do reszty bo to nie ma sensu.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 22:47:38 via Wykop
  • 0
@kosmoniesporczak: nielogiczne=rozwinięcie wypowiedzi? Nieadekwatne być może ale nielogiczne?
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 23:05:29 via Wykop
  • 0
@kosmoniesporczak: spoko tylko, że to nadal jest wypowiedz o próżności i przepychu nawet jeśli odnosi się później do Anity i Adriana. A nie argument za tym czy wypada brać ślub czy nie tak jak ty to zespoilaś(jakby tak było to tym 90% też nie wypada?). To jest inna kwestia, to samo robiłaś z glejakiem/zbiórką.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 14.12.2025, 00:12:34 via Wykop
  • 0
@kosmoniesporczak: skoro raczylaś zapytać zamiast mi wmawiać, niesmacznym wg mnie jest influencerski cyrk a nie to, że w ogóle śmieli wziąć ślub(to też wytknelam różnice między workiem pokutnym).

Ty natomiast mi wmawiasz, że ja twierdzę, że nie wypadało im brać slubu bo to próżne/bo on ma glejaka. "Nie wypada też brać ślubu, bo to "nie jest świadectwo miłości, a raczej droga zachcianka żeby się pokazać""," w takim razie można robić
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 14.12.2025, 00:33:23 via Wykop
  • 0
@kosmoniesporczak: napisałam ci jak ta to rozumiem, jeśli cię to nie obchodzi i ty i tak wiesz lepiej po co pytasz.... Zakładam że po to by się kłócić i udowodnić drugiej osobie, że się myli a nie zrozumieć czyjąś perspektywę/co ktoś ma na myśli? Jak pisałam wcześniej, to bez sensu. Ty wiesz swoje a że urojone to swoją drogą.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 14.12.2025, 12:10:49 via Wykop
  • 0
@kosmoniesporczak: "Oni chcieli wziąć ślub, klasyczny i skromny. Dostali full pakiet od branży ślubnej. Jest bezpośrednia informacja o tym, że nie wiedzieli, co dostaną. Plannerka sama się zgłosiła i ogarnęła resztę. Czy możemy mieć tutaj do czynienia z sytuacją "uszczęśliwienia na siłę" - moim zdaniem tak. Mogli się sprzeciwić, ale tego nie zrobili. Nie wiemy dlaczego. Przyjęli "pomoc" zasadną / potrzebną czy tez nie. Nie mi to oceniać."

Zdajesz sobie
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 14.12.2025, 13:15:45 via Wykop
  • 0
@kosmoniesporczak: ta, o ile dobrze pamiętam jest to ok 5k, I doskonale wiem, że większość usług (liczonych osobno) które były jak to sama piszesz "full pakiet" z najwyższej półki branży ślubnej przekracza tą kwotę.

Z pewnością nie świadczą o tym a) oznaczenia usługodawców b) liczne posty, udostępnienia na ich firmowych social mediach. No ale wiadomo, jak z dobroci serca to się nie liczy...
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 14.12.2025, 13:58:42 via Wykop
  • 1
@kosmoniesporczak: https://www.instagram.com/reel/DSMhIlrjScI/

To wcale nie wygląda jak współpraca/spot reklamowy dlatego większości wcale nie stanowią przebitki na dekoracje sali a na końcu nie pojawia się logo firmy plannerskiej i fotografa? W końcu sama plannerka powiedziała "że nie o to chodzi" więc tak pewnie było. Kilku sukni ślubnych również nie dostała od salonu mocno współpracującego z influencerkami no ale jest różnica w dostaniu sukni i "podziękowaniu" przez dedykowany post/oznaczenie salonu a zrobieniem
no-namewasmine - @kosmoniesporczak: https://www.instagram.com/reel/DSMhIlrjScI/

To w...
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 14.12.2025, 14:34:58 via Wykop
  • 3
@kosmoniesporczak: przede wszystkim uważam, że info o tym że "nikt nie oczekiwał korzysci marketingowych" jest niespójne z chociażby powyższym klipem, który ewidentnie ma formę reklamy- punktuje to nie po to by rozliczać ich z pieniędzy (g---o mnie to obchodzi czy i co zaplacili) bo nie zgadzam się z twoją słodko pierdząca wersja nieświadomych niczego ofiar, wg mnie musieli być świadomi w czym będą uczestniczyć - choćby ze względu że mogło
  • Odpowiedz
logink_a
logink_a
13.12.2025, 11:47:11
  • 9
#slubodpierwszegowejrzenia oglądam stories z wesela Anity i Adriana i jakoś przykro się robi. Wiadomo, cieszą się, mają pełno nadziei w sobie a jednak w oczach Adriana widać co się dzieje w jego głowie.
logink_a - #slubodpierwszegowejrzenia oglądam stories z wesela Anity i Adriana i jako...

źródło: temp_file3488503458501493806

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 16:50:58 via Wykop
  • 9
@ixdude: a niby dlaczego? Piesek nie może iść do roboty, zaoszczędzić, nie ma ubezpieczenia, często nie ma bliskich(właścicieli )którzy zarabiają (jak widać dużo skoro są w stanie wydać kilkaset tysięcy na jedną noc, nie wspominając ilu tam było gości? Większość pewno majętna, większość pewnie kupiła nową sukienke, buty, opłaciła fryzjera czy makijażystkę, dojechali kilkaset km, zapłacili za hotel etc ciekawe czy koperty zbierali). Wolę pomóc pieskowi.
  • Odpowiedz
DerMirker
DerMirker
13.12.2025, 15:49:36
  • 32
Jakby mnie legitymował aspirant Inpost z wodomierzem, to przecież pękłbym ze śmiechu. Chłop podejmuje same złe decyzje w życiu #slubodpierwszegowejrzenia
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 13.12.2025, 16:43:42 via Wykop
  • 41
@DerMirker: ja bym chciała.... "Ma pani dowód?" Ja: "Pomidor"
  • Odpowiedz
RealBakman
RealBakman
11.12.2025, 14:44:15
  • 2
Brzoska zostal policjantem czy straznikiem miejskim?

#slubodpierwszegowejrzenia
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 11.12.2025, 16:35:59 via Wykop
  • 6
@RealBakman: "został", poszedł na szkolenie... kto obstawia, że go nie skończy?
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 11.12.2025, 19:19:21 via Wykop
  • 4
@Jednaodpowiedz2: https://wielkopolska.policja.gov.pl/wlk/aktualnosci/267240,KWP-Szkolenie-podstawowe-zawodowe-w-KWP-w-Poznaniu.html wg tego linku to były foty na "uroczyste rozpoczęcie pierwszego szkolenia podstawowego" w Poznaniu. Zaczęło się pod koniec czerwca, skończy się 19 lutego. Ale fakt, wystroili ich w mundury jakby tymi mundurowymi już byli.
  • Odpowiedz
yohana30
yohana30
11.12.2025, 12:41:24
  • 16
Obejrzałam wywiad z Kasią i pierwsze co mi przyszło do głowy to film „Kobiety pragną bardziej”. Niestety jak nam za bardzo zależy to nie widzimy niektórych rzeczy. Czapeczka od początku kręcił i był śliski, jak może komuś być obojętne gdzie będzie mieszkał, to już red flag, to ona łapała go za rękę na decyzji i ciągnęła ten związek. A na nagraniu mówi, że obejrzała program w tv i nie zauważyła, żeby mu
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 11.12.2025, 14:38:48 via Wykop
  • 37
@yohana30: Ja za to winię jej rodzinkę. Na samym początku było widać, że jej się obrywa za bycie "starą" panną i że to jej wina bo jest "trunda", "wybredna". Młodsze rodzeństwo już pożenione i dzieciate a ona pewnie non stop słyszy od matki "dlaczego nie możesz sobie znaleźć męża?"(czy co ona tam walneła na początku) jakby to było proste.... Jak relacje teraz wyglądają każdy wie (czapeczka idealny przykład szuka mamusi
  • Odpowiedz
Bezowemisie
Bezowemisie
Bezowemisie
10.12.2025, 17:24:30
  • 28
#slubodpierwszegowejrzenia Czapeczka ma się teraz za niewiadomo kogo, myśli że złapał pana Boga za nogi bo w wieku 40 lat dostał pracę i jest rozpoznawalny w necie. Natomiast Kasia skromna, za skromna, pewnie wydała mu się nie na miarę jego możliwości. Obstawiam że za rok obudzi się z ręką w nocniku i zobaczy jaką miał szansę i zaprzepaścił.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 10.12.2025, 17:48:52 via Wykop
  • 18
@Bezowemisie: typowy schemat niedojrzałego emocjonalnie faceta....
  • Odpowiedz
kasiaer69
kasiaer69
kasiaer69
08.12.2025, 21:12:59
  • 5
#slubodpierwszegowejrzenia
kasiaer69 - #slubodpierwszegowejrzenia

źródło: IMG_0305

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 09.12.2025, 07:15:10 via Wykop
  • 3
@Pellunia: trochę tak jak zainwestować u Kołcza a potem być zdziwionym.
  • Odpowiedz
nika_blue
nika_blue
07.12.2025, 23:32:25
  • 21
#slubodpierwszegowejrzenia

Ok dokończyłam ten nowy sezon i to jest naprawdę smutne co się działo. Moje przemyślenia:

Kaja i Laweciarz.

Po
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 08.12.2025, 17:41:29 via Wykop
  • 4
@ixdude:

Życie z jakimś mułem na kocią łapę nie oznacza dojrzałości


Jak widać posiadanie dziecka też nie skoro dziecko (bez własnego dziecka mam nadzieje) jest dojrzalsze od ciebie, rodzica.
  • Odpowiedz
yohana30
yohana30
06.12.2025, 12:42:49
  • 92
Jak dla mnie największym rozczarowaniem tego sezonu jest Karolina. Zaczęła z rigczem, wiedziała czego chciała i widziała jaki jest łysy ziemniak. Miała jaja żeby mu to wygarnąć, ale nagle pod wpływem siostry zmieniła się o 180 stopni. Nie wiem co jej nakładła do głowy ale szybko przeszła od momentu w którym nie mogła nawet spać obok ziemniaka, mówiła że ją trzęsie i że nic z tego nie będzie do zakończenia z decyzją
yohana30 - Jak dla mnie największym rozczarowaniem tego sezonu jest Karolina. Zaczęła...

źródło: IMG_5527

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 06.12.2025, 17:18:44 via Wykop
  • 8
@yohana30: a tam, cały wykop stworzył/projektował osobowość Chichotki. Tak naprawdę to ona była cicho ciemna, tyle było widać jej osobowości/wartości co twarzy za okularami. Nawet ta kłótnia z Kołczem ewidentnie była sprowokowana tym, że "on zaczął" i jej obawą na czym stoi a nie przejrzeniem "łysego węża" /gardzeniem jego wartościami (siostrą też by musiała gardzić, bo ona zdeje się jeszcze gorsza) jak tu się wymawia.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 07.12.2025, 11:39:46 via Wykop
  • 0
@jas4226: ogólnie kto by chciał współpracować z ludzmi "nikt" bo wzieli udział w tym programie? ale zawsze jakieś współprace (chyba) im wpadają.
Imho, ona tak samo dbała o wizerunek jak Wężu (kradnę, chyba najlepsza jego ksywka jaką widziałam) dlatego tak bardzo się wkurzyła gdy ten ją wyoutował, że jest inna gdy są kamery i oddała mu dokładnie tym samym(co mu zapowiedziała swoją drogą). Ta końcówka i "przyjaźń" po programie to
  • Odpowiedz
ZielonePomarancze
ZielonePomarancze
07.12.2025, 06:43:03
  • 44
#slubodpierwszegowejrzenia hokejarz totalna odklejka, naprawdę myśli że ktoś opłaca ludzi którzy pytają go w komentarzach jak ma się palenie papierosów do profesjonalnego uprawiania sportu 😆 ego jak 150
ZielonePomarancze - #slubodpierwszegowejrzenia hokejarz totalna odklejka, naprawdę my...

źródło: IMG_0200

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 07.12.2025, 11:23:52 via Wykop
  • 5
@ZielonePomarancze: On się staje największym toksykiem tej edycji....
  • Odpowiedz
CrispySabcia
CrispySabcia
05.12.2025, 23:33:18
  • 0
#slubodpierwszegowejrzenia

https://www.facebook.com/share/g/14R2MZ1Brc1/?mibextid=wwXIfr

Poniedziałek 21:35
CrispySabcia - #slubodpierwszegowejrzenia 

https://www.facebook.com/share/g/14R2MZ1B...

źródło: IMG_1307

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 06.12.2025, 17:28:47 via Wykop
  • 6
@Amanda87: Dokładnie takie same mam odczucia, idę o zakład, że inni ludzie są odpowiedzialni za ostatni sezon niż za te poprzednie. Wcześniej wycinali eksperta bo opinie o nim były zbyt kontrowersyjne (w samym programie chyba nic nie naodwalał?), obecni sami podjudzają i uczestników i widzów.... Dymy lubię ale oglądając tą edycje, czytając to co wypisują to mam niesmak... profesjonalne to nie jest. Jak w kolejnej edycji będą szli w tą
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 07.12.2025, 09:00:45 via Wykop
  • 0
@emma-jane: Dokładnie!
  • Odpowiedz
Opad4991
Opad4991
05.12.2025, 21:06:53
  • 10
#slubodpierwszegowejrzenia Przykra sprawa w sumie
Opad4991 - #slubodpierwszegowejrzenia Przykra sprawa w sumie

źródło: Opera Zrzut ekranu_2025-12-05_220605_www.facebook.com

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 06.12.2025, 17:38:24 via Wykop
  • 4
@Opad4991: Oni chyba wszyscy tam są "udani". Nie śledzę ich ale od dawna (np w komentarzach na pudelku) można było przeczytać ploty od Grażyn, że u nich jest kolorowo tylko na fotach ale to ich sprawa. Ja natomiast zupełnie nie rozumiem tej akcji ze ślubem i w obliczu tak agresywnej choroby i w momencie gdy prosisz o pieniądze na leczenie....
  • Odpowiedz
agaaa_
agaaa_
28.11.2025, 14:16:10
  • 45
#slubodpierwszegowejrzenia na szczęście jednak zobaczymy jeszcze inposta, i to jakiego zadowolonego.
*pewnie kara była 100k za nieprzyjscie na decyzje, po tym co ostawił Boczek rok temu
agaaa_ - #slubodpierwszegowejrzenia na szczęście jednak zobaczymy jeszcze inposta, i ...

źródło: IMG_2738

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 15:21:08 via Wykop
  • 26
@agaaa_: Ksiądz na slubie kościelnym "Czy chcecie dobrowolnie i bez żadnego przymusu zawrzeć związek małżeński?" Inpost: "Pomidor".
Księgowa rodzi, ten sterczy pod porodówką, pielęgniarka "Jest pan ojcem dziecka?" Inpost: "Pomidor".
PIT: PESEL małżonka "Pomidor"
  • Odpowiedz
Mokaczino
Mokaczino
Mokaczino
28.11.2025, 14:21:23
  • 56
#slubodpierwszegowejrzenia czemu siostra Karolajn jest na decyzji??? Wtf???
Mokaczino - #slubodpierwszegowejrzenia czemu siostra Karolajn jest na decyzji??? Wtf?...

źródło: 1000015967

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 15:10:50 via Wykop
  • 0
@Mokaczino: Ciekawe czy to znaczy, że od teraz "decyzje" będą konfrontacjami...
  • Odpowiedz
de_stroyer
de_stroyer
de_stroyer
27.11.2025, 23:20:28
  • 7
#slubodpierwszegowejrzenia Zdaje się Kaja pierwszą współpracę wyrwała XD
de_stroyer - #slubodpierwszegowejrzenia Zdaje się Kaja pierwszą współpracę wyrwała XD

źródło: Zrzut ekranu z 2025-11-28 00-19-24

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 12:20:51 via Wykop
  • 7
@nika98765: jakby jej ten nos przeszkadzał to by pewnie sobie zrobiła, nie zrobiła więc go pewnie akceptuje takim jakim jest. Więc po co ma robić?
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 12:34:21 via Wykop
  • 2
@nika98765: zabawne, właśnie ci odpisałam na temat zbiórki w innym komentarzu...

Ty nie wiesz niczego co insynuujesz a piszesz....
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 12:47:58 via Wykop
  • 6
@nika98765: pytanie skąd? Już cię kiedyś pytałam, jesteś szwagierką Laweciarza?
Cięty język pasuje (chyba nikt tu nie wyłapał jak "ładnie" do męża się zwracała), bycie fanką programu też.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 12:54:50 via Wykop
  • 6
@nika98765: kultura osobista pasuje jak nic....
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 15:03:47 via Wykop
  • 1
@Ryfka__Berkowicz: https://zrzutka.pl/s8w9su takie coś znalazłam
  • Odpowiedz
samozwanczy_psycholog
samozwanczy_psycholog
samozwanczy_psycholog
28.11.2025, 13:45:44
  • 43
#slubodpierwszegowejrzenia
w kościach czuję, że finał może przebić kulki papieru toaletowego w wc
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 13:51:22 via Wykop
  • 2
@walciak: cocojumbo erdol i mamarysia
  • Odpowiedz
W2018WyjdeZPrzegrywu
W2018WyjdeZPrzegrywu
28.11.2025, 12:09:06
  • 0
Co to znaczy setka?

#slubodpierwszegowejrzenia
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 13:34:04 via Wykop
  • 1
@Gleacher: trzeba nimi zastąpić nasze psycholożki w następnym sezonie.
  • Odpowiedz
startwhere
startwhere
startwhere
26.11.2025, 21:59:15
  • 47
Faceci w tym programie są jacyś pokręceni. Co jeden to lepszy. Inpost to mnie serio przeraża, a jeszcze bardziej to, że Kasia nie myśli już trzeźwo, bo uwaga- przy nim czuje się ładna. Zakompleksiona, niedowartościowana dziewczyna zawsze wpadnie w bagno z facetem. Taka zaradna, bystra a ignoruje wszystkie red flagi, bo się chłop cieszy, że jest jego żoną. Nieważne już jego odpalanie się do maksa o pierdy, jego niedojrzałość, urażone ego to
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 27.11.2025, 07:34:36 via Wykop
  • 6
@zdzichpolspzoo: @say-my-name widać jak faceci inaczej myślą.... Obaj panowie, Laweciarz i InPost pokazali, że wybuchają i to z byle powodu, nieproporcjonalnie do sytuacji. To powoduje strach bo spokojnie ma potencjał do eskalacji, nawet gdyby nie doszło do przemocy fizycznej to sama szansa na nią jest groźna. Kobieta się nie obroni. Kolcz nie wykazuje żadnej agresji. Jego biznesy i jego wyimaginowany wizerunek nie zagrażają twojemu życiu i zdrowiu więc nie
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 27.11.2025, 08:14:49 via Wykop
  • 2
@Bumelante: mniej się nie da...
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 27.11.2025, 11:49:36 via Wykop
  • 1
@say-my-name: nie uważam by trzymanie w sobie emocji było ok(i akurat Laweciarz jest idealnym przykładem trzymania w sobie emocji). Zdrowa jednostka emocje reguluje. Ja tylko mówię co jest "straszne" w zachowaniu mężczyzny z perspektywy kobiety. Gość który wychodzi z domu bo kobieta mu coś wygarnęła jest potencjalnie toksyczny ale nie "straszny". Ma znacznie mniejszy potencjał do eskalacji fizycznej (bo to jest zagrożeniem) niż facet co od razu wybucha z agresją
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 27.11.2025, 12:04:47 via Wykop
  • 1
@nika98765: serio robi zbiórki na weta?
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 12:31:42 via Wykop
  • 0
@nika98765: nigdzie nie było powiedziane, że dostała mieszkanie to są domysły i insynuacje wykopków.

Zbiórki nie oceniam, bardzo nie lubię tej nowej "mody" na "dej" ale sama mam kilka zwierzaków i wiem że jak zaczynają się sypać (wspomniała,że drugi pies też potrzebował operacji, ten my też dysplazję, może mają choroby przewlekle) to można popłynąć (bardzo szybko) jeśli chodzi o koszta (szczególnie przy kilku zwierzątkach). Posiadanie i dbanie o zwierzaki w
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 12:45:03 via Wykop
  • 0
@nika98765: skąd to wiesz? Od początku twoich wpisów zdajesz się wiedzieć więcej niż pokazali/było tu gdzieś wyciągnięte?

A co byś zrobiła gdybyś szczerze nie miała na operację? Ja teraz wydaje kilka tysięcy miesięcznie, na same leki, wizyty, badania kontrolne, dobre jedzenie. Jakoś daje radę bo mam oszczędności, nie mam kredytów ale gdybym miała jakiś większy wydatek a tu nagle któreś potrzebowałoby operacji na już to nie wiem co bym zrobiła.
  • Odpowiedz
no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 28.11.2025, 13:27:00 via Wykop
  • 0
@nika98765: Jeszcze raz, skąd to wiesz? Kim jesteś? Bo pisać, szczególnie na wykopie każdy może.
Ja chora nie jestem, mam zwyczajnie geriatryczne zwierzaki więc ona jak najbardziej może mieć wydatki takie jak ja. I też niestety mi się zdarzyło, że moje dalsze otoczenie wyliczało mi ile ja to mam pieniędzy (mają absolutnie zero pojęcia o moich finansach), także...
  • Odpowiedz
mojnowylogin
mojnowylogin
mojnowylogin
27.11.2025, 19:20:53
  • 3
#slubodpierwszegowejrzenia
mojnowylogin - #slubodpierwszegowejrzenia

źródło: image

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

no-namewasmine
no-namewasmine
no-namewasmine 27.11.2025, 19:34:21 via Wykop
  • 4
@mojnowylogin: z włosami nie tylko ma głos jak Wojtek (?) z poprzedniej edycji ale też trochę wygląda jak on
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

No name

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.04.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking