Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko228
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Amanda87
Amanda87

Amanda87

Dołączył 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 263
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 263
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
BaBo
BaBo
BaBo
14.12.2025, 23:21:21
  • 15
Nie wiem co myśleć o tym weselu Anity i Adriana. Nie uważam, że zrobili to za kasę ze zbiórki bo tam każda wypłaconą transze trzeba udowodnić, na co idzie, pokazać faktury itp. Sam pomysł ślubu i wesela też mnie jakoś nie triggeruje, w zasadzie mieli tylko jakąś bieda wersje na parę osób zorganizowana przez tv, może chcieli sobie udowodnić że bardzo się kochają mimo wszystko. Ale jednak ze względu na okoliczności chyba
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 przedwczoraj, 12:44:59 via Wykop
  • 12
@general_row_grotecki: Podobnie uważam.
Miałam w przypadek w bliskiej rodzinie nowotworu z bardzo złymi rokowaniami. Zrobiliśmy imprezę 3 miesiące wcześniej, bo wiedzieliśmy, że w pierwotnym terminie już prawdopodobnie nie będzie miał sił oraz że kontakt z tyloma osobami będzie zbyt ryzykowny (chemia osłabia odporność, zwykły katar może być ostatecznością). A bardzo chciał ją mieć.
Impreza była duża, cała rodzina się zjechała. I w sumie była to już ostatnia taka okazja. Kolejne
  • Odpowiedz
Plankton_20
Plankton_20
09.12.2025, 22:17:21
  • 3
#slubodpierwszegowejrzenia
Kasia - jawnie od początku mówiła, że nie ma szans na przeprowadzkę

Macjejek - jego do programu pchnęła szefowa, która zapewniała, że może on pracować zewsząd. Nawet w innym mieście.

(BrawiSSimo)
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 10.12.2025, 09:43:31 via Wykop
  • 7
@Fala_Magnezu: Kwestia dojrzałości i przewidywania konsekwencji swoich działań.
Ciekawe jak on sobie da radę, kiedy nawet codziennie będzie słyszał wyzwiska na swój temat tylko za to, że jest. Do tego ciągła presja i ocena ze strony przełożonych.
  • Odpowiedz
CrispySabcia
CrispySabcia
05.12.2025, 23:33:18
  • 0
#slubodpierwszegowejrzenia

https://www.facebook.com/share/g/14R2MZ1Brc1/?mibextid=wwXIfr

Poniedziałek 21:35
CrispySabcia - #slubodpierwszegowejrzenia 

https://www.facebook.com/share/g/14R2MZ1B...

źródło: IMG_1307

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 06.12.2025, 12:29:23 via Wykop
  • 14
@general_row_grotecki: Wygląda to jakby zatrudnili jakieś nowe osoby w produkcji. Cały ten sezon był inny, uczestnicy się buntują, ekspertki. Dziwny montaż. To w jaki sposób się komunikują jako produkcja, już wcześniej było widać docinki z ich strony, także w stronę uczestników. Dosłownie chlubią się tym, że były dymy i próbują na tym jak najwięcej ugrać.
  • Odpowiedz
Opad4991
Opad4991
05.12.2025, 21:06:53
  • 10
#slubodpierwszegowejrzenia Przykra sprawa w sumie
Opad4991 - #slubodpierwszegowejrzenia Przykra sprawa w sumie

źródło: Opera Zrzut ekranu_2025-12-05_220605_www.facebook.com

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 05.12.2025, 23:45:04 via Wykop
  • 12
@demaruspl: Z tego co pamiętam z programu to on nie miał bliskich relacji z matką, bliżej był z babcią, to ona bardziej go wychowywała.
  • Odpowiedz
general_row_grotecki
general_row_grotecki
general_row_grotecki
03.12.2025, 11:47:01
  • 14
#slubodpierwszegowejrzenia

No i gdzie te samo gęste zapowiadane przez produkcję?!

Też Wam się wydaje, że ta cała „gra” Kai wg Laweciarza to po prostu on jej też się nie spodobał, ale nie chciała po nim cisnąć w setkach i udawać dobrą zabawę jak u Barakary i Rumcajsa?

Księgowa
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 11:52:49 via Wykop
  • 8
@magicznytaboret: Nie zrezygnował, po prostu od początku tego nie rozwijał i czekał aż umrze śmiercią naturalną (ich relacja, nie ona).
  • Odpowiedz
Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 12:15:33 via Wykop
  • 11
@samozwanczy_psycholog: Od początku odbieram go jako osobę, która nie ma odpowiednich zasobów, aby sobie poradzić z własnymi emocjami.
A co dopiero z emocjami drugiej strony.
To jest naprawdę prosto postrzegający rzeczy facet. Wiele nie potrafi rozpoznać, interpretuje wszystko bardzo prosto i osobiście. Do tego mało pewny siebie i zakompleksiony. Ciężko żyć z kimś takim nawet na poziomie zwykłej znajomości. Byle co może prowadzić do konfliktu na śmierć i życie.
  • Odpowiedz
DarkAlchemy
DarkAlchemy
03.12.2025, 09:56:35
  • 50
Jak ktoś ciekawy wywiadu w DDTVN
#slubodpierwszegowejrzenia
DarkAlchemy - Jak ktoś ciekawy wywiadu w DDTVN
#slubodpierwszegowejrzenia
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 10:30:51 via Wykop
  • 21
@Fala_Magnezu: To on ją ciągle łapie za rękę. Na decyzji było to samo. Po prostu kolejny gest obliczony na konkretny efekt.

Karolina ma instynkt, brakuje jej jednak asertywności, pewności siebie i podążania za odczuciami.
  • Odpowiedz
Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 08:56:24
  • 8
#slubodpierwszegowejrzenia
ddtvn, wg mnie HR i Kołcz coś kręcą. Karolina ewidentnie czegoś nie mówi, tylko przytakuje.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87
Autor
03.12.2025, 09:00:15 via Wykop
  • 1
@Aprilwine: Oczywiście, że tak.
Na pytanie o zarzuty marketingowe, Karolina zaprzeczyła, że nic na tym nie ugrała. Kołcz tylko paczał i milczał z p---r facem.
Materiał pewnie będzie na stronie ddtvn potem.
  • Odpowiedz
thepjoter
thepjoter
thepjoter
03.12.2025, 08:51:36
  • 13
#slubodpierwszegowejrzenia Maciej i Ruda się rozstali w lipcu. Właśnie to powiedziała na Dzień Dobry TVN... wow... I nie bylo przeprowadzki zapowiadanej. Czyli 0/3 się skończyło pozytywnie. Jprdl xd
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 08:52:59 via Wykop
  • 1
@thepjoter: Ale się biedna zestresowała. Strasznie ją maglują. Ciągle te same pytania.
  • Odpowiedz
Fajlip1111
Fajlip1111
03.12.2025, 08:08:13
  • 0
Czy w historii tego programu kiedykolwiek ze wszystkich edycji była para ktora jest ze sobą do teraz?

#slubodpierwszegowejrzenia
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 08:17:48 via Wykop
  • 11
@Fajlip1111: 4 małżeństwa są ze sobą do dzisiaj. 3 z nich mają dzieci.
2 małżeństwa natomiast doczekały się po 1 dziecku, ale ostatecznie się niedługo potem rozwiodły.
Na 33 małżeństwa.
  • Odpowiedz
Clermont
Clermont
03.12.2025, 07:22:06
  • 12
Niepopularna opinia, ale uważam, że Awokado nie jest takim jednoznacznie czarnym charakterem. O ile przed kamerami karykaturalnie budował swój wizerunek i trudno było czuć do niego jakąkolwiek sympatię, o tyle myślę, że prywatnie jest po prostu "specyficzny" i w określonych warunkach, w towarzystwie jakiegoś szczególnego typu człowieka może być do zniesienia. Dużo łatwiej mi wyobrazić go sobie w normalnych relacjach z ludźmi niż chociażby Laweciarza.

#slubodpierwszegowejrzenia
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 07:43:44 via Wykop
  • 6
@kupenstein: Dokładnie. To właśnie w tym tkwi zagrożenie że strony takich osób. Że wydają się w miarę zwykłe, nawet da się je lubić momentami. Przecież gdyby od początku pokazywali swoje zamiary nikt nie dałby się omotać. To jest sedno całej dynamiki, ciepło-zimno, z czasem ciepła coraz mniej, ale osoba je pamiętająca tkwi w tym dalej, bo przecież kiedyś było fajnie, to pewnie we mnie jest coś nie tak. A on
  • Odpowiedz
Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 07:46:51 via Wykop
  • 40
@walciak: Jeżeli czyjeś słowa nie zgadzają się z zachowaniem i nie widać namacalnie tego o czym mówi, to jest jeden z sygnałów ostrzegawczych, nawet jeśli na początku są to niuanse. Już wtedy, gdy czyścił półki w hotelu, Karolina rzuciła mimochodem, że w walizce ma pierdzielnik.
  • Odpowiedz
Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 07:53:14 via Wykop
  • 4
@xenux: Przecież już samo to "typek ewidentnie nie przyszedł tam szukać szczęścia w małżeństwie tylko zdobywać zasięgi czym automatycznie pozbawił Chichotkę szans na udany związek, a to jest bardzo nie w porządku" czyni z niego czarny charakter. Że przyszedł do programu od razu z kłamliwymi intencjami. Gotowy wpakować jakąś obcą kobietę w małżeństwo byle jego sprawa się zgadzała. Bo i owszem, ona małżeństwo zawiera dobrowolnie, ale w założeniu, że druga
  • Odpowiedz
Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 07:16:17
  • 33
#slubodpierwszegowejrzenia Nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale totalnie słabe jest to, jak ta czarnowłosa ekspertka za każdym razem narzuca wręcz laweciarzowi taką, a nie inną narrację. Za każdym razem, gdy on mówi, że nie mówi wprost co myśli, ona robi wtrącenia, że "bo chcesz być kulturalny", "bo nie chcesz nikogo urazić". Od samego początku tłumaczy go w ten sposób. Zamiast się pochylić nad problemem, to robi z
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87
Autor
03.12.2025, 07:37:49 via Wykop
  • 0
@Arisek: Ale Twoje zdanie nie przeczy mojemu, więc negacja jest zbędna ;)

Wiadomo, że żaden szanujący się ekspert nie weźmie udziału w czymś takim. Odkąd mamy obecny skład, to poziom programu jest co raz słabszy. Pewnie wpływ ma na to wiele czynników. Ale to co się wydarzyło w tym sezonie to jakiś nieśmieszny kabaret. Do tego ten dziwny montaż.
  • Odpowiedz
Jestem_tu_tylko_dla_komentarzy
Jestem_tu_tylko_dla_komentarzy
Jestem_tu_tylko_dla_komentarzy
02.12.2025, 21:49:11
  • 31
#slubodpierwszegowejrzenia

Będzie rozwód :D
Karolina i Maciej - https://tvn.pl/programy/slub-od-pierwszego-wejrzenia/aktualnosci/karolina-i-maciej-ze-slubu-od-pierwszego-wejrzenia-11-we-wspolnym-wywiadzie-co-naprawde-ich-laczy-tylko-u-nas-st8782509

"Na rozwód? No nie, nie możemy powiedzieć, że oczekujemy, bo... Nawet nie składaliśmy żadnych dokumentów. Aczkolwiek z dużym prawdopodobieństwem raczej te dokumenty gdzieś tam zostaną złożone. Nie mamy na sobie takiego ciśnienia, że coś musimy nagle załatwiać i nie przeszkadza nam status" - wyjaśniła Karolina.
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 02.12.2025, 21:54:56 via Wykop
  • 54
@Jestem_tu_tylko_dla_komentarzy: Na miejscu Karoliny składałabym pozew jutro z samego rana. Przez wzgląd na te biznesy kołcza lepiej się odciąć jak najszybciej.
  • Odpowiedz
Amanda87
Amanda87
Amanda87 02.12.2025, 22:06:49 via Wykop
  • 9
@Jestem_tu_tylko_dla_komentarzy: Rozdzielność nie zapewnia 100% bezpieczeństwa, nawet w sprawach majątkowych. A są też inne kwestie jak np. dziedziczenie i zwykły testament też tego nie załatwi. Alimenty gdyby np. stał się niezdolny do pracy. Kwestie decydowania w sprawach medycznych itp. itd.
Poza tym przy biznesach tego pokroju nigdy nie wiadomo kto będzie miał potem do kołcza pretensje. A to może stanowić zagrożenie.
Zresztą nawet abstrahując od tego. Jeśli znajdzie sobie kogoś,
  • Odpowiedz
Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 00:28:01 via Wykop
  • 0
@IcyHot: Nie wiem, Ty mi powiedz. Nic o komorniku i sądach nie było pisane.
  • Odpowiedz
lunaria
lunaria
02.12.2025, 23:57:05
  • 61
#slubodpierwszegowejrzenia nadrabiam finał właśnie i wlazła siostrunia, maaaaaaatko jaki cringe, oczu i uszu kąpiel

dlaczego oni w ogóle się śmieją, a nie wyproszą, że to prywatna sprawa ( ಠ_ಠ) co za fałsz w tym sezonie
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 03.12.2025, 00:19:09 via Wykop
  • 35
@lunaria: Nie wyproszą kogoś kogo sami zaprosili. Jak Karolina z Kołczem i ekspertkami wchodzą na salę, to przy stole już stoi 6 krzeseł.
Amanda87 - @lunaria: Nie wyproszą kogoś kogo sami zaprosili. Jak Karolina z Kołczem i...

źródło: Screenshot_20251203_012114_Free Adblocker Browser

Pobierz
  • Odpowiedz
Amanda87
Amanda87
Amanda87 02.12.2025, 22:19:35
  • 7
#slubodpierwszegowejrzenia
Do osób, które oglądają też Rolnika.
Nie sądzicie, że Kasia ma podobną energię co Grzegorz od niewypowiedzianego dowcipu o psie spawaczu? Może pora na crossover? ;)
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87
Autor
02.12.2025, 22:36:14 via Wykop
  • 2
@cimlik: W sumie o tym nie pomyślałam. Ale może ktoś jej coś szepnie. Albo jemu.
  • Odpowiedz
atomowy_grzybb
atomowy_grzybb
02.12.2025, 22:03:16
  • 23
#slubodpierwszegowejrzenia Przyznam ,że ten obejrzenie tego sezonu to była męka...To już nawet nie chodzi o nudę i brak dram (poza odpalonym Laweciarzem) ale całokształt który był zwyczajnie męczący bo tam nikt do nikogo koniec końców nie pasował. IMO format się już wyczerpał jakieś dwie edycje temu, teraz to tylko ciągniecie na siłe chyba ,żeby wykorzystać licencje...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 02.12.2025, 22:26:57 via Wykop
  • 1
@atomowy_grzybb: Proponuję spin off. Jak zostać rozwodnikiem w 30 dni. Scenariusz obejmowałby inscenizacje prawdziwych spraw rozwodowych ślubnych par.
Jak coś to zastrzegam sobie prawa do pomysłu.
  • Odpowiedz
Alkmena
Alkmena
Alkmena
02.12.2025, 21:52:45
  • 19
InPost w sprawie wspólnego zamieszkania i ewentualnej decyzji o przeprowadzce - "nie wiem,ty zdecyduj" - ale Red flag
Najpierw w wizytówce coś mówił chyba że musi być u siebie bo tam ma drużynę,treningi,jego życie nie może istnieć bez sportu któremu oddał pół życia,po czym koleś mówi że obojętne mu gdzie będzie mieszkał
Ona będzie dźwigać cały ciezar życia i odpowiedzialności za wszystkie decyzje za niego. Dlaczego ogarnięta laska,która deklarowała że szuka silnego
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 02.12.2025, 21:58:38 via Wykop
  • 20
@Alkmena: Od początku twierdzę, że on wcale nie był za Kasią, nie kliknęło z jego strony. Po prostu płynął z prądem tyle ile musiał, żeby mu się wizerunek zgadzał.

Kasi życzę wszystkiego najlepszego, oby spotkała kogoś kto w zatroszczy się o nią i będzie mogła trochę odpuścić.
  • Odpowiedz
MonsieurLaBoule
MonsieurLaBoule
02.12.2025, 21:40:30
  • 10
jak zapytasz kogokolwiek czy woli brutalną prawdę czy piękne kłamstwo to powie, że prawdę
a krystian jak w końcu powiedział bez owijania jak on to widzi to płacz i afera, że cham i prostak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#slubodpierwszegowejrzenia
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 02.12.2025, 21:51:33 via Wykop
  • 13
@MonsieurLaBoule: Bo z tą prawdą to chodzi o to, żeby była od początku i na bieżąco, nie na końcu. I nawet jeśli jest brutalna to można ją podać w kulturalny sposób. Taki tam niuans.

Inną sprawą jest, że sporo ludzi lubi "prawdę" tylko jeśli zgadza się ona z ich punktem widzenia.
  • Odpowiedz
ZielonePomarancze
ZielonePomarancze
02.12.2025, 21:18:25
  • 71
#slubodpierwszegowejrzenia jestem zawiedziona Karoliną, tak gościa dobrze zaczytała na początku a teraz znów potulne hihihi
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Amanda87
Amanda87
Amanda87 02.12.2025, 21:21:13 via Wykop
  • 1
@ZielonePomarancze: Siostra powiedziała, że kryzys był po 1,5 tygodnia? Nie wiem czy dobrze usłyszałam. Jeśli tak, to szybko się zorientowała, ale oni ją jeszcze szybciej spacyfikowali.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking