Morele.net jak zwykle w formie...
#morele @morele_net: Zostałem pokarany przez los za złamanie zasady "nigdy więcej Morele"!
z- 45
- #
- #
- #
#morele @morele_net: Zostałem pokarany przez los za złamanie zasady "nigdy więcej Morele"!
zMorele.net. Tu jest reklamacja nieprawidłowego montażu (poprzedzająca reklamację obudowy; dołączony link). W powiązaniu ze sprzedażą obudowy o niewłaściwych parametrach.Kumulacyjnie, dużo błędów i niedociągnięć jak na 1 zestaw- "profesjonalnie i z wiedzą" składany z automatu.Nie biorą...
zKręcę aferę! Chcesz coś kupić w Morele.net? Zastanów się dwa razy bo Twoja paczka wyląduje w innym mieście, a po zwrocie wyląduje tam ponownie...
zMorele.net ma w poważaniu dyspozycję klienta o zmianę adresu przesyłki i zamraża nieswoje pieniądze na tydzień. 20.11: Złożenie zamówienia, początkowy adres dostawy: Gdańsk 23.11: Telefon do Biura Obsługi Morele.net w celu zmiany adresu przesyłki na Poznań 24.11: Paczka przygotowana do wysyłki...
zWydaje się, że w morelach wszystko przebiega fajnie do momentu założenia ticketa, :).
zReklamacja w Morele Rozdział pierwszy. Pewnego sierpniowego dnia (a konkretniej 29 sierpnia) moja nowiutka, nie mająca nawet miesiąca karta graficzna postanowiła zrobić psikusa i paść... ale nie tak zwyczajnie, o co to to nie. Postanowiła nie działać.... jak się jej używa zgodnie z...
zKrótki opis jak rodzima firma traktuje prawa konsumenckie swojego klienta na przykładzie sklep-presto.pl, morele.net i konsumenta - wykopka. Ludzie, walczmy o swoje prawa!
zZ racji że kiedyś trafiałem tutaj na posty(?) na temat Morele.net to sam postanowiłem się podzielić tym tutaj. Chodzi o konkurs "Wejdź do gry II" a dokładniej o zasady wygrywania i otrzymywania nagród.
zOdebrałem paczkę z paczkomatu. Jego zawartość nie miłosiernie latała i obijała się w pudełku. Brak jakichkolwiek wypełniaczy. Mam obawy co do stanu dysku. Opakowanie samego dysku z poodrywanymi naklejkami, wygląda jakby przeszło przez kilka rąk. Dodatkowo dysk jest prawie rok po gwarancji.
z#morele #reklamacja #klawiatura #hyperx #obsługa Chciałbym się podzielić z wami moimi doświadczeniami z najlepszą obsługą klienta w Polsce. Zacznę od początku. Moja klawiatura HyperX Alloy Elite RGB Cherry MX Brown zakupiona w sklepie Morele.net, po ponad roku użytkowania zaczęła mieć pewne...
zWykop.pl
W przypadku stwierdzenia braku towaru lub niezgodności towaru z zamówieniem, należy spisać w obecności kuriera protokół szkody, a następnie zgłoś reklamację logistyczną, załączając skan protokołu.
W przypadku stwierdzenia braku/niezgodności towaru po oddaleniu się kuriera, możesz niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie kurierskiej (do 7 dni od daty otrzymania przesyłki).