@xerdos Przeanalizowaliśmy Twoje zgłoszenie, niestety Twoja reklamacja została odrzucona przez producenta ze względu na mechaniczne uszkodzenie klawisza.
Morele: "to nie nasze - wiemy to, choć nie wiemy co sprzedaliśmy"
Morele twierdzi, że nie sprzedało mi karty graficznej o danym S/N, jednocześnie nie wie jaki jest numer karty, która została mi sprzedana - mimo to, jest to dla nich podstawa do nieuznania reklamacji.
z- 342
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Regularnie wprowadzamy usprawnienia, które mają poprawić jakość obsługi reklamacji.
Wszystkie towary kupowane przez morele.net mają spisywane numery seryjne na poziomie dystrybucji i w wypadku naprawy/zwrotu kody są sprawdzane (część podzespołów w Polsce naprawiane są za pośrednictwem dystrybutorów. Z naszymi największymi partnerami w tym zakresie zmieniliśmy sposób współpracy
Nam też w wskaźnikach "względnych" wychodziło, że coraz lepiej obsługujemy Klientów. Niższe % niezadowolonych do zadowolonych Klientów, niższe procenty źle ocenianych reklamacji. Tylko to był nasz błąd w myśleniu, który teraz próbujemy odwrócić. Otóż przy naszym wzroście (bardzo wysokim rok do roku) niższy procent niezadowolonych klientów do zadowolonych oznacza... więcej niezadowolonych Klientów ilościowo - ponad akceptowalny poziom. Wniosek z tego taki, że wraz