Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko199
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
mkolumb
mkolumb

mkolumb

Dołączył 10 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 186
  • Znaleziska 91
  • Mikroblog 95
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1
ziobro2
ziobro2
19.02.2018, 15:06:02 via Android
  • 38
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mkolumb
mkolumb
mkolumb 19.02.2018, 15:27:16
  • 0
@bihu: Narciarstwo dowolne i alpejskie też podlega pod PZN. O dowolne nikt nie ma pretensji, nie mamy tutaj tradycji, ale mamy je w pozostałych konkurencjach. Może nie takie jak w skokach, ale to cię odwala to jest dramat całkowity.
  • Odpowiedz
Viro
Viro
Viro
19.02.2018, 15:09:39 via iOS
  • 49
Nabijacie się ze Szczesnego a on nawija po angielsku najlepiej ze wszystkich dziadów z TVP, a po Niemiecku deklasuje nawet rodowitych Niemców xd
#skoki
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mkolumb
mkolumb
mkolumb 19.02.2018, 15:20:38
  • 7
@Viro: Tylko co z tego jak gościa się nie da słuchać. Merytorycznie leży i tyle.
  • Odpowiedz

575

Znów głośno o Willi Karpatia. Właściciel się broni

Znów głośno o Willi Karpatia. Właściciel się broni

Wracamy do sprawy Willi Karpatia, o której znów głośno w sieci po kolejnym krytycznym wpisie niezadowolonego gościa. Problem w tym, że sytuację zupełnie inaczej widzą właściciele obiektu.

Szaku69
z
turystyka.wp.pl
dodany: 06.02.2018, 19:29:12
  • 113
  • #
    polska
  • #
    willakarpatia
  • #
    januszebiznesu
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 22:32:53
  • 103
@tibusiek: Szkoda, że WP sobie nie zadało trudu napisania do nas, skoro dzwonili do właścicieli.

"– Grupa otrzymała zniżkę 30 proc. i chciała obniżyć ją o kolejne 30 proc., co było dla nas nie do przyjęcia. Wezwaliśmy policję, ponieważ mieli zamiar wyjechać bez uregulowania pobytu. Spisano protokół, a jeśli wciągu kilku dni nie otrzymamy wpłaty, sprawa będzie skierowana na drogę cywilną – mówi w rozmowie z WP pracownik Willi Karpatia."


Tak
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 23:15:48
  • 13
@tom_ix: 100 zł za osobę w nowych pokojach.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 23:17:32
  • 7
@tom_ix: Przypuszczam że w tych 30% rozchodzi się o oczekiwanie przez nas obniżki o 30 zł za cenę w starych pokojach ze względu na zupełnie inny standard. Do nowych nie było żadnych zastrzeżeń w kwestii ceny. Były inne, ale nie były przedmiotem żadnych negocjacji, co najwyżej były zgłaszane przez nas i olewane przez właścicieli.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 23:23:23
  • 1
@tom_ix: Właściciele proponowali 10 zł obniżki, my nie przystaliśmy, oczekiwaliśmy 30 zł. I chyba o te 30 zł ze 100 zł im się rozchodzi :)
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 23:24:28
  • 2
@tom_ix: Oczywiście tak jak mówiłem kilkukrotnie - nie za wszystko tak jak sugeruje artykuł. Jedynie za stare pokoje.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 23:59:12
  • 23
@wieslawski:

W kwestii narzekań:
cytując z https://www.wykop.pl/link/4152655/willa-karpatia-odcinek-5799-pt-przekonalismy-sie-na-wlasnej-skorze/
"Odniosę się też do zakłócania ciszy i domniemanych gróźb. Któregoś razu zapukał do nas sąsiad i poprosił grzecznie, byśmy byli ciszej, bo dzieci śpią. I my równie grzecznie przeprosiliśmy i staraliśmy się nie hałasować.
Pomówienia, że balowaliśmy nocami i ciągle hałasowaliśmy są nie na miejscu. Dziwi mnie tylko, dlaczego nikt nie miał pretensji do dzieci, które szalały na korytarzu po 22 (godzina rozpoczęcia ciszy
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 00:11:31
  • 17
@wieslawski: Jedna kwestia z tym uszkodzeniem.

"– To prawda, o godz. 16:00 pojawiła się zgłoszenie dotyczące uszkodzenia jednego z pojazdów na parkingu należącym do pensjonatu przez prawdopodobnie parkujący tam wcześniej autokar. Ponadto właścicielka zgłosiła uszkodzenie mienia w postaci krzeseł, ale nie udało się tego doprecyzować, ponieważ znajdowały się w miejscu ogólnodostępnym i wszyscy mieli do nich dostęp – wyjaśnia rzecznik policji."


Wyruszyliśmy trochę po 12 z posesji i dziwne, żeby
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 06:17:44 via iOS
  • 5
@m0rgi: @kamien23: proszę was czytajcie dokładnie co pisałem w różnych miejscach :) Nie ja płaciłem za pokoje, po zapłacie zaliczek itp. do rozliczenia w dniu wyjazdu zostały (zakładając brak obniżek) ok. 2k. Kolega który płacił za grupę poszedł się rozliczyć wraz z osobami mieszkającymi w starych pokojach. Ot co. Wezwano policję nim cokolwiek zostało zapłacone, tak jak pisałem myślano że chcemy uciec. W końcu ustąpiliśmy czyli kolega który
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 06:19:31 via iOS
  • 3
@dr_justice: nigdzie nie twierdziliśmy że przyjęliśmy obniżkę. Wręcz przeciwnie. Polecam przeczytać oryginalny post i również poniżej moje wyjaśnienia odnośnie artykułu
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 06:24:26 via iOS
  • 1
@nonkonformista: http://www.wykop.pl/link/4152529/znow-glosno-o-willi-karpatia-wlasciciel-sie-broni/#comment-52505761 w tym komentarzu do tego wykopa to wyjaśniam
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 06:27:35 via iOS
  • 0
Uprzedzając jeszcze pytanie - dlaczego do zapłaty zostało i tyle wpisano 1000 a nie 840 to nie mam pojęcia, może "równy rachunek".
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 10:59:43
  • 2
W związku z tym, że WP nie zadało sobie trudu napisania do mnie, niedługo po zobaczeniu tego artykułu wysłałem maila z prośbą o sprostowanie załączone wyżej - https://www.wykop.pl/link/4152529/comment/52502445/#comment-52502445

Ponieważ się nie ustosunkowano załączam na dowód zdjęcia maila
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 10:59:50
  • 2
mkolumb

źródło: comment_SmuBmDuxCvGqL7FQALMwj2WsDucMS8b5.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 11:00:01
  • 3
mkolumb

źródło: comment_uaY2hrlMxuzpl2tLsfkizbj60MVDL2V7.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 15:58:37
  • 1
@deathcoder: Te 30% to rozchodzi się o różnicę w cenie NOWYCH kwater względem ceny wyjściowej dla małych grup, a ceny którą wynegocjowaliśmy za nie PRZED przyjazdem.
To NIE JEST zniżka jaką dostaliśmy PO przyjeździe jak sugerujesz.

Wg relacji właścicieli normalna cena w nowych pokojach to 140 zł, a w starych 100 zł.

My wynegocjowaliśmy 100 zł za nowe i wszystkie miały być nowe (ustalenia
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 16:02:24
  • 5
@rskkk: Te 30% to rozchodzi się o różnicę w cenie NOWYCH kwater względem ceny wyjściowej dla małych grup, a ceny którą wynegocjowaliśmy za nie PRZED przyjazdem.

Wg relacji właścicieli normalna cena w nowych pokojach to 140 zł, a w starych 100 zł.

My wynegocjowaliśmy 100 zł za nowe i wszystkie miały być nowe (ustalenia PRZED przyjazdem).
Na miejscu okazało się, że część
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 18:59:37
  • 0
@nonkonformista:

Winno być 1000 zł na oświadczeniu i tyle jest, bo tyle nasz "kierownik" nie dopłacił po całej tej awanturze (ale dlaczego nie dopłacił 1000 a nie 840 to nie powiem, bo niestety nie wiem, prawdopodobnie dla równego rachunku tak uzgodniono, a po tej całej awanturze to już mieliśmy trochę dość tematu i nie poruszaliśmy każdej pierdoły).

Trochę ponad 2k to kwota, która była do rozliczenia w ostatnim dniu, stąd

854

Willa Karpatia - odcinek 5799 pt. Przekonaliśmy się na własnej skórze...

#willakarpatia Uprzedzając potencjalne komentarze - tak, jestem tu pierwszy raz, wcześniej nie wypowiadałam się na takie tematy publicznie, ale tym razem sądzę, że mój głos może wnieść coś do dyskusji na temat Wilii Karpatia. Wciąż nie mogę wyjść zdumienia, jak tak pięknie położony obiekt,...

chem_fun
z
wykop.pl
dodany: 06.02.2018, 21:03:36
  • 174
  • #
    polska
  • #
    willakarpatia
  • #
    tatry
  • #
    cebula
  • #
    januszebiznesu
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 07:55:43 via iOS
  • 8
@adrian43: Wystawili za nocleg :) Paragon jest na wykopie w innym wątku
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 07:59:10 via iOS
  • 15
@adrian43: no właśnie wystawili za parking jako nocleg :) a stawki vat inne :p
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 08:09:06 via iOS
  • 4
@adrian43: ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 08:27:46 via iOS
  • 6
@director: Nie 2-4 a 4-5. Nie 2k a 1k. Papiery że mieliśmy mieć nowe pokoje są, ale za radą kolegi trochę bardziej obeznanego w prawie zdecydowaliśmy że zostawiamy na ewentualny sąd. Zastrzeżenia zgłaszaliśmy niedługo po zakwaterowaniu. Nasz błąd był taki że trzeba było wtedy wezwać policję i tu masz rację. Załączam też link do komentarza z wyjaśnieniem tych 2k https://www.wykop.pl/link/4152529/comment/52505761#comment-52505761
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 08:35:13 via iOS
  • 3
@director: ok. 20-25k. 100 za osobę za dzień 6 noclegów i ok. 40 osób

Nas postawili przed faktem dokonanym, brak doświadczenia dał o sobie znać i trochę źle to rozegraliśmy. Teraz tylko ostrzec innych bo jak widać sylwester nie był przypadkiem
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 10:46:32
  • 0
@plu5: G---o nie było w pokoju. Przed zakwaterowaniem koleżanka poszła do ogólnodostępnej łazienki
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 11:50:44 via iOS
  • 0
@_komentator_: Bo były niezgodne z umową. Nie uważam że 100 za osobę, gdy 4 wrzucamy do pokoju 2-osobowego to cena schroniska
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 11:56:51 via iOS
  • 0
@_komentator_: Czytałeś cały wątek pod pierwszego postu? Umowa jest pisemna, ja nie podpisałem, ale kolega który organizował tak
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 12:13:17 via iOS
  • 0
@_komentator_: No więc nie czytałeś całej sprawy, wątków jest tu kilka, sprawy były wyjaśniane, również te co poruszyłeś. Wystarczy poszukać. Nie rozchodzi się o cenę ale o zasady, stać nas było na droższe miejsca ale nie były wolne w takiej ilości po odwołaniu nam rezerwacji w innym miejscu, kolega obdzwonił pół południa Polski. Nigdy nie zgodzę się na to że ustalam cenę X za Y, przyjeżdżam na miejsce i okazuje
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 15:26:37
  • 1
@_komentator_: Nope. Wynegocjowaliśmy przed przyjazdem cenę 100 zł za pokoje nowe, nie było ŻADNEJ mowy o pokojach w starej części. A na miejscu nam je dali i za nie oczekiwaliśmy zniżki względem 100 zł, ponieważ była to niezgodność z umową. Negocjowaliśmy praktycznie od początku, tylko nic to nie dawało, poza tym obiecywano nam przenosiny do nowych (wówczas nie oczekiwalibyśmy obniżki) i nie spełniono. I o to się rozchodzi. Dlatego proszę
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 15:31:24
  • 1
@_komentator_:
https://www.wykop.pl/link/4149621/willa-karpatia-odcinek-5817/
https://www.wykop.pl/wpis/29814503/pamietacie-afere-sylwestrowa-w-willa-karpatia-praw/

Dodam jeszcze ponownie - po tym jak nam dano pokoje niezgodne z umową i kolega organizator z naszego ramienia to zobaczył (nie każdy członek naszej grupy wiedział jakie miały być pokoje, a w momencie kwaterowania kolegi nie było na miejscu) to zaproponowano nam obniżkę w wysokości nie 30% jak sugerują właściciele, ale 10%. A oczekiwaliśmy 30% i nie przystaliśmy na te 10%. Dlatego były ponowne negocjacje w
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 15:46:02
  • 2
@_komentator_: Jeszcze jedna rzecz, bo chyba w końcu załapałem o co kaman z tą zniżką 30%, którą dostaliśmy.
Przypuszczam, że rozchodzi się o różnicę w cenie NOWYCH kwater względem ceny wyjściowej dla małych grup, a ceny którą wynegocjowaliśmy za nie PRZED przyjazdem.

Wg relacji właścicieli normalna cena w nowych pokojach to 140 zł, a w starych 100 zł.

My wynegocjowaliśmy 100 zł za nowe i wszystkie miały być nowe (ustalenia
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 16:24:17
  • 1
@_komentator_: Ależ oczywiście, że wyżywienie nie jest negocjowalne :)
Powiem więcej - skoro było takie samo to różnica 40 zł jest różnicą za sam pokój i należałoby od tych 140 zł odjąć koszty wyżywienia i stąd wziąć procent.
Byłby większy niż 30% którego oczekiwaliśmy.
Więc tak - źle liczę, bo na naszą niekorzyść.

Najpierw zgłosiliśmy różnego rodzaju problemy z pokojami, które

1502

WILLA KARPATIA cannot into Kasy Fiskalne

WILLA KARPATIA cannot into Kasy Fiskalne

Willa Karpatia cannot nie tylko into internety, ale into kasy fiskalne i paragony też. Znajomy [$~9dc19df4354f46bed5e7c4e89af3c420~$] dostał taki oto paragon: Pomijając fakt, że za opłatę za parkowanie jest inna stawka VAT to wystawianie paragonu na NOCLEG jest także błędem. Zgodnie z: INTERPRETACJA OGÓLNA Nr...

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 07.02.2018, 07:48:09
  • 189
  • #
    polska
  • #
    villakarpatia
  • #
    afera
mkolumb
mkolumb
mkolumb 07.02.2018, 13:08:44
  • 6
@roladki_z_ciasta2: Yup :)
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 08:18:02
  • 1967
Pamiętacie aferę sylwestrową w Willa Karpatia?
Prawdopodobnie ta cała akcja to 100% prawda.

Wraz z dużą (ok. 40 osób) grupą złożoną z rodziny i znajomych odwiedziliśmy ten nieszczęsny przybytek (część przyjechała autami, część wynajętym autobusem).
Wg pierwotnych uzgodnień mieliśmy dostać wszystkie pokoje w "nowej" części.
Ostatecznie otrzymaliśmy 3 pokoje (łącznie 7 osób) w "starej" części co było złamaniem ustaleń.
  • 141
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 08:21:21
  • 957
Jak to policjant stwierdził "Zakopane rządzi się swoimi prawami" :D
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 08:23:57
  • 23
@uhu8: Odwołali nam rezerwację w innym miejscu tydzień przed urlopem. Nie było za bardzo alternatywy na ostatnią chwilę dla tak dużej grupy.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 09:20:46
  • 50
@powsinogaszszlaja: Jak będę miał więcej dorzucę
mkolumb - @powsinogaszszlaja: Jak będę miał więcej dorzucę

źródło: comment_KUrsPPKn1HDQVWmzLcP732rmWeT7ikg7.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 10:08:41
  • 47
Filmik z blokady :)

https://youtu.be/hBtfrm8arWw
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 10:16:31
  • 23
@uhu8: Alternatywą było odwołanie/przełożenie urlopu, a część naszej grupy to nauczyciele czy rodzice z dziećmi, więc mocno byliśmy uzależnieni od ferii (a to był już drugi tydzień ferii dla części grupy). Dlatego mimo, że znaliśmy aferę to podjęliśmy ryzyko (i tak praktycznie cały dzień jesteśmy poza pensjonatem, grunt to być w grupie). Ale w życiu bym się nie spodziewał blokady wyjazdu, nawet po tych ludziach :)
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 10:55:18
  • 8
Jakiś % nie pojedzie tam choćby właścicielka zmarła, budynki wyburzono i postawiono coś nowego


@Thorand: 1. Dokumenty są, kolega ogarniający temat ma. Nie wszystko będę mógł pokazać, ale to co się da to wrzucę. Sąd rozważamy.
2. Otóż to. Filmiki różne mamy (chociaż reakcji na próbę negocjacji chyba nie), ale podobnie jak wyżej - nie wszystko będzie można pokazać.

Oferta była normalna (ani super tania, ani super droga), chodziło tylko
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 11:01:37
  • 27
@LITE: Akurat policjanci byli bardzo normalni i opanowani. To był komentarz do tego, że w Zakopcu już mieli kilka takich interwencji.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 11:02:51
  • 14
@R187: @fraciu: Jak dostanę pozwolenie od kolegi który podpisywał umowę to wrzucę. Dokumenty są, ale nie wszystko mogę pokazać, prawo jest jakie jest.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 11:13:52
  • 1
@0utsider: Znamy się z Tomkiem prywatnie.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 11:14:40
  • 2
@less: Był podejmowany od początku dlatego nie zapłaciliśmy całej kasy od razu.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 11:17:55
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 11:33:44
  • 7
@denerwujesie: Sobota. Na bieżąco wrzucam co się da od znajomych, wyżej jest filmik i fotka. Tak jak pisałem - nie wszystko mogę opublikować.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 11:34:11
  • 7
@zolwixx: R--------ś mnie tym xD 100% true
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 11:47:26
  • 8
@Midaete: Jeszcze o tym nie wiem
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 12:13:46
  • 1
@rzeznianumer5: @chaosek: Jest wyżej filmik. Będę miał więcej materiałów dorzucę
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 12:15:07
  • 2
@frogfoot: Rodzina (bliższa i dalsza) + znajomi. Negocjacje zaczęły się niedługo po przyjeździe, nie przystaliśmy na ofertę, temat miał być dokończony w dniu wyjazdu. Jak widać to był nasz błąd, trzeba było stamtąd spadać.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 12:19:57
  • 2
@frogfoot: Zaliczka była, dość duża. Tutaj się rozchodziło o końcówkę.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 12:21:23
  • 1
@rzeznianumer5: To auto wspomnianego kolegi, który ostatecznie zapłacił za parking.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 12:22:52
  • 2
@Awganowicz: Kierowca autobusu miał następnego dnia kurs. Nie chcieliśmy mu robić problemu i dlatego skończyło się na oświadczeniu.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 12:40:17
  • 2
@max1983: @graf_zero: Nie przystaliśmy na tą zniżkę i nie zapłaciliśmy całej kasy. Rozliczenie finalne miało być w dniu wyjazdu. Widać był to błąd - trzeba było brać kasę i spadać, a nie się kwaterować.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 13:04:28
  • 6
@Kismeth: Dobry pomysł :)
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 14:10:10
  • 2
@czlapka: Zgrana paczka, rodzina (bliższa, dalsza) i znajomi. Raz ten nie pojedzie, raz drugi, ale zwykle autobus mamy pełny. Tym razem część dojechała autami.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 15:13:20
  • 2
@SkrajnieZdegustowany: Jest wyżej film i fota na której wyraźnie widać, że ich samochód nas blokuje przy bramie.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 16:40:52
  • 8
Jedna z fotek "starego" pokoju.
mkolumb - Jedna z fotek "starego" pokoju.

źródło: comment_PuKT4aMZXTAfSc6i7zf04nfvcxnaIk8V.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 16:41:05
  • 8
Inna
mkolumb - Inna

źródło: comment_6H6cYx0Vh1lY0oC6tcmUZknRNk2Ab9I1.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 16:43:41
  • 6
Żeby było widać różnicę względem nowych
- https://willakarpatia.pl/wp-content/uploads/2017/09/Pok207z-687x1024.jpg
- https://willakarpatia.pl/wp-content/uploads/2017/09/Pok207a-1024x687.jpg
- https://willakarpatia.pl/wp-content/uploads/2017/09/Pok207-1024x758.jpg

To jest pokój w którym ja mieszkałem. Wyglądał jak na zdjęciach.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 16:45:26
  • 7
Uprzedzając pytanie - koty nie nasze, chodziły po pensjonacie i same przyszły :) Zdjęcie z tego samego pokoju co wyżej 2 fotki.
mkolumb - Uprzedzając pytanie - koty nie nasze, chodziły po pensjonacie i same przysz...

źródło: comment_Yq7wy1D1HbPdRWAMbL2aDevHeXveNjnT.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
05.02.2018, 16:48:49
  • 4
Foty wyżej są robione w pokoju nr 5 - https://willakarpatia.pl/property/willa-karpatia/
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 07:48:06
  • 4
Paragon za parking :D
mkolumb - Paragon za parking :D

źródło: comment_Mjswv7nhJZrVKG54E8n32QLkElIUja3H.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 07:49:10
  • 0
@tom_ix: Bo nie mieliśmy alternatywy. Naiwnie liczyliśmy że jednak się dogadamy. Nie udało się i wolę ostrzec innych żeby nie popełnili naszego błędu
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 10:16:37
  • 0
mkolumb

źródło: comment_ggkq5lZNmk41aznRiJHdsLEnyDNHXD0p.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 10:16:44
  • 0
mkolumb

źródło: comment_K9dDcIHgZYw9ywAGh2dtdYaL5tIC3SDZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 11:44:15
  • 0
@tom_ix: Usługa była niezgodna z ustaleniami, więc nie można do niej odnosić ustalonej ceny.
Gdybyśmy byli Januszami to byśmy nic nie zapłacili za te pokoje.
Nie jesteśmy, chcieliśmy się dogadać i zamknąć temat.
Uważam, że mieliśmy takie prawo, bo to była zupełnie inna usługa.
Tak samo jak to, że właścicielom należy się zapłata za te pokoje, ale nie w cenie która była ustalona na nowe.
Osoby, które wracały blokowanym autem były rozliczone, mieszkały
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 11:48:43
  • 0
@tom_ix: Nic, części z nas nie było wtedy nawet w ośrodku, poszli na jedzenie :)
Właściciel zablokował wyjazd i wezwał policję.
Równocześnie wezwaliśmy ją my ze względu na nielegalną blokadę.
Teraz mamy słowo przeciwko słowu, właściciele uważają, że nie chcieliśmy płacić.
Wg mnie od razu założono, że nie zapłacimy i zrobiono blokadę w ramach widzimisię.
Tak jak ktoś zwracał uwagę w innym wątku - mieli nasze dane i nie mieli
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 11:49:18
  • 0
@tom_ix: Odjechać chciały osoby "rozliczone"
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 11:52:51
  • 0
@tom_ix: To była za niska obniżka ceny, nie zaakceptowaliśmy jej i w dniu wyjazdu mieliśmy temat dokończyć.
Co innego jest ustalić coś przed przyjazdem, co innego postawić przed faktem dokonanym.
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 12:02:49
  • 0
@tom_ix: Rozumiem jak to wygląda z boku.
Ale postaw się w naszej sytuacji:
- wpłacono pieniądze w formie zaliczki/zadatku (nie pamiętam formy, mniejsza o to)
- przyjechaliśmy na miejsce z północy
- wchodzimy na kwatery, okazuje się, że się nie
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 17:10:36
  • 0
@m0rgi: Tylko, że my zamówiliśmy duże frytki przez telefon a na miejscu dostaliśmy małe.
Nie rozchodzi się o cebulę, bo nas na te ceny (100 zł / osobę) jest stać, rozchodzi się o to, że uzgodniliśmy jedno, a po przyjeździe na miejsce okazało się, że nie dostaliśmy pomieszczeń zgodnych z umową.
Gdybyśmy byli poinformowani przed przyjazdem, że taka jest sytuacja to co innego, ale nie byliśmy, oszukano nas na miejscu
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 17:28:23
  • 1
@m0rgi: Możliwe, że źle zrozumiałem :)

Tak, zostaliśmy postawieni w takiej bardzo niefajnej sytuacji i mieliśmy do wyboru dwa warianty:
- spadać do domu, skończyć urlop i potem bawić się przed sądem
- zostać i liczyć na to, że jednak się dogadamy, ponieważ żądania nie były z
  • Odpowiedz
mkolumb
mkolumb
mkolumb
Autor
06.02.2018, 17:37:14
  • 1
@anonimek123456: Wiesz, łatwo jest mówić.
Sam nie jestem do końca przekonany jak postąpić w takiej sytuacji, nie ma jednoznacznie dobrego rozwiązania.
Każde ma swoje plusy i minusy.
Części osób, w tym kierowcy zależało na czasie, a reszta nie chciała im robić pod górkę.
A jak policja została wezwana to nie było szansy na szybkie dogadanie się inaczej jak w ten sposób, a czas gonił.
  • Odpowiedz

3099

Willa Karpatia - odcinek 5817

Willa Karpatia - odcinek 5817

Jeden z użytkowników mikrobloga odwiedził ze znajomymi Willa Karpatia. Nie mogło obyć się bez problemów i bez łamania ustaleń. Wezwana została także Policja.

Maltanczyk
z
wykop.pl
dodany: 05.02.2018, 10:17:26
  • 264
  • #
    polska
  • #
    willakarpatia
  • #
    afera
  • #
    wykop
  • #
    zakopane
  • #
    kultura
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 10:59:43
  • 43
@YogiYogi: Nagrania są, ale nie na wszystko. To co znajomi nagrali i będę mógł wrzucić to wrzucę. Kolega podpisał oświadczenie o tym, że zapłaci tą kwotę. Ale wygląda na to, że sprawa zmierza do sądu.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 11:28:49
  • 14
@forsa: @Maltanczyk wykopał to, post napisałem ja. Znajomi nie zgodzili się na tą zniżkę i temat zapłaty został odłożony do ostatniego dnia. Jak widać był to nasz błąd, bo trzeba było s--------ć jak najszybciej.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 11:30:32
  • 8
@isonil: Faktycznie nie napisałem tego wprost. Cena nie została zaakceptowana i temat został odłożony do wyjazdu. I to był nasz błąd.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 11:41:56
  • 9
@103545358387f1d031c813a5a56ec78d: Mieliśmy od września rezerwację w innym miejscu, odwołana tydzień przed urlopem. Część grupy to nauczyciele, rodzice z dziećmi, jesteś uzależniony od ferii. Opcje są 2 - szukasz czegoś na g---t i liczysz się z jakimś numerem albo odwołujesz wyjazd. W drugim przypadku powiedz to dzieciakom, które nastawiły się na narty.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 11:42:27
  • -2
@103545358387f1d031c813a5a56ec78d: Ale jak widać w takich przypadkach trzeba odwoływać wyjazd zamiast jeździć w takie miejsce
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 11:44:02
  • -1
@mariosek1: Jeśli dobrze pamiętam to było coś ok. 100 zł za dzień. Ale czekam na potwierdzenie od kolegi, który podpisał umowę. Jak dostanę dam znać. Rozliczałem się z nim łącznie za cały pobyt, więc nie jestem przekonany na 100% ile kwoty poszło na transport ile na noclegi.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 11:59:28
  • 3
@103545358387f1d031c813a5a56ec78d: Mieszkam nad morzem :)
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 12:09:34
  • 2
@frogfoot: jak ma się dużo kuzynów to tak jest ;p I byli z nami znajomi
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 12:17:56
  • 13
@YogiYogi: Policja była bardzo OK. Pouczyli właścicieli, że możemy wezwać lawetę na ich koszt. Drobnych akcji było więcej, oni spisywali co się dało z obu stron. Czekali na zezwolenie na coś więcej od przełożonego, mieli trochę związane ręce, musieli lecieć polubownie.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 12:27:06
  • 2
@frogfoot: A na wycieczki ze szkołą jeździł? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 12:42:07
  • -1
@forsa: Przyjechaliśmy razem i chcieliśmy mieszkać razem. I tyle.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 14:08:37
  • 0
@roladki_z_ciasta2: Teraz pewnie będą twierdzić inaczej, ale był - słowo przeciwko słowu :) Jeśli chodzi o jedzenie to nie za bardzo mogę się przyczepić, było całkiem niezłe i przyzwoite porcje, na to nie narzekaliśmy. Z imprezą przyszli i kazali wy*********. Przy innej imprezie nie spodobał się fakt, że tańczyliśmy na boso (nawiasem mówiąc nie w kapciach właśnie dlatego by było ciszej)
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 16:53:03
  • 5
https://willakarpatia.pl/property/willa-grand-karpatia/ - pokój 207 to jest jeden z tych w nowej części, wygląda w rzeczywistości jak na zdjęciach
https://willakarpatia.pl/property/willa-karpatia/ - pokój 5 to jeden z tych który otrzymaliśmy w starej.
Poniżej dorzucę zdjęcia
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 16:53:10
  • 2
mkolumb

źródło: comment_jDDuHGoU4CFr6iECRm9qsZIGV7JdNxLh.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 16:53:26
  • 2
mkolumb

źródło: comment_7Cu1WW29tBaS7DLwBL4i1KTTqyDo9JsR.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 16:54:14
  • 5
Koty nie nasze :) Chodziły po pensjonacie, akurat przy kwaterowaniu były pod drzwiami i weszły do środka, nie mamy nic przeciwko nim :)
mkolumb - Koty nie nasze :) Chodziły po pensjonacie, akurat przy kwaterowaniu były po...

źródło: comment_266u40z2gElw6iZywJAqyvfe3GAkZG4X.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 07:47:09
  • 7
Paragon za parking :D
mkolumb - Paragon za parking :D

źródło: comment_0LqYnjbICrJuDJNCNlTKGXViaP2C5ZT6.jpg

Pobierz
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 10:16:01
  • 0
mkolumb

źródło: comment_4NbIWM70cQz7Rl4K4xJR1Wx8meL8QVgr.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 10:16:13
  • 1
mkolumb

źródło: comment_Hi5tXSMXvEAaAHhEONZugjMpc9uU3Lik.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 11:31:45
  • -1
@bartolini9: Mamy jeszcze trochę materiałów w razie rozwoju sytuacji. Nie wszystko niestety jest w moich rękach dlatego nie pokazałem wszystkiego od razu. Nie wszystko też można opublikować. To co mogę to publikuję na bieżąco jak tylko otrzymuję od innych uczestników wycieczki, większość jest w pracy i nie siedzi na wykopie. Podatkom też na pewno się przyjrzymy.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 12:27:52
  • 6
mkolumb

źródło: comment_W7ZpZLiZ4yXymiQIujI9zNEg52RrAGNK.jpg

Pobierz
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

99

Willa Karpatia - sprostowanie, hej!

Willa Karpatia - sprostowanie, hej!

Szanowni Państwo, niestety ponosimy konsekwencję błędów, które popełniliśmy wcześniej. Na przykład takie, że niektórzy próbują wykorzystywać naszą wizerunkową wpadkę poprzez próby szantażowania i zastraszania nas "siłą internetu", aby wynegocjować chociażby upust cenowy. Kilkukrotnie...

villa-karpatia
z
wykop.pl
dodany: 05.02.2018, 18:14:39
  • 227
  • #
    willakarpatia
  • #
    tatry
  • #
    oswiadczenie
  • #
    wykop
  • #
    afera
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 20:24:07
  • -1
@roladki_z_ciasta2: Owszem została ustalona jednakowa cena za osobę przed przyjazdem. Ale w żadnej rozmowie nie było mowy o gorszym standardzie. Każdy miał być w nowej części i to były ustalenia osoby z naszej strony jak i państwa. Stąd nasze oczekiwanie obniżenia ceny po tym jak się okazało że niektóre pokoje nie spełniają standardu.

Informacja o parkingu nie była wywieszona. Państwo w rozmowie przyznali że cennika nie ma i kolega mógł się
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 20:25:16
  • 5
@DiscoKhan: Owszem została ustalona jednakowa cena za osobę przed przyjazdem. Ale w żadnej rozmowie nie było mowy o gorszym standardzie. Każdy miał być w nowej części i to były ustalenia osoby z naszej strony jak i państwa. Stąd nasze oczekiwanie obniżenia ceny po tym jak się okazało że niektóre pokoje nie spełniają standardu.

Informacja o parkingu nie była wywieszona. Państwo w rozmowie przyznali że cennika nie ma i kolega mógł się
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 20:25:38
  • 22
@akado: Owszem została ustalona jednakowa cena za osobę przed przyjazdem. Ale w żadnej rozmowie nie było mowy o gorszym standardzie. Każdy miał być w nowej części i to były ustalenia osoby z naszej strony jak i państwa. Stąd nasze oczekiwanie obniżenia ceny po tym jak się okazało że niektóre pokoje nie spełniają standardu.

Informacja o parkingu nie była wywieszona. Państwo w rozmowie przyznali że cennika nie ma i kolega mógł się
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 20:26:40
  • 11
Owszem została ustalona jednakowa cena za osobę przed przyjazdem. Ale w żadnej rozmowie nie było mowy o gorszym standardzie. Każdy miał być w nowej części i to były ustalenia osoby z naszej strony jak i państwa. Stąd nasze oczekiwanie obniżenia ceny po tym jak się okazało że niektóre pokoje nie spełniają standardu.

Informacja o parkingu nie była wywieszona. Państwo w rozmowie przyznali że cennika nie ma i kolega mógł się o niego zapytać.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 20:42:15
  • 1
@roladki_z_ciasta2: @wojtas2409: Za 7. Faktura ponoć jest
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 20:46:44
  • 2
@muak47: Zarzucałem w historii co mogłem - fotki i film. Wiem że nie wyjaśniają wiele ale prawo mamy jakie mamy i nie mogę opublikować filmów na których są właściciele pokazani. Zostawiamy to na ew. sprawę sądową. Póki co nie dostałem umowy i faktury od kolegi ale jeśli będę je miał to wrzucę.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 21:09:48
  • 2
@roladki_z_ciasta2: jak tylko dostanę zdjęcia i zezwolenia ;) kolega w trasie i póki co nie ma jak dać
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 21:28:02
  • 4
@MiniHoneybee: Ustalaliśmy cenę przed przyjazdem. Niektóre pokoje nie spełniały standardu i zaproponowano nam za nie 10 zł obniżki. Nie przystaliśmy na to - oczekiwaliśmy wyższej. Po blokadzie ustąpiliśmy i kolega podpisał oświadczenie jak wyżej że zapłaci kwotę zgodnie z żądaniami właścicieli.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 05.02.2018, 21:41:15
  • 2
@MiniHoneybee: A moje zdanie jest takie że właściciele chcieli nas okraść. Dostaliśmy pokoje rażąco inne od ustaleń. Normalnie tańsze o co najmniej 30%. I takiej obniżki oczekiwaliśmy.

Opinię znałem. Wyjazdu nie organizowałem. Przeczytaj mój post od którego się zaczęło i dyskusję w nim. Zaryzykowaliśmy, ale jak widać się przejechaliśmy
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 07:44:45
  • 0
@Sloneczko: Tak było załatwiane telefonicznie. Dlatego mamy słowo przeciwko słowu. Jeśli mógłbym prosić to warto przeczytać mój post od którego się zaczęło i komentarze w nim. Tam jest wyjaśnione dlaczego ustąpiliśmy - rozchodziło się o kierowcę a my mieliśmy już dość kłótni. Nasz czas jest zbyt cenny, a właściciele nie wykazali żadnej woli. O pokój 208 się nie kłóciliśmy - zwróciliśmy uwagę, że łóżko jest za małe ale nas olano.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 07:45:10
  • 0
@Sloneczko: w umowie jeśli dobrze pamiętam nie ma o tym zapisu.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 07:46:11
  • 8
Paragon za parking :D
mkolumb - Paragon za parking :D

źródło: comment_aCafC3M6RXOjBxLLSz8R3A43GMXTfNI4.jpg

Pobierz
  • 43
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 08:07:24
  • 2
@powsinogaszszlaja: nope :) Myślę że warto komuś dać znać o tym
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 09:49:41
  • 3
@roladki_z_ciasta2: @powsinogaszszlaja: @Lorenzo_von_Matterhorn: Jesteście mistrzami ;d Musimy to prześwietlić
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 10:17:54
  • 2
mkolumb

źródło: comment_NA0cQ33Yin6uENWOwufH4Skb7dnV5GC3.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 10:18:05
  • 2
mkolumb

źródło: comment_cMWPFaU4n8VvZAGu4xodvdWJuBXHpm5t.jpg

Pobierz
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 10:59:21
  • 1
@powsinogaszszlaja: @roladki_z_ciasta2: Nagrania są. Generalnie chciano 300 zł, bo kolega po nas przyjeżdżał kilkukrotnie. Skończyło się na zapłacie 50 zł po negocjacjach i takim paragonie. Akurat tutaj nic nie poszło do kieszeni. Ale usługa nie ta :P
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 11:34:50
  • 0
@roladki_z_ciasta2: Można było zrobić herbatę, kawę chyba też (nie zwracałem uwagi bo nie piję), napoje były w dzbankach. Alko mieliśmy własny więc tutaj się nie ustosunkuję.

1831

Kolejna AFERA z Willa Karpatia. Nasłali na klientów policję!

Kolejna AFERA z Willa Karpatia. Nasłali na klientów policję!

Ciąg dalszy hotelarskiego zamieszania na Podhalu.

konto usunięte
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 05.02.2018, 16:16:37
  • 201
  • #
    polska
  • #
    willakarpatia
  • #
    afera
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 09:49:01
  • 0
@Lorenzo_von_Matterhorn: Hej, nigdzie nie pisałem, że podpisałem :) Podpisał kolega, który ogarniał temat od naszej strony
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 09:57:18
  • 1
@roladki_z_ciasta2: 6 noclegów z wyżywieniem, 100 zł za osobę za dzień, 40 osób (dla równego rachunku przyjmuję 40, tak jak pisałem było coś ok. tego, chyba nawet nieco więcej) to daje 24000. Odpuszczono nam z tego 420 zł (7 osób, 6 noclegów, 10 zł zniżki). Oczekiwaliśmy więcej (1260 zł byłoby ok). Czyli tak naprawdę sprawa rozbiła się o 840 zł. Każdy niech sam oceni czy dużo czy mało w sytuacji
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 09:58:47
  • 0
@roladki_z_ciasta2: Zniżka wygląda tak, że normalna cena jaką dają to 140 zł za pokoje w nowej części z wyżywieniem. Wynegocjowaliśmy 100 zł przed wyjazdem ze względu na wielkość grupy.
mkolumb
mkolumb
mkolumb 06.02.2018, 10:07:20
  • 0
@roladki_z_ciasta2: Tak pi razy drzwi :) W każdym razie na pewno bliżej 5 niż 10 procent :)

Mateusz Abramczyk

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.07.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.02.2018

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking