Mireczki, staram się być na bieżąco z oznaczeniami navi w Audi.
MMI 2G Low/High dobrze znamy.
Potem weszło 3G Low/High (BNav oraz HNav). Była też chyba wersja BBT jak ktoś chciał bluetooth, ale nie zapłacił za GPS.
Potem weszło 3G+ (HNav+, potem MIB) oraz RMC.
Teraz widzę oznaczenia MIB-H, MIB-S, MIB-HS i nie potrafię dotrzeć do jakieś rozpiski o co chodzi.
#audi #nawigacja
MMI 2G Low/High dobrze znamy.
Potem weszło 3G Low/High (BNav oraz HNav). Była też chyba wersja BBT jak ktoś chciał bluetooth, ale nie zapłacił za GPS.
Potem weszło 3G+ (HNav+, potem MIB) oraz RMC.
Teraz widzę oznaczenia MIB-H, MIB-S, MIB-HS i nie potrafię dotrzeć do jakieś rozpiski o co chodzi.
#audi #nawigacja
Aktualizacją windowsa zepsułem program do mojego interfejsu diagnostycznego i zostałem z prymitywnym skanerem Autela który tylko silnik odczyta i nie wysteruje żadnego elementu.
Co polecicie tak do 2000zł, chcę mieć dostęp do silnika, abs, poduszek i chcę też mieć możliwość np wysterowania siłownika EGR lub pompy paliwa/wtrysków, do takiej miłej przyjemniej diagnostyki. Mam lapka z windowsem 10 i BT ale nie chcę się bawić w klony AC i delphi, kombinować
W VAGu robił sporo. Były testy wyjść, odczyty z czujników/przycisków, gotowe procedury pod wypalanie DPFa, cofanie tłoczków, przyuczenie przepustnicy. Do tego można zmieniać wartości kanałów adaptacji i kodowanie, ale niestety nie ma long-coding helpera ani opisów bitów/bajtów.
Mógłby działać szybciej, co widać szczególnie przy rysowaniu dwóch