Wpis z mikrobloga

#mechanikasamochodowa #samochody
Aktualizacją windowsa zepsułem program do mojego interfejsu diagnostycznego i zostałem z prymitywnym skanerem Autela który tylko silnik odczyta i nie wysteruje żadnego elementu.

Co polecicie tak do 2000zł, chcę mieć dostęp do silnika, abs, poduszek i chcę też mieć możliwość np wysterowania siłownika EGR lub pompy paliwa/wtrysków, do takiej miłej przyjemniej diagnostyki. Mam lapka z windowsem 10 i BT ale nie chcę się bawić w klony AC i delphi, kombinować z aktywacją, wysyłać pliki do dziwnych ludzi i czekać aż przyjdą odmienione ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 6
@maminfoodboga: uniwersalny chcę, dedykowany by się przydał to Toyoty ale wiem że średnio osiągalne są. Szukam czegoś typu Autocom/Delphi w niższej cenie, nie musi to być taki kombajn, ważne żeby dało się wysterować jakieś podstawowe podzespoły w silniku
@V_50: @Jemigrant: ostatnio miałem Foxwell NT510 na testy. W cenie masz obsługę jednej marki/grupy (np. całego VAGa albo BMW+Mini+RR), dodatkowe do dokupienia za $60.
W VAGu robił sporo. Były testy wyjść, odczyty z czujników/przycisków, gotowe procedury pod wypalanie DPFa, cofanie tłoczków, przyuczenie przepustnicy. Do tego można zmieniać wartości kanałów adaptacji i kodowanie, ale niestety nie ma long-coding helpera ani opisów bitów/bajtów.

Mógłby działać szybciej, co widać szczególnie przy rysowaniu dwóch