Sprawdziłem wczoraj to #hellletloose . Oczywiście wzięte za darmo ze strony. Dawno temu odpuściłem sobie większość gier komputerowych. Chociaż czasami piątkowy, czy sobotni wieczór lubię spędzić przy strategiach paradoxu.
No ale muszę powiedzieć, że mi się hell let loose bardzo spodobało. Lubię taki wolniejszy gameplay. Zapewne jeszcze mam wiele do zobaczenia w tej grze, ale nawet jest chęć próbowania, a nie jak przy większości innych tytułów - godzina grania i
@michelney Gra jest świetna pod warunkiem, że drużyna ze sobą współpracuje i jest dowodzona. Niestety bardzo trudno o taką współpracę. I myślę że to wynika głównie z dwóch rzeczy: 1. Ludzie nie wiedzą, że tak się w tę grę gra. 2. Nie potrafią tego robić. Co rzeczywiście nie jest takie proste. Umiejętność dowodzenia nie jest wcale łatwa i nie wszyscy mają do tego predyspozycje.
Movement w rej grze jest upośledzony. Jestem w takim jakby kanale. Rzeka na środku po bokach haszcze. Zabilem dwóch wrogów no i pora uciekać bo znają moją pozycje. No i co, idę kawałek ro przodu i widze po lewo wyjście.
Mnie tam akurat wygląd Ciri się podoba. Wygląda auntentycznie, dojrzale i przypomina Darię Zawiałow. Tylko że i tak nie zagram, bo nie chcę grać babom.
@thority: No z baldurem to wyszło tak, że gra jest dobra WBREW dodania tam tych wszystkich rzeczy bo broni się mechanicznie. Choć każdy i tak przyzna, że zanurzenie w tej gierce byłoby jeszcze większe gdyby gra byłaby tych elementów pozbawiona. Piszę to ja jako gracz dla którego Astarion to ulubiona postać która kanonicznie dla mnie osobiście jest opryskliwym i drażliwym gejem ze śmieszną mimiką i mową ciała która nie lubi
Gram najemnikiem. Na drzewku mam skill o treści: "15% Increased chance to inflict ailments". Mam przedmioty i skill który zadaje obrażenia od zimna. Z tego co widzę to za każdym razem na mobach działa efekt wychłodzenia i zamrażania. To co tak właściwie ta pasywka robi?
Czytam jeszcze opis wychładzania: Cold damage from Hits Contributes to Chill Magnitude, up to a maximum Slow of 50%. All Hits that have any Contribution to Chill Magnitude, can Chill, without requiring an explicit chance to inflict, provided the Magnitude meets a minimum threshold. So low damage Hits may still fail to Chill.
Wygląda na to, że jak DMG jest zbyt niski to chilli i freeze buildup może się
@Valmar krótko grałem w poe1 i mnie właśnie w-------o, że zamiast zaznaczyć przeciwnika zrobiłem miss clicka i mi postać do niego podchodziła. Na WSAD tego problemu nie mam
#polska #konfederacja #neuropa #4konserwy #mentzen
źródło: temp_file458371075040039234
Pobierz