Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lolex
lolex

lolex

Dołączył 3 lata i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4424
  • Znaleziska 291
  • Mikroblog 4133
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 7

631

[ENG] Izraelczycy zbadają czy szczepionki mRNA COVID mają... długofalowe skutki

[ENG] Izraelczycy zbadają czy szczepionki mRNA COVID mają... długofalowe skutki

W samą porę xD

konto usunięte
z
jpost.com
dodany: 03.12.2021, 09:38:44
  • 195
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    izrael
  • #
    szczepienia
lolex
lolex
lolex 03.12.2021, 10:19:55 via Android
  • 2
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl a ja uwazam ze jest sens jezeli nie jest sie w grupie ryzyka. Och nie, aeaeaeae triggered

73

"Tani i skuteczny sposób leczenia COVID-19". Publikacja "Communications...

"Tani i skuteczny sposób leczenia COVID-19". Publikacja "Communications...

Amantadyna hamuje znane już oraz nowo odkryte tzw. kanały jonowe kodowane przez wirusa SARS-CoV-2 - informuje pismo „Communications Biology“. Autorzy publikacji i przeprowadzonych badań podstawowych proponują ją "jako sposób leczenia COVID-19". Badania kliniczne dot. faktycznej...

polsatnews_pl
z
polsatnews.pl
dodany: 02.12.2021, 19:31:22
  • 43
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
lolex
lolex
lolex 02.12.2021, 20:18:55 via Android
  • -3
@Artevalde o nie, szczepienia tez moga miec działania niepożądane... xD
lolex
lolex
lolex 02.12.2021, 20:42:33 via Android
  • 1
@ZapomnialWieprzJakProsiakiemByl beton :)

2371

India nie kupią szczepionki Pfizer /BioNTech and Moderna .

India nie kupią szczepionki Pfizer /BioNTech and Moderna .

Nie zgodzili się mn. na zwolnienie producentów szczepionki z odpowiedzialności

ziarnodlakur
z
reuters.com
dodany: 02.12.2021, 19:12:05
  • 219
  • #
    swiat
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
lolex
lolex
lolex 02.12.2021, 20:32:03 via Android
  • 34
@LordAxe82 Pieknie sie orasz. Podziwiam xD

857

427 z 570 osób, które zmarły z powodu COVID-19, było niezaszczepionych.

427 z 570 osób, które zmarły z powodu COVID-19, było niezaszczepionych.

427 z 570 osób, które zmarły z powodu COVID-19, było niezaszczepionych. 106 ze 143 osób zaszczepionych, które zmarły miało przynajmniej dwie choroby współistniejące, a ich średni wiek to 77 lat - przekazał rzecznik Ministerstwa Zdrowia Wojciech Andrusiewicz, mówiąc o środowym raporcie...

she-wolf1993
z
tvn24.pl
dodany: 01.12.2021, 10:43:18
  • 401
  • #
    polska
  • #
    szury
  • #
    neuropa
  • #
    szczepienia
  • #
    koronawirus
lolex
lolex
lolex 01.12.2021, 14:32:01 via Android
  • 1
@giku czyzby optymalne bylo 50% wyszczepienia? Jak myslisz dlaczego?
lolex
lolex
lolex 01.12.2021, 14:44:48 via Android
  • 1
@Gumaa funkcja wielu zmiennych. Madrzejrze o tym nie wspomniec :(
lolex
lolex
lolex 01.12.2021, 15:21:56 via Android
  • -5
@Gandalf_bialy nie wiem skad minusy u Ciebie ¯_(ツ)_/¯
lolex
lolex
lolex 01.12.2021, 17:39:37 via Android
  • 1
@giku jak chces obalic argument o gestosci zaludnienia to powinienes pokazac brak korelacji miedzy gestoscia zaludnienia a iloscia zgonow per powiat. Własnie do tego dazy Twoj rozmowca @Gumaa, ze nikt nie podaje takich danych a rowniez moga miec wplyw. (Prosze zauwaz ze nie krytykuje tu szczepien) i wlasnie eksperyment myslowy ktory przeprowadzasz to jest ten slynny chlopski rozum, bo nie podpierasz go danymi. I mowie tu o wiekszej probie,
lolex
lolex
lolex 01.12.2021, 17:43:46 via Android
  • 1
Oczywiscie do tego jeszcze p-value. Jak sie zastanowie to w wykresie z powiatami nie ma takich informacji :(

832

Manipulacja na wykopie? Nowe, nie znałem.

Manipulacja na wykopie? Nowe, nie znałem.

Krótka historia o zapaleniu mięśnia po szczepionce. Wykopek ledwo uszedł z życiem!

putinn
z
wykop.pl
dodany: 30.11.2021, 19:30:42
  • 112
  • #
    szczepienia
  • #
    wykop
  • #
    ciekawostki
  • #
    antyszczepionkowcy
  • #
    medycyna
  • #
    bekazantyszczepionkowcow
lolex
lolex
lolex 30.11.2021, 19:42:03 via Android
  • -58
False flag albo faktycznie bait xD internet to zlo :)
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

632

Kompilacja sportowców którzy doznali problemów z sercem w ostatnim czasie

Kompilacja sportowców którzy doznali problemów z sercem w ostatnim czasie

The motivation for these videos is simply to ask the question - What's Going On? Best wishes to all the athletes who have been experiencing issues and rest in peace to those who we've sadly lost.

Kalwi
z
youtube.com
dodany: 29.11.2021, 18:28:09
  • 166
  • #
    sport
  • #
    pilkanozna
  • #
    koronawirus
lolex
lolex
lolex 29.11.2021, 19:13:29 via Android
  • 44
Przecież przyczyna jest znana. Tak zwana "koincydencja"
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

9

Zybertowicz: nie znamy długofalowych skutków szczepionek. Nauka: ...bo nie mają.

Zybertowicz: nie znamy długofalowych skutków szczepionek. Nauka: ...bo nie mają.

Doradca prezydenta Dudy prof. Andrzej Zybertowicz przekonywał w Polsacie, że o szczepionkach wiemy wciąż niewiele i dlatego nie możemy np. wprowadzić obowiązkowych szczepień.

Humbaq
z
onet.pl
dodany: 27.11.2021, 09:36:35
  • 5
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    szury
  • #
    polityka
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
lolex
lolex
lolex 27.11.2021, 11:20:11 via Android
  • 1
@zapomnialemhaslo tak jak przewidziano w Szwecji skutek dlugofalowy szczepionki na swinska grype, co nie? Wiesz, nauka mowila rowniez ze szczepionka moze chronic na cale zycie. Takze mowienie ze ktos podwaza nauke jest zle, to dla mnie jedno wielkie xD. Podwazanie caegokolwiek jest oznaka intelektu i dlatego rasa ludzka tak sie rozwinela. I miejmy nadzieje nadal bedzie sie rozwijala.
lolex
lolex
lolex 27.11.2021, 11:36:17 via Android
  • 0
Oznaka glupoty to Ty sie wykazales po tym jak przytoczylem przyklad szczepionki na swinska grype, a pozniej powolujesz sie na brak przytaczania argumentow. To jakie masz naukowe dowody ze nie bedzie skutkow dlugofalowych szczepionki? XD ja przynajmniej uwazam ze jest to niezbadane i nie mozesz tego stwierdzic...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3374

Wyszczepiona w 86% Portugalia wraca do obostrzeń.

Wyszczepiona w 86% Portugalia wraca do obostrzeń.

To jest ten powrót do normalności?

konto usunięte
z
theportugalnews.com
dodany: 25.11.2021, 19:50:13
  • 496
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
lolex
lolex
lolex 26.11.2021, 00:01:55 via Android
  • 0
@mysiopisio jestesmy dzbanami. A teraz zapraszamy do Izraela.

798

Niedzielski kapituluje w walce z COVID: Restrykcje są mało skuteczne

Pokaż treści 18+

Niedzielski kapituluje w walce z COVID: Restrykcje są mało skuteczne

Minister Niedzielski zdobył się na chwilę szczerości. Wcześniej Horban zapowiadał, że Polacy są skazani na obostrzenia. To w końcu jak?

Tumurochir
z
plotkibiznesowe.pl
dodany: 25.11.2021, 13:44:31
  • 154
  • #
    polska
  • #
    covid
  • #
    koronawirus
  • #
    bekazpisu
  • #
    niedzielski
lolex
lolex
lolex 25.11.2021, 14:36:11 via Android
  • 11
Od razu propagandowo sugerujacy tytul. Zenada, zakop za propagande.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lolex
lolex
lolex 25.11.2021, 10:14:50 via Android
  • 6
Jezeli #pis nie wprowadzi restrykcji i nie bedzie segregacji sanitarnej obiecuje na nich zaglosowac.

Czekam na minusy :)
#koronawirus
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

WuDoE92
WuDoE92
WuDoE92
25.11.2021, 10:16:32
  • 2
@lolex: Ja na nich nie zagłosuje, ale oddam po prostu nieważny głos. Opozycja za bardzo kompromituje się jeśli chodzi o sytuację na granicy czy obostrzenia.
  • Odpowiedz
lolex
lolex
lolex
Autor
25.11.2021, 10:21:09 via Android
  • 2
@FrankaSinatryNieslubneDziecko owszem, ale wole byc biednym i wolnym niz niewolnikiem. Jak to bylo, moje cialo moj wybor w przypadku kobiet xD? Widac jaka to walka o wolnosc i szkopka. Albo rownosc dla osob LGBT(co nawiasem mowiac popieram), ale antyszczepionkowcy to juz be, pomijajac juz czy maja racje.
  • Odpowiedz

1947

Tłumy na marszu przeciw segregacji sanitarnej we Wrocławiu!

Tłumy na marszu przeciw segregacji sanitarnej we Wrocławiu!

We Wrocławiu odbył się "Marsz Swobody" przeciwko "widmu kolejnego lockdownu, segregacji, w tym segregacji sanitarnej". Zgromadzenie kilkunastu osób ochraniało 10 policjantów.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 20.11.2021, 14:48:30
  • 288
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    wroclaw
  • #
    neuropa
lolex
lolex
lolex 20.11.2021, 18:10:19 via Android
  • -2
@rebel101 szury - owszem. Natomiast przy wprowadzeniu przepustki sanitarnej mysle ze grupa protestujacych bedzie faktycznie spora.

2171

Protest w Rotterdamie

Protest w Rotterdamie

Rotterdam dziś. Protest przeciwko ograniczeniom dla osób niezaszczepionych. Policja oddaje ostrzegawcze strzały. Jedna osoba została ranna.

Kolekcjoner_dusz
z
streamable.com
dodany: 19.11.2021, 21:31:25
  • 123
  • #
    europa
  • #
    holandia
  • #
    wydarzenia
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
lolex
lolex
lolex 19.11.2021, 22:23:32 via Android
  • 127
Jak myslicie, TVN w ogole wspomni o protestach? :>
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lolex
lolex
lolex 19.11.2021, 22:49:55 via Android
  • -1
@Bob-Omb socjotechnika, mowmy ze na protestach przeciwko naszej narracji jest malo osob, wtedy nie porwiemy tlumu i je stlumimy. Gratuluje, zloty Goebbels.
lolex
lolex
lolex 19.11.2021, 22:59:41 via Android
  • -26
@pu100stan cel uswieca srodki co nie? Mozesz zrobic teraz doslownie wszystko, bo wedlug Ciebie jest to usprawiedliwone.
lolex
lolex
lolex 19.11.2021, 22:25:19 via Android
  • 10
Myslicie ze TVN wspomni w ogole o protestach w #holandia? Jezeli tak to pewnie narracja o ataku antyszczepionkowcow. Madrzejrze nie wspomniec o sprzeciwie wprowadzania #totalitaryzm.

#koronawirus
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lolex
lolex
lolex 19.11.2021, 22:17:18 via Android
  • 8
Holandia, czyzby pierwszy kraj ktory realnie stawia sie totalitaryzmowi? Precz komuchom i socjopatom.

#koronawirus
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

s.....n
konto usunięte 19.11.2021, 23:14:14
  • 0
@PatologiiZew: myślenie w 2021, że głosowanie na kogoś innego by coś zmieniło xD
  • Odpowiedz
PatologiiZew
PatologiiZew
19.11.2021, 23:16:52
  • 2
@sylben: ja się dawno wyleczyłem z demokracji. Jednocześnie człowiek może wyleczyc się z niszczenia sobie życia na jednorazowy protest. Fajnie sobie odreagować ale jak przyjdzie kolejny dzień to państwo ich bezlitośnie wyłapie. Szkoda ludzi bo w większości mają rację ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
lolex
lolex
lolex 19.11.2021, 14:24:35 via Android
  • 1
Koronazamordysci i ich logika usprawiedliwiania kazdych restrykcji. Moze powinniscie usprawiedliwic i naklonic Putina zeby sprowadzil wojsko na granice. Przeciez to w imie obrony biednych dzieci. Debile...

#koronawirus #bialorus
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lolex
lolex
lolex 19.11.2021, 12:24:54 via Android
  • 5
Spoko nawet jezeli szczepienia chronia(choc i tak juz coraz słabiej z narracja) i lockdown pomaga to gdzie jest koniec? Czy cena zycia kilku ludzi usprawiedliwia upodlenie i niewole, przeciez chyba o wolność walczono na wojnie. Co z ludzka godnoscia i prawem do decyzji o samym sobie? Zasadniczo mozna teraz usprawiedliwic jakiekolwiek dzialania walka z coronawirusem:
- co stoi na przeszkodzie wybudowac obóz izolacyjny dla niezaszczepionych? - przeciez chronimy spoleczenstwo,
- przymus szczepien(patrz Austria) a
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mietkomietko
mietkomietko
mietkomietko
19.11.2021, 12:27:30 via Android
  • 4
@lolex Szczepienia chronią tylko przed ostrym przejściem choroby i tylko objawowcow i słabe osobniki, nie chronią przed roznoszeniem wirusa. Dla bezobjawowcow szczepienia są zbędne, a dla osób mających problem y z zakrzepica są śmiertelne albo mogą spowodować potrzebę amputacji.
  • Odpowiedz
lolex
lolex
lolex
Autor
19.11.2021, 12:29:24 via Android
  • 0
@mietkomietko zgadzam sie, natomiast poruszam tu usprawiedliwianie jakiejkolwiek decyzji i zabierania swobod ze wzgledu na dbalosc o zdrowie. Martwi mnie jakikolwiek brak granic rządzących. Obawiam sie ze moze to zajsc za daleko.
  • Odpowiedz

63

Gozdyra podważa słowa dyr. szpitala co do ilości zaszczepionych w szpitalu

Gozdyra podważa słowa dyr. szpitala co do ilości zaszczepionych w szpitalu

Oto obraz polskiego dziennikarstwa, Agnieszka Gozdyra wypiera oficjalne dane Ministerstwa Zdrowia. Dyrektor covidowego szpitala w Bolesławcu powiedział,że tylko 70%na oddziale to niezaszczepieni, a Gozdyra z Fijałkiem stwierdzili że to pomyłka i przejęzyczenie. Sypie sie narracja im na całej linii

Supremator
z
streamable.com
dodany: 18.11.2021, 17:24:54
  • 29
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    bekazcovidian
lolex
lolex
lolex 18.11.2021, 17:37:23 via Android
  • 8
No cóż. Szpoka dalej trwa. Podwazanie czegokolwiek co wykracza poza własną bańke. Pokazujmy fakty a nie emocje. To co dzieję się teraz w mediach to smutny żart. Dlaczego kłamać? Szczepienia by sie obroniły, a tak tylko zniechęcona jest wieksza liczba osob przez ciągła propagande.

Stanowczo nie popieram i potępiam P. Gozdyre i zamordystów. Szanuje obie strony ktore potrafia znalezc zrozumienie.

Covidianie, zrozumcie ze ludzie maja prawo miec watpliwosci co do szczepionek. Czemu
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lolex
lolex
lolex 18.11.2021, 12:58:27 via Android
  • 3
Prawda jest taka, ze jezeli faktycznie chcemy separowac osoby na odporne czytaj wydawac certyfikaty to powinny byc robione testy na przeciwciala. Szczepienie nie jest gwarantem nabycia odpornosci jak pokazaly niektore przypadki gdzie nie wykryto przeciwcial.

Dodatkowo rekomendacja do szczepienia jest okres minimum 3 miesiecy po odbytej chorobie. Duzo osob ktore zdecyduja sie na szczepienie podczas fali tak naprawde ryzykuje powiklaniami nie widzac czy ma sie chorobe za soba.

Pozdrawiam ludzi ktorzy staraja
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Strona 11 z 11
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 16.11.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 16.11.2021

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking