Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko186
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

kremowka2137
kremowka2137

kremowka2137

Dołączył 4 lata i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 871
  • Znaleziska 141
  • Mikroblog 730
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 7
G.....5
G.....5
konto usunięte 25.01.2021, 19:00:02
  • 13
#anarchizm #heheszki #antykapitalizm #gotowanie
G.....5 - #anarchizm #heheszki #antykapitalizm #gotowanie

źródło: comment_1611601188k26wVHp9pny1UZqVB0JLAD.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 25.01.2021, 19:03:22
  • 0
The Anarchist Cookbook, first published in 1971,[1] is a book that contains instructions for the manufacture of explosives, rudimentary telecommunications phreaking devices, and related weapons, as well as instructions for home manufacturing of illicit drugs, including LSD
  • Odpowiedz
Soothsayer
Soothsayer
23.01.2021, 18:40:11 via Android
  • 163
Rozpoczęcie pracy w firmie gdzie pracuje się na akord, ale wypłatę dzieli pomiędzy cały zespół to najlepsza szczepionka na socjalozm. Gdyby jeden kuc z drugim zrobili 200% normy i dostali tyle samo co ten co zrobił 50% to w ciągu miesiąca zapisaliby się do wolnościowej partii.

Niestety, większość zwolenników socjalizmu jest jeszcze utrzymywanych przez rodziców i żyją ideałami. Ale na nich też przyjdzie pora i zorientują się, że nic im się nie
  • 133
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 18:46:36
  • 28
@Soothsayer: Masz podstawowy błąd w tym komentarzu. Ci co chcą socjalizmu to są ci którzy by ledwo te 50% wyrabiali xD
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 18:53:16
  • 194
@Gaku745: Znowu ten marksistowski bełkot. Szef pobiera prowizje za to że organizuje pracę i kupuje maszyny. To nie jest kradzież wbrew temu co ten Pan mówi.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 18:54:28
  • 38
I dziwnym trafem właściciel wypłaca sobie nie tyle ile warta jest jego "praca", a tyle żeby możliwie jak najbardziej zmaksymalizować prywatny zysk? Hmm, dziwne, coś mi tu nie pasuje, wartość pracy Elona Muska wynosi 126,000,000x więcej od naszej? Musiał wstawać 2520x wcześniej i harować 50000x ciężej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Gaku745: Dobry boże, a ty nie negocjujesz swojego wynagrodzenia jak idziesz do pracy? Każdy maksymalizuje zysk.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 18:56:09
  • 34
@kremowka2137: Złodziej też przecież wg. ciebie nie kradnie, tylko pobiera prowizję od osoby której kradnie rower za to że organizuje swoją pracę (taka kradzież roweru to też ciężka praca) i kupuje narzędzia potrzebne do kradzieży. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Gaku745: Co to za bełkot kolego. Złodziej zabiera podstępem coś co do niego nie należy i tyle. Pracodawca jasno przedstawia Ci warunki twojej pracy. Naprawdę
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 18:57:12
  • 32
@kremowka2137: Moja siła negocjacyjna jako pracownik jest niepropocjonalnie niższa od siły negocjacyjnej pracodawcy. Nie jesteśmy ze sobą na równym poziomie.


Jest nieproporcjonalnie niższa bo nie potrafisz założyć firmy i zorganizować produkcji. Jak chcesz mieć większą siłę negocjacyjną to zakładaj firmę i do roboty. Dzisiaj nawet kasy nie trzeba.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 18:58:15
  • 9
@Gaku745: Akurat Amazon, Tesla i inne firmy do których się p-------------e otwarcie publikują zyski. Kurde, wystarczy ruszyć głową i można to policzyć. Popatrz co produkujesz, ile i zobacz ile to na rynku kosztuje. Naprawdę, podstawy.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 19:00:15
  • 28
@Gaku745: Jesteś wolny, nie musisz pracować dla tych firm. Możesz wynieść się na zadupie na mazurach i uprawiać pszenice i założyć spółdzielnie. O jakim niewolnictwie tu mówicie?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 19:01:55
  • 6
@Gaku745: Nie ból d--y tylko jasno Ci prostuję ten marksistowski bełkot. Już parę razy Ci to mówiłem, praca obecnie jest c---a warta. W XXI wieku liczy się zdolność organizacji i zarządzania.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 19:03:31
  • 5
Nie mogę, cała ziemia na świecie jest już przez kogoś posiadana.


@Gaku745: Bzdura, możesz na mazurach znaleź kawałek ziemi i zacząć uprawiac, dostaniesz w końcu zasiedzenie. A jak koniecznie chcesz ziemię niczyją to w afryce masz ogromne połacie ziemi które można zająć a w australii możesz mieć tanią dzierżawę ziemi wystarczy wbić chorągiewkę.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 19:08:13
  • 16
Nie zawsze co prawda, znajdą się pewne spółdzielnie które się nie udały, ale statystycznie większość radzi sobie lepiej niż tradycyjne firmy.


@Gaku745: I zapewne dlatego samsung, apple, bmw, audi, intel, amd i cala reszta to spółdzielnie xD
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 19:13:35
  • 3
posłowiem, według własnych sympatii a nie czy ktoś jest dobrym pracownikiem bądź złym


@Soothsayer: I co ciekawe, jedna ze spółdzielni właśnie przez to upadła i sobie ryj rozwaliła xD

https://en.wikipedia.org/wiki/Fagor
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 19:28:02
  • 21
Tak, jedna xD


Znowu na tą ścianę odpowiem Ci 2 rzeczy, a właściwie dwa pytania:
1. Czemu nie założysz sam spółdzielni i nie udowodnisz nam że zdobędziecie jakiś rynek skoro są takie wspaniałe?
2. Czemu topowe firmy wysokich technologii np. Samsung, BMW, Intel, Amd, Amazon, Microsoft nie są spółdzieleniami skoro to taka fantastyczna forma zarządzania xD
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 23:49:36
  • 0
@Paruwkowy__Skrytorzerca: programowanie jest często wskazywane bo to najłatwiejsza obecnie droga. Oprócz tego jest budowlanka, wykończeniówka, mechanika samochodowa i inne dostępne bez studiów ani wielkiego kapitału, wystarczy się nauczyć i robić.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 23:51:32
  • 1
@inozytol: może i trol, ale promuje szkodliwą ideologię więc warto prostować.

edit: spółdzielnie spoko, ale wrzucanie każdego prowadzącego firmę do worka "złodzieje" to niezbyt dobry plan na przyszłość
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 23.01.2021, 23:58:39
  • 0
@inozytol: ale w gorące coraz częściej wpadają. W ogóle jakiś najazd komunistów ostatnio. Wyczuli niepokoje społeczne bo korpo lecą w c---a i marzy im się kolejna rewolucja październikowa. A już ten pseudoprofesor wolf z youtubka co go promują to zupełnie masakra.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 24.01.2021, 00:06:27
  • 0
chcesz powiedzieć, że programowanie jest łatwiejsze od budowlanki, wykończeniówki i mechaniki samochodowej? Bo tak to brzmi, a to już jest absurd niesamowity.


@Paruwkowy__Skrytorzerca: wymaga najmniej zasobów. Komputer używany za jakieś 300zł + internet i jazda. Wystarczy chcieć się nauczyć zamiast zasłaniać się predyspozycjami.

Ja bym chciał tylko by zwykły szary człowiek, robiący uczciwie swoją pracę na jakiejś taśmie/magazynie/innym miejscu pracy, który się stara i dba o miejsce pracy mógł sobie
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 24.01.2021, 00:10:25
  • 0
On przynajmniej ma tytuł profesora w przeciwieństwie do ciebie xD


@Gaku745: faktycznie, taki profesor że musi na patronajcie żebrać xD
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 24.01.2021, 00:16:40
  • 0
@Gaku745: ale ja nie chce od was się odgonić, po prostu uważam że wasza miłość do socjalizmu wynika ze zbytniego upraszczania świata i zwykłej naiwności. Tak jak ten profesor który pisał całe życie o marksizmie i jako przykład podaje budę z burgerami xD Faktycznie, na świecie brakuje nam burgerów xD
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 24.01.2021, 00:25:29
  • 1
gdzie napisałem o luksusach? Luksusem jest to by godnie i skromnie żyć?


@Paruwkowy__Skrytorzerca: ale przecież osoba która wykonuje najprostsze prace żyje godnie. Ma co jeść, gdzie mieszkać, w co się ubrać, bezpłatna opieka zdrowotna do tego łatwy dostęp do kultury i książek (nawet przez torrenty), pracuje 8h dziennie i nie musi się o nic martwić, wystarczy nie chlać i przychodzić do roboty. Poczucie krzywdy pojawia się dopiero jak zaczną się
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 24.01.2021, 00:32:17
  • 0
@Paruwkowy__Skrytorzerca: pensja minimalna: 2k na rękę, na studiach wynajmowałem w warszawie kawalerki za 1200 miesięcznie, pałace to nie były ale wystarczyło. To spodziewam się że w mniejszych miastach kawalerka za 800zł miesięcznie jest w zasięgu. Trzeba tylko dupe ruszyć. A jak są dwie osoby zarabiające minimalną to to już jest 4k na rękę, spokojnie można 1500 na mieszkanie wydać.

Natomiast jak ktoś zarabia średnią krajową to mieszkanie nie jest już
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 24.01.2021, 00:50:00
  • 0
@Paruwkowy__Skrytorzerca: a kto powiedział że za 800 przeżywałem miesiąc? podałem przykład ceny taniego mieszkania ze swojego życia. Osoba zarabiająca minimalną może wynająć takie mieszkanie w mniejszym mieście za 800 i ma 1200 na życie.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 24.01.2021, 00:59:43
  • 0
@Paruwkowy__Skrytorzerca: no jest skromne i godne, nie umrze z głodu, goły chodzić nie będzie, opiekę zdrowotną ma, książkę poczyta, masę rzeczy można ogarnąć. Wegetacja to jest w afryce jak jesteś jednym z 11 dzieci w wiosce z gówna. Twoje podejście to jest to o czym wspominałem wcześniej, apetyt rośnie w miarę jedzenia. Jak jesteś taką osobą która nic nie potrafi to nie jest źle, 8h pracujesz na minimalnej, podstawowe potrzeby
  • Odpowiedz
J.....D
J.....D
konto usunięte 20.01.2021, 10:39:43 via iOS
  • 8
Czy Konrad Piasecki ma pojęcie o życiu ludzi którzy zarabiają 1/4 tego co on? Albo jeszcze mniej.

#bekazlibka #antykapitalizm #neuropa
J.....D - Czy Konrad Piasecki ma pojęcie o życiu ludzi którzy zarabiają 1/4 tego co o...

źródło: comment_1611139183CxzQrFuYg8P7Rc1vogFw5o.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 20.01.2021, 10:45:05
  • 1
To chyba nie sa wszystkie socjale. Gdzie mieszkanie komunalne, wyprawki i inne dodatki?
  • Odpowiedz
derton778
derton778
derton778
17.01.2021, 12:12:37
  • 24
Kupuj to co polskie!!! A Janusz za te pieniadze zatrudni Ukraincow na czarno, kupi niemiecki samochod i wyjedzie na wakacje do Hiszpanii. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#antykapitalizm #polska #januszebiznesu #gospodarka
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 17.01.2021, 12:15:22
  • 10
@derton778: z drugiej strony ciężko wymagać zeby ktoś jeździł polskim samochodem a wakacje spędzał nad polskim morzem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 17.01.2021, 12:20:37
  • 1
@derton778: nie mam jak się do tego odnieść bo nigdy nie pracowałem w januszexie, ale wydaje mi się ze nieprzyjazne państwo i klimat "j-----a prywaciarzy" to taka troche samospełniająca się przepowiednia. Im bardziej jebiemy we właścicieli firm tym bardziej robimy selekcje w kierunku największych buców i cwaniaków. Wiec ludzie coraz bardziej się na nich w-------ą i karuzela s----------a się zamyka.
  • Odpowiedz
F.....o
F.....o
konto usunięte 16.01.2021, 23:06:39
  • 35
By skrytykować kapitalizm i wolny rynek, wystarczy pokazać rynek krypto. Miliardy dolarów idą na zużycie energii na kopanie, które nikomu nie przynosi zysków poza tym, że mafia i hakerzy mają łatwiejszy dostęp do transferu pieniędzy, a część ludzi może grać w wirtualną ruletkę.

Zakaz kopania kryptowalut to czysty zysk dla środowiska i dla społeczeństwa.

#kryptowaluty #kapitalizm #antykapitalizm #h----d
  • 66
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:10:06
  • 18
@Fan_Morawieckiego: A może po prostu nie rozumiesz zastosowań krypto?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:25:34
  • 8
@MienciuskiPajonk: To trol, miałem już raz nieprzyjemność z nim dyskutować, taka słoma wyłazi mu z butów że głowa mała.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:31:22
  • 2
@Fan_Morawieckiego: Oho widzę znowu się triggerujesz. Co tam, boli cię że przy poprzedniej dyskusji całe twoje chamstwo się wylało?

może zamiast pisać na wykopie bajki o tym, jakie byś chciał mieć życie, weźmiesz się za siebie?


Ależ cie to piecze, urocze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:39:15
  • 0
@Fan_Morawieckiego: Nic nie poradzę że pojawiasz się na tagu który obserwuję ¯\_(ツ)_/¯

A skoro już cie tu widzę to zawsze fajnie zaczepić frustrata.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:43:15
  • 1
@Gaku745: nie, trzymanie oszczędności w jednym miejscu to nigdy nie jest dobry pomysł. Niezależnie czy to bank, bitcoin czy nieruchomości.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:46:18
  • 1
Przestaję odpisywać


@Fan_Morawieckiego: już i tak pokazałeś swój poziom, więcej nie trzeba
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:48:40
  • 0
@Gaku745: bo zawsze warto mieć walutę kraju w którym mieszkasz, w ilości pozwalającej na obsługę nagłej sytuacji.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:55:05
  • 0
@Gaku745: raczej 100k, za 1000zł to możesz sobie conajwyżej sznur kupić a nie ogarnąć jakiś nagły wypadek. Skąd pomysł że miałbym całe moje oszczędności w--------ć w krypto? Są jeszcze akcje, etf, nieruchomości, kruszce.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 16.01.2021, 23:59:31
  • 0
@Gaku745: to że krypto mają zastosowania praktyczne nie znaczy że rozsądnym jest zapakowanie się w nie po same uszy.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 17.01.2021, 00:01:41
  • 0
Myślisz że te pieniążki co poszły w tarczach kryzysowych do korporacji i firm, to skąd się wzięły? Kaczyński kazał je wydrukować NBP i rozdać bogatym w grantach i niskooprocentowanych pożyczkach na nasz koszt. Cena chlebka pójdzie do góry. Z Bitcoinem by to nie przeszło.

@zaiste_istotna_istota: No i? Cena chlebka idzie wolniej w górę niż wypłata. Bogaci żyją z majątku, biedni z pensji. Póki wzrost pensji>wzrost cen, biedni zyskują.


@Fan_Morawieckiego
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 17.01.2021, 00:17:26
  • 0
@Fan_Morawieckiego: ej trolu, a to nie jest tak ze ty udajesz w internecie chamowatego lekarza za #60groszyzawpis zeby społeczeństwo do tego zawodu zniechęcać? Bo w sumie jak przejżalem twoje posty to śmierdzisz taką klasyczną propagandą na poziomie kurskiego.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 17.01.2021, 00:58:19
  • 0
a k---a jeszcze metadane xD
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 17.01.2021, 01:03:39
  • 0
@Fan_Morawieckiego: łap misiu wycinek z mojego konta, więcej ci nie dam bo nie chce ryzykować zdoxowania. 200pln/h prawie cały etat za grudzień. Co na to powiesz?
kremowka2137 - @Fan_Morawieckiego: łap misiu wycinek z mojego konta, więcej ci nie da...

źródło: comment_1610845416e8ZVPCv5ln0IX0b3R0tkhv.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 17.01.2021, 01:12:57
  • 0
@Fan_Morawieckiego: to co udowodnisz mi że jesteś lekarzem? Wpłaty na wośp sobie darujmy, bo pewnie da się po wpłacie dotrzeć do imienia i nazwiska, a nie chcę żeby mi trole z wykopu zasrały profil na linkedinie.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 17.01.2021, 02:04:53
  • 2
@Fan_Morawieckiego: za godzinę zarabiam więcej od ciebie, po prostu nie rypię jak osioł 300h w miesiącu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To co jesteś w stanie udowodnić że jesteś lekarzem? Wystarczy zdjęcie jakiejś tam waszej legitymacji z zakrytymi danymi, cokolwiek. Bo nie chce mi się wierzyć że lekarz, czyli osoba jakoś tam wykształcona może być takim bucem. Z drugiej strony często piszesz jak taki chłopek co to
  • Odpowiedz
A.....g
A.....g
konto usunięte 14.01.2021, 18:59:18
  • 36
Ciągłe powtarzanie czegoś co nigdy się nie udaje i nigdy nie ma prawa zadziałać i brak wyciągania jakichkolwiek wniosków na przyszłość to podstawowa cecha wszystkich komuchów xD
Próbujcie dalej towarzysze,następnym razem na pewno się uda XDDD
#antykapitalizm #bekazlewactwa #bekazkomunistow #bekazpodludzi #konfederacja #4konserwy #neuropa
A.....g - Ciągłe powtarzanie czegoś co nigdy się nie udaje i nigdy nie ma prawa zadzi...

źródło: comment_1610650627c0vMSRqCNRNcWdjovjInlQ.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 14.01.2021, 19:10:39
  • 5
@Austriacki_artysta_i_ekolog: zaśmiane, doskonały post XD
  • Odpowiedz
s.....m
s.....m
konto usunięte 14.01.2021, 15:02:08
  • 1040
#antykapitalizm
s.....m - #antykapitalizm

źródło: comment_1610636526QblG03Ahxt1fdlg6MOJl4M.jpg

Pobierz
  • 123
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 14.01.2021, 16:19:25
  • 204
@steemm: Bardzo fajny mem, zapisuje i pozdrawiam!
  • Odpowiedz

7

Najtrudniejsze Zagadki Logiczne Na Inteligencję

Najtrudniejsze Zagadki Logiczne Na Inteligencję

Sprawdź się i spróbuj rozwiązać 7 naprawdę trudnych zagadek logicznych rozwijających inteligencję.

logiczno-matematycznie
z
logicznezagadki.pl
dodany: 13.01.2021, 18:08:15
  • 5
  • #
    rozrywka
  • #
    nauka
  • #
    zainteresowania
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 13.01.2021, 21:18:14
  • 0
@grzegorzx86: On tylko kradnie to z innych stron i koślawo tłumaczy translatorem. Ha tfu na złodzieja.
G.....5
G.....5
konto usunięte 13.01.2021, 18:45:00
  • 55
#antykapitalizm
G.....5 - #antykapitalizm

źródło: comment_1610563495xMaBQWZGSqeflT6oHkDsLU.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 13.01.2021, 19:28:19
  • 4
@Gaku745: W jakim systemie dorastały boomery?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 13.01.2021, 20:20:07
  • 13
Keynesizm

W latach 70. XX wieku gospodarki zbudowane w oparciu o silny interwencjonizm zaczęły jednak cierpieć na liczne przypadłości, takie jak systematyczny wzrost bezrobocia przy jednoczesnym wzroście inflacji, oraz brak pozytywnej reakcji rynku na interwencjonistyczne pobudzanie. Stan ten wynikał głównie z inflacyjnego finansowania przez USA wojny w Wietnamie (wydatki Ameryki na tę wojnę nie mogły być, ze względu na jej wysoką niepopularność, finansowane z podwyższonych podatków i przymusowych oszczędności, jak np. podobne
  • Odpowiedz
a.....k
a.....k
konto usunięte 13.01.2021, 18:18:43
  • 243
wydawaj pół wypłaty na kawalerkę
daj się wyzyskiwać w januszexie
patrz na kolejne nowe samochody szefa na które zarobiłeś
b--ń kapitalizmu xD

#antykapitalizm
a.....k - wydawaj pół wypłaty na kawalerkę
daj się wyzyskiwać w januszexie
patrz na...

źródło: comment_1610561905X38nQnsaDeCToVKPSDZIRL.jpg

Pobierz
  • 138
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 13.01.2021, 19:11:01
  • 36
@brunon_k: pracownik umyslowy i tak nic nie wytwarza


Oczywiście że wytwarza, informacja to też produkt
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 13.01.2021, 19:13:53
  • 0
@brunon_k: a potrafisz podać przykład takiego pracownika? Ciekawi mnie twoja definicja informacji. I wyczyść sobie klawiaturę bo shift ci się losowo wciska.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 13.01.2021, 19:17:01
  • 4
@aIkohoIik: Co produkują przedstawiciele wolnych zawodów jak nauczyciele?


@brunon_k: o dobre, faktycznie. Można by na siłę mówić że oceny ale ich rola to przekazywanie informacji. Niby taka wulgarna zielonka a coś tam ciekawego potrafi powiedzieć.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 13.01.2021, 19:19:59
  • 10
@aIkohoIik: W takim razie na podstawie jakich kryteriów wycenisz towary czy robociznę danego pracownika? Urzędas magicznie nie wyciągnie jakichś liczb.
kremowka2137 - > @aIkohoIik: W takim razie na podstawie jakich kryteriów wycenisz tow...

źródło: comment_1610565598l2y2orqHQ0XJPypJGsajJ7.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
CzerstwaBulka
CzerstwaBulka
12.01.2021, 15:24:52
  • 9
Kolejne bajeczki neoliberalow wyjasnione przez POTEZNEGO PROFESORA EKONOMII ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚

#anarchizm #antykapitalizm
CzerstwaBulka - Kolejne bajeczki neoliberalow wyjasnione przez POTEZNEGO PROFESORA EK...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 12.01.2021, 15:26:30
  • 3
Richard David Wolff (born April 1, 1942) is an American Marxist economist, known for his work on economic methodology and class analysis.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 12.01.2021, 15:41:45
  • 1
@Gaku745: @CzerstwaBulka: Zobaczcie sobie jego listę prac, on jedyne co robi całe życie to tylko pisze o marksizmie. Trochę słabo, liczyłem że faktycznie coś osiągnął.

https://www.umass.edu/resnick-wolff/Wolff_curriculum_vitae.pdf
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 12.01.2021, 15:47:08
  • 2
@CzerstwaBulka: @Gaku745: Tych ludzi można nazwać potężnymi ekonomistami:
https://www.nobelprize.org/prizes/economic-sciences/2019/press-release/

A nie jakiegoś dziadka który od 50 lat mieli jeden temat i nic z tego nie wynika.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 12.01.2021, 15:47:33
  • 4
@CzerstwaBulka: naukowca poznajemy po dorobku naukowym a nie po filmikach na youtube
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 12.01.2021, 16:27:25
  • 14
@Meybah: to nie jest 2x2. To jest zajebiście skomplikowany temat w którym nie jestem ekspertem. Więc logiczne że najpierw chcę sprawdzić kto to mówi. Zwłaszcza że filmik jest uproszczony i znajdują się w nim głównie opinie i parę wyjętych z kontekstu faktów. Jak to jest że rewelacje o tych cudownych systemach polityczno-ekonomicznych które naprawią świat wychodzą z gównoinstytutów utrzymujących się z patronite a nie np. z wydziału ekonomii na Harvardzie?
  • Odpowiedz
Probz
Probz
12.01.2021, 09:05:06 via Wykop Mobilny (Android)
  • 11
Czyżby hasło "Załóż swój portal" nie byłoby dokładnie tym samym co "Załóż własną firmę"? Prawacy dostają po twarzy dokładnie tym samym, co te wściekłe lewackie nieroby, którzy zazdroszczą bogatym. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#antykapitalizm #bekazprawakow
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 12.01.2021, 09:20:24
  • 2
@Probz: w przeciwieństwie do lewaków to prawaki zaczęły zakładać własne firmy ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
  • Odpowiedz
G.....5
G.....5
konto usunięte 11.01.2021, 14:57:13
  • 29
Zauważyłem ostatnio że coraz więcej ludzi stosuje wyraz "fikołek" kompletnie niepoprawnie i w niedorzecznym kontekście, oddalając się kompletnie sensu tego słowa i rozmywając kompletnie sposób, w jaki oryginalnie bywa on stosowany.

Dzisiaj zdarzyło mi się to w tym wpisie, ale nie jest to pierwszy raz, kiedy ktoś rzucił bezsensownie użytym słowem "fikołek" w moim kierunku, a co dopiero w kierunku kogokolwiek innego, używając wyrazu "fikołek" jako synonimu "ktoś powiedział coś, z
G.....5 - Zauważyłem ostatnio że coraz więcej ludzi stosuje wyraz "fikołek" kompletni...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 11.01.2021, 15:00:14
  • 11
@Gaku745: fajny fikołek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
milymirek
milymirek
09.01.2021, 16:25:46
  • 2
#wolnosc #wolnoscslowa #konfederacja #4konserwy #neuropa #trump #twitter

Prócz akapu, każdy jest za istnieniem dróg po których można się przemieszczać w dowolne miejsce(do granic każdej prywatnej ziemi/budynku), tak samo drogą powietrzną i wodną, wg ogólnych zasad i możliwość odwołania się przed sądem - nawet jeśli są prywatne.
To samo musi dotyczyć przekazywania informacji.

Na ziemi mamy ograniczoną przestrzeń. W Internecie przestrzeń się
  • 114
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 09.01.2021, 17:38:33
  • 6
@milymirek:

ale bełkot xD
kremowka2137 - @milymirek:

ale bełkot xD

źródło: comment_1610213883SAijdmiATwi9AixJEHczqb.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 09.01.2021, 17:45:41
  • 1
@milymirek: no bełkot no, nie wiem co ty tu postulujesz, skaczesz między pojedynczymi myślami, nie spina się to do kupy w jedną całość. Po przeczytaniu tego twojego posta dalej nie wiem co ty chcesz zbudować. Straszny chaos.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 09.01.2021, 17:55:47
  • 2
@milymirek: ale co ty chcesz zrobic? zeby posty na facebooku i twitterze byly pod kontrola panstwa i zeby kazda firma miala obowiazek udostepniac posty uzytkownikow innych firm na swojej stronie? To jest tak chory i szkodliwy pomysl ze glowa mala.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 09.01.2021, 18:01:23
  • 1
@milymirek: Oczywiscie ze mam. Chcesz zeby panstwa mialy wtyki we wszystkich komunikatorach? Straszne.

Potrafisz zdefiniować co to jest publiczny post? Jak napiszę artykuł na swoją stronę to to jest publiczny post i mam obowiązek go wrzucić do państwowej sieci?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 09.01.2021, 18:17:12
  • 1
@milymirek: jak dużo stuffu dziś wyjarałeś że wpadłeś na pomysł upaństwowienia i scentralizowania internetu?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 09.01.2021, 18:20:06
  • 1
@milymirek: no a jak inaczej zamierzasz zmusic facebooka zeby np pokazywal wpisy z vkontakte?

Już pominę pomysł sądowego decydowania jaki wpis wymoderować. Co za debilizm xD

"Wysoki sądzie, papieża obrażajo!" xD
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 09.01.2021, 18:33:14
  • 0
@milymirek: co mam czytac ze zrozumieniem jak tu jest nietechniczny bełkot? Proszę opowiedz mi konkretnie jak to wg. ciebie ma działać i co ty chcesz zbudować bo na razie to z tego się wyłania jakiś chory pomysł zmuszenia platform żeby publikowały i udostępniały między sobą każde g---o które niekoniecznie interesuje użytkowników.

[Edit]
I opisz jaki problem to ma rozwiązywać. Bo ja mam wrażenie że to jest wymyślny sposób na zmuszenie
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 09.01.2021, 18:53:30
  • 0
Musi być tak, że albo serwis jest twój i ty decydujesz co tam jest i co cenzurujesz, albo jest to serwis powiedzmy ogólny i tam treści tworzą użytkownicy i nie można tego cenzurować.


To jest strasznie głupie założenie. To chyba normalne że każdy serwis chce mieć trochę inny profil moderacji. Chcę porozmawiać o narkotykach to idę na hyperreal. Chcę porozmawiać o k-----h to idę na garsonierę. Chcę p---------ć bez sensu o czymkolwiek
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:31:14
  • 0
@milymirek: no ale to juz istnieje i nazywa się wykop/reddit/pinterest, możesz tam wrzucać różne treści i każdy z tych serwisów ma inna moderacje i inne reguly. Co twoje rozwiązanie wnosi?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:33:24
  • 0
@milymirek: to brzmi jak zrobienie kolejnego gównianego państwowego projektu zeby parę pazernych świń się nachapało. Nic to nie wnosi i sam mówisz ze zeby to zadziałało potrzeba przymusu rządowego. Nie wyplywa to z potrzeb ludzi. Chcesz uszczęśliwiać na siłę.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:35:21
  • 0
@milymirek: w ogole mam wrażenie że te p----------e pomysły pojawiają się tylko dlatego ze prawakow piecze d--a o ban dla trumpa. No wiec moja opinia jest taka ze kazdy niech robi co chce. Jak ludzie będą chcieli czytać trumpa to pójdą na serwis który trumpa nie zbanował. I tyle, nie wciskajcie ludziom do gardła tej c------j polityki, i tak już caly internet jest z------y partyjnym śmieciem. A to była sieć
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:37:23
  • 0
@milymirek: dalej ci powtarzam, twoj pomysl nic nie wnosi. Możesz łatwo zrobic swoja stronę i moderowac ja jak chcesz. To sa te twoje filtry. Po co robić jakieś wydumane api które nic nie wnosi.

Wybacz ad personam, ale strzelam ze jestes samorządowcem albo innym oderwanym od rzeczywistości politykiem, zgadłem?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:45:07
  • 0
@milymirek: to nie jest cenzor, platformy cyfrowe dbają o to żeby kontent na nich pasowal jak największej ilości odbiorców. A ty chcesz wciskać szajz do gardła ludziom. Większość użytkowników popiera usunięcie trumpa bo nie chcą go tam widzieć i pogodzcie się z tym.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:47:26
  • 0
@milymirek: chciałbyś zeby twoje treści które nie są interesujące dla ludzi były wciskane im do gardła jakas pokrętna logika. Macie alternatywne serwisy i z nich korzystajcie. A ze dla większości ludzi nie sa one interesujące to jest to wasz problem. Zróbcie interesujaca platformę i tyle zamiast jęczeć.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:54:51
  • 0
@milymirek: no ale mogą isc na inny serwis, wszystkiego wam nie wytną. A ze trump prowokuje terroryzm to firmy nie chcą mieć nic z tym wspólnego. To nie jest cenzura tylko zwykle wycinanie szurów
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:58:13
  • 0
@milymirek: no ale nikt wam niczego nie zabrania. Prywatna platforma nie chce mieć syfu u siebie to w--------a prawicowy sciek.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:04:26
  • 0
@milymirek: no ale do tego się to przecież sprowadza. Prywatna platforma ma prawo decydować jakie treści mogą być na niej publikowane. Tak samo jak na wykopie nie możesz wrzucić pornografii bo serwis ma być przyjazny wszystkim, tak samo twitter może nie chcieć alt-rightowego gówna. Dobór treści to istotna część wizerunku serwisu a ty chciałbyś tego zamordystycznie zabronić.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:16:45
  • 0
@milymirek: nie jestem stroną sporu ideologicznego. Gardzę zarówno trumpem jak i lewacką propagandą amerykańskich korporacji.

Po prostu jako osoba techniczna widzę szkodliwość twojego pomysłu. Chciałbyś zagarnąć sobie infrastrukturę twittera i facebooka i upaństwowić, tylko dlatego że jeden prawicowy szur dostał bana. Tak długo jak kontent na stronie nie łamie prawa lokalnego nikt nie powinien w to ingerować.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:18:14
  • 0
Wiecie, prawo zmusiło MS do wyświetlania komunikatu z wyborem przeglądarki internetowej, wewnątrz swojego systemu operacyjnego.


@milymirek: to jest doskonały przykład debilizmu. Ostatecznie i tak wygrała bardziej funkcjonalna przeglądarka niezależnie od tego co było preinstalowane.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:19:07
  • 0
@milymirek: dalej nie odniosłeś się do tego że chcesz zagarnąć prywatną infrastrukturę bo nie podoba ci się linia ideologiczna prywatnej firmy. Straszne.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:33:04
  • 0
Co to komu przeszkadza? Dla ludzie czysty zyska a Facebook niech się dostosuje.


@milymirek: Messenger to jest marka fb i oni mają prawo decydować z czym to się łączy. Dlaczego chcesz z butami nacjonalizować czyjś produkt?

W kółko powtarzasz to samo. Po prostu chcesz się z butami w--------ć w czyjś prywatny portal tylko dlatego że nie podoba ci się ich linia ideologiczna. Chcesz znacjonalizować ich infrastrukturę bo przeszkadza ci że
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:33:51
  • 0
@kremowka2137: Na zasadzie opłat za obciążenie. Google płaci Facebookowi mikro opłatę za obciążenie infrastruktury. Pisałem o tym od początku a ty piszesz jakbym nie napisał.


@milymirek: dogadali się to sobie płacą, nic innym ludziom do tego
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:35:58
  • 0
@milymirek: aha, nie ma argumentow to ad personam. Idz znacjonalizuj moje posty bo nie podoba ci sie ze sie z toba nie zgadzam xD
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:38:33
  • 0
@milymirek: to nie jest doskonała analogia, to jest zwykły zabieg retoryczny. Drogą jest internet i ten jest wolny i taki powinien zostać.

Też mogę z d--y analogię dać:
Chciałbyś sprzedawać swój fast food ale nie masz kasy na postawienie mcdonalda przy kazdej autostradzie. Wiec chcesz zmusić operatora mcdonaldów żeby sprzedawał twoje c-----e kanapki za drobną opłatą w swoich restauracjach.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:39:52
  • 0
@milymirek: no tak, jak się w---------z z butami w produkt firmy i zmuszasz ją do robienia czegoś czego normalnie by nie robiła to jest to w pewnym sensie nacjonalizacja. Znowu brakuje ci merytoryki to się czepiasz słówek, proszę przestań.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:49:11
  • 0
Drogą nie jest internet. Możesz się komunikować przez np. P2P bezpośrednio z ludźmi? No nie.

Przez telefony można się komunikować poprzez numery telefonów. W Internecie nie można.


@milymirek: jest drogą, infrastruktura internetu jest tak rozbita że możesz sobie zatrudnić programistę i zrobić swój komunikator (albo nauczyć się programować). Nikt ci tego nie będzie zabraniał, serwerowni jest w c--j i jeszcze trochę. Robisz swój komunikator, smsem rozsyłasz linki i jazda. Nikt
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:50:38
  • 0
@milymirek: z mojego punktu widzenia to jest równie absurdalna propozycja co zmuszenie mcdonalda do sprzedawania twojej kanapki, bo przecież oni są ogromni i mają ogromną publiczność i jak ktoś będzie chciał to musi mieć prawo zamówić twoją kanapkę. To jest absurdalne.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:52:43
  • 0
@milymirek: no dokladnie, i Parler s-------i do innej serwerowni. Amazon straci hajs, zarobi ktoś inny. Nic w tym złego nie ma, normalny proces rynkowy.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 14:04:13
  • 0
@milymirek: w dalszym ciągu to co mówię jest możliwe:
1. wynajmujesz własny serwer
2. stawiasz własną stronę
3. promujesz ją po znajomych

Jak cie wytnie apple albo google to przestajecie korzystać z ich sklepu, jest masa alternatyw. Macie samsung store, xiaomi store, huwawei store etc. Prędzej czy później znajdziecie swoją niszę. Serwis internetowy jest jak stacja przy drodze a nie droga. Państwowy zamordyzm nie jest rozwiązaniem. Rozwiązaniem jest konkurencja. Wprowadzenie
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 14:05:46
  • 0
@milymirek: btw apka w storze nie jest konieczna, mozna korzystac ze strony bez apki.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 14:13:39
  • 0
@milymirek: no tak, ale to znowu wracamy do kwestii zbudowania publicznosci. Ktos sobie zbudował publicznosc i ma prawo decydowac co pokazuje swojej publicznosci. Analogicznie, mcdonald zbudowal sobie publicznosc i sprzedaje swoje kanapki. Jak chcesz z nimi konkurowac to zrob swoja restauracje a nie probuj zmusic mcdonalda zeby za oplata udostepnial ci swoje sklepy.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 14:20:08
  • 0
@milymirek: no ale moze wziac i sie przeniesc na inny serwis i tyle. Nie mozna zmusic autorow serewisu zeby propagowali tresci wbrew swoim pogladom.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 14:20:35
  • 0
@milymirek: no i najwieksza mysle obawa tutaj, co jak zostanie to naduzyte tak jak tvp w polsce? Dlatego nie mozna panstwu dawac kontroli nad spolecznosciami.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 14:56:34
  • 0
@milymirek: dalej uważam że to strasznie słaba propozycja. Ingerowanie państwa w serwisy prywatne to tragiczny pomysł. Wszystko co proponujesz da się już zrealizować bez dodatkowych przepisów, po prostu tak się składa że ludzie nie są zainteresowani i tyle.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 15:02:20
  • 0
@milymirek: podsumowując, obecnie bez specjalnych przepisów:

Przenoszenie się na inną platformę kliknięciem - do zrobienia, wystarczy jeden średnio rozgarnięty programista
Przenoszenie się na inną serwerownię - do zrealizowania, parler właśnie to robi a aws pewnie odczuje finansowo tą decyzję
Robienie swoich filtrów - jak najbardziej, też można wystarczy zrobić swoją albo iść na platformę gdzie twoje poglądy pokrywają się z poglądami właścicieli
Zmuszenie platform prywatnych do udostępniania postów innych - równie absurdalne co postulat
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 15:23:23
  • 0
@milymirek: to nie jest problem. Masz obserwujących, idziesz na inną platformę, część idzie za tobą część nie i tyle. Gdzie ty tu widzisz problem?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 15:25:25
  • 0
@milymirek: a z resztą, kręcimy się w kółko. Nie zdołałeś mnie przekonać, pomysł uważam za słaby i szkodliwy społecznie. Pozdrawiam!
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 15:59:32
  • 0
@milymirek: whatever floats your boat
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 16:11:53
  • 0
@milymirek: to nie są argumenty tylko bełkot.

"Duze firmy to nieudolne państwa"
Nooo zioom ale masz leb, bo jak wiadomo duże firmy maja swoje wojska, służbę zdrowia, od urodzenia masz obywatelstwo w dużej firmie, no sam powiedz do czego tu się odnieść jak to jest bełkot?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 11.01.2021, 08:57:18
  • 0
@milymirek: nie chce mi się już gadać na ten temat. Jak pokazuje ci że twoje rozwiązanie nic nie wnosi to uciekasz w bełkot o demokracji, państwach i drogach.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 11.01.2021, 13:33:17
  • 0
@milymirek: Podsumowując:
Jedyny sensowny pomysł to przenoszenie obserwujących. Można to zrealizować bez tej całej absurdalnej otoczki którą proponujesz. Przenoszenie obserwujących to nie jest wielka walka o demokrację tylko zwykły prosty feature i nie potrzeba żeby polityczne ścierwa w to ingerowały.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 11.01.2021, 13:57:08
  • 0
@milymirek: nie jest to część walki o żadną demokrację. To zwykły feature zwiększający wygodę korzystania. Nic nowego nie wnosi.
  • Odpowiedz
Smutny_procesorr
Smutny_procesorr
10.01.2021, 18:12:41
  • 3
Co sądzicie o cenzurowaniu Trumpa przez korporacje? Lewackie, czy nie?
Ja jako anarchista oczywiście się sprzeciwiam dyktowaniu przez korpo czy ktoś może coś pisać, czy nie.
#antykapitalizm #anarchizm #bekazprawakow
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 18:21:55
  • 4
@Smutny_procesorr: Ich platforma ich prawo. Blokowanie trumpa to pewien ruch marketingowy, żeby zadowolić swoją publikę. Amazon, Twitter i reszta pewnie trochę stracą na tym, ich konkurencja zyska. Wolny rynek w całej chwale.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 18:24:49
  • 0
Bo z jednej strony jestem oczywiście za rozbiciem takich monopolistów jak Twitter czy Facebook i za jakąś demokratyzacją i decentralizacją tych mediów społecznościowych.


@Gaku745: Mam wrażenie że takie rozbicie nastąpi samoistnie. Albo Twitter/FB i reszta wróci do neutralności albo wypchną część swoich użytkowników na inne platformy. Jest szansa że zobaczymy piękny przykład działania niewidzialnej ręki wolnego rynku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 18:32:05
  • 0
@Gaku745: Dokładnie, ale bardziej interesujące będą konsekwencje. Może się okazać że wyrośnie konkurencja nie ingerująca politycznie we wpisy i zobaczymy jak praktyczny monopol sam się r---------a przez próbę zbytniego kontrolowania rynku. Takiego wariantu sobie i wam życzę.
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 18:37:33
  • 0
@Gaku745: nie nie, nie chodzi mi o g---o w stylu lurkera na którym grasują tylko rasiści i inne p----y. Jest okazja żeby zrobić medium nie nastawione politycznie, tak jak twitter który ma wyraźnie lewicowe tendencje (posty nawołujące do linczu osób nie są usuwane tylko dlatego że #blm). Rozsądna moderacja + napływ ludzi spowodowany hałasem po usunięciu trampa może dać pierwszą realną szansę na wycięcie sobie niszy w
  • Odpowiedz
G.....5
G.....5
konto usunięte 10.01.2021, 13:31:17
  • 95
Hehe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#antykapitalizm
G.....5 - Hehe ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#antykapitalizm

źródło: comment_1610285465IGpjhRcpEvv0x8wq4Zsfwd.jpg

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:35:04
  • 2
@Gaku745: moj 'szef' nie wie jak wygladam, i nie wie w jakich godzinach pracuje, cos slabo mu idzie ta kontrola
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:41:45
  • 0
@kremowka2137: Ty masz jednoosobową działalność podobno.


@Gaku745: jestem programistą, siłą rzeczy ktoś mi mówi jakie problemy mam w firmie rozwiązywać i tą osobę nazywam 'szef', obecnie jest to cto mojego klienta
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 13:06:25
  • 2
Patrzcie jak się śmiesznie zielonka sfrustrowała prostym pytaniem. Klasycznie, małe rączki do roboty, wielka morda po cudze pieniądze xD

https://www.wykop.pl/wpis/54797271/chcialem-jedynie-napisac-ze-ci-malo-rozwinieci-lud/

https://www.wykop.pl/wpis/54812009/zaznaczam-dobitnie-jesli-sie-da-to-bedziemy-brali-/

@jaciepiernik #antykapitalizm #bekazlewactwa
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137
Autor
10.01.2021, 13:21:05
  • 1
@Gaku745: trochę wam wstyd przynosi, powinniście chyba z nim poważnie porozmawiać
  • Odpowiedz
j.....k
j.....k
konto usunięte 09.01.2021, 20:09:33
  • 4
Chciałem jedynie napisać że ci...mało rozwinięci ludzie co pierdzielą o lewactwie i dochodzie podstawowym, wymyślają sobie że lewactwo chce dać każdemu po równo.

Nie, lewactwo zakłada że taka forma zasiłku sprawi że osoby które stracą pracę będą się czuły pewniej w państwie w którym żyją. Testy przeprowadzono pod kątem zachowania ludzi, ale jednoznacznie widać że przyznanie takich pieniędzy jest zwyczajnie mało opłacalne i ów 'gwarantowany' dochód stanie się najzwyczajniej w świecie zasiłkiem,
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 11:19:34
  • 0
@jaciepiernik: a jak przekonasz do tego ludzi którzy nie potrzebują takiej ochrony i woleliby żeby ta kasa poszła na lepsza edukację albo służbę zdrowia?
  • Odpowiedz
kremowka2137
kremowka2137
kremowka2137 10.01.2021, 12:29:13
  • 1
@jaciepiernik: o wow, aż tak cie strigerowalo proste pytanie? Uspokój sie, nie chciałem skrzywdzić twojej wrażliwej psychiki. Ponawiam pytanie, dlaczego lepiej rozdac pieniądze bezrobotnym niz wydać na edukację albo służbę zdrowia?
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 3 z 6
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 01.10.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl