Słucham tych speców w tv. Każdy #!$%@? że nie wie jak można pomóc ale że trzeba bo są tam też kobiety i dzieci. Ci z lewej nie widzą potrzeby płotu i patroli SG a ci z prawej straszą. Czy nie mogą wieszać na tym płocie jakiś paczek z prowiantem, kocami oraz materiałami w języku arabskim, angielskim który informuje czego nie powinni robić, gdzie się udać aby starać się o azyl, gdzie mogą
@kosmo1989: No bo to jest polityka... W przypadku muru chodzi o to, żeby go przeszacować i wyrwać jak najwięcej od EU, bo przecież nie chodzi tylko o ochronę naszej granicy ale też ochronę granicy EU. Biurokracja i negocjacje trwają...
Grafika i świat jest piękny, ale całość frajdy psują mi crashe. Do tego te sztuczki, które mają przykryć braki. Magik jest tak dobry jak jego sztuczki. A tutaj co krok widać wersję Alpha jakiś rozwiązań. Np. renderowanie samochodów w oddali jako 2d. Renderowanie świata jest zoptymalizowane ale jak się obrócisz to za tobą potrafi jechać inne auto niż przed sekundą. A ten świat się chłonie i ogląda z każdej strony. Widzisz jakieś
Jest jakiś serwis gdzie znajdę teammateow na moim poziomie? Mam srebro 4 ale ziom który dopiero zaczął i nie ma nawet prime też dostał taką rangę. Nie specjalnie chcą się rozwijać i ich taktyka to rush na b. Jak gram solo to częściej mam win. #csgo
Czy można uruchomić serwer z CPMA tak aby gracze nieposiadający tego moda mogli się dołączyć? Jak próbuję się połączyć mam informację, że CPMA 1.52 required. Przy OSP można coś takiego zrobić. Widziałem też niektóre serwery CPMA do których mogłem się połączyć i nie wymagały posiadania tego moda. Wie ktoś co należy ustawić w server configu? A może dało się to tylko na wcześniejszych wersjach CPMA a w 1.52 już nie można? #
@kosmo1989: nawet nie wiem jakich wersji używam, gram w to z 20 lat - cpm+q3dm17 i trzymam od zawsze tę paczkę, na serwerze dodałem tylko linuksowe binarki
@dave_qwerty: niby tak. Robię to głównie z sentymentu do dawnych brzmień. Teraz to modne patrz np. Taki new retro wave. Czy soundtrack do stranger things udowadniają że stare brzmienia moga być ciągle fajne. Ponadto remakei polecam do nauki. Dużo można się nauczyć probojac odtworzyć kawałek lub styl.
@kosmo1989: do nauki to wiem, bo podobnie kiedyś robiłem. Ja już w tym siedzę prawie 8 lat i teraz po prostu robię to co mi do głowy przychodzi :) A co do stylu to stary trance, hands up, techno lubię najbardziej. New retro wave znam pod nazwą synthwave. Takie lata '80 lepiej zmasterowane, bo dzisiejsza technika daje większe możliwości.
@kosmo1989: Warto dodać również, że ojciec tej idei Gerard Bull został zabity. Gerard Bull po zamknięciu projektu nie chciał poprzestać na dalszych próbach umieszczania satelit w przestrzeni kosmicznej tą metodą więc nawiązał współpracę z samym Saddamem Husainem https://www.youtube.com/watch?v=A7gZLXh-I8Y
Na bazie ostatniego startu Pegasusa wynoszonego przez samolot znalazłem jeszcze ciekawsze rozwiązanie z wynoszeniem rakiety przez balon. Pomysł stary https://en.wikipedia.org/wiki/Rockoon Niestety nie znalazłem nigdzie udokumentowanego wyniesienia jakiegokolwiek ładunku, satelity na LEO tą metodą.
Ktoś pomógłby przy modelowaniu mapy do gry Alien Vs Predator Classic 2000? Gra już bardzo stara (zremasterowana pod dzisiejsze PC na steam), ale ciągle można sporo zrobić bo silnik obsługuje bez problemu tekstury hd,4k. Modelowanie możliwe w każdym programie, który wyeksportuje model do .3ds. Następnie w silniku / edytorze trzeba wykonać pozostałą pracę (oświetlenie, strategię, obiekty np. broń i amunicję oraz wiele innych rzeczy na które silnik pozwala). Największy problem mam z modelowaniem w 3ds max. Jeśli znacie jakiś inny edytor (najlepiej stworzony z myślą o tworzeniu map) to również przyda mi się taka informacja.
przykłady od kilku moderów (niestety już się tym nie zajmują choć mocno pomogli mi zrozumieć proces tworzenia map pod ten silnik):
@JoeBlade: Kolego, chyba żartujesz. Jak 3DMax może przerosnąć? Czym? Każdy soft jest dobry, kwestia tylko tego czego ktoś się chce uczyć. Wpuścisz kogoś w LW i będzie bieda...
@mayo: To nie taka prosta sprawa. Edytor nie pozwala na tworzenie modeli 3d tylko na umieszczenie oświetlenia, obiektów, przeciwników oraz wszystkich innych niezbędnych rzeczy aby mapa była grywalna. Nie stworzę tam niestety pomieszczeń czyli szkieletu mapy. Mimo, że grę zremasterowali (tak naprawdę tylko dodali obsługę nowych DX i wyższych rozdzielczości) to silnik jest nadal stary i co więcej unikatowy, ponieważ fizyka gry różni się od innych fpsów. Edytor i narzędzia
Ktoś pomógłby przy modelowaniu mapy do gry Alien Vs Predator Classic 2000? Gra już bardzo stara (zremasterowana pod dzisiejsze PC na steam), ale ciągle można sporo zrobić bo silnik obsługuje bez problemu tekstury hd,4k. Modelowanie możliwe w każdym programie, który wyeksportuje model do .3ds. Następnie w silniku / edytorze trzeba wykonać pozostałą pracę (oświetlenie, strategię, obiekty np. broń i amunicję oraz wiele innych rzeczy na które silnik pozwala). Największy problem mam z modelowaniem w 3ds max. Jeśli znacie jakiś inny edytor (najlepiej stworzony z myślą o tworzeniu map) to również przyda mi się taka informacja.
przykłady od kilku moderów (niestety już się tym nie zajmują choć mocno pomogli mi zrozumieć proces tworzenia map pod ten silnik):
#mirkokosy