Aktywne Wpisy
Satan696 +7
Mam pytanie do ludzi z tagu, jak by wy dajecie sobie rade z tak specjalnymi przypadkami jak @BayzedMan? Typowi zwrocilem uwage ze ip nic nie znaczy i ze moze byc z kijowa i tak i tak a ten zaczal nerwowowo probowac udowadniac mi ze on jest z polski(xD). Jakies zapraszanie na discordy, fotki dowodow na prif i inne cuda. Na koncu nazwal mnie iwanem i wywalil cala rozmowe z watku. Moze
Kick_Ass +22
#pokazmotor #motocykle #benelli
5k km za mną. Już polubiłem się z tym sprzętem. Na miasto jak znalazł.
5k km za mną. Już polubiłem się z tym sprzętem. Na miasto jak znalazł.
Modelowanie możliwe w każdym programie, który wyeksportuje model do .3ds. Następnie w silniku / edytorze trzeba wykonać pozostałą pracę (oświetlenie, strategię, obiekty np. broń i amunicję oraz wiele innych rzeczy na które silnik pozwala).
Największy problem mam z modelowaniem w 3ds max. Jeśli znacie jakiś inny edytor (najlepiej stworzony z myślą o tworzeniu map) to również przyda mi się taka informacja.
przykłady od kilku moderów (niestety już się tym nie zajmują choć mocno pomogli mi zrozumieć proces tworzenia map pod ten silnik):
https://www.youtube.com/watch?v=RgTvQNsn18s
https://www.youtube.com/watch?v=LUKPgvZIDy0
https://www.youtube.com/watch?v=kMGbhwG70hc
ostatnia mapa pochodzi od modera, który zrobił między innymi grę Prometheus na silniku Doom3
polecam kanał: https://www.youtube.com/user/scythewraith/videos
#3dsmax #grafika3d #gry #grafikakomputerowa #sciencefiction
Przeciez takie stare gry opierały się głównie na brushworku i to niezbyt skomplikowanym. Modelowanie levelu to tylko jedna z opcji, popularna wśród osób, które po prostu lepiej czują sie w programch do modelownia.
A jeśli szukasz programów do 3d, to może spróbuj Google Sketchup. Ludzie tego często do robienia map w Source używają.
Edytor i narzędzia są
mały update. Pozostaję jednak przy 3ds maxie. Kilka tutoriali i jestem w stanie modelować bardziej złożone obiekty.
Mam mały problem z łączeniem obiektów i proszę o radę jakiej metody najlepiej użyć.
Mam jedno pomieszczenie oraz korytarz w postaci sześciokąta foremnego. Chciałbym połączyć ten korytarz z moim kwadratowym pomieszczeniem jednak ścianki/krawędzie korytarza są pod kątem więc nie mogę po prostu usunąć polygonów z mojego pomieszczenia, które ma