Wpis z mikrobloga

Grafika i świat jest piękny, ale całość frajdy psują mi crashe. Do tego te sztuczki, które mają przykryć braki. Magik jest tak dobry jak jego sztuczki. A tutaj co krok widać wersję Alpha jakiś rozwiązań. Np. renderowanie samochodów w oddali jako 2d. Renderowanie świata jest zoptymalizowane ale jak się obrócisz to za tobą potrafi jechać inne auto niż przed sekundą. A ten świat się chłonie i ogląda z każdej strony. Widzisz jakieś fajne auto w oddali. Jedziesz a tam ani jednego auta. Wczoraj przy molo i diabelskim kole leżał mi typ w kajdankach. Drugi raz jak wróciłem to dopiero wtedy doładowaly mi się pozostałe postacie dla kontekstu. Cdp zrobiło mix liniowej gry z rpgiem i otwartym swiatem. Redzi myśleli że jak zespawnuja policję za plecami to odechce się eksperymentować z npcami i otwartym swiatem i skupimy się na głównym wątku. Za dużo mechanik, detali. Ta gra powinna wyjść 2 lata później. Gra ma ogromny potencjał. Dużo mechanik jest w grze jak np. otwieranie okien czy strzelanie z pozycji pasażera. Są filmy które to pokazują. Problem w tym że są niedopracowane. Goście od silnika albo bardziej ci co implementują te funkcje na nim mają pewnie roadmape na rozwój tych funkcjonalności, ale gdyby to działało od premiery to byłaby petarda. Tutaj widać że ewidentnie zabrakło czasu w wielu działach w firmie. Mimo wszystko świat i grafika zaprasza do eksplorowania. Spędzę tam pewnie jeszcze sporo czasu mimo że wiele elementów jest powtarzalnych to art design robi swoje.
#cyberpunk