Wpis z mikrobloga

Ktoś pomógłby przy modelowaniu mapy do gry Alien Vs Predator Classic 2000? Gra już bardzo stara (zremasterowana pod dzisiejsze PC na steam), ale ciągle można sporo zrobić bo silnik obsługuje bez problemu tekstury hd,4k.
Modelowanie możliwe w każdym programie, który wyeksportuje model do .3ds. Następnie w silniku / edytorze trzeba wykonać pozostałą pracę (oświetlenie, strategię, obiekty np. broń i amunicję oraz wiele innych rzeczy na które silnik pozwala).
Największy problem mam z modelowaniem w 3ds max. Jeśli znacie jakiś inny edytor (najlepiej stworzony z myślą o tworzeniu map) to również przyda mi się taka informacja.

przykłady od kilku moderów (niestety już się tym nie zajmują choć mocno pomogli mi zrozumieć proces tworzenia map pod ten silnik):

https://www.youtube.com/watch?v=RgTvQNsn18s
https://www.youtube.com/watch?v=LUKPgvZIDy0
https://www.youtube.com/watch?v=kMGbhwG70hc

ostatnia mapa pochodzi od modera, który zrobił między innymi grę Prometheus na silniku Doom3
polecam kanał: https://www.youtube.com/user/scythewraith/videos

#3d
  • Odpowiedz