Jeszcze się nie poddałem z swoją grą. W ostatnim czasie więcej uwagi niż kodowi poświęciłem ticket trackerowi, efekty tutaj: https://i.imgur.com/2d8Z4aE.png Część zadań posiada bardziej rozbudowane opisy, pierwsze dwa już zaimplementowałem(kamera i mouse input, widać na wideo).
Ogólnie ostatnie tygodnie to było głównie patrzenie na kod i zastanawianie się w jaką stronę rozwinąć projekt. IMO nie był to czas w większości zmarnowany, przerwa od kodu pozwoliła mi spojrzeć jak część rzeczy mogę od siebie odseparować i lepie rozłożyć tak bym mógł jednym systemem poruszać różnymi typami postaci. Na ten moment priorytetem będzie przygotowanie pathfinding(#13) i bazowej walki(#4). W przypadku tego drugiego mam zamiar podzielić każdy atak na trzy etapy(przygotowanie do ataku, sam atak z obrażeniami i delay po uderzeniu). Wydaje mi się to w miarę sensownym rozwiązaniem, sprawdzę je na jakiś kukłach które też będę musiał dodać w tym celu zanim dodam właściwych przeciwników ( ͡°͜ʖ͡°) Sami przeciwnicy też będą musieli się bronić i atakować stąd ich wolałbym implementować w drugim "etapie". Zależnie od tego ile mi to krwi zepsuje będę chciał też ogarnąć najpierw sam deploy na webgl, a następnie CI i autodeploy na moją stronę. Pozwoli mi to łatwo dzielić się efektami z innymi, w tym też z wykopem :D
Mam na telefonie album w którym kolekcjonuje sobie pod pewnego czas wszystkie żaby pepe jakie znajdę, zostaw plusa i podam nr w komentarzu a pokaże Ci jaką żaba dzisiaj jesteś #gownowpis #memy
Część zadań posiada bardziej rozbudowane opisy, pierwsze dwa już zaimplementowałem(kamera i mouse input, widać na wideo).
Ogólnie ostatnie tygodnie to było głównie patrzenie na kod i zastanawianie się w jaką stronę rozwinąć projekt. IMO nie był to czas w większości zmarnowany, przerwa od kodu pozwoliła mi spojrzeć jak część rzeczy mogę od siebie odseparować i lepie rozłożyć tak bym mógł jednym systemem poruszać różnymi typami postaci. Na ten moment priorytetem będzie przygotowanie pathfinding(#13) i bazowej walki(#4). W przypadku tego drugiego mam zamiar podzielić każdy atak na trzy etapy(przygotowanie do ataku, sam atak z obrażeniami i delay po uderzeniu). Wydaje mi się to w miarę sensownym rozwiązaniem, sprawdzę je na jakiś kukłach które też będę musiał dodać w tym celu zanim dodam właściwych przeciwników ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sami przeciwnicy też będą musieli się bronić i atakować stąd ich wolałbym implementować w drugim "etapie". Zależnie od tego ile mi to krwi zepsuje będę chciał też ogarnąć najpierw sam deploy na webgl, a następnie CI i autodeploy na moją stronę. Pozwoli mi to łatwo dzielić się efektami z innymi, w tym też z wykopem :D
Link do repo: https://git.sr.ht/~leinnan/raylibGame/log/
Mój tag: #leinnanblends
#gamedev #cpp #programowanie
edit: jednak mam #!$%@? kodeki
źródło: comment_m0aM4jHJqgAv2eCuiNiagReQko2gnz38.jpg
Pobierz@koder: To mi wystarcza, przynajmniej na razie. Wszystko na jednym hostingu- sr.ht
Sweet
, fajnie wyglada xD https://github.com/EliverLara/Sweet