Wpis z mikrobloga

Jeszcze się nie poddałem z swoją grą. W ostatnim czasie więcej uwagi niż kodowi poświęciłem ticket trackerowi, efekty tutaj: https://i.imgur.com/2d8Z4aE.png
Część zadań posiada bardziej rozbudowane opisy, pierwsze dwa już zaimplementowałem(kamera i mouse input, widać na wideo).

Ogólnie ostatnie tygodnie to było głównie patrzenie na kod i zastanawianie się w jaką stronę rozwinąć projekt. IMO nie był to czas w większości zmarnowany, przerwa od kodu pozwoliła mi spojrzeć jak część rzeczy mogę od siebie odseparować i lepie rozłożyć tak bym mógł jednym systemem poruszać różnymi typami postaci. Na ten moment priorytetem będzie przygotowanie pathfinding(#13) i bazowej walki(#4). W przypadku tego drugiego mam zamiar podzielić każdy atak na trzy etapy(przygotowanie do ataku, sam atak z obrażeniami i delay po uderzeniu). Wydaje mi się to w miarę sensownym rozwiązaniem, sprawdzę je na jakiś kukłach które też będę musiał dodać w tym celu zanim dodam właściwych przeciwników ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sami przeciwnicy też będą musieli się bronić i atakować stąd ich wolałbym implementować w drugim "etapie". Zależnie od tego ile mi to krwi zepsuje będę chciał też ogarnąć najpierw sam deploy na webgl, a następnie CI i autodeploy na moją stronę. Pozwoli mi to łatwo dzielić się efektami z innymi, w tym też z wykopem :D

Link do repo: https://git.sr.ht/~leinnan/raylibGame/log/

Mój tag: #leinnanblends

#gamedev #cpp #programowanie
Leinnan - Jeszcze się nie poddałem z swoją grą. W ostatnim czasie więcej uwagi niż ko...
  • 6
  • Odpowiedz