Cześć Mirki i Mirabelki! Dziś zerknąłem sobie do git i co widzę?
Sun Mar 18 17:52:53 2018 +0100 Initial commit Jutro upływa równo dwa latka jak zacząłem robić swoją gierkę - ΔV: Rings of Saturn. Ale ten czas leci. W sumie nad grą spędziłem pewnie z 1500 godzin - taki #gamedev w wolnym czasie. Zaczęło się od skromnego prototypu w #godot - jeszcze w wersji 2. Szybko przeszedłem
@Elysian: Szczegółów nie mogę podać ze względu na NDA, ale nawet w Early Access spokojnie zarabia na samochód. Oczywiście, że bym robił ponownie - na pewno zajmę się następną bezpośrednio po wydaniu dV.
@Elysian: Dzięki! Plan zawsze był taki, że pierwsza gra przeciera szlaki i zapewnia fundusze na zrobienie drugiej, z większym rozmachem. Na razie wygląda na to, że to się może udać. Oczywiście jest wiele niewiadomych - o ile mogę raczej spokojnie założyć, że po pełnym wydaniu sprzedaż będzie większa - to trudno zgadnąć, o ile większa.
No ale z drugiej strony po to dV prowadzę, by takie informacje mieć z pierwszej
Mireczki, po wielu latach nie rzucania korpo, pracy po godzinach, nieprzespanych nocy (to akurat z powodu moich problemów z sąsiadującymi wynajmami krótkoterminowymi) nasza gra nareszcie zadebiutowała na steamie! I nie było by w tym nic nadzwyczajnego, bo jest nas tu trochę spod tagu #gamedev (w szczególności pozdrawiam @denis-szwarc i @koder wasze gry są mega), ale właśnie... Właśnie Brian Fargo producent m.in. Fallouta czy serii Wasteland twitnął że gra
Dzisiaj wypuściłem dużą aktualizację #deltav - wymieniającą silnik na #godot 3.2. Mam zgłoszenia o poprawie wydajności przekraczającej w pewnych przypadkach 400%! Z tej okazji mamy wyprzedaż na Steam i Itch.io.
nie myślałeś o rebrandingu? ΔV się słabo wyszukuje
@maniel: A jeśli chodzi o "Trójkąt Pięć Dwukropek" to spełnia swoją rolę. Po "Rings" gra się wyszukuje wystarczająco dobrze, a ΔV wpada w oko docelowej publiczności. No i ludzie o tym mówią, to nigdy nie szkodzi :)
No i tak się składa, że mam kluczyk do tego tytułu do rozdania!
Wystarczy zaplusować, napisać może w komentarzu coś miłego, a ja taką jedną fajną osobę wybiorę i dam jej klucz z okazji świąt. Umówmy się, że macie czas na
O jejku, ale ten stary trailer biednie wygląda w porównaniu z aktualną wersją gry ^_^'''. Ale ale - dorzucam drugiego klucza do zestawu, z tej samej okazji :)
Mirki, #chwalesie. W piątek nie umiałem narysować nic podobnego do człowieka. Dzisiaj mam takie menu zatrudniania załogi. Czary robił #blender z #makehuman, renderowanie oświetlenia w czasie rzeczywistym załatwia #godot. Strasznie jestem dumny z tych postępów.
Mirki, na Steam wystawia się grę jako osoba czy firma? Zauważyłem też że jest tam user "Armor Games" który wystawia gry innych, to jest jakiś rodzaj huba za prowizję?
Wrzesień minął w spokojnej atmosferze oczekiwania na Godot 3.2 i naprawiania błędów przed jego wydaniem. W tym miesiącu udało się zebrać wystarczającą kwotę w serwisie Patreon na zatrudenienie trzeciego dewelopera - George Marques, który za miesiąc lub dwa, po wypełnieniu formalności, powinien rozpocząć pracę w pełnym wymiarze godzin przy rozwoju Godota.
W sierpniu, głównymi wydarzeniami było rozpoczęcie prac nad wsparciem Vulkan w silniku 3D(2D jest mniej lub bardziej ukończone) oraz ogłoszenie Feature Freeze, które przygotowuje Godota do osiągnięcia stabilnej wersji 3.2.
Właśnie się dowiedziałem, że moja ΔV: Rings of Saturn została wybrana do głosowania na ulubieńca fanów na ten tydzień w Game Development World Championship 2019! ᕦ(´ヮ`)ᕥ
@embrion: Latać tak, żeby nie nie być pod kreską. Naprawy sporo kosztują. Sprawne latanie - ale takie na prawdę, nie na autopilocie - wymaga umiejętności i te umiejętności premiuje.
Dzisiaj tak od 16 można mnie spotkać w Białej Małpie w #katowice, gdzie oblewam wydanie early access #deltav (link) z kumplami. Jak ktoś ma ochotę wpaść i pogadać, czy też obiecany kluczyk za browarka dostać, to zapraszam na #slaskiewykoppiwo z #kodermakesgames.
Sun Mar 18 17:52:53 2018 +0100 Initial commitJutro upływa równo dwa latka jak zacząłem robić swoją gierkę - ΔV: Rings of Saturn. Ale ten czas leci. W sumie nad grą spędziłem pewnie z 1500 godzin - taki #gamedev w wolnym czasie. Zaczęło się od skromnego prototypu w #godot - jeszcze w wersji 2. Szybko przeszedłem
źródło: comment_1584458004dNYcuGEORW8MhYhxayJwCL.jpg
PobierzNo ale z drugiej strony po to dV prowadzę, by takie informacje mieć z pierwszej