@TheSznikers: wymieniałem w grudniu. By zapewnić sobie łatwą odwracalność modyfikacji, z powodu działającej gwarancji, powypinałem za pomocą igły kabelki z wtyczek, by obeszło się bez cięcia i lutowania.
Ktore manipulatory lepsze: te od T300 rs czy T300 rs gt? Czy te wersje kierownicy roznia sie tylko manipulatorami czy sa jeszcze jakies dodatkowe rzeczy o ktorych warto wiedziec przed zakupem? #simracing
Co? Na wykopie za napisanie słowa "pedały" w odniesieniu do sprzętu jakieś bany lecą, że trzeba manipulować słowami? Myślałem, że coś mnie ominęło w świecie, ale strona Thrustmastera w wersji angielskiej też pisze o "pedal set" a nie "manipulators".
#rzeszow #zelmer #agd Popatrzcie, jak zmasakrowali nam Zelmera. Kiedy BSH kupował firmę w 2013 roku zarząd Zelmera się cieszył, bo miało to zapewnić rozwój i szerszy dostęp do rynków zbytu. Potem już poleciało, w 2019 wygaszenie przez BSH linii Zelmer a w 2020 sprzedanie praw do tej marki czyli nazwy i loga hiszpańskiej firmie. Teraz pozostało żerowanie na sentymencie i wciskanie chińczyka. Zdjęcie z lidla. Uprzedzając,
@Dzyndzyb: po części tak, chociaż to był fragment wytwórni produkujący silniki do AGD. Po sporze z hiszpanami co do zbieżności nazw sprzedają pod nazwą SMAPP.
Pierwszy raz gram na kierownicy i od razu rzuciłem się na głęboką wodę w F1 22. Zabawa jest przednia ale jak widze gdy w Bahrainie ludzie wyciągają 1:27 podczas gdy ja 1:35 to trochę demotywuje xD póki co gram na ABS i średnim poziomie kontroli trakcji. Jakieś tipy jak nie być noobem? #f122 #xbox #simracing
@tallman: TC spowalnia przyspieszanie. Możesz w ustawieniach kierownicy zwiększyć wartość "Liniowość reakcji przepustnicy", wtedy początek fazy dodawania gazu będzie bardziej łagodny. A co do ABS i hamowania bez niego, przy okazji zyskując na czasie okrążenia, to kluczem jest trail braking, tak w życiu, pełnoprawnych simach czy simcade jak seria F1 CM/EA. Film co prawda do 2020 ale zasada jest ta sama https://www.youtube.com/watch?v=y2h7GEYQ3S8
przejechałem się właśnie na google street view przez Armii Krajowej, Paderewskiego, Witolda, dalej do Kopisto, w stronę Chopina i Olszynki. Wow, jak to się w parę lat zmieniło.
@Traviu: z tego co mi się obiło o uszy w trakcie relacji, od dwóch lat nie ma stałych stref bufetu. Kolarze biorą wszystko z aut technicznych. Green zone nie ma nawet w książce wyścigu, takie tajne.
Również stawiam na odczekanie i pójście w T-LCM. Zrobiłem taką przesiadkę z T3PA z RS GT (używane z fabrycznym "conical brake mod" oraz przez jakiś czas z "brake mod" kupionym na allegro, czyli gumą wkręcona w sprężynę) na T-LCM w ostatni piątek.
T-LCM mają jedną świetną cechę, której nie posiadają inne pedały Thrustmastera, a którą się pomija bo wszyscy skupiają się na load cell i sprężynach do wyboru: raz skalibrowane w dedykowanym programie
Kurde totalnie nie potrafię wchodzić w długie zakręty na kierownicy. Mam Thrustmaster t300 rs i tak jak normalnie gra się miodnie, tak np na torze w Bahrainie na zakrętych jak na screenie zawsze wyjeżdżam poza tor, nawet jak zdejmę nogę z gazu i na maksa przekręcę kierownicę. Na padzie jakoś jak ruszę tym analogiem to ten samochód mocniej skręca, nie wiem czy to coś ze mną nie tak czy z kierą. Kombinowałem
@Kuusamo: jak na maksa skręcisz kierownicę w tym zakręcie wtedy zrywasz przyczepność na przednich kołach i masz typową podsterowność z wyjazdem za szeroko. Włącz sobie w ustawieniach forcefeedback "zwiększenie podsterowności" to zobaczysz jak kierownica wtedy mięknie. Na dzień dobry zacznij od pokonywania tego zakrętu trochę wolniej.
Używasz jakichś pomocy jeżdżąc na kierownicy? Na padzie bankowo masz takie atrakcje jak abs i tc. Zwłaszcza abs pomaga.
@Kuusamo: dalej już tylko wyłączenie pomocy i dołączenie "trail brakingu" do arsenału pozostaje. Przyglądnij się jak to robi np. Limitless, z filmu którego wrzuciłeś screena, czerwony pasek hamulca. Mocne hamowanie i stopniowe odpuszczanie aż do apexu, potem płynne dodawanie gazu. Od tego momentu zaczyna się jeszcze większe odcinanie czasu.
#f1