Wpis z mikrobloga

Kurde totalnie nie potrafię wchodzić w długie zakręty na kierownicy. Mam Thrustmaster t300 rs i tak jak normalnie gra się miodnie, tak np na torze w Bahrainie na zakrętych jak na screenie zawsze wyjeżdżam poza tor, nawet jak zdejmę nogę z gazu i na maksa przekręcę kierownicę. Na padzie jakoś jak ruszę tym analogiem to ten samochód mocniej skręca, nie wiem czy to coś ze mną nie tak czy z kierą. Kombinowałem już z tym kątem skrętu i dalej lipa, nawet jak ustawię na najniższy 180 i przekręcę kiere na maksa to i tak wylecę z tego zakrętu a na padzie jadę z palcem w dupie.
#f122 #kierownica #konsole #wyscigi #thrustmaster
K.....o - Kurde totalnie nie potrafię wchodzić w długie zakręty na kierownicy. Mam Th...

źródło: comment_1659435793sdWETLaoLzqCMkWYR2q3XV.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
@Kuusamo: jak na maksa skręcisz kierownicę w tym zakręcie wtedy zrywasz przyczepność na przednich kołach i masz typową podsterowność z wyjazdem za szeroko. Włącz sobie w ustawieniach forcefeedback "zwiększenie podsterowności" to zobaczysz jak kierownica wtedy mięknie.
Na dzień dobry zacznij od pokonywania tego zakrętu trochę wolniej.

Używasz jakichś pomocy jeżdżąc na kierownicy? Na padzie bankowo masz takie atrakcje jak abs i tc. Zwłaszcza abs pomaga.
  • Odpowiedz
  • 0
@lenovo99 No ja jestem laikiem myślałem, że jak nie ruszałem i na padzie wchodzi w te zakręty jak w masło, to na kierownicy na domyślnych bez kombinowania też będzie (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@Kuusamo: dalej już tylko wyłączenie pomocy i dołączenie "trail brakingu" do arsenału pozostaje.
Przyglądnij się jak to robi np. Limitless, z filmu którego wrzuciłeś screena, czerwony pasek hamulca. Mocne hamowanie i stopniowe odpuszczanie aż do apexu, potem płynne dodawanie gazu. Od tego momentu zaczyna się jeszcze większe odcinanie czasu.
  • Odpowiedz