@massbombing_return: Gdy miałem kółko Modena 360, czyli w okolicach roku 2000, wystarczyło napisać do Thrustmastera zwykłą wiadomość przez formularz na ich stronie. Przypadłością Modeny były łamiące się sprężyny łopatek do biegów. Dwa razy do nich pisałem i za każdym razem dostawałem pocztą, za darmo, nawet bez potwierdzania posiadania tego kółka, nowe sprężyny. Nie zdziwiłbym się gdyby nadal tak robili.
Ponadto połamała Ci się sprężyna w pedałach, nie w bazie, nie
Mircy, to pewnie głupie pytanie ale może ktoś rozwieje wątpliwości.
Chcę się umówić prywatnie na gastroskopię bo od długiego czasu mam problemy żołądkowe. Wybrałem LuxMed używając Portal Pacjenta ze względu na dostępność terminów. Wiem, że oferują odpłatne usługi ale przy rejestracji wyskakuje powiadomienie o konieczności skierowania.
Czy to skierowanie jest potrzebne wyłącznie na NFZ czy prywatnie też? Wydaje mi się że to pierwsze, ale ciężko stwierdzić bazując na informacjach które podają.
Decathlon też ma, tańsze. Do łażenia po asfalcie czy betonie lepiej ich nie używać, ale po gumach i owszem. Z zalet to możliwość zwinięcia i schowania do kieszeni. Takie miękkie również warto założyć po jeździe, kiedy płozy są zimne. Woda z ciepłego powietrza skrapla się na takich płozach a w miękkie ochraniacze spokojnie sobie wsiąka.
Przesiadka z open wheel add-on na sf-1000. Czy warto było? Wielkościowo takie same. W SF twardsze przyciski i głośniejsze łopatki, znacznie głośniejsze. Bez słuchawek nawet denerwują. Możliwość przypisania dyfrów pod kółko bardzo przydatne. Ogólnie szybkości nie dorobi, od tego są T-LCM. Przyzwyczajam się dalej.
@Nevermind9999: na pad, kierownicę, klawiaturę? Jeśli kółko wtedy zasadniczo żadne. Jedni uznają włączenie w ustawieniach FF "zwiększonej podsterowności" za pomoc. Mi osobiście przeszkadza działanie tej funkcji. Można jeszcze w kalibracji spacyfikować zbyt narowiste zrywanie przyczepności przy przyspieszaniu zwiększając "Liniowość reakcji przepustnicy".
Nyck de Vries, mistrz F2, mistrz Formuły eeeeee i jej aktywny uczestnik, rezerwowy kierownik Mercedesa, a po przejechaniu Monzy łapy odmawiają mu posłuszeństwa. Jeśli o przeciążeniach podczas jazdy mowa to zwraca się uwagę głównie na mięśniory szyi. A wydawałoby się, że od czasu pojawienia się wspomagania kierownicy w bolidach przynajmniej w tym aspekcie jest w miarę spokojnie.
@zuczek_blyskawica: kontrola trakcji, aktywne zawieszenie, spódniczki, ABS, upshifting biegów, lunch control miały swoją dłuższą lub krótszą historię w F1, bezstopniowa skrzynia biegów CVT nie wyszła poza testy. Jednak wspomaganie kierownicy, które w F1 po raz pierwszy zastosowano w 1988 roku, jest nadal i ma się dobrze, z jednym zastrzeżeniem, od 2002 dopuszczalne jest tylko hydrauliczne. Zakazano elektrycznego. Dla odmiany w Indy wspomaganie jest całkowicie zakazane.
Co ja znalazłem przy porządkowaniu szafy? Ano artefakty #simracing z zamierzchłych czasow ścigania się online na modemie 56k i łączu od tepsy Do GPL mam płytę, do GP2 płyta gdzieś zaginęła podczas którejś przeprowadzki. Kiedyś to były czasy, teraz nie ma czasów
a to ty kupiłeś tą wersję z SF1000 i jak to się spisuje? Masz tylko kierownicę czy coś jeszcze? Da się w inne gry pykac niż F1?
@Arado-Akbar: mogę również od siebie dodać, że wieńce o tych kształtach, jak SF1000 czy Open Wheel Add-on, generalnie z obciętym dołem i górą, słabiej nadają się do jazdy z pojazdami wymagającymi większego obrotu niż 360 stopni. To odczuwalne zwłaszcza w takim AC i
Ponadto połamała Ci się sprężyna w pedałach, nie w bazie, nie