PLUS JEŚLI UWAŻASZ ŻE PICIE WÓDKI W WIGILIĘ TO PATOLOGIA
- 2703
PLUS JEŚLI NIE WYOBRAŻASZ SOBIE WIGILII BEZ ALKOHOLU NA STOLE
@Zielonykubek: chlanie do porzygu to patologia, kilka kieliszków nie.
#tsns
- 10984
- 648
@Ikkon: @HalBregg: @haraszox11: Spokojnie, jeszcze trochę Midas posiedzi w rządzie i wkrótce wszyscy będziemy mieć miliony w portfelach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- 4482
XD Już niedługo @TygodnikNIE #koronawirus
- 491
@gierary_hir: admin Facebooka przy 10k, uszaty przy 20k.
@vikop-ru proszę
- 3642
- 2800
Uczę swoją dziesięcioletnią córkę jak się robi obiady. Mamy już przećwiczone schabowe, mielone, rybę pieczoną, kurczaka (pierś pic rel, ale też udka i skrzydełka w rękawie). Do tego surówki, mizeria, buraczki, miks sałat. Frytki, ziemniaki. Z obieraniem ziemniaków ma problem, ale to nie jest wielki problem bo jakby nie patzeć dziecko ma 10 lat. Ja w jej wieku nie umiałam zrobić sobie kanapki, bo Nikt Mi Nie Pokazał Jak.
Mało tego, jak
Mało tego, jak
- 2363
@Tu-mleko: Na posiadanie dzieci powinno się mieć licencję i ty powinnaś ją dostać
- 993
@Sonnenschutzsysteme: @XkemotX: @Loputrs: Dziękuję :) Bardzo potrzebuję słów uznania, mało mam tego w życiu a robię co mogę :)
- 2150
- 277
@dzoli:
Komentarz usunięty przez autora
- 210
Był 4 stycznia 1987 roku. Na stacji Union w Waszyngtonie do odjazdu przygotowywał się zmierzający do Bostonu ekspres “Amtrak Colonial” o numerze 94. Wielu pasażerów stanowili studenci, wracający po przerwie świątecznej na zajęcia. Nikt wtedy nie wiedział, że pociąg ten nie dotrze do celu.
O godzinie 12:30 skład wyruszył w drogę, kierując się w stronę Bostonu tak zwanym Korytarzem Północno-Wschodnim - zelektryfikowaną linią szybkiego ruchu popularną wśród wielu podróżujących zarówno rekreacyjnie, jak i służbowo. Na czele 12-wagonowego składu znajdowały się dwie lokomotywy elektryczne EMD AEM-7 o numerach 903 i 900. Lokomotywy te, mogące rozwijać maksymalną prędkość 200 km/h, były produkowanymi na licencji w USA szwedzkimi maszynami ASEA Rc-4 które weszły do służby liniowej w roku 1979, gdzie zastąpiły przestarzałe już lokomotywy PRR GG-1. Za sterami składu siedział 35-letni maszynista Jerome Evans. Podróż z Waszyngtonu do Baltimore przebiegała bez kłopotów - po krótkim postoju pociąg ruszył dalej, kierując się do następnej stacji - Wilmington w stanie Delaware.
Niedługo przed stacją w Wilmington, w okolicach miejscowości Chase w stanie Maryland, korytarz zwężał się z czterech torów do dwóch, prowadzących przez most na rzece Gunpowder. Za mostem i ślepym zakrętem znajdował się rozjazd ponownie rozszerzający linię do czterech torów. Skład Amtrak szybko pokonał zakręt, gdy maszynista nagle dostrzegł niebezpieczeństwo - na tym samym torze, jakim jechał ekspres znajdowały się spalinowe lokomotywy towarowe GE B36-7 należące do przewoźnika Conrail. Evans natychmiast wdrożył hamowanie awaryjne - na zatrzymanie pędzącego pociągu nie było jednak już żadnych szans.
O
O godzinie 12:30 skład wyruszył w drogę, kierując się w stronę Bostonu tak zwanym Korytarzem Północno-Wschodnim - zelektryfikowaną linią szybkiego ruchu popularną wśród wielu podróżujących zarówno rekreacyjnie, jak i służbowo. Na czele 12-wagonowego składu znajdowały się dwie lokomotywy elektryczne EMD AEM-7 o numerach 903 i 900. Lokomotywy te, mogące rozwijać maksymalną prędkość 200 km/h, były produkowanymi na licencji w USA szwedzkimi maszynami ASEA Rc-4 które weszły do służby liniowej w roku 1979, gdzie zastąpiły przestarzałe już lokomotywy PRR GG-1. Za sterami składu siedział 35-letni maszynista Jerome Evans. Podróż z Waszyngtonu do Baltimore przebiegała bez kłopotów - po krótkim postoju pociąg ruszył dalej, kierując się do następnej stacji - Wilmington w stanie Delaware.
Niedługo przed stacją w Wilmington, w okolicach miejscowości Chase w stanie Maryland, korytarz zwężał się z czterech torów do dwóch, prowadzących przez most na rzece Gunpowder. Za mostem i ślepym zakrętem znajdował się rozjazd ponownie rozszerzający linię do czterech torów. Skład Amtrak szybko pokonał zakręt, gdy maszynista nagle dostrzegł niebezpieczeństwo - na tym samym torze, jakim jechał ekspres znajdowały się spalinowe lokomotywy towarowe GE B36-7 należące do przewoźnika Conrail. Evans natychmiast wdrożył hamowanie awaryjne - na zatrzymanie pędzącego pociągu nie było jednak już żadnych szans.
O
- 840
- 544
@wyscigowawyscigowka: za podpisanie ustawy 2mld zł dla tvp w obliczu takiej katastrofy powinien gnić w wiezieniu. W dupie mam jego wyrazistość
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
- 4916
@Szamotowy_Marian: ziomek, przeczytaj do końca xD
- 674
- 1988
Grazie Ragazzi.
#f1
#f1
@TheThomasus: do wyboru, zależne od grande strategii
- 216
@ZmutowanaFrytkownica: To chyba są twarde
- 1482
#koronawirus
Szanujesz plusujesz,
bo wierzcie mi że mamy ogromne szczęście że teraz rządzi akurat ta ekipa #polityka
Szanujesz plusujesz,
bo wierzcie mi że mamy ogromne szczęście że teraz rządzi akurat ta ekipa #polityka
- 5091
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
- 1065
@Chlebek_Pyszny: no a nie mamy??? Kto by to ogarnął? Kopacz z Komorowskim??? XDDD
- 859
Strasznie wczoraj gorączkowałem, łykałem gripexy do 5 rano, film mi się urwał przy 40 stopniach. Teraz mam kaszel i duszności. Troche się przespałem ale musiałem wstać rano bo mam obowiązki, mam pracę. Niektórzy mówią że nie można chodzić do pracy jak ma się koronowirusa ale to nieprawda. Można, tylko trzeba nosić maseczkę i często myć ręce. Na tym polega odpowiedzialność.
#2019ncov #heheszki #chlopakizbarakow #koronawirus
#2019ncov #heheszki #chlopakizbarakow #koronawirus
- 2175
- 621
@qweasdzxc: tak wzruszające, że aż uroniłem kilka kropel xD
- 247
#netflixrodzina