Nowy prezes zdecydował się podnieść skuteczność propagandy prorządowej poprzez dopasowanie jej do odpowiedniej grupy odbiorców. Ta grupa to nie jest nawet w całości elektorat PiS. To elektorat, wcześniej w większości niezagospodarowany, który PiS postanowił pozyskać – kosztem elektoratu prawicowego, kosztem przedsiębiorców i klasy średniej. To odbiorcy generalnie mniej aktywni – tacy, którzy częściej siedzą na kanapie przed telewizorem, a rzadziej pracują i się rozwijają. [1]
Taki elektorat z punktu widzenia PiSu ma same zalety. Z jednej strony łatwiej nim manipulować tanią, kłamliwą i toporną propagandą telewizyjną. Z drugiej strony łatwiej przekupić go własnymi pieniędzmi. Z trzeciej strony trudniej zniechęcić go podnoszeniem podatków. [2]
➡
![div037 - Hej, jeśli uważasz, że poziom propagandy w mediach reżimowych zwiększył się ...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1628089850VgdzIqfItY6VJngW8S8O0D,w400.jpg)
źródło: comment_1628089850VgdzIqfItY6VJngW8S8O0D.jpg
Pobierz
Gdybyście kiedykolwiek chcieli na podstawie twitta posła #konfederacja pokazać komuś definicję "gwoździa w mózgu", to poniższy twitt Jakuba Kuleszy będzie tego doskonałym przykładem
Żródło - https://twitter.com/Kulesza_pl/status/1422944207279464460
źródło: comment_1628099343iPHodtcS582iOyzvUPDcjK.jpg
PobierzPolecam cały wpis, a nie tylko jedną jego część
https://facebook.com/2919689638343495