Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko181
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta

aniol_nie_kobieta

Dołączył 5 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 215
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 215
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 09.06.2025, 16:42:57
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
Autor
09.06.2025, 17:04:50 via Wykop
  • 0
@gorzki99: No nie wyszła ci riposta :) Oczywiście miałam na myśli obywateli, którzy zagłosowali - to jasne, tylko trzeba troszeczkę uruchomić szare komórki, aby to zrozumieć. Wyobraź sobie, że w domyśle nie było np. obywateli innych państw jak Wyspy Zielonego Przylądka albo Madagaskar. No chyba że chcesz pisać o wszystkich obywatelach świata, ale takich statystyk nie posiadam, więc się nie wypowiem. Głowa do góry, młody, szkoda życia na nietrafione, napisane
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
Autor
09.06.2025, 17:12:42 via Wykop
  • 0
@gorzki99: Jest mi obojętne, kto jaką szkołę ukończył. Ty możesz być nawet dokotorem nauk stosowanych, co nie zmienia faktu, że w interpunkcję i ortografię nie umiesz (a tego uczą od pierwszej klasy szkoły podstawowej). Jest to tym większy wstyd - w dobie dostępu do internetu, gdzie wszystko można sprawdzić w sekundę. I na tym zakończę, bo znając życie, jak przegrasz na argumenty to zaczniesz zgłaszać. Peace!
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
Autor
10.06.2025, 15:35:29 via Wykop
  • 1
@l--RAD--l: Niestety o dyskusję tutaj coraz trudniej. Generalnie jest ona praktycznie niemożliwa, bo jak tylko napiszesz własne zdanie to zaraz naskoczą na Ciebie jego przeciwnicy... no i dowiesz się, że jesteś głupkiem, głąbem, czy innym nieukiem. Jakoś tak łatwo przychodzi nam ocenianie nieznanych sobie ludzi. Dziękuję za odwagę w napisaniu czegoś odmiennego od reszty. Trzymaj się!
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
Autor
10.06.2025, 15:47:45 via Wykop
  • 1
@gorzki99: To jeszcze słówko, bo wreszcie napisałeś coś ciut mniej atakującego. Gdyby zależało Ci na precyzyjnej wypowiedzi to zwróciłbyś mi uwagę w normalny sposób np. "wyraziłaś się nieprecyzyjnie, nie dodałaś, że chodzi o obywateli głosujących". Widzisz, dla mnie to akurat było oczywiste. Natomiast, gdybyś zrobił to tak - pewnie bym doprecyzowała i mamy "po temacie". Ty jednak (w mojej opinii) chciałeś celowo dowalić, ku poklaskowi innych wykopków. Od razu uznałeś,
  • Odpowiedz
Pralko-suszarka
Pralko-suszarka
02.04.2022, 20:28:57
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 02.04.2022, 22:27:49
  • 1
@Pralko-suszarka: Ja wg wykopowych norm nie jestem szczupła (nie mam 50-55 kg) i chętnie bym odpowiedziała, ale problem polega na tym, że nie używam ani Badoo, ani Tindera. Swoją drogą coraz lepszy ten trolling tutaj - temat przerabiany tysiące razy, a Ty jako stały bywalec doskonale o tym wiesz :) Nie dostałeś odpowiedzi, ale spróbuj kiedyś zadać takie samo pytanie odnośnie niskich facetów (najlepiej z konta fikcyjnej laski) - dłuższa
  • Odpowiedz
Maximinus
Maximinus
11.02.2022, 14:08:03
  • 2
Pytanie do różowych, to prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeśli tak, to potwierdza wszystkie moje wątpliwości i lęki raz na zawsze ʕ•ᴥ•ʔ

https://loginportal.funnyjunk.com/pictures/Ugly+guys+are+hated+by+women_1908f1_6060497.jpg

#pytaniedorozowychpaskow #rozowepaski #tinder #zwiazki #logikarozowychpaskow
Maximinus - Pytanie do różowych, to prawda? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeśli tak, to potwierdza wszy...

źródło: comment_1644588473FxH4kJSSmCmISdf99rkpfO.jpg

Pobierz
  • 65
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 11.02.2022, 15:17:37
  • 3
@Maximinus: Ja się nie zgadzam z teorią, że wygląd jest najważniejszy. Co nie oznacza, że jest totalnie nieistotny. Dla mnie w kolejności od najważniejszego: kultura, inteligencja, cała reszta 'charakteru', wygląd, wspólne zainteresowania i poglądy. Tylko temat już był tu przerabiany i do niektórych i tak nie dotrze, o co chodzi w tym wszystkim, bo żyją w bańce i widzą tylko 'czarne' albo 'białe', żadnych odcieni szarości, że o innych kolorach
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 11.02.2022, 15:30:43
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 11.02.2022, 18:39:19
  • 7
@witek027: Wiesz, kiedyś prowadziłam tu kilka dyskusji na ten temat (zadawałam pytania). Tylko bardzo ciężko jest rozmawiać z ludźmi, którzy każdy argument puentują na Twoją niekorzyść, uparcie twierdząc, że tylko ich 'racja' jest jedyną prawdziwą. Odpowiedź na pytanie, dlaczego nie chcą interpretować, patrzeć pod różnymi kątami brzmi: bo z mojego doświadczenia wynika tak i tak. I pisze jakiś 19-latek np. że nigdy nikogo nie pozna, bo nic mu się w
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 11.02.2022, 18:41:05
  • 2
@NosaczPolak2: Mam świadomość, że nic nie dotrze, ale czasem lubię sobie z kimś tu wejść w dyskusję, szczególnie, gdy jest to normalna rozmowa, a nie obrzucanie się błotem.
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 11.02.2022, 18:43:41
  • 1
@Maximinus: Również dziękuję i życzę powodzenia!
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 11.02.2022, 18:48:43
  • 3
@witek027: Tak, prawdziwa. Dziękuję za miłe słowa, to rzadkie tu w stosunku do babek :-) Pozdrawiam!
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 12.02.2022, 16:13:06
  • 0
@rakastankielia: Wiesz, ja wcale nie twierdzę, że na Tinderze nie da się nikogo poznać, bo pewnie się da. Tylko czytając posty tutaj, myślę, że ten portal wielu osobom zaburzył rzeczywistość. Zaczynając od kwestii wyglądu, a na charakterze kończąc. Zobacz, co tu ludzie piszą i jakie screeny wstawiają. Z jednej strony wyśmiewają roszczeniowość kobiet, ich wygląd (ta za gruba, ta wymalowana), a z drugiej zdjęcia w miarę normalnych, niewytapetowanych dziewczyn oceniają
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 12.02.2022, 16:50:17
  • 0
@rakastankielia: Rozumiem, że masz odmienne zdanie. Tylko warto zwrócić uwagę, że część tych dziewczyn mogą stanowić "eksperymenty społeczne", a pozostałe są prawdopodobnie puste, skoro przez ileś czasu siedzą na Tinderze i mimo dobrej aparycji nadal nie trafiły na "księcia z bajki" :-) Takimi raczej nie warto zawracać sobie głowę. I nie byłabym zgodna co do tego, że są to te same kobiety, które mijacie na ulicy, uczelni. Chociaż znów -
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 12.02.2022, 17:53:21
  • 0
@rakastankielia: Oczywiście, że pamiętam ;-) Ja bym się zastanowiła, z czego wynika to, że żadna nie chce Cię bliżej poznać. Może wybierasz złą grupę docelową? Kobiety zajęte, niezainteresowane wchodzeniem w związki, itd.? Powodów może być wiele. Ale jak masz czas i ochotę to polecam Ci zrobić jedną rzecz (dotyczy poznawania przez internet). Spróbuj nawiązać relację, bez pokazywania swojego zdjęcia. I zobaczysz co z tego wyniknie. Ja taką metodę stosuję (tyle
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 12.02.2022, 18:56:46
  • 0
@rakastankielia: A mógłbyś napisać coś więcej, jak to u Ciebie wygląda. Tzn. poznajesz kogoś (czy to w internecie, czy na żywo), rozmawiasz (jak długo, o czym), w jakim momencie kontakt się urywa (czy jest to związane z informacją, że ok, nie piszemy więcej, czy po prostu ktoś przestaje się odzywać bez słowa). Ciężko jest cokolwiek wywnioskować, nie wiedząc, jak cała sytuacja - jedna czy druga wyglądał. Jak będziesz chciał to
  • Odpowiedz
Kodzirasek
Kodzirasek
09.01.2022, 13:46:50
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 09.01.2022, 14:16:02
  • 1
@Kodzirasek: No to chyba nie masz się o co martwić, bo wg skali urodowych ekspertów z wykopu 3/10 oraz 4/10, to są już całkiem ładne dziewczyny (szczupłe, z ładnymi rysami twarzy). Tak przynajmniej wynika z ostatnio wrzuconych zdjęć na tagu i ich rzetelnych ocen ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 09.01.2022, 16:27:07
  • 0
@Jestembogaty: Tak, tak - ja też najbardziej lubię te wszystkie tutejsze "ironie" :) Moje top 3: 1) Biedni mężczyźni nie mają żadnych wymagań (no, prawie żadnych), a złe Polki są roszczeniowe. 2) Mężczyźni angażują się emocjonalnie, a kobiety myślą tylko w sposób "gadzi". 3) To już omówiliśmy - skala urodowych ekspertów jest zawsze "w punkt"... no chyba że nie jest w punkt to wtedy: ironia, sarkazm i "hehe, beczunia". Argumenty
  • Odpowiedz
Pralko-suszarka
Pralko-suszarka
23.10.2021, 17:52:30
  • 5
Jeśli miałbym powiedzieć czego nauczył mnie #tinder #badoo i inne tego typu portale o #rozowepaski to to, że grube kobiety są miłe i wyrozumiałe a szczupłe chamskie, z wysokim ego i wiecznie obrażone na świat.

Ale żeby było zabawnie zauważyłem, że grube wcale nie mają drastycznie mniejszego zainteresowania u facetów niż te szczupłe. Też mogą wybrzydzać (niektóre to robią) i wybierać z wyższej półki niż one
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 18:51:55
  • 1
@Pralko-suszarka: Biorąc pod uwagę, że tutaj wiecznie marudzisz, narzekasz, piszesz do obcej dziewczyny per "kasztan", a większość Twoich wpisów to ubolewanie nad tym, że brzydkie/grube/wredne kobiety i tak sobie kogoś znajdą to trochę ciężko uwierzyć w te wyidealizowane rozmowy, o których wspominasz. Czasami wystarczy z kimś chwilę popisać, aby zobaczyć, co siedzi w głowie, zawinąć mandżur i nie tracić czasu. Być może poza wykopem zachowujesz się inaczej, ale nie wszystko
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 19:08:10
  • 7
@Pralko-suszarka: Dziękuję, z moim intelektem wszystko w porządku ;-) Ale jeśli chcesz się bawić w łączenie kropek to pozwól, że pójdę taką retoryką. Frustracja, obrażanie innych, szukanie winy w innych, zwalanie niepowodzeń na innych jest wyczuwalne nawet jeśli starasz się to ukryć - wiem to, bo miałam okazję z takimi ludźmi się "poznawać" (pierwsza kropka), a SKUTKIEM tego może być ucieczka i chęć znalezienia sobie bardziej odpowiedniego partnera do rozmowy
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 19:41:51
  • 2
@Pralko-suszarka: Tak się składa, że przeczytałam wyraźnie tylko sądziłam, że dyskusja dotyczy stanu obecnego i nie będziemy się w niej cofać do czasów: "x lat temu byłem fajny, niesfrustrowany ale...", bo sam przyznasz, że to dziecinne, oklepane i ciężkie do zweryfikowania z perspektywy osoby postronnej. Koleżanka wyżej przekazuje Ci szczegółowo różne informacje, a Ty jedyne co robisz to przypierdzielasz się do inteligencji i powtarzasz jak mantrę utarte schematy pasujące do
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 20:25:44
  • 0
@Pralko-suszarka:

Ale stan obecny jest bezpośrednią konsekwencją stanu przeszłego, więc siła rzeczy ciężko jest go zignorować.

Ale co jest dziecinne i oklepane?? xD Uzywasz mojej frustracji jako narzędzia do tłumaczenia czemu sobie nie radzę z kobietami. A nie możesz tego robić ot tak, gdy ta frustracja wynikła z tego, że byłem przez kobiety zlewany w internetach wcześniej. Sama teraz uzywasz dziecinnych ruchów.


Dziecinne jest tendencyjne mówienie w stylu: "kiedyś byłem
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 21:33:22
  • 1
@Pralko-suszarka: Przeczytałam, przyjęłam do wiadomości, nie zgadzam się z tym, co napisałeś. Nie będę odpowiadać, bo musiałabym napisać epopeję, żeby znów po kolei się do wszystkiego odnieść. Zadam Ci tylko jedno pytanie: Czy Ty na prawdę uważasz, że wszystkie (dosłownie WSZYSTKIE) kobiety, z którymi rozmawiałeś/rozmawiasz odrzuciły Cię z powodu tego, że nie masz jakiejś tam określonej szczęki (i reszty wyglądu) omawianego tu wiecznie chada? Pytam poważnie, bez ironii i liczę,
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 24.10.2021, 16:11:24
  • 0
@Moabiter: Dzięki za oznaczenie, przynajmniej wiem, że kolega odpowiedział i będę mogła się odnieść ;-) Wzruszyła mnie przeprowadzona przez ciebie analiza psychologiczna mojej skromnej osoby, serio ;-) Tylko tak się zastanawiam, czy jedyną podstawą, na której się opierasz jest wyrażanie własnego zdania, czy może jesteś wróżbitą Maciejem bez praktyki... Chyba nawet nie chcę wiedzieć, bo ktoś kto daje sobie prawo do mówienia innym z kim, o czym, kiedy i gdzie
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 24.10.2021, 16:51:52
  • 0
@Pralko-suszarka:

Wiesz, czasami kiedy rozmawiam z kobietą i klei się rozmowa, ona potrafi się nagle zakończyć bez żadnego ale to absolutnie żadnego powodu. Zdarzało mi się pytać różowe dlaczego to robią, czemu się już nie odzywa np przez tydzień (mimo że daje im subtelnie do zrozumienia że wciąż jestem zainteresowany) i wiesz jaką często odpowiedz słyszę? Że nie są wstanie odpisywać na wiadomości każdemu xD

Czyli mogły przez pewien
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 24.10.2021, 17:07:30
  • 0
@Moabiter: Nikomu nic nie wmawiałam, ale czytając pewne wypowiedzi taki obraz zaczyna się wyłaniać. Staram się nie oceniać ludzi, których nie znam, ale jeśli oni mnie oceniają po kilku zdaniach to czasem również zdarza mi się to robić. Jeśli zaś chodzi o karmienie kogoś, czymś to możesz wierzyć lub nie, ale ja wierzę w to co piszę i jestem przekonana o własnych racjach. Na prowadzenie trollingu jestem trochę za stara.
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 24.10.2021, 18:09:08
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
KRZYSZTOF_DZONG_UN
KRZYSZTOF_DZONG_UN
17.10.2021, 11:24:31
  • 437
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 82
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 12:55:18
  • 12
@KRZYSZTOF_DZONG_UN: To ja dla kontrastu kilka pojęć ze słownika męsko-polskiego:

Czym się zajmujesz? = Jak pracujesz na kasie w sklepie, a Twoją pasją są podróże to znak, że jesteś materialistką, która szuka bankomatu. Tym pytaniem sprawdzam, czy dobrze zarabiasz i czy masz pasje, które nie są typowe.

Ja nie mam oczekiwań, chce tylko, byś nie była gruba = Mam oczekiwania jak każdy, ale udaję tego lepszego, który nie stawia warunków jak
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 13:06:32
  • 0
@EastWestEast: Dziękuję za wstawienie mojego loginu. Czy ja napisałam coś niezgodnego ze stanem faktycznym? Nie sądzę ;-)

@przegryw162cm: Nie każdy, kto nie zgadza się z tym co wypisujecie musi być od razu trollem ;-)
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 13:10:01
  • 0
@Smietnik112: Niekoniecznie. Zazwyczaj rozmawiam z ludźmi w miejscach, gdzie nie ma zdjęć np. tutaj, więc moje obserwacje nie są powiązane z aspektem wizualnym. Zresztą duża część z Was ponoć nie jest chadem, a do słownika się jednak stosuje ;-)
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 13:21:47
  • 3
@przegryw162cm: To nie chodzi o kwestię wagi (bycia grubym), a o to, że twierdzicie, że tylko takie jedno wymaganie stawiacie. Prawda jest taka, że macie oczekiwania, jak każdy inny (i nic w tym złego) co do twarzy, włosów, ogólnie ciała. Tylko nie mówiąc o tym głośno, chcecie usilnie robić z siebie tych lepszych i przy okazji dyskredytować wszystkie kobiety, które ośmieliły się mieć jakiekolwiek preferencje. Dlatego jak widzisz - nie
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 13:27:34
  • 3
@Smietnik112: Jesteśmy na wykopie. Wy tworzycie słowniki przez pryzmat lasek z Tindera, więc ja dla KONTRASTU zrobiłam słownik męskiej części Wykopu. I nie jest tak, że w innych miejscach takich sytuacji nie było, wykop to tylko część tego bagna, z którym można się spotkać w rozmowach damsko-męskich. Rozsądku mi akurat nie brakuje, ale masz prawo sądzić inaczej.
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 13:34:29
  • 1
@przegryw162cm: Tutaj często są takie foty, z pewnością je widziałeś, jeśli przeglądasz tag ;-)

Być może Ty nie najeżdżasz, również uważam, że to normalne, bo nie da się być z kimś, kto nam się nie podoba. Nie zmienia to jednak faktu, że wielu z was robi takie najazdy i mianuje kobiety z jakimikolwiek wymaganiami mianem "Polek, księżniczek, witaminek".

Ok, kobiety w wielu przypadkach mogą chcieć wysokiego faceta, ale to nie
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 13:44:21
  • 2
@przegryw162cm: Wyśmiałeś dwa pierwsze cytaty, więc wyjaśnię. Normalne jest, że nie da się być z kim, kto nam się nie podoba, ale jeśli ktoś ocenia drugą stronę tylko przez pryzmat jednego czynnika wizualnego to oznacza, że ma płytkie myślenie. Dotyczy to zarówno kobiet i facetów i takie jest moje zdanie :-) Dlaczego? Bo "podoba" dla każdego oznacza co innego i nie odnosi się jedynie do wyglądu, ponieważ nie da się
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 13:52:01
  • 1
@Smietnik112: Dokładnie, nie wszyscy, dlatego do swojego pierwszego wpisu dodałam informację z gwiazdką, że nie dotyczy to wszystkich. Jeśli chodzi o niemiłe doświadczenia, wierzę, że je masz, chyba każdy takie ma. Tylko problem polega na tym, że Wam się wydaje, że faceci nie robią nic złego, nie zachowują się prymitywnie, a złe baby skreślają ich tylko dlatego, że nie mają wzrostu lub wyglądu chada. To jest mocna nadinterpretacja. I teraz
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 13:59:36
  • 0
@przegryw162cm: Totalnie się z Tobą nie zgadzam. Nie znam wymienianych przez Ciebie osób, nie wiem, jak zachowują się w stosunku do innych, ale stwierdzenie, że nie mają partnerek, bo są niscy dla mnie osobiście jest czystą abstrakcją i usilnym dorabianiem argumentów do pasującej teorii.

To dlaczego ktoś jest w toksycznym związku - temat rzeka i książkę można o tym napisać. Tylko widzisz, procentowo tych kobiet w stosunku do wszystkich istniejących
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 14:08:29
  • 0
@wilhelm99: Poczytam ;-)

@przegryw162cm Obawiam się, że nie o wagę chodziło, a np. o to, że nie miały ochoty być paniami na jedną noc, a jeden lub drugi "miły pan" nie raczył poinformować, że tego właśnie oczekuje i "delikatnie" próbował zakłamać rzeczywistość. Oczywiście to tylko jeden przykład, ale takich, które mijały się z prawdą mogłabym wymienić pewnie kilkadziesiąt.
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 14:19:37
  • 1
@przegryw162cm: Możliwe, że jest to jakaś metoda. Tylko czasem ciężko się pozbyć kogoś namolnego. Niektórzy mimo jasnej deklaracji, że ktoś nie jest zainteresowany jednorazową akcją, będzie wypisywał elaboraty o tym co, jak, gdzie i kiedy by Ci zrobił. A jak go zablokujesz to założy kolejne konto tylko po to, aby znów wysłać Ci opis tej "cudownej" nocy. Po kilku rozmowach można mieć dość, ale widzisz - chyba warto wierzyć, że
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 14:31:39
  • 0
@wilhelm99: Sprawdziłam Twoje wpisy i przyznam, że inteligentnie wyjaśniłeś dziewczynę. Mogłeś jej jeszcze dopisać, że nie prosisz jej o zostanie Twoją żoną, więc tekst z tym, że "coś jest nie tak" był mocno nie na miejscu. Nie jest dla mnie nowością, że takie rzeczy się zdarzają, chociaż skoro przyznała, że rozmawiało się fajnie to jest to mega dziwne moim zdaniem. Ale to jeszcze nie oznacza, że nikogo sobie nie znajdziesz
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 14:41:20
  • 0
@Pozytywny_gosc: Skoro mnie oznaczyłeś to pozwól, że najpierw objaśnię Ci czym dla mnie jest zdrowa waga (dotyczy kobiet i facetów). Zdrowa waga to taka, która mieści się w granicy prawidłowego BMI - niezależnie, czy w górnej, czy w dolnej. Każda waga poniżej oraz powyżej granicy oznaczonej w nim jako "waga prawidłowa" nie jest zdrowa. Dlatego jeśli mogę Cię o to prosić - nie generalizuj, bo 20 kg nadwagi jest chorobą
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 14:48:03
  • 0
@Pozytywny_gosc: Możemy się tak przekrzykiwać, co jest typowe, a co nie. Widzisz, ja jestem 30+, więc wg waszej oceny nadaję się tylko do zezłomowania ;-) Co prawda jestem zajęta, ale różnie w życiu może być i jakby doszło do rozstania to usłyszałabym, że teraz to ja szukam bankomatu, bo wyszalałam się za młodu. Nikt nie zapytałby mnie, czemu jestem sama tylko od razu postawiłby tezę popartą setką wymyślonych dowodów ku
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 15:03:26
  • 0
@MrN00ne: Ulaniec? To dziwne, bo w prawidłowym BMI się mieści, no ale jeśli ktoś szuka modelki (a ma oczywiście do tego prawo) to potem wydaje mu się, że jak kobieta nie wygląda idealnie to jest ulana. To tak jakby powiedzieć, że ulany jest każdy facet, który nie ma sześciopaka na brzuchu, a on wcale nie musi być gruby, jedynie niewyrzeźbiony. Niektórzy to za dużo insta się naoglądali i myślą, że
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 15:24:46
  • 1
@Smietnik112: Masz prawo do własnej opinii dokładnie tak samo jak ja, więc nie nazywajmy tego mądrościami, bo pewnie oboje piszemy tezy przez pryzmat własnych doświadczeń (lub doświadczeń naszych znajomych). Tylko ja zwyczajnie uważam, że wasza opinia na temat kobiet jest mocno krzywdząca. Jeśli Cię to interesuje to nie popieram używania obraźliwych słów w kierunku tak samo kobiet, jak i facetów. Sama nigdy nikogo nie nazwałam tutaj (ani nigdzie indziej) nieudacznikiem,
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 15:34:39
  • 0
@MrN00ne: Skoro tak uważasz to jest to Twój wybór, ja nie mam nic więcej do dodania. Zostańmy przy tym, że wszystkie jesteśmy złe, brzydkie, ale mimo to mamy cudowne życie, bo zawsze wyrwiemy jakiegoś chada bankomata, który spełni każdą naszą zachciankę. Nas kobiet problemy nie dotyczą, wszystko przychodzi nam łatwo i całe szczęście - każda z nas jest leniwa, chce tylko leżeć i pachnieć. Tylko w tym wszystkim tych biednych
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 16:15:51
  • 0
@szarszun: Niestety nie wiem, do której mojej wypowiedzi odnosi się Twój sarkazm, więc zakładam, że do wszystkich. No cóż - ja tam swojego zdania jestem pewna :-)
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 16:37:19
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 17.10.2021, 18:45:25
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 18.10.2021, 14:50:58
  • 0
@strike_lucky: Może tak zabrzmiało, bo czasami ciężko przez literki przekazać dokładnie, co ma się na myśli ;-) To zdanie dotyczyło całej odbywającej się tutaj od dawna dyskusji na temat wzrostu. Biorąc pod uwagę niektóre screeny z wypowiedziami kobiet można wnioskować, że chcą one wysokiego faceta (nie wyższego, bo celują w konkretnie określony "metraż"). Gdyby chodziło tylko o faceta wyższego to teoretycznie nie powinno być problemu, bo wtedy niższe kobiety parowałyby
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 18.10.2021, 17:49:37
  • 0
@strike_lucky: Czyli Twój wpis można śmiało podsumować słowami: różowa różowej nierówna ;-) Na prawdę są w życiu ważniejsze cechy niż wzrost. Przykład z mojego życia: mój facet jest niższy o jakieś 5-6 cm, nawet nie wiem dokładnie ile, bo go nie mierzę. Czy to coś zmienia? Poza tym, że czasem ludzie o IQ kromki chleba dziwnie się na nas patrzą, totalnie NIC. Możliwe, że par masz więcej, bo na apkach
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 18.10.2021, 19:27:14
  • 0
@strike_lucky: 179 vs 173, może 174 :-) Co ciekawe jak się poznaliśmy to żartobliwie mi wmawiał, że ma 177 tylko w trakcie życia stopy mu się zdarły i może coś się lekko zmieniło ;-)

@rakastankielia Już mieliśmy okazję rozmawiać i nadal twierdzę, że masz negatywne podejście. Nie wiem w jakich kręgach Wy się obracacie i czy bierzecie pod uwagę sam internet, czy internet + świat żywych, ale ja chodzę
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 18.10.2021, 20:16:47
  • 0
Cytowany tekst...z niczego się to nie wzięło.


Tak, to dla mnie jasne, że takie podejście z czegoś wynika. Tylko patrząc na to logicznie: ile dziewczyn byłeś w stanie poznać w internecie/na żywo i ile z nich rzeczywiście odrzuciło Cię bez poznania charakteru. Jak nie chcesz, nie musisz tutaj o tym opowiadać, ale przemyśl sobie dla samego siebie, czy ta skala rzeczywiście jest aż tak duża. Ja tego nie ocenię, nie znam sytuacji.

Cytowany
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 20.10.2021, 16:20:24
  • 0
@rakastankielia: > No właśnie żadnej nie byłem w stanie poznać, bo każda mnie odrzuciła i nie była zainteresowana nawet koleżeńską relacją.

Nie miałeś koleżanek w szkole, na osiedlu, gdziekolwiek? O ile nie jesteś człowiekiem zamkniętym w sobie (a raczej nie jesteś, bo mówisz, że nie boisz się zagadać) to jest to przecież niemożliwe. Wydaje mi się, że jakiś miłosny zawód, który był odrzuceniem traktujesz na równi z relacjami koleżeńskimi. To są
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 20.10.2021, 16:35:05
  • 0
@rakastankielia:

nie miałem. Nie piszę o podrywie, tylko właśnie o zagadaniu w celu nawiązania relacji koleżeńskich. W sąsiedztwie nie miałem żadnych koleżanek, w szkole też nikt ze mną nie rozmawiał.


Może to kwestia tego, że teraz zamiast z kimś rozmawiać wolicie siedzieć na telefonach lub woleliście będąc w szkole? Tutaj akurat możecie mieć pretensje jedynie sami do siebie jako młode pokolenie, bo raczej ciężko zwalić winę na kogoś innego, że
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 20.10.2021, 16:56:45
  • 0
@rakastankielia:

ja wolę rozmawiać, ale siedzę w telefonie, bo nie mam z kim.


O tym właśnie wspomniałam - siedzisz w telefonie Ty, jedna, druga i piąta osoba z grupy, więc raczej ciężko, aby ktoś z kimś pogadał. A gdyby znalazł się ktoś, kto akurat chciałby do Ciebie zagadać to nie zrobi tego, bo siedzisz w telefonie. Tym sposobem koło się
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 20.10.2021, 17:56:17
  • 0
@rakastankielia:

no właśnie nie, na przerwach nie siedzę w telefonie, tylko próbuję rozmawiać. No i teraz na magisterce wychodzi. A inni też nie siedzą w telefonie, więc tu problemu nie ma.


Ok, czyli już jest jedno miejsce, gdzie z ludźmi
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 20:37:48
  • 1
@rakastankielia:

ach, nie zapingowałem Cię, byłem pewny, że to zrobiłem...


Tak, dopiero teraz widzę, że jeszcze odpisałeś
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 21:12:39
  • 1
@rakastankielia: Spokojnie, na ten moment jeszcze nie wiesz, czy z kimś będziesz utrzymywał kontakt, czy też nie. To zależy od Ciebie i drugiej strony. Zakładając, że rzeczywiście te kontakty się posypią to doświadczenia z takich rozmów, miłych chwil i wspomnień nikt Ci nie odbierze. Poza tym zawsze lepiej założyć, że wyniknie z tego wartościowa znajomość, która potrwa dłużej. Ja w swoim życiu miałam wiele relacji, które po czasie się urwały,
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 21:24:05
  • 0
@rakastankielia: No niestety tak w życiu jest (tekst oklepany, ale prawdziwy). Tylko wiesz, nie wszystko stracone - niektóre, stare znajomości można odbudować nawet po przerwie (czasem się to udaje, szczególnie gdy dwie osoby mają do tego chęci). To trudne, ale nie niemożliwe ;-) Oczywiście piszę to tylko jako luźną myśl, bo wiadomo, że odległość nie działa tutaj na korzyść. Z drugiej znowu strony - jak komuś zależy na utrzymaniu relacji
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 21:38:19
  • 0
@rakastankielia: Ciężko mi powiedzieć z czego konkretnie wynikają te problemy w Polsce, bo powodów mogą być setki. Pierwsze co przychodzi mi do głowy to życie w wiecznym biegu, inna mentalność, mniejsza otwartość (nie wiem, czy za granicą poznawałeś Polaków, czy obcokrajowców, ale nawet jeśli Polaków to jednak na obczyźnie często zachowujemy się inaczej niż na własnym podwórku).

Jeśli chodzi o odbudowanie czegokolwiek - zgadzam się, że głupio odezwać się do
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 21:55:24
  • 1
@rakastankielia: To wiele wyjaśnia, w takim razie - mentalność + otwartość jest pewnie tutaj decydująca. Tylko wiesz, żeby znowu nie popadać ze skrajności w skrajność: u nas też można poznać otwartych, fajnych ludzi lecz trzeba się trochę nagimnastykować (i mieć ciut szczęścia) ;-)
  • Odpowiedz
SoaoheviVenusss
SoaoheviVenusss
23.10.2021, 17:39:28
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 23.10.2021, 18:40:19
  • 1
@SoaoheviVenusss: Największym kłamstwem jakie może być w tym temacie jest zero-jedynkowe spojrzenie w stylu: "masz wygląd, masz wszystko" i patrzenie na kwestie wyglądu i charakteru jako dwie odrębne, niezwiązane ze sobą rzeczy. Moim zdaniem jest tak, że osoba, z którą chce się cokolwiek tworzyć musi nam się podobać - jest to zrozumiałe i dotyczy zarówno kobiet, jak i facetów. Problem zaczyna się pojawiać, gdy okazuje się, że w parze z
  • Odpowiedz
Geralt678
Geralt678
14.10.2021, 17:24:02
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 75
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 17:37:50
  • 8
@Geralt678: Argument jest taki, że ładny wygląd i totalnie zrypany charakter może być ok jak ktoś chce jednorazowej akcji. Jak myśli się o wspólnym życiu i budowaniu czegoś to charakter>wygląd. I to wcale nie oznacza, że różowa albo niebieski ma na siłę brać kogoś, kto się jej/jemu w ogóle nie podoba, ale o to, że nie trzeba od razu mieć tego wspominanego tu chada, czy laski 10/10, aby być szczęśliwym.
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 18:13:02
  • 12
@Geralt678: Nie, ani faceci ani kobiety nie biorą jak leci. Nie da się żyć z kimś kto się nam nie podoba i nie ma odpowiedniego charakteru. Nie zapominaj, że atrakcyjność dla każdego może oznaczać co innego, są różne gusta. Dlatego już wyżej ktoś ci napisał, że na ulicy widać przeciętnych facetów z ładnymi laskami i odwrotnie - to subiektywna ocena tej osoby, bo ludzie, którzy tą ulicą idą najwidoczniej się
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 18:29:48
  • 1
@rakastankielia: Właśnie o tym mówię, że bycie niebrzydkim, atrakcyjnym nie jest aż tak wiele warte, jeśli w parze nie idzie charakter. Nie zrozum mnie źle, wcale nie mówię, że z twoim charakterem coś jest nie tak, ale odnoszę się do wpisu, w którym poruszyłeś tylko kwestię wyglądu. Poza tym jest jeszcze coś takiego jak dopasowanie, czasami ktoś ma wygląd, poczucie humoru, wartości, a mimo to nie może trafić na drugą,
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 18:48:05
  • 3
@rakastankielia: No to odnosząc się teraz do ciebie trzeba poruszyć 2 rzeczy. Pierwsze: są różne gusta, nie ma jednego schematu, który mówi, że przystojny jest tylko facet z jakąś tam szczęką, brodą, itd. Są kobiety, które się takimi facetami zachwycają oraz takie, którym nie podobają się mężczyźni-barbie. Drugie: Nie wiem na jakie kobiety trafiasz i nie mówię, że tych płytko-myślących wcale nie ma. Ale albo masz tak dużego pecha albo
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 18:56:55
  • 1
@rakastankielia: Nie wiem, czy jestem dobrą osobą do doradzania, gdzie szukać, ale ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że czasami można z kimś fajnie porozmawiać na forach, czy grupach tematycznych np. dotyczących zainteresowań. Portale randkowe to w większości ściek, chociaż pewnie i tam można znaleźć jakąś perełkę. Jeśli mogę coś od siebie podpowiedzieć to nie nastawiaj się od razu na wielką miłość. Moim zdaniem normalne kobiety lubią stopniowe budowanie relacji, rozmowę,
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 19:07:08
  • 2
@rakastankielia: Z tego co piszesz można wnioskować, że podejście masz dobre, więc jestem przekonana, że wreszcie uda Ci się poznać kogoś odpowiedniego. Jeśli chodzi o realne życie to pełno jest miejsc: praca/szkoła, kawiarnie, miejsca uczęszczane jak parki, galerie handlowe, kluby, dyskoteki (tu chyba najłatwiej i nie trzeba aż tyle odwagi, tylko z jakością może być różnie, ale nie generalizujmy), koncerty, wydarzenia sportowe, wycieczki zorganizowane, itd.
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 19:21:18
  • 1
@rakastankielia: Nie wiem, jak wygląda u Ciebie sprawa ze znajomymi, ale pewnie znalazłby się jakiś kolega, jakaś koleżanka, która na koncert albo dyskotekę wybierze się z Tobą. Z wycieczkami też jest różnie, oczywiście wielu młodych ludzi organizuje je sobie samodzielnie, ale są też tacy, którzy jadą na coś zorganizowanego, bo np. teraz nie mają z kim się wybrać i tak im wygodniej, bezpieczniej albo znaleźli jakąś fajną ofertę i postanowili
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 19:33:03
  • 3
@rakastankielia: Moim zdaniem w obecnych czasach 23 lata to wiek, w którym dopiero zaczyna się ogarniać życie, kończy się szkołę, zaczyna pracę lub kontynuuje naukę na magisterce. Nie wiem na ile podejście się zmieniło (jestem prawie dekadę starsza od Ciebie), ale jak miałam 23 lata to dzieci mieli w większości ludzie, którzy zaliczyli wpadkę i z tego samego powodu brali ślub. Jak sięgnę pamięcią to nie przypominam sobie, aby w
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 19:44:51
  • 0
@rakastankielia: Ta szkoła pewnie nie jest jakaś bardzo mała, więc kto wie, czy np. tam nie poznasz osoby myślącej podobnie. Dużo osób nie znaczy, że wszystkie. I rozumiem, że nastawienie jest skutkiem, ale zobacz - nastawiasz się negatywnie, to mniej lub bardziej wpływa na Twój humor, energię i to wszystko, czym emanujesz wśród innych ludzi, w towarzystwie. Żyjemy w ciągłym biegu, każdy ma jakieś problemy i dlatego ludzie wolą otaczać
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 19:48:49
  • 1
@Geralt678: W moim mniemaniu jak patrzy tylko na tę kretyńską skalę w stylu 10/10, czy ileś tam to nie pozna nawet takiej 2/10, która byłaby w miarę normalna. Żadna normalna kobieta nie ma ochoty tworzyć związku z kimś kto w głowie ma tylko skalę i ocenę wyglądu. To z automatu kojarzy się z chęcią jednorazowej przygody albo zwykłym pustostanem. Mówiąc o budowie związku oba przypadki nie są wśród babek pożądane.
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 19:52:38
  • 2
@rakastankielia: Ok, uczelnia (szkoła była skrótem myślowym). Dlaczego jest niemile widziane zagadanie? Szczerze mówiąc nie rozumiem takiego podejścia, czy to nie jest wyolbrzymianie? Przecież jak ludzie razem studiują i widują się na zjazdach to chętnie ze sobą pogadają. Może nie wszyscy, ale jednak zdecydowana większość. Co do podejścia, może się nie zmieniło, ale skoro teraz nadal się nie zmienia, to czemu nie spróbujesz wrócić do poprzedniej taktyki bycia pozytywnym? Nic
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 20:08:15
  • 0
@rakastankielia: To już coś, zawsze warto pogadać z koleżanką z roku, nawet jeśli byłaby to tylko zwykła koleżeńska rozmowa i nic więcej z niej nie wynikało. Jeśli chodzi o samotność to rozumiem, że masz jej dość, bo większość z nas chce mieć przy sobie drugą osobę i dzielić z nią życie. Tylko to też ma drugą stronę medalu - im bardziej się frustrujesz, że nikogo nie masz, tym gorzej buduje
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 14.10.2021, 20:18:40
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 15.10.2021, 18:55:52
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 16.10.2021, 13:24:29
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 16.10.2021, 14:15:50
  • 0
@rakastankielia: Szanuję, że potrafisz sensownie odpowiadać, bez zbędnych emocji i obrażania - to rzadkie zjawisko. W moim przekonaniu: "Hej, co tam" jest odpowiednim zagadaniem na początek rozmowy. Owszem - może i niezbyt kreatywnym, ale też nie chodzi o to, żeby od razu wymyślać jakieś super teksty. Uważam, że jak ktoś będzie chciał rozmawiać to zrobi to nawet po takim standardowym pytaniu. I tu pojawia się mały problem dla facetów, przyznaję...
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 16.10.2021, 16:28:23
  • 0
I znowu: zależy jakie kobiety tego nie lubią. Te normalne nie powinny mieć z tym problemu. Owszem, mogą być znudzone, jeśli czytają cały czas to samo, ale z drugiej strony ciężko, aby robić jakieś wielkie fikołki przed obcym człowiekiem... zresztą, po co? Po to, aby ktoś łaskawie zechciał nam odpisać? Nie ma sensu, nic na siłę.

Jeśli chodzi o szanowanie poglądów, zgadzam się w pełni - niech każdy ma je jakie chce,
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 16.10.2021, 16:50:28
  • 0
@rakastankielia: Oczywiście, że się poznacie, kwestia czasu i wiary w siebie oraz innych. Również nie mam nic więcej do dodania, ale miło było wymienić się spostrzeżeniami. Fajnie czasem poczytać, co ktoś inny uważa i jak widzi różne rzeczy własnymi oczami. Trzymaj się, powodzenia w poszukiwaniu szczęścia!
  • Odpowiedz
Kodzirasek
Kodzirasek
16.10.2021, 09:56:56
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 16.10.2021, 13:40:23
  • 1
@Kodzirasek: Możliwe, że czasem tak jest - ile kobiet, tyle gustów. Tylko widzisz, każdy kij ma dwa końce, bo faceci wcale nie odbiegają od tego i wielu z nich chciałoby dziewczynę o wyglądzie insta-modelki, a te z kolei często nie spojrzą na zwykłego gościa, bo wolą kogoś w swojej lidze. Tylko to wszystko cały czas i tak są uogólnienia. Owszem - takie zjawiska mają miejsce, ale nie można mówić, że
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 16.10.2021, 16:16:16
  • 1
@rakastankielia: Ja również nie stwierdziłam, że wszyscy faceci tacy są, ale jest ich jakaś część, tak samo jak kobiet. Jeśli chodzi o te przeciętne z wygórowanym ego - wierzę, że takich również nie brakuje. Z tym, że facetów też i o ile do przeciętnego wyglądu zazwyczaj się przyznajecie, o tyle do beznadziejnego charakteru niekoniecznie (i znów - nie wszyscy, bo nie każdy ma wybujałe ego, ale z mojego doświadczenia spora
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 16.10.2021, 16:46:16
  • 1
@rakastankielia: Bardzo możliwe, bo kiedyś jednak było nieco inaczej i wystarczyło być kimś normalnym/ogarniętym, aby kogoś poznać. Myślę również, że mimo świata postawionego na głowie, wreszcie uda Ci się trafić na kogoś fajnego. Limit pecha kiedyś się wyczerpie, a życie bywa przewrotne i nie zawsze będzie w nim pod górkę. Może to takie trochę utarte slogany, ale jak się w nie wierzy to zawsze jest choć trochę łatwiej.
  • Odpowiedz
Kieres
Kieres
19.08.2021, 19:23:23 via iOS
  • 0
Gdzie na weekend z różową do #wlochy? #wakacje
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 19.08.2021, 19:28:17
  • 1
@Kieres: Jeśli planujesz iść w romantyzm to Wenecja wydaje się być trafnym wyborem. A jak wolicie coś minimalnie mniej popularnego to może Neapol?
  • Odpowiedz
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta
aniol_nie_kobieta 19.08.2021, 19:53:17
  • 1
@Kieres: Podpinam się pod wypowiedź poprzedniczki i też wybrałabym Neapol.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 25.05.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking