Jezeli tak bedzie to PSL pokaze klasę, a Kosiniak urośnie w oczach wszystkich Polaków, a facet jest przeciez dalej mlody... taka pro polska walką zostaje sie prezydentem suwerennego panstwa, piekne.
W ogole to uważam że Kosiniak ratuje ten rząd. Wytraca im z reki wiekszosc drażniących mnie rzeczy
@blessed_by_swiezonka Spoko WKK daje radę jako pierwszy wicepremier i minister obrony, jest elokwentnym politykiem, mądrze gada, tylko jest zbyt konserwatywny by stać się czołowym politykiem po tej stronie, światopoglądowo nie różni się niczym od umiarkowanych pisowców, więc może to odstręczać od niego nieco bardziej liberalnych wyborców. Oczywiście prawe skrzydło też jest potrzebne tej koalicji aby pozyskiwać konserwatywnych wyborców by nie było przepływów PiS - Konfa, Konfa - PiS, ale konserwa na
Co to za gigantomania? Mamy już hale w Gdańsku, Krakowie i Łodzi. Nie wystarczy rozbudować po taniości lubianego przez ludzi pobliskiego Torwaru? Czy w obliczu wydatków na zbrojenia stać nas na takie bizancjum? ( ͡°͜ʖ͡°)
a gdzie tam chcesz rozbudować torwar? Po za tym to obiekt legijny to jest
@programista_wykopek: To ironia i szydera z bełkotu przeciwników CPK. A nowa hala w Warszawie jest potrzebna i oczywiście kibicuję jej budowie, bo to wstyd żeby 2-milionowa metropolia nie miała dużej nowoczesnej hali sportowej, a jedynie mały 70-letni Torwar.
@aei9077: swoją drogą to jak śmiesznie wydają się teraz zarzuty o braku kasę na CPK.
Bo niby na CPK hajsu nie ma, ale tutaj 1mld na halę sportową jest, tam parę miliardów dla deweloperów się znalazło, gdzie indziej parę miliardów na dopłaty do elektryków też jest...
Ależ się ta debata publiczna w sprawie CPK pięknie pozmieniała. Oglądałem dzisiejsze śniadanie Rymanowskiego i dosłownie nikt nie jest przeciwko. Gość z platformy mówi, że niczego nie przerywają tylko jest kontynuacja, cała reszta (PIS, Konfederacja, PL2050, Lewica) mówią, że należy inwestycję kontynuować. Okno overtona przesunęło się tak mocno w stronę zwolenników, że politykom wstyd jest już być publicznie przeciw.
Niemcy chcą czerpać korzyści z transportu, będą z całych sił deptać Polskę, to jest zwyczajne szowinistyczne zachowanie, jesli cos sie zmienia to tylko dlatego, że usrael widzi jakas korzysc, jak wiesz i widzisz te działajace mechanizmy to wszystko jest proste.
@primum-non-nocere: Ogarnij się z tymi teoriami, bo przez rozsiewanie takich bredni rodem z wrealu24 normalni zwolennicy CPK dostają łatki oszołomów i muszą się potem tłumaczyć. Żadni Niemcy nie blokują CPK,
Paweł Kowal wrzuca nagranie z rozmowy z Benem Hodgesem pisząc o nim: "Odważny wizjoner, jeden z tych, którzy kształtują opinię Zachodu o tym, jak trzeba stawiać opór Putinowi." Następnie banuje w komentarzach każdego, kto przypominał mu, że ten "odważny wizjoner" wielokrotnie wypowiadał się o potrzebie budowy CPK ze względów wojskowych:
Inwestycje takie jak CPK są potrzebne do szybkiego reagowania na wschodniej flance NATO, ze względu np. na możliwości logistyczne i odpowiednią przepustowość
Ja po wykopkach niczego się nie spodziewam, więc traktowanie wzmożenia w sprawie CPK jako zorganizowanej akcji trolli Mateckiego mnie nie dziwi (wiadomo, każdy kto to popiera musi być pisowcem). Ale kiedy grupa topowych polskich biznesmenów prowadzących globalne działaności zbiera się, żeby napisać list do premiera z apelem o kontynuowanie projektu, a do niektórych tępych łbów dalej nic nie dociera to brak mi słów. Wszyscy ci biznesmeni na pewno nie rozumieją świata, są
@JC97: Tak, było, dla części idiotów Biedroń od dziś jest pisowcem. Trzeba będzie robić fikoły jak to jest, że Lewica popiera pisowską megalomanię i wał do wyprowadzania kasy.
@aei9077: ja nie widziałem żeby ten naukowiec pisał, że to na podstawie tego modelu zaprojektowano linie, tylko że model pokazuje, że ma to sens. Nie ma tam zestawienia alternatywnych koncepcji.
W artykule przedstawiono konkretne problemy z dokładnym uzasadnieniem. Wpis naukowca nie odnosi się do nich, bo jest wcześniejszy.
Model matematyczny ma tyle danych ile mu się poda. Może nie uwzględniać niektórych
@aei9077: konstatacja jest dość prosta - potrzebny jest audyt. A dominująca narracja na wykopie to jednak "ałdyt srałdyt, zaorajo i zniszczo" i "heheh, to nie można tak, to trzeba na spokojnie, czyli nigdy".
Sam tutaj piszesz, że
ja też mam wątpliwości dotyczące przebiegu niektórych
Polacy: 5000 km autostrad w 20 lat za ponad 250 mld zł? Mordo, nie ma problemu. Asfalt robi brrr. Obsłużymy ekspresówką największe metropolie jak np. Kłodzko. Też Polacy: Szybka kolej? Poczekajmy z tym, to trzeba na spokojnie usiąść, wybrać nowy wariant o 2,137% bardziej optymalny od poprzedniego, a potem zmienić plany za 4 lata. Poza tym czy to nie gigantomania? Nie wiadomo czy to się zwróci i w ogóle czy nas stać?
@aei9077: rodzina 2+2 za bilety z wawy do wrocławia i z powrotem wyda 1500 zł (liczyłem po cenach w Hiszpanii), na paliwo pójdzie z 250 zł, matematykę pozostawiam tobie (to się nawet dla singla nie opłaci bo na dworzec z walizami też trzeba się dostać odpowiednio wcześniej)
W ogole to uważam że Kosiniak ratuje ten rząd. Wytraca im z reki wiekszosc drażniących mnie rzeczy