#mbank @ZespolmBanku już kilka razy mi pomogliście więc może teraz też się uda... Cche zwiekszyć środki na virtualnej karcie i dostaje "Nie można załadować ponad limit"... Tylko w opcjach limity i autoryzacje mam wyższe limity - jedynie dla blik jest mniejszy. Jest jakis sztywny limit którego nie mogę przekroczyć?
@mccloud, limity autoryzacyjne możesz zmieniać tylko za pośrednictwem mLinii. Połącz się z mLinią pod numerem telefonu +48 42 6 300 800. Przygotuj identyfikator klienta i telekod.
Hejka, mam konto osobiste w @mBank w złotówkach i euro. Teraz pytanie czy moja karta którą dostałem do konta osobistego w złotówkach, będę mógł wypłacać w bankomatach zagranicznych z konta walutowego? #mbank
@bi4ly_ będziesz mógł o ile włączysz usługę wielowalutową dla tej karty i zapewnisz na koncie walutowym pieniądze w kwocie co najmniej równej transakcji. Jeżeli pieniędzy zabraknie, transakcję rozliczymy z konta w złotówkach. O usłudze możesz przeczytać tutaj: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/ Włączysz ją w serwisie transakcyjnym: Finanse - Usługi - Nowa usługa - Usługa wielowalutowa - Więcej - Złóż wniosek.
@michal284, zadzwoń do nas +48 42 6 300 800, sprawdzimy to (produkty inwestycyjne obsługujemy do 23:00). Pamiętaj, aby przygotować identyfikator i telekod.
@Majku_ : Na wszystkie pytania dotyczące inwestycji odpowiadają konsultanci mLinii +48 42 6 300 800 w dni robocze w godzinach 07:00 - 23:00 oraz w soboty w godzinach 08:00 - 22:00. Do połączenia przygotuj identyfikator klienta i telekod.
@ZespolmBanku Bardzo fajny feature dodaliście w nowej apce po wejściu w "portfel > wycena rachunku," a mianowicie wynik na rachunku w 2021 (⌐͡■͜ʖ͡■) Generalnie super robota.
Przydałoby się jeszcze po wejściu w "portfel" i wybraniu "widoku pełnego" procentową wartość pokazywać też na wartości łącznie, a nie tylko na poszczególnych papierach.
@RozbrykanyKartofelek, usługa polega na dokonywaniu płatności kartą za pośrednictwem aplikacji połączonej z odpowiednim telefonem. Aby dodać kartę do aplikacji Garmin Connect Mobile musisz podać szczegółowe dane karty: pełny numer karty, jej datę ważności i kod CVV2/CVC2 Szczegóły znajdziesz na stronie https://www.mbank.pl/indywidualny/aplikacja-i-serwis/platnosci/garmin-pay/
@Bobokkk wymagamy Android 10. Producent urządzenia decyduje o poziomie zabezpieczenia. Możesz dodać kolejny wzorzec biometryczny (np. tęczówki), co spowoduje wzrost poziomu zabezpieczenia i umożliwi logowanie do naszej aplikacji metodą biometryczną.
Możecie użyć karty #mbank do płacenia przez Google Pay w aplikacjach (pyszne/kfc/revolut/allegro etc.)? U mnie od tygodnia mam informację "Nie można teraz użyć tej karty w Google Pay" - oczywiście karty innych banków działają ( ͡°͜ʖ͡°) Usuwałem i dodawałem karte na nowo, dalej to samo.
Hej, #mbank możecie wyjaśnić o co chodzi? Dzwoni do mnie pani z numeru 663 524 176 i podaje się za waszego pracownika zna moje imię i nazwisko i chce żebym podał datę i miejsce urodzenia w celu weryfikacji. Nie podaje. Pani nie chce ze mną rozmawiać dalej, przeprasza i życzy miłego dnia. Dzwonie na infolinie(czekam 10 minut) i pytam się czy taki kontakt ze mną miał miejsca, czy ta pani jest pracownikiem mBanku i czy ten numer nalezy do mBanku. 3x NIE. Odzwaniam 2x na 663 524 176 zgłasza się nagranie mBanku ale inne i odbiera ktoś w ciagu ~10sek i podaje sie za pracownika mBanku. Poprosiłem o podanie numeru na który sie dodzwoniłem aby wykluczyć jakies przekierowania i połaczenie nie zostało przekierowane bo pani podała dokładnie ten numer na który dzowniłem.
1. Czy macie taką osobna infolinie do dzwonienia i przedstawiania ofert? 2. Czy o tej infolini nikt nie wie na tej głównej (mLini)? 3. Czy jeśli odpowiedź na powyższe pytania jest twierdząca, to: a) Dlaczego alokujecie ludzi do wciskania ofert a nie macie wstarczająco do osbługi klientów na głównej infolini (długi czas oczekiwania)?
@zibizz1, potwierdzamy ten numer telefonu. Mogą kontaktować się z niego nasi pracownicy. Przepraszamy, jeżeli otrzymałeś inną informację na mLinii. Podczas takiego połączenia możemy Cię poprosić o kilka danych osobowych.
@RandomowyMirek, cieszymy się, że zapoznałeś się z informacjami na naszej stronie! Podczas kontaktu nasz pracownik zada Ci pytania weryfikacyjne. Dane o które prosimy nie umożliwią osobie trzeciej uzyskanie dostępu do Twojego rachunku. Nigdy nie prosimy o pełne dane do logowania, czy karty. Dodatkowo zawsze, jeśli masz wątpliwości możesz do nas napisać z prośbą o weryfikację danego numeru, czy pracownika!
@enron, w najnowszej wersji aplikacji, niektóre operacje przy autoryzacji za pomocą mobilnej autoryzacji, będą wymagały podania kodu PIN (nawet wtedy, gdy będziesz zalogowany do aplikacji). Nie planujemy tego zmienić.
Zespół mBanku
mBank rozpoczął działalność 26 listopada 2000 roku jako pierwszy internetowy bank w Polsce. Oferta indywidualna: http://www.mbank.pl/ Oferta firmowa: http://www.mbank.pl/dla-firm/ Program rekomendacyjny: http://www.polecambank.pl/
@ZespolmBanku już kilka razy mi pomogliście więc może teraz też się uda...
Cche zwiekszyć środki na virtualnej karcie i dostaje "Nie można załadować ponad limit"...
Tylko w opcjach limity i autoryzacje mam wyższe limity - jedynie dla blik jest mniejszy.
Jest jakis sztywny limit którego nie mogę przekroczyć?