Siemanko. Czy ktoś z was lub waszych znajomych importował kiedyś auta do Polski ze Szwecji? Rozważam w niedalekiej przyszłości ściągnięcie volviacza z tego kraju. Z jakimi kosztami i procedurami może się to wiązać?
@andrzejedude: ale przecież Kaczyński mówił że to skandal że w paliwie jest tyle podatku i że potrzeba odpowiedzialności żeby akcyzę na paliwo obniżyć. Odwagi zabrakło.
Cześć. Problem z automatem volvo s80 I generacji. Auto przy zatrzymaniu się na światłach przestaje reagować na pedał gazu, wywala błąd skrzyni biegów. Jednak, gdy zatrzymując się wrzucę P i przełączę na D błąd na komputerze nie znika ale auto wraca do użytku. Na komputerze wyszło, że olej do wymiany. Wymieniony dynamiczne, problem zniknął na 700 kilometrów
@sicknature: w tej cenie chyba ich trochę p------o. 23500 za V70 z 2006 roku z wolnossącym benzyniakiem? No silnik pewnie żyleta ale w tej cenie to można się rozglądać za 2.4t, albo wolnossakiem, ale trochę młodszym.
Chyba że serio rynek się p------o, bo jak S60 kupowałem w marcu/kwietniu to w tym budżecie można było mieć dużo fajniejszą sztukę.
@Wextor: 2.4 140KM. Mam taki w S60 gdzie jeżeli chodzi o rozrzad to jest o wiele więcej miejsca na wymianę. W V50 może być ciasno więc drożej. Ja płaciłem 800-900, za rozrząd, ciecz chłodząca i robociznę. Tyle, że przy okazji demontażu paska, okazało się że koło zmiennych faz rozrządu ma luz osiowy więc trzeba było regenerować - dodatkowe 600 zł.
@Wextor: a, no a jak byś miał jednak koło zmiennych faz rozrządu walniete, a nie chciał być regenerować tylko kupić nowe - zamienników nie ma do tego silnika a nowe to koszty 1000 - 1500 zł.
What did you do while you were waiting? Hopefully you didn't just fuck around and waste your life.
Siemanko. Czy ktoś z was lub waszych znajomych importował kiedyś auta do Polski ze Szwecji? Rozważam w niedalekiej przyszłości ściągnięcie volviacza z tego kraju. Z jakimi kosztami i procedurami może się to wiązać?