"Po publikacji filmu mieliśmy bardzo ambitny (wręcz szalony) pomysł na skończenie i wydanie moda, który został nam na szczęście w zespole bardzo szybko wybity z głowy przez Pewną Osobę (którą za swój dobitnie chłodny i krytyczny stosunek do wszystkiego serdecznie z tego miejsca pozdrawiamy ). Stwierdziła ona, że przecież „jesli wydamy moda to nie dostaniemy pieniędzy z patronite, a poza tym ludzie zobaczą jak koniec końców wygląda nasze dzieło - więc tego typu działania są bez sensu”. Przyznając jej rację, pozostaliśmy wstrzemięźliwi."
@bary94pl: imo to jest #!$%@? nie raport, bo jeśli już chcieli iść w opisywanie tego co zrobili z modelem świata to powinni dać screeny przed i po. Aktualnie mogliby tam wpisać, ze zrobili ogromną figure Pana Jawła strzelającą kremówkami i miałoby to taką samą wartość, bo jak mówisz my nawet nie mamy pojęcia jak ten świat wygląda.
Kolejna rzecz gdzie tu coś o dubbingu, muzyce, questach? Nie ma, czyli co
tldr: wuj a nie raport, możesz sobie poczytać ścianę tekstu o modelowaniu świata, świata, którego jeszcze na oczy nie widziałeś. O questach, dubbingu, muzyce, skryptach ani słowa. Co do daty premiery to też nic, ale z treści masz że sama praca nad modelami to kilka kolejnych miesięcy, więc można optymistycznie założyć że MOŻE 2022 ( ͡°
Skończyłem grać w Cienie Przeszłości wczoraj wieczorem. Będąc zupełnie szczerym ocena:średni Plusy: +dubbing nie gryzie po uszach +ciekawe misje (biały cieniostwór, sprawa zabójstwa, okradanie magnatòw) +fajne nawiązania (łowca trolli, chata zbyt blisko rowu) +bohater jest zwykłym kopaczem, a nie kolejnym wybrańcem
@PanBober: w moda grałem i zgadzam się ze wszystkim, poza poziomem trudności. Moim zdaniem on dalej cierpi na syndrom "returninga" bo większość mobów chodzi w grupach po 2-3 żeby nie było za prosto, przez co przynajmniej na początku musisz się gimnastykować, ale na szczęście to bardzo szybko mija i można grać nie tracąc smaku życia.
@zero_dwa: nie wiem czy możliwe jest zrobienie ciekawej walki w gothuczku, bo jednak
@zero_dwa: odnoszę wrażenie że zostałem źle zrozumiany, system walki w podstawowym gothicu mi pasuje, bo faktycznie czujesz progres jak klepiesz ścierwojada, a rozdział później dajesz sobie radę z orkiem, a jeszcze później rozwalasz smoki.
Co do tego że możesz rozwalić czarnego trolla na 1lvl, imo trochę #!$%@?, podobnie bugowanie o teksturki, czy mistyczne zdobywanie miecza blizny no ale tak samo jak przechodzenie dark soulsów bez ekwipunku, czy miliard innych rzeczy,
Gothic podstawka >gówno > gothic z modami. W sumie w żadnej grze nie używam modów, bo czuję się tak jakbym nie grał w oryginalną grę, tak jak miało być wg. twórców. #gothic
@ErikSkurveson: prawda jest taka, że do gothica nie ma żadnego ciekawego moda nierozszerzającego. Przegrałem dość sporo i w praktycznie żadnym nie ma poprawek fikołków fabularnych, ale za to jest "przebalansowana" rozgrywka. A nawet jeśli trafi się coś co nie powoduje odruchu wymiotnego to zadajesz sobie tylko pytanie na #!$%@? (np dodane tereny w Nostalgic Edition)
Co do total conversion, to imo nie ma co ich porównywać z podstawką, bo to
@CzerstwaBulka: tylok że te mody nic nie dają, bo G3 nadal pozostaje jednym wielkim fedexem. Powiem więcej, nawet #!$%@?ą go jeszcze bardziej, bo nie możesz odbijać miast, bo rzucą się na ciebie orkowie/buntownicy/#!$%@?łeś nawet jeśli pójdziesz do ich miasta po drugiej stonie kontynentu. Super rozwiązanie, pozbawmy gracza jedynej przyjemnej rzeczy w grze.
No albo nie możesz zabić orków w Nordmarze, bo ci w Myrtanie cię przestaną lubić. Czy to znaczy
@CzerstwaBulka: Tu się nie zgodzę, bo każdy chain questów czy to buntowników czy orków prowadzi do zniszczenia jednych albo drugich. Przykładowo robisz questy na wybrzeżu, zrobiłeś wszystkie to zostają ci 2 zniszcz reddock, albo wyzwól cape dun, całość prosi się o rozwiązanie w jedno albo w druga stronę i w większości innych gier, nawet w starych gothicach miałbyś to powiązane z wyborem strony. Ale nie zdaniem moda, tutaj masz zrobić
@CzerstwaBulka: XD, odsuńmy inne gry z tego rozważania i zostawmy G2. Masz rozdział 1 w którym wykonujesz questy dla wszystkich frakcji, ale koniec końców musisz sie opowiedzieć po jednej i nie możesz tego zmienić. Teoretycznie masz też frakcyjne questy i skille, ale ich jakość i ilość to temat na kiedy indziej. A stosując logikę G3 to calą grę biegałbyś jako noname,potem z #!$%@? w 5 rozdziale założyłbyś pancerz paladyna i
@pjukar: Pytasz o poradę czy opinię? Imo Banici są ciekawsi, bo masz te dopalacze i możesz się trochę nimi pobawić, ale Berserkowie silniejsi bo magiczne łapki.
Ale koniec końców to i tak jeden wuj, zagraj to co ci się bardziej podoba.
W dzisiejszym odcinku z autyzmem przez mody miał być tarding (znowu XD), nawet część tego cuda przeszedłem ponownie i przypomniałem sobie tą piękną przygodę ( ͡°͜ʖ͡°). Ale wychodzi że napisanie recenzji nie jest proste, bo po prostu to samo gęste, aż się paski w pompie grzeją. Dlatego, żeby trochę ulżyć mojej psychice (i żeby ta seria nie zdechła) zdecydowałem się ograć Cienie Przeszłości, bo podobno dobre.
No to szybkie pytanie szybka odpowiedź. Czym są Cienie? To total conversion mod, czyli nie biegamy już Bezim, tylko mamy nowego bohatera, a całość dzieje się wg gry kilka miesięcy przed tym jak wrzucili naszego kuca pod Barierę (znaczy w paru miejscach gra sugeruje kilka lat zamiast miesięcy, ale to tam wuj)
Całość zaczyna się tak samo jak G1, czyli jesteś przed barierą i cię zrzucają, są 2 różnice: możesz stworzyć postać, czyli wybrać kolor skóry, twarz i kształt. Drugą rzeczą jest powód za który wrzucili cię za barierę, koniec końców on nie pełni żadnej roli w fabule, a szkoda. Jedyne co daje to początkowy boost do statów (np +5 siły i 15 hp, albo +5 siły i zręki, albo skradanie i otwieranie zamków). No i tak sobie spadamy tylko jest pewien mały detal. Nasz protagonista nie umie pływać, teraz to nie jest ważne ale potem tego wrócę. Jakoś udaje nam się wyczołgać na suchy ląd i na dzień dobry dostajemy lepę na mordę od Brabaka, czyli Bullita i Thorusa na raz. Taką funkcję pełni w tym modzie. Następną rzeczą jest cudowna in game cutscenka pokazując stary obóz, zmianę cyklu dnia i nocy i jakbyś jeszcze nie ogarnął to #!$%@? napis
@AtsuAtsu: Mod sam w sobie nie jest trudny, raczej bym powiedział że nudny i to jest właśnie najgorsze. Mi zajął 6h z małym hakiem, a i tak znudził. Co jest w sumie smutne, bo kilka zadań serio było spoko i gdyby ściąć fedexy i zwiedzanie pustego świata, to nieironicznie byłby bardzo dobry mod.
Jesli chodzi o zgodność z lore to imo jest 100%, nie znalazłem żadnego elementu nielorowego, pewnie jakiś
Ciekawe jak tam idą prace nad Dziejami Khorinis? ( ͡°͜ʖ͡°) Ile jest w tym prawdy, że przed premierą wstrzymuje ich tylko dubbing, czy ten mod tak naprawdę nie jest jeszcze w ogóle ukończony. xD
Moim zdaniem od biedy mogliby skończyć moda i go wydać bez dubbingu, a dubbing wydać dopiero jak już go nagrają. A tak zaraz się okaże, że nawet jeżeli mod jest skończony, to
@maciorqa: Mówią, że wstrzymuje ich dubbing, ale na filmie sami przyznali, że muszą dodać nowe questy, bo w endgejmie ich brakowało. Mówili, że to tyle, ale jeszcze z dupy po przebudowywali miasto, jakos na początku tego roku, jak to wszystko wygląda na chwilę obecną nie wiadomo, ale za to masz bandytę z broda i ścierwojada w deszczu ( ͡°͜ʖ͡°).
@Gromko: w skrócie chodzi o to że twórcy to banda fanatyków bijących niemca po kasku do moba ktory ma cię na strzała, a któremu ty praktycznie nie zdajesz obrażeń.
Co do tego, że ci się spodobał, to prawdopodobnie dlatego ze 1 rozdział i Jarkendar to jedyne etapy gdzie czujesz się jakbyś grał w gothica, rozbudowanego i zmienionego ale jednak gothica. Plus właśnie wtedy masz ten efekt wow, nowe gildie, bronie, zbroje i inne papieże na kiju jeszcze nie zdążyły ci się znudzić i masz fun z odkrywania co sie zmieniło. Wiem bo też tak miałem, wiedziałem że 1 rozdział troche za długi no i może poziom trudności trochę kulał, ale nie wiedziałem skąd ten hejt, bo nie ma źle.
A potem wszedłem w kopalnie prowadzącą do GD i zostałem zgwałcony przez szkielety których twórcy #!$%@? tam tyle ze ja #!$%@?. Po wyjściu z kopalni zostałem zgwałcony ponownie tylko tym razem przez smocze prychacze. Czułem się jakbym był underleveled i tak jest przez całą grę bo moby mają cię na strzała a ty je nie ( ͡°͜ʖ͡°). Dodatkowo potem wchodzi grind na uberlevel bo skille kosztują po 20k golda, a legendarne broni sprzedajesz za
Dwa tygodnie temu niemcy podmienili ruski dubbing z #returning ze swoim wygenerowanym przez GameTTS (ichny #mekatron) na podstawie głosu niemieckich lektorów. Słucha się naprawdę nieźle, chociaż nie szprecham na tyle żeby wyłapać niedociągniecia, ale brzmi na pewno bardziej profesjonalnie niż ten amatorski rosyjski dubbing. Skoro oni mogą to czemu my nie? ( ͡º͜ʖ͡º) Czemu właściwie nikt jeszcze nie wygenerował polskiego dubbingu
@Folmi: główna sprawa to to ze to jest czasochłonne, nawet przy normalnej grze/modzie, a tutaj masz tardinga. Tardinga z referatami opiekacza Domestosa na 250 słów, czy innych nekrofili Bogdanów tłumaczących ci genialny plan. Nawet jeśli jakaś osoba zdecydowałaby się na tytaniczną pracę jaką jest wygenerowanie tych kwestii (co nie jest takie proste, jak ctrl+c, ctrl+v, czasem trzeba te teksty poprzerabiać pozmieniać litery itd) to trzeba jeszcze podocinać animacje w dialogach
Postanowiłem sobie przejść Gothica 2 znowu, bo w sumie nigdy nie grałem z Nocą Kruka i ja pierdziele, jak można czerpać przyjemność z tego ciułania punktów nauki żeby móc pokonać w miarę bezproblemowo cokolwiek? Jak mamę kocham, jeśli psychofan Gothica narzeka na grind w jakiejś innej grze to jest hipokrytą stulecia.
@Alexosz: bo ten system jest #!$%@? koniec kropka. Twórcy chcieli zwiększyć poziom trudności i dopasować go do dłuższej gry, ale koniec końców #!$%@? zrobili i tylko pozmieniali cyferki. A o tym ze balans jest #!$%@? może świadczyć chociażby to że twórcy musieli go ratować dodając nóż na wilki czy inne piki bojowe.
No i oczywiście cudowne progi z #!$%@?, o których się nigdzie nie dowiadujesz do momentu jak się na