Wpis z mikrobloga

Skończyłem grać w Cienie Przeszłości wczoraj wieczorem. Będąc zupełnie szczerym ocena:średni
Plusy:
+dubbing nie gryzie po uszach
+ciekawe misje (biały cieniostwór, sprawa zabójstwa, okradanie magnatòw)
+fajne nawiązania (łowca trolli, chata zbyt blisko rowu)
+bohater jest zwykłym kopaczem, a nie kolejnym wybrańcem czy zabijaką
+sprint
+spodziewałem się bugów jak mrówków i się zaskoczyłem, bo były tylko 3 (nie mogłem esc wcisnąć; gdy szedłem po dachach przy kopaczach zbierających haracz jeden zaczął rozmowe, ale nie mógľ do mnie podejść, więc tak tylko chodził, a ja nie mogłem nawet wczytać; brak końcowej cut scenki)
+wyszedł
+nie jest returningiem

Minusy:
-łatwy
-misja skradankowa z pochodnią, raz musiałem iść na czuja przez ten magazynek
-/+ dało się umieścić więcej smaczków, ale by się gryzło z wizją, że postać nie jest główną postacią w tej opowieści, to taki plus i minut
-ludzie budzą się przy złamanym wytrychu, co w połączeniu z losowymi zamkami przynosi jednego kopacza mniej
-czasem, a nawet często daje nudą
- system budowania podany jako smaczek i coś fajnego na stronie, okazał się irytujący i odbierał smak życia szczególnie w obozie bandytów
- spadek fps w obozie drwali
- brak kilku znaczących postaci z podstawki, a które fajnie by było zobaczyć

#gothic
P.....r - Skończyłem grać w Cienie Przeszłości wczoraj wieczorem. Będąc zupełnie szcz...

źródło: comment_1633004525hBBd1hKtkviEMN4iNB29C3.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
@zero_dwa: nie jest returningiem, nie robi gry trudnej na zasadzie dajmy temu mobowi 1000 hp a tej broni -50dmg pora na zmierz bogów xD, nie zmienia tylko fabuły, ale też róźne mechaniki jak bardziej rozwinięty crafting typu kowalstwo. Twórca wie jak wszystko skleić i co dodać trzymało się kupy, a nie "jak coś da się dodać to musimy to dodać". Też nie wiem co moderzy mają z tą trawą jeb***
  • Odpowiedz
@zero_dwa: są inne możliwości zwiększenia trudności bez " hp mobów w górę twój dmg w dół" bo to nie utrudnia tylko marnuje czas, a przy okazji często nerfi siė progres co lvl przez co takie mody opierają się o czysty grinding, a zazwyczaj i tak się kończy na bugowaniu potworów na teksturach.
  • Odpowiedz
@PanBober: w moda grałem i zgadzam się ze wszystkim, poza poziomem trudności. Moim zdaniem on dalej cierpi na syndrom "returninga" bo większość mobów chodzi w grupach po 2-3 żeby nie było za prosto, przez co przynajmniej na początku musisz się gimnastykować, ale na szczęście to bardzo szybko mija i można grać nie tracąc smaku życia.

@zero_dwa: nie wiem czy możliwe jest zrobienie ciekawej walki w gothuczku, bo jednak
  • Odpowiedz
@zero_dwa: z jednej strony się zgodzę z "wynagradza za skilla i nie karze za jego brak", a z drugiej strony nie. Moim zdaniem nie pasuje to do gier rpg szczególnie takiego gothica, gdzie w takiej jedynce rozpoczynamy gre od dosłownie dostania po mordzie byśmy znali nasze miejsce w szeregu, by w końcu zdobyć lvl i ekwipunek by zemścić się na naszym oprawcy co by to była za scena jakby udostępnili
  • Odpowiedz
@zero_dwa: odnoszę wrażenie że zostałem źle zrozumiany, system walki w podstawowym gothicu mi pasuje, bo faktycznie czujesz progres jak klepiesz ścierwojada, a rozdział później dajesz sobie radę z orkiem, a jeszcze później rozwalasz smoki.

Co do tego że możesz rozwalić czarnego trolla na 1lvl, imo trochę #!$%@?, podobnie bugowanie o teksturki, czy mistyczne zdobywanie miecza blizny no ale tak samo jak przechodzenie dark soulsów bez ekwipunku, czy miliard innych rzeczy,
  • Odpowiedz