Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko260
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Tamerlan

Tamerlan

Dołączył 16 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 83088
  • Znaleziska 12893
  • Mikroblog 70195
  • Obserwujący 159
  • Obserwowane 310
Tamerlan
Tamerlan 12.04.2025, 14:14:36
  • 0
Siema, ktoś trafił na coś podobnego? Typ wykręcił niezły score i chciałem sprawdzić jakie ma staty, a tu niespodzianka:
https://worldoftanks.eu/pl/community/accounts/695859487-martyCC_2025/

#wot
Tamerlan - Siema, ktoś trafił na coś podobnego? Typ wykręcił niezły score i chciałem ...

źródło: shot_402

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan
Autor
12.04.2025, 14:38:23 via Wykop
  • 1
@tryta: dzięki za info!
  • Odpowiedz
Usunelem_Konto
Usunelem_Konto
12.04.2025, 09:04:52
  • 31
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 12.04.2025, 10:14:18 via Wykop
  • 0
@Usunelem_Konto: Krzysiek ma poparcie 0,6-1% więc potężne ataki na potężnego kandydata.
  • Odpowiedz

77

Popełniam wykroczenie i Straż Miejska chce mnie ukarać ale jej nie wolno!

Popełniam wykroczenie i Straż Miejska chce mnie ukarać ale jej nie wolno!

Złapani na nielegalnej próbie ukarania? Kierowca nie zastosował się do znaku B-36. Na miejscu Straż Miejska z Gdańska. Chcą wlepić mandat ale ignorują najbardziej podstawowy przepis z Kodeksu Wykroczeń!

PieknyWojciech
z
youtube.com
dodany: 07.04.2025, 18:50:18
  • 38
  • #
    audytobywatelski
  • #
    prawo
  • #
    polska
  • #
    strazmiejska
  • #
    mandat
  • #
    policja
Tamerlan
Tamerlan 08.04.2025, 16:42:10 via Wykop
  • -3
@audyt-obywatelski: Panie Audyt, to pewnie potrwa, ale proszę koniecznie dać znać, co na to sąd, bo materiał w tej sprawie będzie poczajacy zarówno dla zgłaszających jak i popełniających wykroczenia.
L3stko
L3stko
07.04.2025, 13:34:36
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 07.04.2025, 15:37:19 via Wykop
  • 2
@SamiecOmega: był i miał też swoją aferę z polowaniem.
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 07.04.2025, 20:42:50 via Wykop
  • 0
@L3stko: w Trzeciej Drodze?

racja kandydował z ich list.
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 08.04.2025, 09:23:24 via Wykop
  • 1
@L3stko: już nie machaj ( ͡° ͜ʖ ͡°) przyznałem się do błędu. Zmyliło mnie jego kandydowanie na prezydenta Olsztyna, ale tam też startował versus PiS, a nie jako ich kandydat.
  • Odpowiedz
LarryCroft
LarryCroft
06.04.2025, 19:16:16
  • 6
Rynek gier zalewają kolejne remastery, które w wielu wypadkach mają średni sens, tak jak choćby w przypadku #tlou2 czy #daysgone. Gdybyście mieli wybrać jedną grę (poza Hirołsami) która Waszym zdaniem faktycznie zasługuje na remaster (co ja mówię, na porządny remake!) to co by to było? #gry #xbox #playstation
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 22:55:00 via Wykop
  • 0
@LarryCroft: Clive Barker's undying
  • Odpowiedz

3150

Bulwersujące słowa sędziego z Koszalina. "Powód do niczego w życiu nie doszedł"

Bulwersujące słowa sędziego z Koszalina. "Powód do niczego w życiu nie doszedł"

W grudniu 2013 r. 31-letni wówczas pan Marcin wysiadał z pociągu na stacji w Świdwinie, poślizgnął się i wpadł pod koło pociągu. Sędzia, uzasadniając wyrok w sprawie, stwierdził, że "do momentu wypadku pan powód w życiu do niczego nie doszedł", a obecnie ma nową partnerkę.

Miguelos
z
onet.pl
dodany: 05.04.2025, 10:05:31
  • 381
  • #
    sad
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    kolej
  • #
    pociagi
  • #
    pkp
Tamerlan
Tamerlan 05.04.2025, 17:35:16 via Wykop
  • -3
@pedal7: nie, wyroki wydaje Sąd w imieniu Rzeczpospolitej.
Tamerlan
Tamerlan 05.04.2025, 22:17:39 via Wykop
  • -5
@pedal7: prawda, budynek nic nie wydaje, ale to nie sędzia, a Sąd wydaje wyrok w imieniu Rzeczpospolitej.
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 09:38:05 via Wykop
  • -4
Dorabianie zmyślonych tworów aby


@Fallar: gratuluję, właśnie odkryłeś na czym polega prawo. Jest w 100% tworem "zmyślonym" przez człowieka, tak jak np. Filozofia, ekonomia. Prawo obowiązuje, bo po prostu się tak umówiliśmy. Stąd Sąd wydaje wyrok w imieniu Rzeczypospolitej, bo tak właśnie stanowi prawo. Tak jak parlament przyjmuje ustawę etc.

Stąd pierwszy rok prawa to z reguły logiką i prawoznawstwo, bo inaczej takie głupoty jak wyżej powstają pt. Sąd to tylko
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 11:10:26 via Wykop
  • -2
właśnie to próbujesz wcisnąć i z tego się nabijam baranie


@Fallar: wiadomo, wciskam. Przeciez renty i emerytury przyznaje starszy aprobant Jan Kowalski. To przecież on podpisał papierek, a nie zaden Zakład Ubezpieczeń Społecznych wydal decyzję. Tak było.

Znowu bzdurne
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 11:36:58 via Wykop
  • -3
Już osiemdziesiąt lat temu ustalono, że takie umywanie się od osobistej odpowiedzialności nie może być linią obrony.


@Fallar: o, teraz już wiem z czego wynika problem. Ty po prostu mówisz o czymś innym niż ja, choc wyraźnie ci napisałem, że ja nikogo od odpowiedzialności nie uwalniam. Państwo dziala przez swoje organy, co nie wyklucza odpowiedzialności poszczególnych pracowników aparatu państwowego. Koncepcja prosta jak budowa cepa.

Przypomnij nam tu zebranym ilu ludziom do tej
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 12:33:48 via Wykop
  • -3
teraz już wiem z czego wynika problem. Ty żyjesz w fantazji bez styku z realnym światem ¯\(ツ)/


@Fallar: otóż nie. Po prostu miałem to szczęście lub pecha, że odebrałem edukację z dziedziny prawa i zawodowo param się rozwiązywaniem problemów z tego zakresu. Tobie natomiast brak po prostu wiedzy - nawet nie jestem zlosliwy, to po prostu fakt - a przy tym odrobiny wyobraźni. Serio, już na I roku prawa uczą
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 14:22:18 via Wykop
  • -3
Szkoda, że nie uczą bardziej podstawowych


@Fallar: widzisz, ciebie nie nauczyli i nadal uważasz, że sąd = tylko i wyłącznie budynek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

to
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 14:29:35 via Wykop
  • -2
@pedal7: niesamowite, edukacja sprawia, że ludzie "mają sprany łeb" i np. lekarze, informatycy czy fizycy i prawnicy wiedzą coś o świecie i rozumują w pewien sposób! niemożliwe!
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 14:41:30 via Wykop
  • -2
poza rozmywaniem odpowiedzialności poprzez instytucję instytucji.


@Fallar: fun fact, jeśli naprawdę potrzebujesz uzasadnienia dla instytucji sądu, to wystarczy spojrzeć na działania Trumpa czy Pis albo każdego innego polityka o zapędach autokratycznych. Oni lubią takie bezmyślne owieczki jak ty. Im się da wmówić, że wyroków nie wydają sądy w imieniu Rzeczypospolitej, tylko sędzią iksiński, lewar czy ktokolwiek z listy nielubianych i owieczki już wiedzą, że wyroku nie trzeba szanować, bo to
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 14:49:47 via Wykop
  • -2
że wyroki wydaje budynek


@pedal7: wiadomo, Trybunał Konstytucyjny to tylko budynek, Sąd Najwyższy to tylko budynek, ba, Sejm to tylko budynek i te budynki nic przecież nie robią, a na pewno nie wydają wyroków czy aktów prawnych ( ͡º ͜ʖ͡º) Co więcej, Prezydent RP to też tylko budynek!

e: ciekawe jak się te koncepcje mają np. do prawa spółek.
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 15:16:21 via Wykop
  • -1
trybunał, sąd i sejm to insytytucje.


@pedal7: brawo ( ͡° ͜ʖ ͡°) jeszcze chwila, a zrozumiesz, że państwo działa przez swoje organy, instytucje i wyroku nie wydaje jan kowalski, tylko Sąd w imieniu RP ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Najlepsze, że to nie jest rocket science czy fizyka
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 15:32:16 via Wykop
  • -1
@pedal7: a teraz jeszcze jeden fajny trick. W samych wyrokach często masz podany skład sądu! Po co tak dublować pojęcia skoro, to przecież sędzia wydaje wyrok? Kto by się tam zastanawiał, skład sądu to budynek /s.

A wisienką na torcie jest fakt, że zdarzają się wyroki wydane przez sądy, w których składzie zasiadają też osoby niebędące sędziami...
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 16:47:04 via Wykop
  • -1
Pewnie mógłbym kupić ciebie i resztę twojej rodziny bez większego wgniecenia w budżecie.


@Fallar: nawet na pewno nie ( ͡º ͜ʖ͡º)

Chciałbym na
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 18:13:42 via Wykop
  • -1
Akurat w tej kwestii wręcz przeciwnie :


@Fallar: dowodów na wiedzę nie zaprezentowałeś, a masz problem ze zrozumiem podstawowych pojęć z zakresu wiedzy powszechnej czy prawa.

już o tym wspominasz to właśnie z twoich wypowiedzi/porównań aż wyciekają kompleksy.


@Fallar: z ciebie dość obficie, bo nie dość, że zacząłeś od inwektyw, to potem pociekło ci coś o prawnikach jako takich, by na koniec zapiszczeć coś o budżecie. To dopiero
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 18:40:42 via Wykop
  • -1
@Fallar: Plus, jak mi chłop po zawodówce mówi: "Panie, sędzina dała alimentów na żonę było, teraz znowu pozywa o wincyj!.", to jestem w stanie ogarnąć, że typ nie rozróżnia sądu od osoby sędziego i alimentów na byłego małżonka od alimentów na dziecko, ale od ciebie, geniusza od wtrącania niezwiązanych z tematem pojęć nauk ścisłych mogę wymagać więcej. ( ͡º ͜ʖ͡º) Prawda?

Póki co, udowodniłeś, że
Tamerlan
Tamerlan 06.04.2025, 20:40:15 via Wykop
  • -1
Ty nawet nie widzisz tego, że ja cię doskonale rozumiem. Problem jest taki, że to niemające z rzeczywistością kocopoły


@Fallar: nie widze, prawda, głównie z uwagi na to drugie zdanie, które pokazuje, że magazynierzy z Brighton nie powinni rozprawiać o prawie. Ale dajesz jeszcze jakas "prostacką analogię", na pewno pokażesz, że rozumiesz problem ( ͡° ͜ʖ ͡
Lawsuit
Lawsuit
03.04.2025, 17:24:25
  • 92
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 69
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 03.04.2025, 21:31:29 via Wykop
  • 3
aparaty na zeby, okulary,


@Lawsuit: uu ktoś ponosi aparat jakiś czas, by nie mieć wady zgryzu. Straszne.
  • Odpowiedz

333

Do sądu obowiązkowo z radcą prawnym lub adwokatem? Zmiany w postępowaniu cywilny

Do sądu obowiązkowo z radcą prawnym lub adwokatem? Zmiany w postępowaniu cywilny

"Ratowanie" kolejnej grupy zawodowej przez polityków. Będziesz chciał coś załatwić - bierz adwokata, płać i płacz.

mexxl
z
rp.pl
dodany: 31.03.2025, 08:27:39
  • 56
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    sadownictwo
  • #
    prawnik
  • #
    adwokat
Tamerlan
Tamerlan 31.03.2025, 21:16:31 via Wykop
  • 0
@Nemayu:

Strony mogą zadawać pytania, ale nie muszą.


no, a wtedy uwalają sprawy z powodu bierności procesowej, bo sąd nie musi zadawać pytań wygodnych dla obu
Tamerlan
Tamerlan 31.03.2025, 21:19:36 via Wykop
  • 3
No i dalej masz internet i telefon - to samo z czego korzystalby mecenas


@katopa: Wiadomo, 5 lat studiów, kolejne 3 lata aplikacji, to jest dokładnie to samo co Janusz z internetem i telefonem. Już nie wspominając o bazach typu lex czy legalis.
Tamerlan
Tamerlan 01.04.2025, 23:18:46 via Wykop
  • 1
@katopa:

Ale majac to wszystko? Easy, nie bez powodu prawo koncza glownie ludzie zaglupi na informetyke czy lekarski


@katopa: ależ powiało kompleksami. Nie bez powodu ludzie z twoim podejściem u---------ą własne sprawy, cytując orzeczenia, których nie rozumieją. Zreszta zwykle dla nich samych niekorzystne. Choć prawnikom też się zdarza cytować samą tezę orzeczenia, bez znajomości jego treści.

Gdyby prowadzenie spraw polegało tylko na złożeniu wniosku do odpowiedniego sądu... a
picasssss1
picasssss1
30.03.2025, 16:47:41
  • 2
futur to kocur czego nie powiem o swoim timie xDDDDDDDDDDD

#wot
picasssss1 - futur to kocur czego nie powiem o swoim timie xDDDDDDDDDDD

#wot

źródło: Zrzut ekranu 2025-03-30 184658

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 31.03.2025, 14:51:45 via Wykop
  • 0
@picasssss1: arciarz sojuszniczy co zrobil xd
  • Odpowiedz
markhausen
markhausen
markhausen
30.03.2025, 05:29:35
  • 461
Osoby z psychopatią charakteryzują się brakiem empatii. Nie potrafią odczuwać emocji innych. Manipulują innymi dla własnej korzyści.


Tyle w temacie pana redaktora, który na X zaciekle broni matki, której dziecko rzucało kotem, robiło mu bączki trzymając za nogi itd. Chłop uważa że to były niewinne zabawy.
markhausen - >Osoby z psychopatią charakteryzują się brakiem empatii. Nie potrafią od...

źródło: 1000018404

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 30.03.2025, 08:28:23 via Wykop
  • 55
@Snusmumriken1990: czyli bambinizm jest wtedy, gdy ludzie sprzeciwiają się fizycznemu znęcaniu nad zwierzętami?
  • Odpowiedz
Tumurochir
Tumurochir
27.03.2025, 07:28:44
  • 1117
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 100
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 27.03.2025, 09:11:07 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 27.03.2025, 09:12:30 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 27.03.2025, 12:33:02 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 27.03.2025, 12:35:37 via Wykop
  • 0
@RevangE: bo dla dziecka jest to bicie. Opiekun, którego kocha i od którego spodziewa się opieki sprawia mu ból i upokorzenie. Dlatego sztuczna granicą między "klapsem" a biciem jest czysto semantyczna, tak by taki memcen mógł potem sie wybielać.
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 27.03.2025, 13:59:02 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 27.03.2025, 21:27:09 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Rubbik
Rubbik
27.03.2025, 13:25:48
  • 1211
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 27.03.2025, 14:07:40 via Wykop
  • 754
spektrum autyzmu


@ShpxLbh: elon nie ma spektrum... nigdy go nie zdiagnozowano. Sam o sobie tak po prostu mówi, bo myśli że autyzm=sawantyzm
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 27.03.2025, 21:21:22 via Wykop
  • 12
@Roess: dla odmiany elon opublikował nic nigdy, ani nawet nie wymyślił żadnej technologii ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Jabby
Jabby
25.03.2025, 09:28:17
  • 481
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 25.03.2025, 14:07:39 via Wykop
  • 0
Taki amerykański Stanowski.


@Jabby: tylko głupszy.
  • Odpowiedz
Lardor
Lardor
25.03.2025, 07:14:30
  • 138
Kierowcy tych krów na kołach to mnie czasem przerażają. Zawsze jak mam zablokowany bus pas jest to w 90% spowodowane krową na kołach. Nie widzieć czemu ludzie kupują te crosovery i nie potrafią tym jeździć. Zazwyczaj wystaje lusterko na bus pasie, że ciężko go minąć albo potrafi mi się przed bokiem autobusu który prowadzę wyładować w trakcie skrętu na linie ciągła jak by był gabarytem wepchać to wczorajszy agent miał w cholerę
Lardor - Kierowcy tych krów na kołach to mnie czasem przerażają. Zawsze jak mam zablo...

źródło: temp_file7531788267101827891

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 25.03.2025, 11:49:55 via Wykop
  • 0
@Lardor: z moich obserwacji wynika, że bez znaczenia jest typ nadwozia, aczkolwiek moja jedyna kolizja na drodze to nissanem juke. Typ mi wymusił...
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 25.03.2025, 11:58:37 via Wykop
  • 0
@Lardor: prawda, próbowałem ominąć typa, ale nie dało rady. Przy podobnej akcji że starym c2 odbilem i do kolizji nie doszło.
  • Odpowiedz
L3stko
L3stko
24.03.2025, 16:44:37
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 25.03.2025, 09:55:11 via Wykop
  • 0
Prezydenckie Zero


@L3stko: stano człowiek przepowiednia. Tak Zero Coma Sześć w sondażach.
  • Odpowiedz

809

Pochodzenie ma znaczenie

Pochodzenie ma znaczenie

W Ożarowie Mazowieckim istnieje chodnik, po którym ludzie jeżdżą od pokoleń. A potem jadą w Polskę i robią dalej to samo. Tak robił dziadek, ojciec, tak będą robić ich dzieci. Może nawet kiedyś kogoś potrącą. Ale nie u siebie. Tu nikomu nigdy nic się nie stało. Tutaj obowiązuje inne prawo. Lokalne i

login_zajety_sic
z
youtube.com
dodany: 23.03.2025, 09:08:08
  • 156
  • #
    konfitura
  • #
    parkowanie
  • #
    januszeparkowania
  • #
    ozarowmazowiecki
Tamerlan
Tamerlan 23.03.2025, 21:27:53 via Wykop
  • 0
@mamFAJNYnick: filmu nie obejrzałeś ( ͡º ͜ʖ͡º)
Blizz4rd
Blizz4rd
22.03.2025, 16:37:26
  • 0
Jak wypowiedzieć umowę o pracę na czas określony z natychmiastowym wypowiedzeniem?

Praca A, krótki staż, w międzyczasie znalezienie lepszej oferty i chęć przejścia natychmiastowego do firmy B.

Jedyne co mi przychodzi na myśl, to złożyć wypowiedzenie w firmie A, wziąć bezpłatny urlop na czas wypowiedzenia i problem rozwiązany. ( ͡º ͜
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 21:14:15 via Wykop
  • 1
@Trzezwiejacy_Pijaczyna: akurat @buonaparte ma rację. Mieszasz dwie różne rzeczy
  • Odpowiedz
Wykopaliskasz
Wykopaliskasz
22.03.2025, 08:13:34
  • 525
#lidl #policja #prawo

Ochrona w Lidlu zawinęła dziewczynę na zaplecze i wezwała policję, bo dziewczyna na kasie samoobsługowej pomyliła croissanta maślanego z jakimś innym droższym o 1,12 zł. Jak przyjechała policja, to powiedziała, że nie ma żadnej kradzieży, tylko pomyłka i dziewczyna może iść.
Wykopaliskasz - #lidl #policja #prawo

Ochrona w Lidlu zawinęła dziewczynę na zaplecz...
  • 171
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 12:51:22 via Wykop
  • 4
@pawelczixd: jeszcze mi się powołaj na krawężnika z lokalnego komisariatu.

Znaczenie ma orzecznictwo i doktryna, a taki prokurator oskarżający dziewczynę o przestępstwo za 1,19 zł dostałby tęgie baty w uzasadnieniu, bo nie rozumie znamion przestępstwa.
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 12:55:19 via Wykop
  • 6
Stwierdzenie „są wyroki sądów” to podstawowy znacznik dla prawniczego imbecyla.


@pawelczixd: wiadomo, sąd najwyższy, NSA, TK, sądy apelacyjne, karnisci są nieważne, ważne co starszy perspirant i prokurator dziura w dupie oraz randomowy wykopek uważają na podstawie "a bo znajomy miał sprawę".
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 13:05:21 via Wykop
  • 2
@pawelczixd: jest też wyznacznik tego, że nie za bardzo wiesz o czym piszesz, bo jak nawet sądy rejonowe sobie wypracują pewną praktykę, to będą się powoływać na poprzednie orzeczenia ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 13:13:00 via Wykop
  • 2
@Mystoo: zgadzam się w kwestii dowodowej - sprawa położona, bo wykaż, że oskarżony się po prostu nie pomylił. Inna sprawa to jaka byłaby kara przy tak niskiej szkodliwości społecznej czynu? Żadna.

Każdemu można postawić zarzut prawie o wszystko, np. o szpiegostwo (vide filmy audytu obywatelskiego) ( ͡º ͜ʖ͡º). Natomiast co do uciążliwości, to jedyna z nich to składanie wyjaśnień, zeznań etc. bo przecież żadnych sankcji
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 13:31:06 via Wykop
  • 0
@incelowski: chcesz mi powiedzieć, że nieważny jest wynik sprawy, tylko co tam sobie w kajeciku wpisze ( ͡º ͜ʖ͡º)? I to oznacza, ze ktoś ma rację w przedmiocie znamion oszustwa?
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 13:35:34 via Wykop
  • 0
@b1zz: ten wyrok doczekał się ciekawego komentarza https://www.dogmatykarnisty.pl/2025/03/sad-klientka-to-hakerka/
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 14:20:42 via Wykop
  • 0
@incelowski: Czaję o co chodzi.

@Mystoo

a czy to pierwszy raz kiedy organy ścigania wystawiają się na blamaż? Czy obchodziło ich jak bardzo tracś na reputacji masowo wystawiając mandaty po kurde 20zł za brak
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 14:28:31 via Wykop
  • 2
że jeśli sprawa trafi do sądu to pewnie ktoś komuś postawił zarzut w sprawie karnej, prawda?


@pawelczixd: nie, nie jest żadnym wyznacznikiem, bo w policji pracują często niedouczeni tumani, a w prokuraturach nie jest dużo lepiej. Liczą się prawomocne wyroki sądów.

Zresztą mało to spraw, że organ wydaje decyzję, a potem w sądzie jest pszypau, bo wydana na podstawie
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 14:30:33 via Wykop
  • 1
gdy jest "w celu"?


@koneser_progresywnego_discopolo: otóż to, słusznie rozumujesz. Nie wiem z jakich przyczyn ludzie czytają przepisy na wyrywki.
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22.03.2025, 15:50:17 via Wykop
  • 4
@pawelczixd:

Napisałem, że dziewczyna miała szczęście bo mogła trafić na niezbyt douczonych i nadgorliwych policjantów którzy by ją zatrzymali pewnie na noc, następnego dnia prokurator by jej postawił zarzuty a potem wiele miesięcy by się stresowała wynikiem postepowania. Bez różnicy jakby to się skończyło w sądzie (i czy wgl).


@pawelczixd: uff, do tej pory mogłem założyć, że jakaś tam wiedzę o praktyce masz, ale tym tekstem rozwiałeś wszelkie wątpliwości.
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2025, 11:47:57
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan
Autor
19.03.2025, 11:49:37 via Wykop
  • 3
@Tamerlan: a tu jak ładnie wyjeżdżają
Tamerlan - @Tamerlan: a tu jak ładnie wyjeżdżają
  • Odpowiedz
WielkiNos
WielkiNos
19.03.2025, 13:03:08 via Android
  • 1
@Tamerlan szybciej jeszcze powinien tym chodnikiem jechać. Aż mi się niedobrze robi, bo byłam kiedyś świadkiem jak na takiej oblodzonej nawierzchni śmieciarka cofając przejechała po głowie kobiecie, która się nagle poślizgnęła.
  • Odpowiedz

677

Stop cham Szczecin, przewiózł nagrywającego na masce

Pokaż treści 18+

Stop cham Szczecin, przewiózł nagrywającego na masce

Wiecie jak wygląda zamienianie podwórek w parking? Albo osiedlowych trawników w błoto? Słyszeliście może, że nigdy nikomu nie przeszkadzało? Sprawdziłem co się dzieje, jeśli komuś przeszkadza zapadnięte podwórko, zniszczona brama i terkot diesla od rana. Konkretni: zwróciłem uwagę kierowcy, że w

zawisza
z
youtube.com
dodany: 18.03.2025, 19:19:13
  • 123
  • #
    stopcham
  • #
    szczecin
  • #
    patologiazmiasta
Tamerlan
Tamerlan 18.03.2025, 22:30:30 via Wykop
  • 197
@Cogito-sum: wiadomo, zły jest ten, który dba o porządek, a nie agresywna małpa ( ͡º ͜ʖ͡º)
Tamerlan
Tamerlan 18.03.2025, 22:40:43 via Wykop
  • 120
@Cogito-sum: czyli głupi jest ten, co dba o porządek, ale agresywna małpa za kierownicą spoko ( ͡º ͜ʖ͡º) Fajna ta nowa "moralność".
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2025, 07:32:16 via Wykop
  • 15
@Cogito-sum: cały czas próbujesz przypiąć odpowiedzialność osobie, która była w prawie i zachowywała się prawidłowo ( ͡º ͜ʖ͡º) mega. Napisz jeszcze, że kierowca "great guy" i wszystko cacy.

Co do policji: niezla odklejka, bo Policja powie wtedy, że się odsunąłeś, nic się nie stało i żadnego zagrożenia nie było. Tak jak z groźbami karalnymi. Nie było dość konkretnych gróźb, bo nie było powiedzianeze co ktoś
  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21
  • Strona 10 z 21
  • >

James Lovelock

  • "I only seem liberal because I believe that hurricanes are caused by high barometric pressure and not gay marriage."
  • http://www.wykop.pl/ludzie/Tamerlan/
  • no-reply@wykop.pl

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 05.05.2014

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 12.10.2015

    Komentator
  • VIP
    od 14.05.2014

    VIP
  • Kałasznikow
    od 19.10.2013

    Kałasznikow
  • Wykoptester
    od 11.06.2014

    Wykoptester
  • Łapacz Błędów
    od 04.12.2013

    Łapacz Błędów
  • Rocznica
    od 08.01.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 12.11.2013

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia