GG ten jest ulubionym kanałem komunikacji dla ludzi szukających prostej drogi komunikacji bez konieczności rejestrowania numeru telefonu etc to daje im złudne poczucie anonimowości. GG kochają swingersi, rogacze itp i to oni są najbardziej aktywną grupą użytkowników GG, ale prócz nich są też zwyczajni pedofile
na których można zapolować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli macie ochotę bawić się na poważnie to przede wszystkim trzeba zapoznać się z prostymi narzędziami i patentami które pomogą ujawnić IP delikwenta, bo większość tych ludzi to prymitywy którzy nie mają pojęcia o bezpieczestwie i anonimowości, ale w dużej części korzystają oni z przeglądarkowej wersji GG i nie da się tam w prosty sposób ujawnić adresu IP jak za dawnych czasów
Aby niepotrzebnie nie narażać się samemu konieczny będzie VPN, choćby
na których można zapolować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli macie ochotę bawić się na poważnie to przede wszystkim trzeba zapoznać się z prostymi narzędziami i patentami które pomogą ujawnić IP delikwenta, bo większość tych ludzi to prymitywy którzy nie mają pojęcia o bezpieczestwie i anonimowości, ale w dużej części korzystają oni z przeglądarkowej wersji GG i nie da się tam w prosty sposób ujawnić adresu IP jak za dawnych czasów
Aby niepotrzebnie nie narażać się samemu konieczny będzie VPN, choćby
a = GetComponent ();
a = GameObject.FindObjectOfType(typeof(cosTam)) as cosTam;
Dlaczego w Unity, C#, wymagane jest dopowiedzenie jeszcze, że poszukiwanym obiektem jest np. CosTam jako (as) coś tam? Dlaczego muszę doprecyzowywać po "as" jeszcze to, skoro już wcześniej wyraziłem się, że typeoff to jest właśnie cosTam? :)