Jestem teraz za granica w UE i potrzebuje jakiś pakiet internetu. Jestem w plushu i pamietam ze kiedyś za doladowanie 30 zł było chyba ok 3GB internetu za granica. Wie ktoś jak jest teraz i czy jest jakiś rozsądny pakiet? #plus #plush #roaming #internet #internetmobilny
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@Kodzirasek: tak. Usługa roamingu jest niezbędna do tego, aby skorzystać z telefonu za granicą: https://bok.plus.pl/article/363
- 0
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@Lilac: jest to data, do której należy aktywować numer. Po tym czasie nie będzie to możliwe.
#biedanonim
Moglby mi ktos polecic pakiet internetu mobilnego na karte, w plusie bez doladowan konta co miesiac? Z internetu mobilnego korzystam niewiele, glownie na komunikator i nie chce doladowywac co miesiac konta zeby miec dostep do internetu. Chyba ze nie ma takiej mozliwosci to jestem zmuszony. Mialem raz taki pakiet ze przez rok mialem dostep do internetu, a doladowalem raz za 50zl telefon. Dzwonilem na infolinie ale ciezko sie bylo dogadac z
Moglby mi ktos polecic pakiet internetu mobilnego na karte, w plusie bez doladowan konta co miesiac? Z internetu mobilnego korzystam niewiele, glownie na komunikator i nie chce doladowywac co miesiac konta zeby miec dostep do internetu. Chyba ze nie ma takiej mozliwosci to jestem zmuszony. Mialem raz taki pakiet ze przez rok mialem dostep do internetu, a doladowalem raz za 50zl telefon. Dzwonilem na infolinie ale ciezko sie bylo dogadac z
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@mirko_anonim: nie wiem jaką taryfę posiadasz na swoim numerze, ale zestawienie pakietów i promocji dostępnych w poszczególnych ofertach znajdziesz tutaj
Taryfę zweryfikujesz kodem
Taryfę zweryfikujesz kodem
*147#
.@Specjalista_Plus:
Chyba wyłączyliście mi ten numer.
1. Jak wybieram "stan konta" (*100#) to pokazuje "Usługa chwilowo niedostępna". *136# wyświetla "wystąpiły problemy z obsługą zlecenia"".
2. Jak chcę doładować numer na waszej stronie ( https://www.plushbezlimitu.pl/doladuj ) to pokazuje "Numer [tutaj mój numer] nie może być doładowany".
3. Internet mi nie działa, chociaż pokazuje na telefonie LTE i 2 kreski.
Ten numer używam od niedawna (kilku dni). Nie wysyłamy spamu, ani nie prowadziłem
Chyba wyłączyliście mi ten numer.
1. Jak wybieram "stan konta" (*100#) to pokazuje "Usługa chwilowo niedostępna". *136# wyświetla "wystąpiły problemy z obsługą zlecenia"".
2. Jak chcę doładować numer na waszej stronie ( https://www.plushbezlimitu.pl/doladuj ) to pokazuje "Numer [tutaj mój numer] nie może być doładowany".
3. Internet mi nie działa, chociaż pokazuje na telefonie LTE i 2 kreski.
Ten numer używam od niedawna (kilku dni). Nie wysyłamy spamu, ani nie prowadziłem
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@PanTadeusz133: prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj mi tutaj numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć weryfikację.
- 0
#starter #plus #internet
@Specjalista_Plus czy ta porada jest aktualna? Jeśli nie, to jak najmądrzej zrobić, żeby mieć jak najtańszy i jak najdłuższy internet w plus na kartę?
@Specjalista_Plus czy ta porada jest aktualna? Jeśli nie, to jak najmądrzej zrobić, żeby mieć jak najtańszy i jak najdłuższy internet w plus na kartę?
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@8_znakow: tak, promocja Bonus 30 GB na rok nadal jest dostępna. Tutaj aktualny regulamin.
Mamy teraz także promocję Nawet 1500GB, Plus lub Nawet 2000GB, Plus, gdzie jednostki GB są dostępne tak długo, jak długo Abonent korzysta z pakietów uprawniających. Jednakże wymagają one aktywacji promocji w cenie 30 lub 40 zł.
Regulaminy tych usług jak i pozostałych pakietów i promocji dostępnych dla poszczególnych taryf, znajdziesz w naszym FAQ.
Mamy teraz także promocję Nawet 1500GB, Plus lub Nawet 2000GB, Plus, gdzie jednostki GB są dostępne tak długo, jak długo Abonent korzysta z pakietów uprawniających. Jednakże wymagają one aktywacji promocji w cenie 30 lub 40 zł.
Regulaminy tych usług jak i pozostałych pakietów i promocji dostępnych dla poszczególnych taryf, znajdziesz w naszym FAQ.
- 0
#plush
Chce wlaczyc 200gb smsem o tresci ZGODA i dostaje sms zwrotny o tresci
o co biega?
@Specjalista_Plus
Chce wlaczyc 200gb smsem o tresci ZGODA i dostaje sms zwrotny o tresci
twoje zgloszenie do promocji nie moze byc przyjete nie jestes uprawniony do udzialu w promocji bonsuy za darmo
o co biega?
@Specjalista_Plus
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@mateusz-slusek: prześlij zapytanie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz . Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć odpowiedź.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
Witaj @mateusz-slusek, jeżeli aktywacja pakietu nie jest dostępna, prośba jak powyżej.
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@mateusz-slusek: prześlij opis sprawy poprzez formularz, już odpisałem Ci wcześniej. Konsultant mający wgląd na konto numeru pomoże rozwiązać problem. Pozdrawiam.
#plush znów nie działa 100 gb na start starter nowy
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@mateusz-slusek: w celu weryfikacji sytuacji na koncie, prześlij zapytanie (tutaj nie mam wglądu do konta) wraz z numerami telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz .
- 0
Cześć, pytanko miałem konto w plus ale aktywne na 365 dni za jakos 25zł ale teraz już chce z niego korzystać widzę jakieś daremne pakiety typowo 30zł za 6 gb internetu i nielimitowane rozmowy ale poleci ktoś coś lepszego? za te 25zł na miesiąc na karte? do jakiej sieci przejsc z plusa gdyż nie widzę tam nic ciekawego
#plus #play #tmobile #gsm #operatorzykomorkowi #przeniesienienumeru
#plus #play #tmobile #gsm #operatorzykomorkowi #przeniesienienumeru
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
- 0
@Specjalista_Plus mam Plush na kartę - aktywowałem Tidal na rok. Za każdym razem jak próbowałem skorzystać z oferty na https://offer.tidal.com/plusPl efekt był jak na screenie - brak możliwości wybrania oferty na 12 m-cy. Zgłosiłem reklamację uzyskałem odpowiedź, że u Was wszystko się zgada - promocja aktywowana - brak podstaw do reklamacji i droga reklamacyjna została wyczerpana... No pewnie, że aktywowana bo wpisałem kod na uruchomienie usługi, ale nie mam możliwości z niej
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@otacon: prześlij wiadomość na adres bok@plus.pl lub skorzystaj z tego formularza. W korespondencji należy podać numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Po wysłaniu wiadomości podaj proszę numer sprawy, a postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Specjalista_Plus via Wykop
- 1
@otacon: rozumiem, ale bez jakiegokolwiek numeru zgłoszenia skierowanego od nas, nie jestem w stanie pomóc.
Specjalista_Plus via Wykop
- 1
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
Witaj @ka-szwa, przekazałem prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Szukam oferty prepaid na komórkę z roczna ważności konta za dowolna kwotę np 5zl.
#telefony #pytaniedoeksperta #abonament #prepaid
#telefony #pytaniedoeksperta #abonament #prepaid
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@Muszewymyslec2: Misiek ma takie rzeczy ;-). Zerknij tutaj
- 0
Specjalista_Plus via Wykop
- 1
Tak. Dostęp do tej technologii nie wiąże się z dodatkowymi kosztami. Natomiast sama transmisja danych rozliczana jest na dotychczasowych zasadach (w pakiecie lub po stawkach cennikowych - tak jak 3G czy też LTE).
Jak zrobić żeby po każdej rozmowie nie przychodziła mi informacja z kosztem i stanem konta? #plus
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@Daleth2202: informacje tutaj: https://bok.plus.pl/article/616
Przekierowania w plusie elastycznym na karte na inny numer można zrobić(z innej sieci)?
#plus @Specjalista_Plus #gsm
#plus @Specjalista_Plus #gsm
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@Pepper_kakaowiec: przekierowanie z naszego numeru w ofercie Plus na Kartę na inny numer, nie będzie dostępne.
- 0
#plus nie mogę nigdzie zadzwonić. SMS działają.
Złożyłem reklamacje ale numeru nie dostałem a czas realizacji 14 dni.
Serio mam 14 być pozbawiony możliwości dzwonienia? @Specjalista_Plus
Złożyłem reklamacje ale numeru nie dostałem a czas realizacji 14 dni.
Serio mam 14 być pozbawiony możliwości dzwonienia? @Specjalista_Plus
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@Matpiotr: jak obecnie wygląda sytuacja? Podaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć czas odpowiedzi.
Specjalista_Plus via Wykop
- 0
@3RRR: to czekam na informacje.
@Specjalista_Plus Pytanie. Przenoszę się z Play na Kartę do Plush na Abonament (opcja z przeniesieniem numeru). Umowa została potwierdzona 22.05. Dostałem kartę z nr tymczasowym, z której nie korzystam i korzystać nie będe ze względu na niepotrzebne koszty. Numer zostanie przeniesiony 06.06. Więc teraz pytanie o co tu chodzi:
W pdf z fakturą itd. jest to co w załączniku oraz w tabelce że jednak jest to za okres 24.05-24.06 ?
Pytanie
1. Faktura jest wystawiana za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła aktywacja numeru, zaś abonament naliczany jest proporcjonalnie, od dnia podpisania umowy do końca cyklu bilingowego.
2. Z chwilą uwolnienia numeru przez dotychczasowego operatora, jego karta SIM przestanie działać i od tego momentu nastąpi zamiana numerów.
3. Tak, logowanie będzie dostępne już teraz. Więcej informacji znajdziesz tutaj