Uroczyście oświadczam, nigdy więcej nie skorzystam z usług Poczty polskiej S.A
Godzina 10:00 informacja o dzisiejszej dostawie.
Godzina 11:00 informacja o zostawieniu awizo..
Praca zdalna, pies czekający aż tylko ktoś zapuka. Nie było możliwości przeoczenia dostawy. Telefon na infolinie 20 w kolejce oczekiwanie 20 minut.. Drugi telefon do placówki obsługującej mój adres. Oni nic nie wiedza, podali numer do przewoźnika.
3 telefon nikt nie odbiera..
Klasyczny brak konkretów i olewcze podejście.
Godzina 10:00 informacja o dzisiejszej dostawie.
Godzina 11:00 informacja o zostawieniu awizo..
Praca zdalna, pies czekający aż tylko ktoś zapuka. Nie było możliwości przeoczenia dostawy. Telefon na infolinie 20 w kolejce oczekiwanie 20 minut.. Drugi telefon do placówki obsługującej mój adres. Oni nic nie wiedza, podali numer do przewoźnika.
3 telefon nikt nie odbiera..
Klasyczny brak konkretów i olewcze podejście.








Mirki, gdzieś obiło mi się o oczy z tydzień temu na wypoku, rozmowa na temat zgłaszania reklamacji towaru dostarczonego przez kuriera. Pudełko całe, nic nie uszkodzone a towar w środku rozwalony. W tamtej rozmowie ktoś wspomniał że z powodu covid 19 teraz można spisać taki protokół uszkodzenia do 2 tyg od dostarczenia paczki. Szukam gdzieś w regulaminach info na ten