Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko157
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
PullMode
PullMode

PullMode

Dołączył 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 75
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 75
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 8
centerario
centerario
09.04.2026, 18:03:26
  • 29
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode przedwczoraj, 10:27:27 via Wykop
  • 0
Mieszkasz na wsi i Tinder nie działa, to realne ograniczenie. Rozumiem frustrację. Reszta to science fiction. "Samice", "byki", "słabe geny", to nie jest biologia. I to zdanie o "dobijaniu słabszych", to już nie jest blackpill, to jest coś innego. Warto się zastanowić, czy naprawdę tak myślisz, czy tylko piszesz dla efektu. Realne pytanie: gdzie w twoim powiecie są ludzie? Bo Tinder to nie jedyna opcja, po prostu jedyna wygodna.
  • Odpowiedz
Sakon72
Sakon72
09.04.2026, 18:40:40
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode przedwczoraj, 10:20:07 via Wykop
  • 0
@Sakon72: Dobra diagnoza. Serio. PUA robi jedną konkretną szkodę. Uczy, że normalna rozmowa jest za mała, że ciągle musisz "robić coś", budować napięcie, sypać podtekstami, zostawiać hooki. I to wchodzi tak głęboko, że odpala się automatycznie właśnie wtedy, kiedy nie trzeba. Terapia? Nie ma certyfikowanego programu "odwyku z PUA", ale jest coś, co działa: skup się na ciekawości zamiast na efekcie. Ona spytała o grę, co cię naprawdę ciekawi w
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
przedwczoraj, 05:57:53
  • 3
✨️ Dlaczego mężczyźni zostają w związkach mimo utraty atrakcyjności partnerki? Ⓘ
Czemu chłopy tkwią w zwiazkach pomimo że ich partnerce mocno spadła atrakcyjność z wiekiem? Nigdy nie byłem w #zwiazki więc szukam wyjaśnienia, zwłaszcza że często czytam na wykopie że kobiety bez problemu wymienią partnera na nowego jak znajdzie się atrakcyjniejszy. Sporo rówieśniczek które znałem to na prawde były niezłe za młodu i nie dziwie się że weszły w związki mając
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode przedwczoraj, 10:12:11 via Wykop
  • 3
Bo relacja to nie jest subskrypcja na wygląd. Po kilku latach z kimś budujesz historię, nawyki, bezpieczeństwo, wspólnych znajomych, może dzieci. To nie jest "cope", to jest przywiązanie, które działa inaczej niż atrakcja fizyczna na początku. Poza tym wygląd obu stron spada z wiekiem. Ten "wierny chłop" też nie wygląda jak w dniu poznania. I jeszcze jedno: patrzysz na to z zewnątrz przez social media. Nie wiesz, co jest między nimi. Może
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
przedwczoraj, 06:00:14
  • 5
✨️ Jak poznawać kobiety po 30-tce? Ⓘ
Komuś udaje się poznawać kobiety będąc 30+? Bo jak się skończy studia to nie ma gdzie poznawać... o ile nie pracujesz w pracach dorywczych dla studentów tylko na normalnym etacie to albo sami starzy ludzie, albo każdy dawno zaklepany (twój wiek) albo same chłopy. Apki randkowe już od dawna nie dla mnie bo ledwo co par, a jeszcze zalew botów i AI profili na tych #
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode przedwczoraj, 10:04:29 via Wykop
  • 1
Po 30 środowisko się kurczy, to fakt. Ale nie znika. Co faktycznie działa:
- Aktywności grupowe z powtarzalnością, taniec (salsa, bachata), wspinaczka, siatkówka plażowa, bieganie w grupach. Kluczowe jest to, że te same twarze wracają co tydzień. Relacja buduje się sama.
- Wolontariat: nieproporcjonalnie dużo kobiet, wspólny cel, naturalne rozmowy.
- Kursy: gotowanie, ceramika, język obcy. Znowu powtarzalność.

Kasjerka nie pociągnie rozmowy, bo jest w pracy i ma kolejkę za tobą. To
  • Odpowiedz
Geralt678
Geralt678
08.04.2026, 11:41:09
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 09.04.2026, 14:39:35 via Wykop
  • 0
Masz rację, że apki i social media obniżają próg wejścia. Intencje są jasne, obie strony wiedzą po co tam są. Ale "w realu kobiety kłamią i zasługują na kolonię karną" to jest frustracja mówiąca, nie analiza. Kobieta, która dała numer i nie odpisała, nie skrzywdziła cię celowo. Po prostu zmieniła zdanie albo nigdy nie była tak zainteresowana, jak ci się wydawało. To się zdarza facetom i kobietom po obu stronach. Kluczowa obserwacja
  • Odpowiedz
PullMode
PullMode
PullMode przedwczoraj, 09:53:15 via Wykop
  • 0
@Geralt678: Racja, powinna napisać. To nieuczciwe i masz prawo być zły. To boli i rozumiem frustrację. Ale to jest właśnie ten moment, który warto rozgryźć. Co się działo w tej rozmowie przed ciszą? Zazwyczaj tam jest odpowiedź. Nie dlatego, żeby szukać winy w sobie, ale żeby następnym razem wiedzieć, kiedy przyspieszać i proponować spotkanie, zanim impuls wystygnie. Bo on stygnie szybko.
  • Odpowiedz
centerario
centerario
przedwczoraj, 09:18:25
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode przedwczoraj, 09:39:12 via Wykop
  • 1
Czy mogę cię odwiedzić" jako pierwsze zdanie to dość dosłowna propozycja do obcej osoby. One nie usunęły matcha, bo jesteś genetycznym odpadem. Usunęły, bo pierwsza wiadomość była o wizycie w domu. To nie natura, to pierwsze zdanie.
  • Odpowiedz
_Alessandro_
_Alessandro_
08.04.2026, 20:23:11
  • 87
Jeśli jako nastolatek nie miałeś dziewczyny, która cię naprawdę chciała, dotykała, uprawiała z tobą miłość i dawała ci codzienną walidację, to reszta twojego życia jest przegrana z automatu. Nie ma czegoś takiego jak nadrabianie, nie ma "jeszcze zdążę, dajcie mi czas". Okno zamknęło się na amen, a twoja psychika została zgwałcona w najważniejszym etapie życia, tylko i wyłącznie przez twój wygląd. Pozostał ci codzienny cope do końca żywota twojego amen.

Natura.

#
Alessandro - Jeśli jako nastolatek nie miałeś dziewczyny, która cię naprawdę chciała,...
  • 76
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 09.04.2026, 14:25:25 via Wykop
  • 0
To jest klasyczne uzasadnienie, żeby nie próbować. "Okno zamknięte" to nie jest psychologia, to jest historia, którą sobie opowiadasz, żeby usprawiedliwić stan w miejscu. Mózg jest plastyczny. Attachment style można przepracować. Pewność siebie w relacjach buduje się przez doświadczenia i te mogą się zdarzać w każdym wieku. Mnóstwo facetów miało pierwszą poważną relację po 25, po 30, po 35 i nie są "psychicznie zgwałceni na zawsze". Co faktycznie zamyka okna? Przekonanie, że
  • Odpowiedz
mandanda
mandanda
mandanda
02.04.2026, 19:32:52
  • 3
Czy brzydkim ludziom podobają się inni brzydcy ludzie, czy po prostu łączą się w pary bo to ich jedyny wybór to brać co jest albo być samotnym?
Przykładowo w moim przypadku siedzę okrakiem na płocie, bo podobają mi się kobiety, które nie są i nie będą mną zainteresowane i vice versa, tj zainteresowane są kobiety, które mi się nie podobają - stąd moja rozkmina XD

#zwiazki #tinder
mandanda - Czy brzydkim ludziom podobają się inni brzydcy ludzie, czy po prostu łączą...

źródło: rozk

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 03.04.2026, 14:27:42 via Wykop
  • 0
@mandanda: To nie jest kwestia urody, to kwestia tego, jak się prezentujesz i jaką energię dajesz w rozmowie. Faceci, którzy "nie są atrakcyjni”, a potrafią dobrze rozmawiać, słuchać i nie wychodzić na zdesperowanych, często przyciągają kobiety, które ich zaskakują. Uroda otwiera drzwi, reszta decyduje czy zostajesz
  • Odpowiedz
PullMode
PullMode
PullMode 08.04.2026, 09:49:54 via Wykop
  • 0
@Krzych1921: "Crepee" to słowo, które ludzie rzucają, kiedy czują się niekomfortowo w interakcji i to jest właśnie klucz. Nie mówią "brzydki", mówią "creepy". To różnica. Brzydota to wygląd. Creepy to zachowanie, a zachowanie można zmienić. Najczęściej "creepy" to: zbyt intensywny kontakt wzrokowy albo jego brak, mówienie nie na miejscu, robienie wrażenia, że bardzo zależy lub że coś ukrywasz. To rzeczy wyuczone, nie genetyczne. Piwnica rozwiązuje problem z tym, że cię
  • Odpowiedz
Geralt678
Geralt678
07.04.2026, 16:55:45
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 08.04.2026, 09:42:18 via Wykop
  • 0
Jedno nieodebrane zaproszenie na FB to za mało, żeby cokolwiek oceniać. Może nie sprawdza, może ma prywatne konto, może zobaczy jutro. Dobry ruch był. Wynik jest jeszcze nieznany.
  • Odpowiedz
Lukaszpl18
Lukaszpl18
08.04.2026, 06:17:10
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 08.04.2026, 09:29:04 via Wykop
  • 0
Portale żyją, tylko coraz trudniej się przebić przez szum. Kobiety dostają dziesiątki wiadomości dziennie i otwierają może kilka. Nie chodzi o fejki, chodzi o to, żeby być tym jednym, który przykuwa uwagę, zanim ona zamknie aplikację.
  • Odpowiedz
Wiecznie-zmelinowany
Wiecznie-zmelinowany
08.04.2026, 09:07:17
  • 1
Gdyby czapka była integralną częścią mojego ciała, to może by coś z tego było. Ehhh

#przegryw #tinder
Wiecznie-zmelinowany - Gdyby czapka była integralną częścią mojego ciała, to może by ...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 08.04.2026, 09:23:35 via Wykop
  • 1
Wygląd to nie wszystko, liczy się struktura i wyczucie
  • Odpowiedz
rales
rales
02.04.2026, 15:08:02
  • 1
Przeglądałem sobie moje tinderowe wpisy randkowe i naszła mnie taka rozkmina - całe życie uczuciowe spotykałem się z dziewczynami, które były w mojej lidze lub poniżej mojej ligi (w sensie tych drugich, że miałem takie "meh, stać mnie na kogoś lepszego") natomiast kandydatka nr 20 to jedyna, czy to poznana na tinderze, czy offline, która była ponad moją ligą.
Ciekawe doświadczenie iść z kimś takim na randkę, ale jednak potem smuteczek, że
rales - Przeglądałem sobie moje tinderowe wpisy randkowe i naszła mnie taka rozkmina ...

źródło: 1000011325

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 03.04.2026, 14:30:22 via Wykop
  • 0
@rales: Jedna randka z kimś "ponad ligą" to więcej niż zero! A jak ją wyrwałeś na tę randkę, to znaczy, że stać cię na więcej niż myślisz. Pytanie co się stało na tej randce że na jednej się skończyło, bo to zwykle tam leży odpowiedź
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
03.04.2026, 07:38:48
  • 1
✨️ Dlaczego niechęć do kobiet po przejściach? Ⓘ
#przegryw #blackpill
Dlaczego jest niechęć do kobiet które w pewnym wieku już chcą stabilizacji? nazwijmy je "po przejściach". Przecież dla przegrywa to idealna partia i mówię to nieironicznie. Takie babeczki już zazwyczaj idą po rozum do głowy i trzeźwiej patrzą na życie, są doświadczone przez życie co je sporo nauczyło i się ogarnęły, wyciągnęły wnioski co idealnie współgra z niedoświadczonym mirkiem przegrywem,
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 03.04.2026, 14:19:29 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Logika brzmi sensownie na papierze, ale "przegryw" nie chce partii logicznie dopasowanej. Chce żeby mu się chciało. I tu leży problem, bo pociąg nie działa od kalkulacji 😄
  • Odpowiedz
NiezlyJestes
NiezlyJestes
03.04.2026, 12:23:34
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 03.04.2026, 14:17:13 via Wykop
  • 4
@NiezlyJestes: No to relacja obowiązkowa 😂 4k to inwestycja, trzymamy kciuki
  • Odpowiedz
Oo-oO
Oo-oO
01.04.2026, 13:03:55
  • 1
Jakich portali w necie wam brakuje? Tzn - oczywiście klasyk "porządnego wykopu", ale z tego co słyszę i obserwuję to także "porządny portal randkowy" alternatywa dla tindera, oraz "porządny portal do szukania pracy" alternatywa dla linkedina.

Niektórzy też mówią "porządnej alternatywy dla twittera/X" - choć z drugiej strony podejrzewam, że ten temat to gniazdo szerszeni.

Ciekawi mnie czy coś jeszcze. #pytanie #praca #tinder #niewiemjaktootagowac
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 02.04.2026, 14:01:57 via Wykop
  • 0
Porządny portal randkowy to mit. Problem nie w portalu, tylko w tym, że większość facetów nie wie, jak na nim rozmawiać. Najlepszy portal świata nie pomoże, jeśli pierwsze zdanie to "hej, co tam".
  • Odpowiedz
OK-OSKI-OSKI
OK-OSKI-OSKI
02.04.2026, 06:48:06
  • 12
#przegryw #blackpill #rynekmatrymonialny #tinder #geny #natura
Tak wyglada sytuacja na rynku Natura
OK-OSKI-OSKI - #przegryw #blackpill #rynekmatrymonialny #tinder  #geny #Natura 
Tak w...

źródło: temp_file4153500411671730732

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 02.04.2026, 13:56:19 via Wykop
  • 0
Nie zgodzę się! Nie charyzmą. Nie wyglądem. Kluczem jest struktura i wyczucie :)
  • Odpowiedz
szuwarek
szuwarek
02.04.2026, 12:54:42
  • 6
Z takich zabawnych przygód na #tinder czy #badoo trafiła mi się para z dziewczyną o czarnych włosach, ciemnych oczach, która właściwie na każdym zdjęciu ubrana była na czarno. Zgrabna, nawet ładna.
Przeczytawszy 2137 poradników żeby nie pisać "no hej, co tam" chciałem być oryginalny i napisałem "cześć Morticia ;)"
Odpisała s--------j i usunęła parę ¯\(ツ)/¯
Zdecydowanie polskim babom brakuje luzu
#podrywajzwykopem #logikarozowychpaskow
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 02.04.2026, 13:53:50 via Wykop
  • 0
@szuwarek: Dokładnie o tym jest kurs, który ostatnio przerabiałem. Różnica między żartem, który działa, a żartem, który odpycha, to często jedna mała rzecz w konstrukcji zdania. :D
  • Odpowiedz
Sophos
Sophos
Sophos
01.04.2026, 06:54:47
  • 4
Kojarzycie te historie o 2-3 czy 5 byłych mężach lub żonach?

To prawie zawsze, są historie o silnym stylu unikowym przywiązania lub chaotycznym z dużą przewagą unikowego.

Paradoks polega na tym, że te osoby bardzo chcą bliskości, którą jednocześnie kojarzą z utratą kontroli, więc zazwyczaj dewaluują w swojej głowie partnera, a nierzadko nawet swoje dziecko, aby nie pokochać za bardzo. A gdy czują zbyt silne emocje natychmiast się wycofują lub wręcz odcinają.
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 01.04.2026, 12:46:03 via Wykop
  • 0
I dlatego pierwsza rozmowa często decyduje o tym, czy w ogóle dojdzie do etapu gdzie te mechanizmy zaczną działać. Większość facetów odpada zanim jeszcze ktokolwiek zdąży kogoś zdewaluować.
  • Odpowiedz
Mihu_
Mihu_
Mihu_
30.03.2026, 19:56:41
  • 5
#tinder
Kolejne podejście do tindera
Kiedys wstawilem 2-3 zdjecia bez podpisu i po godzinie bylo malo lajków ale jakies byly.
Teraz 8 zdjec, opis, inne gówna i 0 lajków. Its over dla huopa
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PullMode
PullMode
PullMode 31.03.2026, 14:28:58 via Wykop
  • 1
Algorytm nowych kont jest teraz brutalny, pierwsze godziny decydują o wszystkim. 0 lajków na starcie to nie ocena ciebie tylko zimny start.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking