francopolo
francopolo
#mecz
Jak wiadomo Brawn korzystał z bolidu który zaprojektowała Honda, wykorzystywał on podwójny dyfuzor który powstał dzięki luce w regulaminie.
Toyota i Williams również wykorzystały szarą strefę wraz z Brawn GP, co doprowadziło do tego, że ich rywale złożyli bezskuteczny protest podczas pierwszego wyścigu. Sprawa trafiła do Międzynarodowego Sądu Apelacyjnego po czwartej rundzie w Bahrajnie - do tego momentu Brawn wygrał trzy z czterech pierwszych wyścigów - ale ponownie decyzja uznała podwójny dyfuzor za legalny.
Honda chciała stworzyć mistrzowski bolid więc rozdzielili pracę na trzy grupy, jedną w małym tunelu aerodynamicznym w Brackley, jedną w Teddington z działem aerodynamiki Super Aguri i jedną w Japonii z Hondą w Tochigi. Początkowo ludzie myśleli, że mogą wykorzystać wszystkie te tunele i uzyskać więcej korzyści, ale to nie do końca tak działało. To było całkiem interesujące, każdy znajdował inne rzeczy i każdy patrzył na inne rozwiązania i to był fajny eksperyment, żeby zobaczyć jak różnie koncepty bolidu się rozwijają. A potem, prawdopodobnie od czerwca 2008 roku, zaczęto pracować w dużym tunelu aerodynamicznym w Japonii i zaczęto łączyć te trzy projekty.
Większość koncepcji na którą się zdecydowali pochodziło od inżynierów Super Aguri, połączyli wszystko z tym co robili w Brackley, a sam podwójny dyfuzor wziął się od HGT w Japonii.
Komentarz usunięty przez moderatora
Na godzinę przed każdą sesją FIA ogłasza temperaturę otoczenia, która decyduje o tym, jaka pianka zagłówkowa jest używana. W temperaturze 15°-30° stopni należy stosować piankę różową, powyżej 30° stopni wymagana jest pianka niebieska ponieważ pianka "Confor" reaguje inaczej na uderzenia w zależności od temperatury
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Wykop.pl