Witam,
Kupiłem ok 3 tygodnie baterię i ładowarkę (+ koszt przesyłki) na allegro od przedsiębiorcy. Bateria była uszkodzona, po konsultacji telefonicznej ze sprzedawcą odesłałem, dołączyłem też pismo reklamacyjne z żądaniem wymiany na nową (art. 561 § 1). Sprzedawca po otrzymaniu uszkodzonej baterii poinformował mnie, że najprawdopodobniej mają wadliwą serię. Oczywiście aukcja z przedmiotem dalej była aktywna. Podejrzewam, że sprzedawca uznał, że taniej dla niego będzie zwrócić kasę niż wysłać baterię wolną od
Kupiłem ok 3 tygodnie baterię i ładowarkę (+ koszt przesyłki) na allegro od przedsiębiorcy. Bateria była uszkodzona, po konsultacji telefonicznej ze sprzedawcą odesłałem, dołączyłem też pismo reklamacyjne z żądaniem wymiany na nową (art. 561 § 1). Sprzedawca po otrzymaniu uszkodzonej baterii poinformował mnie, że najprawdopodobniej mają wadliwą serię. Oczywiście aukcja z przedmiotem dalej była aktywna. Podejrzewam, że sprzedawca uznał, że taniej dla niego będzie zwrócić kasę niż wysłać baterię wolną od





niby jest instrukcja:
https://www.orange.pl/omnibook/biezace-wykorzystanie-uslug-w-moj-orange-uslugi-komorkowe
ale u mnie jest to niedostępne. Posiadam ofertę na kartę, ale sądzę, że nie powinno to mieć żadnego znaczenia.
Na czacie z konsultantem dowiedziałem się, że usługa nie została jeszcze wgrana i będzie dostępna w kolejnej aktualizacji systemu... cóż, pewnie dla wielu osób to bardzo istotna rzecz, więc trochę dziwni mnie taka sytuacja, że niby
btw. Nadal czekam na odpowiedź na wiadomość prywatną...