@defoxe: za darmo licencja na 3 lata studencka nie komercyjna nikt nie sprawdza danych. Do własnego użytku ok ale były przypadki że na tej licencji łapali ludzi co robili zlecenia w UK i USA więc radze uważać.
W blenderze masz praktycznie taką samą symulacje cieczy z tego co widzę i jest za darmo.
Jak chcesz naprawdę się pobawić symulacją cieczy to raczej tylko Realflow zostaje
Piwo bardziej przypomina rtęć albo ciekły azot. A rtęć oliwę.
W ogóle źle są dobrane parametry, prędkości poruszania się tych cieczy, zwłaszcza rzadkich są nienaturalne, przez co zawsze można rozpoznać animację. Rozpryski też słabe - wciąż gdzieś tam przypominają wodę jak w stop motion, np. w Misiu Uszatku. Duży postęp, ogromny krok, jednak wciąż można poznać. Ja czekam dalej.
@meserak86 ale do fizyki piwa mogli się bardziej przyłożyć, bąbelki są sztuczne, płaskie a płyn źle opalizuje... wiem, wiem pokaz lepszy shader do tych partikli zamiast się mądrzyć ( ͡º͜ʖ͡º)
Moje drogie Mirki i Mirabelki. Zajmuję się grafiką od 21 lat. Od 15 lat w branży (w kraju i na świecie) więc trochę napiszę:
Nie ma co się jarać tym 3dsmax'em (używałem go wiele lat), lecz te płyny w maxie to implementacja programu BiFrost z Mayi. Nic nadzwyczajnego. Nadaje się do zabawy nic ponad to. Nie nadaje się kompletnie do symulacji wielkoskalowych jak na przykład oceany, powodzie itp itd. Symulacja płynów w
Symulacja płynów w programie 3dsmax jest chyba od 2 wersji, to świadczy jedynie o jego jakości. (dla przykładu program HoudiniFX symulacje płynów są od ponad 6 lat)
PS. nie możesz zastępować za każdym razem kropki trzykropkiem, jeśli chcesz się #!$%@?ć. Też w sumie nie wiem do czego, i nie wiem niby dlaczego słowo "czemu" jest wg Ciebie niepoprawne.
Komentarze (155)
najlepsze
W blenderze masz praktycznie taką samą symulacje cieczy z tego co widzę i jest za darmo.
Jak chcesz naprawdę się pobawić symulacją cieczy to raczej tylko Realflow zostaje
A poważniej pewnie nikt nie wymyślił jeszcze jak to zrobić? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
W ogóle źle są dobrane parametry, prędkości poruszania się tych cieczy, zwłaszcza rzadkich są nienaturalne, przez co zawsze można rozpoznać animację. Rozpryski też słabe - wciąż gdzieś tam przypominają wodę jak w stop motion, np. w Misiu Uszatku. Duży postęp, ogromny krok, jednak wciąż można poznać. Ja czekam dalej.
@Grothar: W Misiu Uszatku była zawsze super animacja wody za pomocą pociętej folii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tylko Tomek Kopyra z blogu blog kopyra kom mógłby pomóc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@JezelyPanPozwoly Jestem znawcą: faktycznie, mało się pieni.
Zajmuję się grafiką od 21 lat. Od 15 lat w branży (w kraju i na świecie) więc trochę napiszę:
Nie ma co się jarać tym 3dsmax'em (używałem go wiele lat), lecz te płyny w maxie to implementacja programu BiFrost z Mayi. Nic nadzwyczajnego. Nadaje się do zabawy nic ponad to. Nie nadaje się kompletnie do symulacji wielkoskalowych jak na przykład oceany, powodzie itp itd.
Symulacja płynów w
@tribesman78: czemu
@tribesman78: no ok, i co w związku z tym
@tribesman78: aha, a czemu mamy to googlać?
@tribesman78: tak
@tribesman78: co xD
PS. nie możesz zastępować za każdym razem kropki trzykropkiem, jeśli chcesz się #!$%@?ć. Też w sumie nie wiem do czego, i nie wiem niby dlaczego słowo "czemu" jest wg Ciebie niepoprawne.