To zależy o jaką konkretnie sytuację chodzi? Obecnie można zobaczyć historię ceny produktu (i jego ofert), który jest niedostępny, w sytuacji kiedy jedna z jego opcji rozmiarowych jest dostępna (klikając kafelek POKAŻ NIEDOSTĘPNE).
Natomiast, w sytuacji kiedy produkt jest zupełnie niedostępny (ale był wcześniej dostępny), to obecnie można zobaczyć jego historię cen, dodając go do obserwowanych z poziomu panelu użytkownika. Wtedy na liście obserwowanych w panelu będzie on podpisany
Mirki prośbą o legit check. Perfumeria indizo więc teoretycznie legit ale coś mi nie pasuje. Zapach słabszy niż poprzedni flakon, napis na flakonie nie jest wypukły, na poprzednim był, na spodzie krzywy napis DOLCE. Co myślicie?
@BananowyKrol: Z racji tego, iż do tej pory z tym sklepem nie było żadnych problemów, warto byłoby zapytać na Perfuforum w wątku weryfikacyjnym (https://perfuforum.pl/thread-187-page-838.html), aby potwierdzić lub wykluczyć potencjalne anomalie w przypadku serii tych konkretnych perfum. W zależności od uzyskanych tam odpowiedzi, skontaktować się ewentualnie ze sklepem w celu wyjaśnia sytuacji. W przypadku braku pozytywnego załatwienia sprawy, oferta sklepu i jego kont allegro przestanie być prezentowana w porównywarce PerfumeHub.
Czy to kwestia pojemności czy o co tutaj chodzi... Szukam zapachu Mercedes-Benz intense, na perfumehub znajduje some "Intense" jak i "intense man", biorę samo "intense", ale jak zmieniam na 50ml, to są same aukcje/sklepy z "intense man". Czy to kwestia pojemności i to ten sam zapach, czy po prostu samego "intense" nie ma nigdzie 50ml? #perfumy
Mircy, jest afera Zakupiłem na Indizio przez perfumehub zestaw ADG Profondo 100ml+15ml+żel a przysłali mi 75ml+15ml+żel W mailu od nich z potwierdzeniem zamówienia jest jak byk 100ml+15ml, miał ktoś podobną sytuację? Na stronie teraz widzę, że tytuł nie zgadza się z opisem produktu. #perfumy
@RumClapton: Jedynie co mogę powiedzieć, to to że pewien odsetek produktów w sklepach jest błędnie opisana i trudno jednoznacznie ustalić co jest sprzedawane. W tym przypadku podany na stronie kod produktu wskazuje na wersję 75 ml: https://www.barcodelookup.com/3614273613743. Z tym, ze na tych kodach tez oczywiscie nie mozna całkowicie polegac.
Tak jak pisałem w listopadzie (https://wykop.pl/wpis/68954557/paco-rabanne-1-million-parfum-200ml-za-365-zl-w-em#245114537) sklepy zostaną czasowo usunięte, do końca roku, a później warunkowo przywrócone. Jeśli sytuacja jaka wydarzyła się ze sklepem tagomago na allegro lub jakakolwiek tego typu, powtórzy się, wtedy taki sklep (czy sklepy tej firmy) zostaną usunięte na czas bliżej nieokreślony lub całkowicie.
W historii cen została zarejestrowana dzisiaj o 1:39 oferta notino.pl/afnan/turathi-blue-homme-woda-perfumowana-dla-mezczyzn/p-16108243/ z ceną 78.95. Na wykresie historii ceny produktu widnieją najniższe ceny produktu dla danego dnia (wykres jest prezentowany z interwałem 2-dniowym, aby uwzględnić sytuacje kiedy oferty pobrane są rzadziej niz 24 godz. i brana jest pod uwage oferta o nizszej cenie sposrod tych 2 dni), dla okresu od dnia wczorajszego wstecz. Ostatnia (najnowsza) wartość na wykresie jest natomiast aktualną,
Tak. Konta tych sklepów na allegro i empik (tam nie było do tej pory problemu) chwilo pozostawiłem. W takim razie, usunę na jakiś czas (do końca roku) wszystko, tj. tagomago.pl, perfumeria.pl, perfumeria.pl-allegro, tagomago.pl-allegro, tagomago.pl-empik. Po tym, zobaczy się czy sytuacja się powtórzy i wtedy można ewentualnie sklepy usunąć trwale. Podobna sytuacja zaczyna też występować ze sklepem makeup.pl, gdzie sklep umieszcza produkt w niskiej cenie i po 10 minutach ją
To akurat wyniknęło z tego, że produkty w sklepie, które były niedostępne i nie były normalnie widoczne na liście produktów podczas przeglądania, nagle zaczęły być widoczne. Prawdopodobnie z cenami z czasów ich ostatniej dostępności. Ogólnie mówiąc, sklep jest błędnie skonfigurowany i co chwila pojawiąja się w nim sytuacje, ze część produktów jest albo widoczna albo nie. W zależności w jaki sposób się je przegląda.
Tak z głowy, to na pewno mania-perfum.pl, aleperfumeria.pl, ostatnio lumiere.pl (profilaktycznie, gdyż otrzymałem zgłoszenia, ze sklep przestał regularnie realizować zamówienia), kaalaps.pl, millor1, rossmann (produkty oznaczone jako dostępe online są często dostępne tylko w fizycznym sklepie), portkosmetyki.pl (sklep realnie zakonczyl działalność ale prezentowal produkty do sprzedaży), teraz tagomago.pl.
Natomiast podstawowym powodem niedodania sklepu jest brak jednoznacznych opinii wiarygodnych osób, które tam robily zakupy (przykładowo, jest zapewne wielu wiarygodnych sprzedawców allegro,
Co sądzicie o trendzie tzw "słodkich Invictusów" czyli Stronger With You i Azzaro Wanted orz ich flankerów? Muszę przyznać, że początkowo byly dla mnie zdecydowanie za słodkie i nie w moim typie, ale powoli się do nich przekonuję na tyle, że chyba wybiorę jeden z nich na codzienną flachę na okres jesień/zima. Mam L'homme Ideal EDP, ale nie pasuje mi jakoś na co dzień. Wydaje mi się, że na tagu o wiele więcej było wpisów i hajpu było na SWY a raczej na jego flankery niż na Wanted, z czego to wynika? Dla mnie SWY są bardzo mocne, ciężko nazwać je dyskretnymi masspleaserami, bo ciężko koło nich przejść obojętnie - pod względem kompozycji i parametrów wydają się być czymś wartym swej ceny/czymś droższym niż są. Azzaro Wanted i flankery uważam za dobrą alternatywę, ale są bardziej uniwersalne. Testowane teraz są odpowiednie do pogody, a takie SWY Intensely i Abslutely w mojej opinii są raczej dobrym wyborem tylko na zewnątrz w zimną pogodę, a do pomieszczeń tylko nieklimatyzowanych, gdzie jest chłodniej, lub przy bardzo, ale to bardzo skromnej apliakcji (1-2 psiki).
Jakie jest Wasze zdanie? Ja jeszcze będę kontynuował testy w przyszłym tygodniu, ale jestem ciekaw, co wybralibyście na codzienny psikacz do pracy/wyjścia na jesień/zimę i dlaczego? Chodzi mi o o coś, co nie projektuje jakbym wpadł na imprezę, ale trzymało długo i stopniowo się uwalniało w ciągu dnia/wieczora.
Pytanie extra: Jeśli na perfumehub nie ma żadnych ofert Azzaro The Most Wanted Parfum 100ml tester, to czy da się jakoś ustawić powiadomienie, że takie oferty się pojawiły, czy trzeba czatować na stronce i dopiero po pojawieniu się oferty można ustawiać powiadomienia o cenach? @
Co wybrałbyś na codzinny psikacz na okres jesień/zima?
Da się. W panelu użytkownika, na liście powiadomień należy kliknąć ikonę '+' w prawym górnym rogu. Widzę, że lepiej będzie zamiast tej ikony umieścić informację słowną bo kilka osób już się o to samo pytało.
W przypadku Notino linki zawsze prowadzą do konkretnego wariantu produktu. Problem polega na tym, że kiedy ten wariant jest już niedostępny, strona sklepu automatycznie przekierowuje użytkownika do strony głównej produktu, na której może być pokazywany domyślnie dowolny wariant. Zwykle to wygląda tak, że pojawia się np. wersja '100 ml uszkodzone/rozpakowane opakowanie', rozchodzi się ona w kilka minut i przez pewien czas kolejne kliki w ten link mogą prowadzić do
Murki, dostajecie powiadomienia mailowe z Perfumehub? Ustawiłem allerty na chyba 230zł na zapaszek i patrzę dziś w historii, że 26.07 cena była 202zł ( ͡°ʖ̯͡°) chyba, że znowu czegoś nie rozumiem i alert dostanę, gdy cena będzie dokładnie taka, jaką ustawiłem w alercie, ale byłoby to bez sensu xd #perfumy
Aleperfumeria nie wysyla zamówień, tłumaczy się, błędami magazynu, nie powiadamia o opóźnieniach, nie wie czy jest towar czy nie. Zamówiłem 3 dni temu, jeszcze nie nadali i powiedzieli, że „może” w poniedziałek nadadza jesli w magazynie uda sie rozwiazac „błąd systemowy”. Po tygodniu sie nie udalo rozwiazac “problemu”. Aleperfumeria tłumaczy się każdemu inaczej - jednym mówiac, ze to blad systemu, innym blad magazynu, innym, ze perfumy sie stlukly. No niepowazna firma, a
@Si0N: W jaki sposób to się konkretnie objawia? Czy są to opóźnienia podczas ładowania się strony, np. przy przechodzeniu ze strony na stronę. Czy są to opóźnienia podczas wykonywania czynności na stronie jak np. wpisywanie czegoś w okienko wyszukiwania? Czy objawia się to w przez cały czas czy tylko co jakiś czas?
Jeśli chodzi o sklep brasty.pl, to od środy jego oferty nie są prezentowane w porównywarce z powodu czasowej deaktywacji programu partnerskiego (afilicyjnego) tego sklepu. Strona utrzymuje się z uczestnictwa w takich programach i na podstawie dotychczasowych doświadczeń z taką formą współpracy jestem zmuszony w sytuacji, kiedy sklep bez jakiejkowliek informacji z jakiego powodu i na jaki czas wyłącza taki program, wstrzymać prezentowanie jego ofert.
Z tego co widzę, to oferty Acqua di Portofino, które były prezentowane są aktualnie niedostępne, tzn. oznaczone jako 'brak towaru'. Dlatego są niewidoczne.
Nie jest konieczne. Tak zostało wstępnie przyjęte (z powodu łatwiejszej implementacji), że podawana zmiana jest ustalana względem ceny minimalnej z dnia poprzedniego. Z chwilą zmiany dnia, ceny przed i po północy są zwykle takie same więc zmiana wynosi wtedy przez pewien czas zero. Rzeczywiście, może lepiej z perspektywy użyteczności będzie, aby zmiana była podawana w stosunku do poprzedniej ceny. W taki razie zmienię to w nadchodzącym tygodniu.
Tak więc kwestię zerowania rozwiązałem na razie poprzez przesunięcie go z godziny 0:00 na 3:00. Podawana zmiana ceny nadal jest więc zmianą w stosunku do dnia poprzedniego, z tym że nowy dzień zaczyna się w istocie o 3:00. Nie wprowadziłem podawania zmiany ceny od ostatniej zmiany ceny, gdyż po testach widzę że będzie się pojawiał problem. W przypadku, kiedy oferta o najniższej cenie bedzie przez pewien, krótki nawet, czas
Mam pytanie, może mądre, ale raczej głupie. Nie jestem jeszcze aż tak obeznany z perfumehube i zastanawia mnie, bo wydaje mi się, że tam czasami trochę chaosu i nieścisłości jest.
Taki przykład z Savagem Elixir. Wiadomo, że to jest po prostu ekstrakt z perfum. Ale na perfumehubie występuje jako woda perfumowana i ekstrakt. Co ciekawe, klikając w sephore ta pokazuje, że to woda perfumowana. No i między obiema tu kategoriami występuje dość
Jeśli chodzi o rozbieżności w typach produktów (np. woda perfumowana i ekstrakt perfum), to problem wynika z tego, iż typy prezentowanych produktów (jak i inne cechy) są ustalane głównie na podstawie informacji dostępnych na stronach produktów w sklepach.
Niestety. W części sklepów produkty są oznaczane w sposób błędny. W przypadku produktu, który jest wg producenta 'ekstraktem perfum', w części sklepów będzie on oznaczony jako 'ekstrakt perfum' a w innych jako 'woda perfumowana'. Do tego dochodzi też często używane w nazwach i opisach produktów wieloznaczne słowo 'perfumy', które może oznaczać 'ekstrakt perfum' ale może też oznaczać
Jeśli chodzi o błędy w pokazywanej pojemności, to zależy jakie jest ich źródło. Jeśli prezentowana oferta 100 ml na stronie jest opisana jako 30 ml, to jest błąd do łatwego skorygowania (jeśli wiadomo jakiego produktu dotyczy). Jesli natomiast prezentowana oferta 100 ml jest opisana na stronie też jako 100 ml, ale w rzeczywistości okazuje się 30 ml, to jest to błąd sklepu i jest trudne do wyeliminowania.
Ej @PerfumeHub może byłbyś w stanie dodać do wykresu historii cen jakiś suwak do rozszerzenia ram czasowych? Tak żeby nie pokazywało ceny rok w tył, tylko tyle, jaki interwał sobie ustawię, 2 lata, 3 tyg etc.
Czy może być coś jak tu: https://www.idealo.co.uk/compare/6276612/ysl-y-eau-de-parfum.html ? Po kliknięciu w wykres historii cen te zakładki 1 month, 3 months … Co do zakresu, to obecnie przechowywane są ceny za ostatnie 12 miesięcy wiec mnaksymalny zakres byłby (tak jak teraz) do 12 miesięcy.
@Jaroslaw_Keller: Dziękuję za zwrócenie uwagi. Sprzedawca 'ROBORAP' widzę w przypadku 4 ofert produktów sprzedaje odpowiednik z nazwą oryginału i dopiskiem 'klon'. Oferty te zostały usunięte.
Problem wynikł z wprowadzenia niedawnych poprawek i oferty 'Salvatore Ferragamo Uomo' zostały przypisane do 'Salvatore Ferragamo Ferragamo'.
Niestety, w sytuacji kiedy jest kilka produktów danej marki, których nazwa zawiera tylko słowa marki i oznaczenia płci, czasem po wprowadzeniu poprawek oferty zostają przypisane do innego produktu tej samej marki i trudno to od razu wykryć. Może dodam formularz zgłoszenia błedu na stronie danej marki, gdzie można ewentualnie zgłosic takie 'znikniecie'.
#perfumy
To zależy o jaką konkretnie sytuację chodzi? Obecnie można zobaczyć historię ceny produktu (i jego ofert), który jest niedostępny, w sytuacji kiedy jedna z jego opcji rozmiarowych jest dostępna (klikając kafelek POKAŻ NIEDOSTĘPNE).
Natomiast, w sytuacji kiedy produkt jest zupełnie niedostępny (ale był wcześniej dostępny), to obecnie można zobaczyć jego historię cen, dodając go do obserwowanych z poziomu panelu użytkownika. Wtedy na liście obserwowanych w panelu będzie on podpisany