@Shodan56 podaj swój numer rachunku w zakładce saldo i wypłata środków, następnie wykonaj przelew weryfikacyjny na 1,01zł (zawsze zwracamy po weryfikacji). Po weryfikacji wypłacisz środki na swoje konto bankowe ;) /Monika z PayU
@Shodan56 ciężki temat ;) zwrotu możesz dokonać poprzez zakładkę moja sprzedaż - PayU - lista wpłat od kupujących. Klikasz w numer płatności i będzie opcja "zwróć". Z tego co wiem można dokonać "częściowego" zwrotu (tutaj zawsze możesz dopytać Allegro - ale poprzez ich formularz kontaktowy jedynie bądź przez FB). Zwrot nie będzie na konto PayU :) Środki trafią na saldo w Allegro jeśli płatność była wykonana przelewem tradycyjnym bądź z kuponem.
@Shodan56 po zwrocie z banku zakłada się blokada... już ją zdjęłam :) możesz wypłacić środki :) jeśli dziś zlecisz wypłatę jutro zostanie ona zrealizowana :) /Monika z PayU
@Jurigag przepraszam że tak późno odpisuję... Podaj mi proszę więcej informacji (adres mailowy na który się logujesz) w wiadomości prywatnej /Monika z PayU
Mireczki, założyłem konto na Allegro i dodałem numer bankowy do PayU. Wysłałem im dzisiaj około godziny temu 1,01 zł przelewem aby zweryfikować swoje konto bankowe. Moje pytanie do was : jak długo trwa weryfikacja tego przelewu? I jak długo potem będę musiał czekać na przelanie środków z PayU na moje konto? #payu #pytanie
@chocolatebear przepraszam że tak późno odpisuję. Wszystko zależy od banku i metody płatności. Dla przykładu jeśli podajesz numer konta bankowego w mBanku weryfikacja może trwać godzinę, dwie... w przypadku innych banków w zależności jak szybko otrzymamy dane z przelewu - może być 2-3 dni robocze. Zawsze możesz się z nami skontaktować telefonicznie i jeśli będzie możliwość postaramy się to przyspieszyć :) /Monika z PayU
Istnieje możliwość skontaktowania się z allegro telefonicznie? Moje konto zostało zablkowane około 2 tygodniu temu. Prawdopodobnie poprzez nieopłacenie rachunku. Tak wiem mój błąd, który już naprawiłem. Konto allegro miałem założone na drugiego maila i po prostu go nie sprawdzałem. Jednak po zapłacie rachunku konto nie zostało odblokowane. Napisałem juz kilka maili i nadal nic. Nawet nie odpisują. Co robić w takej sytuacji. Mam troche zamrożonych mieniędzy na PayU i nie mogę ich
@PiotrokeJ napisz mi proszę wiadomość prywatną :) postaram się pomóc. Niestety w sprawie blokady konta nie będę miała takiej "mocy" ale zobaczymy co z wypłatą środków ;) /Monika z PayU
@PayU ewidentnie leci w kulki. Mój #niebieskipasek miał dostać zwrot z allegro, jakoś stówkę. Żalił się na wykopie, odezwała się do niego #rozowypasek z @PayU niby wszystko okej, załatwili, że zwrot przyjdzie na konto. A takiego uja. 28 września napisała mu, że zwrot został przekazany do wysłania na jego konto, wczoraj sprawdzaliśmy czy jest - ano nie ma.
gdzie na payu jest logowanie dla sprzedających ? klient zarejestrował się, loguję się jego danymi na https://secure.payu.com/user/start?lang=pl i definitywnie przekierowuje mnie na profil dla kupującego, klient rejestrował się korzystając z tego linka - o co tu chodzi ? #payu zawołam #programowanie i #webdev bo może mieli okazję implementować
@Jurigag Prawdopodobnie zostało założone konto jako indywidualne. W tej sytuacji Twój Klient powinien zamknąć konto PayU i dokonać ponownej rejestracji. W razie problemów niech kontaktuje się z naszą infolinią :) /Monika z PayU
Czy oni znow cos pozmieniali ? Nie kupowalem od ponad miesiaca. Teraz w momencie gdzie zawsze przekierowywało mnie na strone banku (platnosc payu-inteluigo) dostaję informację o "Wystąpił błąd przy tworzeniu płatności. "
Płatność z bankiem PKO BP (iPko/Inteligo) jest tymczasowo niedostępna. Występuję problem w komunikacji między nami a bankiem. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy i prosimy o cierpliwość /Monika z PayU
@PayU: mam podobny problem dziś rano małe zakupy na allegro i nic sie nie dzieje płatność rozpoczęta 2016-09-23 08:04:19 nr 622303140, 2016-09-23 13:24:47 622393411
@kolarz1 obecnie płatności z iPko/Inteligo nie są możliwe, nie otrzymujemy informacji o wpłatach z banku. Te metody płatności zostały obecnie wyłączone. Problem jest rozwiązywany przez nasz dział techniczny oraz dział techniczny banku :( niestety muszę Cię poprosić o cierpliwość. /Monika z PayU
Takie pytanko bo muszę puścić przelew za zakupy na to całe payu.Tylko problem bo apka mobilna mojego banku ma limit przelewów do 200 zł.Dlatego myśle o takim myku że wyśle dwa przelewy po 100 i 114 i taki myk ma racje bytu? Czy nie ryzykować i pójść na poczte? #payu #allegro
@jjsszz rzeczywiście w dniu dzisiejszym są opóźnienia... za co serdecznie przepraszamy! cały czas pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu /Monika z PayU
@MoreDinero niestety nigdzie nie podawaliśmy informacji, że raty 0% będą trwały dłużej. Promocja trwała od 01.03.2016 do 14.03.2016 gdzie 14.03.2016 została podjęta decyzja o przedłużeniu promocji do 22.03.2016. Po tym czasie wróciła standardowa oferta. /Monika z PayU
@MoreDinero przykro mi że zostałeś wprowadzony w błąd. Nie jest to nasz dokument ani nasza informacja. Oczywiście sprawę wyjaśnimy z mBankiem.
Wszystkie informacje na temat rat PayU w Allegro uzyskasz na stronie poznaj.allegro.pl/raty - zawsze jest tam dostępny regulamin trwającej promocji oraz wszystkie niezbędne informacje. W przyszłości aby nie było takich sytuacji korzystaj proszę z informacji zawartych na naszej stronie bądź stronie serwisu Allegro.
Dlaczego Wasze płatności na Allegro nie działają? Próbowałem z dwoma kartami - dodam - kartami, które działają wszędzie indziej, bo korzystam z nich regularnie, a jednak na allegro transakcję są automatycznie anulowane. Miałem już taką sytuację kilkukrotnie.
@mymciomumin wypłaty są realizowane nie później niż do końca dnia następnego dnia roboczego. Jeśli wypłata została zlecona wczoraj - dziś została zrealizowana. Czas w jakim środki trafiają na rachunek uzależniony jest od sesji międzybankowych /Monika z PayU
jest już ta opcja :) przepraszam, że nie napisałam od razu ale mnie nie było :( - moje przeoczenie żeby dać Wam tu info, jeszcze raz przepraszam :) /Monika z PayU
kupował ktos na raty w payU ostatnio? jest teraz 0 %. napisane jest ze mozna rozłozyc na 20 rat ale przy wypełnianiu wniosku samo rozkłada mi całą kwotę na 10 i nie widzę wyboru zmiany. #payu #allegro
@Bazooka ojej... przepraszam że dopiero teraz! znamy problem, powyższa wiadomość jest próbą wyłudzenia danych - nie jesteśmy jej nadawcą. Nasz dział bezpieczeństwa podjął już działania w tej sprawie ;) /Monika z PayU
#pytanie #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #payu #allegro