Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko240
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Papopej02
Papopej02

Papopej02

Dołączył 3 lata i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 357
  • Znaleziska 2
  • Mikroblog 355
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 15
JanNaj358
JanNaj358
07.11.2025, 19:55:22
  • 60
#przegryw przekąska dla jego co by na pusty żołądek nie pić
JanNaj358 - #przegryw przekąska dla jego co by na pusty żołądek nie pić

źródło: 1000005259

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 07.11.2025, 20:04:38 via Wykop
  • 2
@JanNaj358: smakówa
  • Odpowiedz
non_ladder
non_ladder
01.11.2025, 20:59:55
  • 7
#przegryw jeden z gorszych weekendów, ehh.
Cały dzień przeleciał mi jak piach przez palce.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 01.11.2025, 21:03:13 via Wykop
  • 1
@non_ladder: gościu jeszcze jutro wszystko się odmieni prawda, prawda?!
  • Odpowiedz
JanNaj358
JanNaj358
01.11.2025, 20:18:08
  • 18
#przegryw staram się być tolerancyjny na cudze wady bo sam jestem jedną wielką wadą ehh
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 01.11.2025, 20:29:34 via Wykop
  • 2
@JanNaj358: dokładnie tak, chociaż skoro jesteś w stanie dostrzec belkę we własnym oku na tyle by być tolerancyjnym na cudze wady, to bardzo dobrze świadczy o chłopu
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 11.04.2025, 20:50:17
  • 1
#polityka oho
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

galek
galek
01.04.2025, 15:34:17
  • 8
Pytanie:

Czy chcielibyście doznać dziesięć minut największego bólu jaki jaki możecie sobie wyobrazić w zamian za dziesięć minut największej przyjemności ?

#antynatalizm
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 01.04.2025, 15:39:02 via Wypiek
  • 0
@galek tak
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 01.04.2025, 16:00:13 via Wypiek
  • 0
@galek Przyjąłem że mowa o bólu który po prostu boli, w sensie nie wyrządza uszczerbku na zdrowiu. A 10 minut to czas który bądź co bądź upłynie w miarę szybko, nawet pomimo zaburzonej percepcji upływu czasu spowodowanej bólem. Przy dłuższym czasie bólu pewnie bym się nie zdecydował, bo jak rozumiem brak decyzji w twoim pytaniu nie niesie za sobą konsekwencji. Myślę że obserwcja tych dwóch stanów mogłaby być ciekawym doświadczeniem.
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 01.04.2025, 16:07:28 via Wypiek
  • 0
@galek Tak jak wyżej, zgodziłbym się
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 01.04.2025, 16:14:12 via Wypiek
  • 0
@galek Wtedy bym się nie zgodził
  • Odpowiedz
Klusiu_
Klusiu_
29.03.2025, 20:53:38
  • 7
Nataliści powinni mieć w sobie troche autorefleksji, polecam wszystkim przejść się na spacer, popatrzeć na ludzi i zadać sobie pytanie "czy chciałbym urodzić się jako syn tego pana/pani". Założę się, że w 90% przypadków odpowiedz brzmi "nie". Czemu więc zakładacie, że wasze dziecko będzie zadowolone rodząc się w waszej rodzinie? Naprawde wydaje wam się, że wy jesteście jacyś wyjątkowi? xD

Ok, zgodze się, że wychowujac dziecko (a właściwie manipulując je) można sprawić,
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 29.03.2025, 22:40:16 via Wykop
  • 0
@Techguy91:

ee typowe, 2 najczęstsze reakcje na bolesną prawdę to 1) wyśmianie 2) unikanie tematu ciebie klasyfikuje jako dwójke, machasz ręką i odchodzisz, nawet nie próbujesz wejść w konwersacje (bo podświadomie wiesz, że przegrasz) (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
galek
galek
29.03.2025, 17:34:24
  • 13
Rzeczywistość:

Jedna na 3 osoby zachoruje na raka

https://www.medonet.pl/zdrowie,co-trzeci-polak-zachoruje-na-raka--w-diagnozie-pomoc-moga-testy-genetyczne,artykul,1725038.html

Nataliści:
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 29.03.2025, 18:49:18 via Wykop
  • 1
@galek:

Nataliści: Ryzyko cierpienia jest minimalne

Czy ci nataliści są teraz z nami w pokoju?
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 29.03.2025, 19:53:44 via Wykop
  • 0
@galek: Nikt nie pisze że ryzyko cierpienia jest minimalne. Cierpienie jest elementem życia każdego człowieka. Wkleiłeś artykuł dot. zachorowań na rak który w sumie nwm co ma udowadniać. Dlaczego zachorowanie na raka miałoby całkowicie przekreślać sens życia?

jakims nietrafionym tekstem zdyskredytować rozmówcę zarzucając mu chorobę psychiczną ?

Zarzucam ci tworzenie chochoła. To był mem dziwne że mając prawie 16 lat konto na wykopie go nie znałeś.

Czy to samo byś
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 29.03.2025, 19:59:46 via Wykop
  • 0
@galek: I w ogóle jaki sens ma debata nt. ilości cierpienia i szczęścia w życiu, w momencie gdy antynataliści twierdzą że każda ilość cierpienia dominuje każdą ilość szczęścia. No chyba że ty akurat nie podzielasz tego argumentu.
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 29.03.2025, 20:33:21 via Wykop
  • 0
@galek:

Rak wiąże się z cierpieniem fizycznym i psychicznym czy uważasz że w życiu człowieka chorego na raka dobre chwile przeważają nad złymi ?

W tej sytuacji w której się znalazł pewnie nie. Jeżeli jednak mówimy o całym jego życiu to dlaczego nie?

Piszesz że scenariusz w którym ilość cierpienia będzie akceptowalna dla dziecka jest utopijny(czyli niemożliwy) więc dyskusje nt. ilości szczęścia czy cierpienia, jak ta, nie mają sensu.
  • Odpowiedz
anonanonimowy321
anonanonimowy321
22.03.2025, 21:09:17
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 22.03.2025, 21:27:23 via Wykop
  • 2
@anonanonimowy321: Ja raz podczas tych testów przez stres przypadkowo ominąłem jedno zadnie i chyba gdzieś tak 1/4 pytań miałem błędnych bo rozwiązywałem tak jakbym był na bieżąco. Ale w sumie pani psycholog nic nie powiedziała. Za to jak już było po wszystkim i tak się rozpłakałem na ulicy nad tym jak bardzo jestem nieudolny.
  • Odpowiedz
galek
galek
18.03.2025, 18:55:50
  • 7
Dyskutując tu o kwestii wskaźnika szczęścia na świecie znalazłem taki kwiatek

Co chyba trochę nam wyjaśnię obiektywizm i sensowność takich badań

#antynatalizm
galek - Dyskutując tu o kwestii wskaźnika szczęścia na świecie znalazłem taki kwiatek...

źródło: temp_file4043130313893121720

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 18.03.2025, 19:31:51 via Wykop
  • 0
@galek:

Analizując statystki dostrzegam że w ciągu 1 roku w statystykach są różnice dochodzące do 40 punktów procentowych więc takie statystyki są bez sensu


Podesłałbyś te statystyki?
  • Odpowiedz
galek
galek
13.03.2025, 10:38:12
  • 8
Nataliści, ryzykowanie czyimś życiem gdy sprowadzamy nowego człowieka na swiat można porównać do tej sytuacji:

Podchodzi do was jakiś człowiek i mówi że zabrał wam z rachunku wszystkie pieniądze i obstawił za nie mecz bo jego zdaniem szansa na wygraną jest bardzo duża i jest prawie pewny że świetnie zarobicie na tym

Czy jesteście z tym ok ?

#antynatalizm
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 13.03.2025, 11:56:58 via Wykop
  • 1
@galek: Trochę tak działają podatki. Ktoś zabiera mi jakąś część pieniędzy bo powszechnym kompromisem jest że tak będzie lepiej dla wszystkich w tym dla mnie. W kontekście antynatalizmu jest to jednak fałszywa analogia. Sytuacja w której zabieramy świadomemu człowiekowi pieniądze które posiada, bez jego zgody pomimo tego że możemy się go o tę zgodę zapytać, łamiąc prawo nijak nie odnosi się do tematu. Mnie bardziej ciekawi, idąc dalej tą logiką,
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 13.03.2025, 19:20:09 via Wypiek
  • 0
@galek Brak świadomości jest tylko jednym z wielu czynników który czyni twoją analogię fałszywą. Przykład z podatkami miał ci uświadomić że nie zawsze i nie we wszystkich kwestiach pytami ludzi o zgodę. Innym przykładem jest właśnie udzielenie pomocy. Tu ponawiam moje pytanie które doprecyzuje choć wydawało mi się ono jasne. Człowiek w twoim otoczeniu potrzebuje pomocy. Brak twojego działania będzie skutkował jego śmiercią. Dopiero udzielenie mu pomocy spowoduje że człowiek ten
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 13.03.2025, 22:18:59 via Wypiek
  • 0
@Klusiu_: Jeżeli nie udzielisz jej pomocy to ona na pewno umrze, tak było w moim pytaniu. A więc czy z perspektywy antynatalistów słusznym jest uratowanie komuś życia (które przecież samo w sobie nie ma wartości), bez woli takiej osoby (a o tym jest wątek), narażając ją na dalsze odczuwanie cierpienia (które będzie dla niej szkodliwe) w momencie kiedy ta osoba ma szansę wejść w stan braku cierpienia (co jest dla
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 09.03.2025, 20:19:39
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Klusiu_
Klusiu_
19.02.2025, 13:01:48
  • 25
Pytać się ludzi czy są szczęśliwi to tak jakbyś prosił księdza o obiektywną opinie czy bóg istnieje. Ktoś kto zainwestował ogrom czasu/pracy/pieniędzy oczywiste, że będzie szukał powodów czemu miał rację a nie obiektywnie podchodził do sprawy. xd W życie jesteśmy wrzuceni bez naszej woli, nie ma łatwej drogi ucieczki więc jak najbardziej będziemy mówić sobie, że "jest pięknie" bo tak się łatwiej żyje i tak zostaliśmy nauczeni, nie zwracaj uwagi na negatywy,
  • 72
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 19.02.2025, 18:31:03 via Wykop
  • 0
@Klusiu_:

dziecko nie chce benefitu

Równie dobrze mogę napisać że dziecko nie chce nie istnieć. Nie istniejący człowiek nie ma możliwości wyrazić jakiejkolwiek preferencji dlatego wybór za niego podejmują rodzice i nie ważne jak wybiorą, wybiorą wbrew jego woli. Dopiero człowiek który się urodzi otrzymuje możliwość wyboru.

Nie zdarza mi się wątpić bo nigdy nie usłyszałem dobrego argumentu który by mnie przekonał do prokreacji.

Może to dlatego że rozmawiasz z
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 19.02.2025, 19:10:57 via Wykop
  • 0
No nwm, ta piątka dzieci które mógłbym do tej pory mieć a nie mam jakoś nie protestuje

A biją brawa?

Wtedy jest zmuszony żyć przynajmniej 15 lat po czym dostaje żałosną opcję "wyboru".

Zgodzę się że wybór jest żałosny. Nie zapominajmy jednak że jest to kontrargument w odpowiedzi na argument antynatalistów że dziecko powołuje się do życia wbrew jego woli. Ten kontrargument ma uzasadnić że nie ważne co wybierzesz zdecydujesz wbrew woli dziecka, które zyska
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 21.02.2025, 20:41:17 via Wykop
  • 0
@efilist:

Działanie polegające na powołaniu dziecka do życia dokonywane jest bez jego woli (potrzeby) zaistnienia

Zgadzam się. Człowiek przed swoim zaistnieniem nie posiada woli ani jakichkolwiek potrzeb czy preferencji. Nie ma woli zarówno zaistnienia jak i dalszego nie istnienia.
  • Odpowiedz
akaisterne
akaisterne
17.01.2025, 22:26:42
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 17.01.2025, 22:35:38 via Wypiek
  • 1
@akaisterne kurde mistrzu walcz o siebie i wszysykiego najlepszego, zdrowie jest najważniejsze
  • Odpowiedz
power-weak
power-weak
17.01.2025, 22:25:26
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 17.01.2025, 22:26:24 via Wypiek
  • 1
@power-weak dobranoc i nawzajem
  • Odpowiedz
s.....a
s.....a
konto usunięte 17.01.2025, 22:08:51
  • 31
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 17.01.2025, 22:25:38 via Wypiek
  • 1
@semilanceata powodzenia i uważaj na siebie, w nocnych podróżach jest coś pięknego
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02 17.01.2025, 21:51:06
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02
Autor
17.01.2025, 22:01:52 via Wypiek
  • 0
@Jechanka jak tak to se moge chyba jeszce pozwolić jupi
  • Odpowiedz
Papopej02
Papopej02
Papopej02
Autor
17.01.2025, 22:18:57 via Wypiek
  • 0
@Papopej02 najman jedziesz na konkurs
  • Odpowiedz
o__0
o__0
o__0
29.04.2024, 18:35:50
  • 37
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 29.04.2024, 18:54:59 via Wykop
  • 187
@o__0: Pierwszy raz jak to kupiłem to myślałem że to o smaku coli, a to jednak o smaku rozczarowania było
  • Odpowiedz
power-weak
power-weak
10.03.2024, 19:55:09
  • 102
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Papopej02
Papopej02
Papopej02 11.03.2024, 08:58:06 via Wykop
  • 1
Śledze sobie na yt kanał Kuba Wawrzyniak gdzie gość z pracy za granicą gdzieś na produkcji wrócił do Polski, kupił ziemię na której dąży właśnie do samowystarczalności. Ma własne uprawy, kury, buduje dom ze słomy i gliny. Takie podejście wydaje mi się racjonalne w przeciwieństwie do zapracowywania się w kołchozie po to by zdobyć pieniądze które z dnia na dzień są coraz mniej warte. Ciekawy kanał, polecam.

https://www.youtube.com/watch?v=SfG2XvOUXag
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 17.06.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia