#wyzwanieplastyczne sorki nie wyrobię się na dzisiaj bo mimo że mam lineart gotowy to na kolorki już nie mam siły i głowy, a bardzo bym chciał żeby były ( ͡°ʖ̯͡°) postaram się jutro wrzucić
Mam nadzieję że włodarz federacji #wyzwanieplastyczne i pozostali uczestnicy nie będą mieli mi za złe że wrzucam po deadlinie ale nie potrafię zarządzać swoim czasem ostatnio i tak się to potem kończy XD
tldr jak najlepiej robić hard surface modele do gierek?
Wraz z poszerzeniam wiedzy odnosie modelingu zacząłem mieć trochę analysis paralysis odnośnie tego jak podchodzić do hard surface rzeczy, a jeszcze konkretniej do assetów pod gierki. Początkowo jak się tego uczyłem to cisnąłem klasycznie subd plus support loopy i byłem wstanie tak zrobić całkiem zaawansowane jak na mnie rzeczy, ale lurkując filmiki i tutoriale odnoszę wrażenie, że trochę się od tego odchodzi, bo
@PanzerCancer: ogólnie jest parę różnych workflow: 1. legacy, czyli support loopy i subd. Od tego się już odchodzi, bo jak zauważyłeś poprawianie takiego modelu jest trudne. Poza tym tworzy to sporo niepotrzebnej geometrii. 2. boolean + remesher - dość nowy typ pracy, spotkałem się z nim po raz pierwszy w kursie z rewolwerem od Bergholza i nie lubię robić modeli w ten sposób. W dodatku uruchomienie remeshera na bardziej skomplikowanych obiektach
@PanzerCancer: Masz jeszcze weighted normal workflow który jest jeszcze szybszy, na modelu zostaje więcej geo (bevele) ale bardzo szybko można wprowadzić zmiany. Ogólnie nie ma jednego dobrego workflow, zwykle to zależy od pipelineu jaki ma dana firma. A jak robisz sam dla siebie to kwestia stosunku twojej wygody do czasu jaki masz na dany model. Jak robisz hero asset to może warto go podsculptowac w zecie, a jak masz do zrobienia
@PanzerCancer ale narkotykom mówimy stanowcze "prosze przynieść i dla mnie". Ostatnia interpretacja, o której ja stary ćpun bym pomyślał. Piekne. Pozdrawiam
Generalnie mimo, że uwielbiam Twin Peaks to co druga postać doprowadzała mnie tam do giga irytacji, ale James chyba bije wszystkich na głowę XD Olso sorki, że na ostatnią chwilę i low effort, ale ten tydzień okazał się być o wiele bardziej #!$%@? niż zakładałem i dopiero dzisiaj znalazłem czas :< #wyzwanieplastyczne #rysujzwykopem #tworczoscwlasna
Łork in progress Ranni, bo się nagrałem ostatnio w Elden Ringa. Pewnie wlecą jakieś kolorki full wypas, ale na razie idzie w odstawkę, bo trzeba zrobić prackę na wyzwanie ( ͡°͜ʖ͡° )つ──☆*:・゚ #rysujzwykopem #tworczoscwlasna