@erebeuzet: Dziękówa miło mi to słyszeć (。◕‿‿◕。) Do zrobienia komiksu miałem parę podejść, ale zawsze mi perfekcjonizm za mocno wjeżdża i kończy się na szkicu jednej strony xD Musiałbym w końcu się zebrać, zacząć robić i się nie przejmować wewnętrznym krytykiem xD
Nie mogę się ostatnio zmotywować do dalszego dłubania przy mustangu to w ramach przerwy dupnąłem sobie takiego flashbanga. Tutaj jeszcze elegancki turntable do zobaczenia (。◕‿‿◕。)
Skończenie high poly zajęło mi znacznie dłużej niż powinno, ale momentami brakło motywacji mocno xD W każdym razie jestem mega zadowolony jak wyszło ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
@PanzerCancer: ekstra. Możesz przy następnym modelu zacząć od midpoly, czyli mesha w którym nie dbasz o ilość support edges ale nie dodajesz też detali które później wypalisz na teksturę. Zostawiasz jedynie taki sam zarys sylwetki modelu. Dzięki temu kopiujesz sobie później ten mesh jako HP i albo stosujesz Bevel na hard edges + subdiv i masz gotowy model HP praktycznie za free, albo po staremu dodajesz supporty gdzie trzeba. Później ten
Temat pracy: Jako, że czytam sobie ostatnio Akirę to jakoś tak pierwsze co mi przyszło do głowy to zdolności / zjawiska paranormalne. Może być telekineza, ufo, duchy co tylko wam przyjdzie do głowy. Technika dowolna.
Koniec: sobota 13.03.2021 godz. 20:00
Wyzwanie polega na tym, ze twórca najwyżej plusowanej pracy w danej edycji ma czas od soboty godz. 20 do niedzieli 23:59 na podanie kolejnego tematu pracy. I
Znowu odkładałem na ostatnią chwilę xDDD Nie mogłem się zdecydować między czarodziejem dziadem jak z dark soulsów, a magiczną dziewczynką pokroju sailor moon i ostatecznie wyszło że machnąłem panią wiedźmę ( ͡°͜ʖ͡° )つ──☆*:・゚
Tak długo zwlekałem z narysowaniem tego, że prawie bym nie zauważył, że dedlajn dzisiaj xD Szczerze to nie przepadam za morską fauną, a ośmiornice to już w ogóle budzą we mnie przerażenie i obrzydzenie, ale coś tam dupnąłem xD
To drzewko zapachowe sprawia, że ten zimny kawałek metalu ze średnio zadowolonym pilotem staje się bardziej znajomy i nie tak bardzo odległy od nas jako ludzi, którzy przecież też używają takich przedmiotów. Dodatkowo papieros i właśnie ta niezadowolona mina świadczą o tym, że człowiek ten wykonuje zadanie, które nie za bardzo mu leży. Choć ciężko wywnioskować, czy wolałby teraz wykonywać inny zawód, czy po prostu musi zrobić coś nieprzyjemnego jak np. przenoszenie
Dłubie sobie ostatnio nad mustangiem, który docelowo ma wyglądać jak gruzy z mad maxa xD Chyba mój najbardziej ambitny model do tej pory. Zostało mi jeszcze do zrobienia podwozie, wystający spod maski supercharger i jakieś tam wydechy, zderzaki i inne cuda na kiju, potem retopo, unwrap i jazda z gnojem do substance paintera ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
@JohnnyAK11: No w dużym skrócie teksturowanie w blenderze w porównaniu do paintera to jak jedzenie jogurtu pałeczkami. Jest toporny, ograniczony, nie ma antyaliasingu, a wykrywanie krawędzi daje artefakty. Nie żebym hejtował blendera, ale akurat jeśli chodzi o teksturowanie to ssie.
@JohnnyAK11: Blender pozwala ci malować w trójwymiarze i to chyba tyle. Substance daje ci dostęp do biblioteki materiałów PBR, Smart materials (to takie złożone materiały z wieloma bajerami, jak zdarta farba na krawędziach) oraz pozwala używać generatorów które działają na maskach. Ponadto Substance pozwala dużo prościej niż w Blenderze wypalać tekstury.
Ehhh niby miałem mieć zupełnie wolny dzień dzisiaj to myślę sobie, że coś nabazgram, a tu co chwile ktoś coś ode mnie chciał (╯°□°)╯︵┻━┻ Skończyło się na niedorobionym szkicu, bo już się potem w ogóle skupić nie mogłem