Mirasy, ktoś z Was miał ostatnio kontakt z BOK muve.pl? Infolinia nie działa, na messengerze facebookowym odczytali wiadomość 20 grudnia, ale odpowiedzi nie otrzymałem. Czekam na zwrot pieniędzy ponad ustawowe 14 dni i w zasadzie nie spieszy mi się jakoś szczególnie, rozumiem okres przedświąteczny, ale byłoby miło dowiedzieć się, że trzymają rękę na pulsie i $ prędzej czy później dostanę.
@Pete1: Napisz proszę do nas ponownie na Messengerze, podając imię, nazwisko i numer zamówienia (tutaj, w komentarzu, z przyczyn oczywistych nie byłby to najlepszy pomysł) - natychmiast przekażemy to do COK w celu wysyłki zaległych pieniędzy. Naszym standardem w żadnym wypadku nie jest zwlekanie ze zwrotem, dlatego jest to dla nas sprawa bardzo pilna. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.
@Pete1: Mógłbym Cię prosić o informację, jako kto jesteś na Facebooku? Sprawdzę to, jednak po nicku z Wykopu nie znajduje takiej osoby na liście wiadomości :(
Chce cos zamówić z cdp.pl oraz muve.pl, czy te firmy pracuja jutro i w okresie między świętami i nowym rokiem? Zależy mi by dotarło do sylwestra, chyba powinni dac radę? Nie moge znaleźć takiej informacji na ich stronach ani facebookach. Mają tu swoich przedstawicieli?
@Volter: Pracujemy między świętami a Sylwestrem - jeżeli dziś tak do 12:00 złożysz zamówienie na towar dostępny 24h, kurierem, jest spora szansa, że dziś wyjdzie, a jutro dotrze do Ciebie. Nie możemy tego jednak zagwarantować (może wyjść jutro).
@arekrafu: Chciałbym się upewnić, czy wszystko, co miało do Ciebie dotrzeć, znalazło się już pomyślnie w Twoich rękach? Jak zauważyłeś, mieliśmy pewne opóźnienia w wysyłkach, a chcielibyśmy mieć pewność, że nikt z naszych Klientów nie pozostał bez odpowiedzi i zamówionego towaru.
@Muve_pl przemówiło do niektórych użytkowników na swoim profilu na FB. Z tego co widzę, to wszystkim anulują zamówienia z Grudnia i będą zwracać pieniądze. Najśmieszniejsze jest to, że odpiszą tylko, jeżeli napiszesz do nich na ściance społecznościowej (ktoś widzi, trzeba odpisać), innych mają gdzieś. Ciekawe czy i kiedy faktycznie zaczną zwracać te pieniądze. #muve #muvepl #gry #sklepyinternetowe
@Alucard_: W związku z opóźnieniami wysyłek, jak się pewnie domyślasz mamy również bardzo dużo zgłoszeń mailowych, co znacząco wydłuża czas oczekiwania. Na FB odpowiadamy szybciej, bo obsługuje to inna osoba, a zgłoszeń tym kanałem jest znacznie mniej. W żadnym razie nikogo nie ignorujemy - bardzo przepraszamy za to, że tak długo kazaliśmy Ci czekać na naszą reakcję :(
gratulacje dla #muve tak wspaniale pracującej firmy dawno nie widziałem.
Zamówienie 12.12.2018 do dnia dzisiejszego nie zrealizowane, próba kontaktu z infolinią czekaj człowieku tyle ile dasz rade i zapomnij, że się dodzwonisz. Napisz oficjalnie, że rezygnujesz z realizacji zamówienia to 9 godzin później wystawią Ci numer listu przewozowego. (╯°□°)╯︵┻━┻
@gajdzin: Podaj proszę numer zamówienia, sprawdzimy, co się zadziało. Potwierdź też proszę, że chcesz z zamówienia zrezygnować - przeprocesujemy to niezależnie od wiadomości mailowej.
Nie ma to jak sprawnie działająca infolinia serwisu #muve człowiek czeka już 2h i przeskoczył z miejsca 12 na 7 pozycje. Przesunięcie spowodowane chyba tylko rozładowaniami telefonów, bądź irytacją dzwoniących. (╯°□°)╯︵┻━┻
Od 12.12 zamówienie nie zostało jeszcze wysłane mimo, że na stronie widnieje informacja, ze zostało wysłane.
Co ma człowiek zrobić aby anulować u was zamówienie, bo na stronie oczywiście brak możliwości.
@gajdzin: Niestety ze względu na bardzo gorący okres przedświąteczny odbieramy dziennie bardzo dużo zgłoszeń, co powoduje również wydłużenie czasu oczekiwania na połączenie. Napisz do nas proszę na pomoc@muve.pl lub wiadomość prywatną w serwisie Facebook (ze wskazaniem na ten drugi sposób kontaktu) - odpowiemy tak szybko, jak będzie to tylko możliwe.
@gajdzin: dzięki za informację. Niestety okres przedświąteczny dał nam się mocno we znaki. Gdyby były jakiekolwiek dodatkowe problemy, daj nam proszę znać, np. tutaj w wiadomości prywatnej.
@Muve_pl ile osób pracuje na dziale pomocy/supportu? Wysłałem dzisiaj 2 maile jeden o 9 drugi o 14, 0 odpowiedzi. Ja wiem, że okres przedświąteczny, że telefon wam nie działa, no ale proszę, 0 odzewu przez cały dzień? #muve #gownowpis #muvepl #niewiemjaktootagowac #pytanie #problem #swieta
Niestety z racji bardzo dużej liczby zamówień i zapytań do COK w okresie przedświątecznym, czas odpowiedzi na wiadomości uległ znaczącemu wydłużeniu. Obecnie najszybciej można się z nami skontaktować przez prywatną wiadomość na Facebooku. Staramy się jednak jak najszybciej udrożnić również kanał mailowy.
@laik123: Oczywiście nie same święta nas zaskoczyły, a zainteresowanie ofertą, które, żeby Was nie skłamać, kilkakrotnie przekroczyło nasze oczekiwania. W konsekwencji powstały pewne opóźnienia w wysyłce paczek, które w ostatnich dniach systematycznie minimalizujemy. Udało nam się również przywrócić działanie infolinii telefonicznej, więc jeżeli Wasza paczka jeszcze nie została wysłana, zadzwońcie proszę, a na bieżąco zajmiemy się sprawą.
@Perlo: Pamiętamy tę sytuację. W przypadku oznaczenia, na jaką platformę jest kod, zmuszeni jesteśmy opierać się o informacje podawane przez dostawcę klucza. W tym wypadku wiadomość, że nie będzie to Steam, a Uplay, otrzymaliśmy bardzo późno, a następnie od razu zmieniliśmy informację o tym na karcie produktu. Z naszej strony nie było to w żadnym razie celowe działanie.
Korzysta ktoś z muve przy zakupie gier? Mieliście jakies problemy z otrzymaniem ichniejszego złota za zakupy? Zrobiłem już kilka zamówień, a nadal na moim koncie stan złota wynosi zero. Nie, żeby mi to jakoś zbytnio robiło różnicę, ale jestem ciekawy wtf ;)
@epi: Sytuacja wygląda tak, że złota nie otrzymujesz, jeżeli bierzesz coś na fakturę (np. na działalność gospodarczą). W pozostałych przypadkach złoto otrzymasz, przy czym czas jego otrzymania zależy od formy płatności (przy płatności za pobraniem trwa to trochę dłużej).
Jeżeli jednak od dłuższego czasu złoto nie zostało Ci przyznane, napisz proszę na pomoc@muve.pl - dodamy je "z palca" i przeanalizujemy, co się tam zadziało.
Widzę, że pożar ugaszony, wszystko na dobrej drodze :) Niemniej, gdyby przypadkiem ktoś z Was nie otrzymał dziś wiadomości, nie czekajcie i piszcie (a nawet lepiej - dzwońcie) natychmiast na nasz COK - będziemy interweniować.
@Adel87: Dzięki za ciepłe słowa. Niestety czasem się takie sytuacje zdarzają, nie zawsze z naszej winy :( Najważniejsze jednak, że jesteście zadowoleni z rozwiązania :)
@Pumaone: Milo słyszeć, że wszystko skończyło się pozytywnie. Przekażę chłopakom z COK.
Dodam tylko, że u nas też jest darmowa wysyłka, a 5% kwoty wraca w formie złota w Kompanii, za które możecie zdobyć zniżki na gry czy gadżety gamingowe (przykładowo, niektóre koszulki znajdziecie u nas już za odpowiednik 5 zł = 500 złota). Za samo A Way Out otrzymacie z kolei 524 punkty złota.
Znowu coś się chrzani z logowaniem u was na stronie. Nie moge się zalogować ani w domu (tutaj to nawet wywalao, że robiłem atak ddos) ani w pracy. Nie ważne jakiej przeglądarki używam. Jeszcze w tamtym tygodniu mogłem się zalogować w pracy.
ps. Hasło mogę zmienić, mail dochodzi, ale i tak nie moge się zalogować. ps2. Ręcznie usunąlem mail'a, bo nie chciałem zamazywać w paincie #muve
#muve