Wpis z mikrobloga

@Muve_pl przemówiło do niektórych użytkowników na swoim profilu na FB. Z tego co widzę, to wszystkim anulują zamówienia z Grudnia i będą zwracać pieniądze. Najśmieszniejsze jest to, że odpiszą tylko, jeżeli napiszesz do nich na ściance społecznościowej (ktoś widzi, trzeba odpisać), innych mają gdzieś. Ciekawe czy i kiedy faktycznie zaczną zwracać te pieniądze.
#muve #muvepl #gry #sklepyinternetowe
  • 6
  • Odpowiedz
między innymi:

"jak wiesz, mieliśmy spore opóźnienia w wysyłkach. Teraz z kolei trwa u nas inwentaryzacja i zamówienia na produkty fizyczne nie są realizowane. Dlatego też jesteśmy zmuszeni anulować zamówienie."

"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie zostanie przez nas anulowane, a pieniądze zwrócone na konto. [TD]"

"Niestety jestesmy zmuszeni anulować zamówienie. Pieniądze zostaną zwrócone na Pana konto. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuacje."

" Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Choć zdecydowana większość zamówień
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Alucard_: przynajmniej cię informują, błędy się zdarzają. Zamawiałem u nich w grudniu i towar przyszedł. Szkoda że tak późno, a kiedy zamawiałeś towar?
  • Odpowiedz
właśnie problem, że mnie nie informują - skopiowałem odpowiedzi do ludzi, którzy napisali do nich na ściance społecznościowej na facebook - u mnie na messenger, e-mail nikt nie odpowiada. Zamówienie składałem 14.12.
  • Odpowiedz
@Alucard_: W związku z opóźnieniami wysyłek, jak się pewnie domyślasz mamy również bardzo dużo zgłoszeń mailowych, co znacząco wydłuża czas oczekiwania. Na FB odpowiadamy szybciej, bo obsługuje to inna osoba, a zgłoszeń tym kanałem jest znacznie mniej. W żadnym razie nikogo nie ignorujemy - bardzo przepraszamy za to, że tak długo kazaliśmy Ci czekać na naszą reakcję :(
  • Odpowiedz