Wpis z mikrobloga

Mirasy, ktoś z Was miał ostatnio kontakt z BOK muve.pl? Infolinia nie działa, na messengerze facebookowym odczytali wiadomość 20 grudnia, ale odpowiedzi nie otrzymałem. Czekam na zwrot pieniędzy ponad ustawowe 14 dni i w zasadzie nie spieszy mi się jakoś szczególnie, rozumiem okres przedświąteczny, ale byłoby miło dowiedzieć się, że trzymają rękę na pulsie i $ prędzej czy później dostanę.

#muve
  • 8
  • Odpowiedz
@Pete1: Napisz proszę do nas ponownie na Messengerze, podając imię, nazwisko i numer zamówienia (tutaj, w komentarzu, z przyczyn oczywistych nie byłby to najlepszy pomysł) - natychmiast przekażemy to do COK w celu wysyłki zaległych pieniędzy. Naszym standardem w żadnym wypadku nie jest zwlekanie ze zwrotem, dlatego jest to dla nas sprawa bardzo pilna. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację.
  • Odpowiedz
@Pete1: nic tam nie działa. Sam złożyłem zamówienie 17.12, ktoś popierdzieli adres dostawy i przesyłka lewituje nie wiadomo gdzie. Fb nie odpowiada, mail nie odpowiada, infolinia nie odpowiada. Kupa ludzi na FB zgłasza problemy ale sklep ma to głęboko w pompce. Trzeba to nagłośnić, bo kpią sobie z ludzi.
  • Odpowiedz
@Pete1: Mógłbym Cię prosić o informację, jako kto jesteś na Facebooku? Sprawdzę to, jednak po nicku z Wykopu nie znajduje takiej osoby na liście wiadomości :(
  • Odpowiedz
  • 0
@Muve_pl: już chyba wszystko załatwione, rozmawialiśmy na Facebooku i według Waszych słów dzisiaj zwrot $ powinien do mnie dotrzeć. ;)
  • Odpowiedz