Mirasy, ktoś z Was miał ostatnio kontakt z BOK muve.pl? Infolinia nie działa, na messengerze facebookowym odczytali wiadomość 20 grudnia, ale odpowiedzi nie otrzymałem. Czekam na zwrot pieniędzy ponad ustawowe 14 dni i w zasadzie nie spieszy mi się jakoś szczególnie, rozumiem okres przedświąteczny, ale byłoby miło dowiedzieć się, że trzymają rękę na pulsie i $ prędzej czy później dostanę.
#muve
#muve
#muve #muvepl #gry #sklepyinternetowe
"jak wiesz, mieliśmy spore opóźnienia w wysyłkach. Teraz z kolei trwa u nas inwentaryzacja i zamówienia na produkty fizyczne nie są realizowane. Dlatego też jesteśmy zmuszeni anulować zamówienie."
"Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zamówienie zostanie przez nas anulowane, a pieniądze zwrócone na konto. [TD]"
"Niestety