Mam problem z peugotem 406 2.0 hdi 90km (siemens). W losowych momentach na listwie cr wzasta ciśnienie (błąd P1166) i tak samo w losowych momentach spada do wartości zadanej. Zawór upustowy wysokiego ciśnienia i wydatku wymienione, w momentach gdy ciśnienie jest w normie wszystko chodzi tak jak powinno. Przewody paliwowe drożne, masy wyczyszczone, kable i wtyczki sprawdzone, nigdzie w układzie nie było żadnych opiłków. Bez widocznego powodu na zawór wysokiego cisnienia nagle
Wartości są odczytane przez interfejs, gdy odłączony jest zawór ciśnienie spada (wypełnienie 0%) więc jak na mój chłopski rozum wyższy współczynnik wypełnienia oznacza niższe ciśnienie.
@MateuszWajcha: To żeby sprawdzić powinieneś podłaczyć swój sygnał PWM i sprawdzić jak wpływa na faktyczne ciśnienie na listwie.
Bo nie wiem jaka tam jest logika sterowania zaworem, po prostu na tym etapie nie wykluczałbym że działa to w ten sposób że wysoki sygnał jest tu reakcją
#mechanika #mechanikasamochodowa Jest ktoś moze w stanie określic jak nazywa sie zaznaczona część. Silnik 1.9d golf 3. Nigdzie nie moglem tego znalesc, a potrzebuje bo czasem sie zacina.
#pokazauto #pierwsze4kola Kupiony 2 dni po zdaniu prawka za 1200 :D Blacharka zdrowa (sam byłem zaskoczony), silnik miał wymieniony na 1.9d 3 lata temu, niby 68 kucy, ale zbiera się lepiej niż się spodziewałem xD Przebiegu w nim sie nie liczy, ale do miliona może dochodzić xD Z wyposażenia to ma radio i to chyba wszystko, za to mozna dwoma kluczami naprawić wszystko xD
Mam problem z Simsonem s51. W trakcie jazdy mi zgasł, dopchalem do domu i okazało sie, że nie ma iskry. Więc zaczeło sie sprawdzanie, cewka butelkowa ok, patynki wyczyszczone, kondensator ok, cewka NN wymieniona (niepotrzebnie jak widac), wszystkie kable powiązane z zaplonem sa nowe a iskry nie ma dalej. Próbowalem na 2 świecach napiecie z cewek pod magnetem jest. Teraz pytanie co robic? #simson #pomocy #mechanika
Bez widocznego powodu na zawór wysokiego cisnienia nagle
@MateuszWajcha: To żeby sprawdzić powinieneś podłaczyć swój sygnał PWM i sprawdzić jak wpływa na faktyczne ciśnienie na listwie.
Bo nie wiem jaka tam jest logika sterowania zaworem, po prostu na tym etapie nie wykluczałbym że działa to w ten sposób że wysoki sygnał jest tu reakcją