Każda czynna lokomotywa EU44 „Husarz” przejeżdża rocznie średnio 349,4 tys. km. Lokomotywy te obsługują najczęściej międzynarodowe ekspresy. Średni przebieg ponad 300 tys. km rocznie mają też elektrowozy EP09 wykorzystywane do prowadzenia pociągów pasażerskich z prędkością do 160 km/h. Duże średnie roczne przebiegi notują również dalekobieżne elektryczne zespoły trakcyjne ED160 „Flirt” (447,8 tys. km), ED250 „Pendolino” (415,0 tys. km) oraz ED161 „Dart” (348,0 tys. km). U przewoźników towarowych tylko niektóre czynne lokomotywy osiągają średnie roczne przebiegi powyżej 100 tys. km.
Więcej w znalezisku, zapraszam: https://www.wykop.pl/link/5874293/utk-podsumowuje-stan-taboru-kolejowego-w-polsce/
„Tabor
Dzisiaj w saudyjskim mieście Al Ula odbywa się szczyt Rady Współpracy Zatoki Perskiej. Zaproszenie na szczyt otrzymał także emir Kararu, Tamim bin Hamad al Sani.
W ostatnich tygodniach, dzięki mediacjom Kuwejtu i Ameryki, Saudyjczycy i Katarczycy odbyli serię spotkań, które miały zakończyć spór jaki istnieje między tymi państwami od 2017 r. Wczoraj, dzień przed spotkaniem, Kuwejt poinformował natomiast, że granice saudyjsko-katarska została ponownie otwarta.
Dzisiaj,
źródło: comment_1609870416IZcqSd4jUG2UqY15RHYxiL.jpg
Pobierz@JanLaguna: to efektor, nie homeostat.