Dodałem sojuszników, którzy będą chodzić za główną postacią i wspierać gracza. W sumie tego nie planowałem ale jakoś konwencja fantasy, gdzie chodzimy samotnym mega koksem nie pasowała mi do gry, którą chcę zrobić. #gamedev
@danter: Jest to kamera z perspektywą, tylko z bardzo niskim FOV (chyba 6 stopni), żeby sprawiała złudzenie ortograficznej ale zachowała trochę paralaksy, ustawiona w odległości ok. 1500 jednostek żeby zrekompensować wąski kąt widzenia. Na filmie nie ma żadnych na tyle wysokich obiektów, żeby to było zauważalne więc w tym wypadku równie dobrze mogłaby to być też zwykła kamera ortograficzna i efekty byłby taki sam.
@danter: Ten projekt zaczął się od tego, że próbowałem stworzyć wrażenie grafiki Diablo 2 w 3D więc fajnie, że to widać nawet przy tak szczątkowej oprawie graficznej. Tak, mobki i postaci to zwykle 3D, z tą różnicą, że naśladuje ograniczenia starej grafiki 2D, i dlatego wyglądają jak spritey.
Zrobiłem wstępny system dialogowy. Na razie, wszelkie rozgałęzienia w drzewku dialogowym zależą tylko od wybranej przez gracza opcji ale planuję dodać też rozgałęzienia na podstawie wartości zmiennych (ilość życia itp.) kiedy wykombinuję jak to zrobić.
Kiedy jest epidemia jak ebola albo korona wirus, to czy pacjenci w szpitalach mogą mieć swoje telefony, wolny dostęp do internetu, komunikacji itd? Np. czy taki chory mógłby sobie streamować ze szpitala albo chociaż zrobić vloga? Czy ogranicza im się takie rzeczy? #wirus #epidemia #ebola #koronawirus #kiciochpyta
@Lugol: to chyba zależy od regulaminu na oddziale. Na niektórych nie można mieć telefonu z aparatem by ktoś nie nagrywał współpacjentów wbrew ich woli.
Ma ktoś doświadczenie jaką skalę najlepiej stosować w grach 3D z dość wysokim widokiem z góry (np. jak Warcraft 3, Diablo 3)? Przyjmijmy że postać ma 2m wzrostu, jak to przeliczyć na jednostki Unity? 2m = 2u czy 2m = 0.2u? #unity3d #unity
W sumie tego nie planowałem ale jakoś konwencja fantasy, gdzie chodzimy samotnym mega koksem nie pasowała mi do gry, którą chcę zrobić.
#gamedev
Na filmie nie ma żadnych na tyle wysokich obiektów, żeby to było zauważalne więc w tym wypadku równie dobrze mogłaby to być też zwykła kamera ortograficzna i efekty byłby taki sam.
Tak, mobki i postaci to zwykle 3D, z tą różnicą, że naśladuje ograniczenia starej grafiki 2D, i dlatego wyglądają jak spritey.