@fraciu: To jest taka gra, która nie może się nie spodobać. Sama przyjemność z grania.
Co mnie zdziwiło to jak słabo się sprzedaje. Prawie rok od premiery a nie ma nawet 2,5 mln sprzedanych kopii, a mówimy o grze ktora dostała tytuł najlepszej gry 2024.
Nie oglądam telewizji i nie śledzę newsów, bo w dzisiejszych czasach dostaniesz różne informację w zależności, z której bańki wypłyną
Moje pytanie brzmi, jak to jest z tą granicą polsko-niemiecką? Czy faktycznie Niemcy odsyłają nam imigrantów czy jednak to wszystko jest rozdmuchane przez prawicę?
@CzarnyOwiec: @Jariii No właśnie też tak przez cały czas sądziłem, że nie ma tu żadnej afery z celowym wypychaniem imigrantów przez granice jak to miało miejsce na granicy białoruskiej tylko zwyczajne w świecie pilnowanie swojego interesu, i sprawdzanie czy osoby, które chcą przekroczyć granicę polsko-niemiecką robią to w sposób legalny.
Domyślam się też, że dla większości Polska jest tylko przystankiem przed Niemcami czy innymi bogatymi krajami, gdzie łatwiej o
nie chce za bardzo marudzic ale diablo bez DLC to troche demko
@aleroc: Myślę, że takie jest główne założenie Blizzarda, gdy decyduje się na wrzucenie Diablo do plusa. Jeżeli komuś siądzie podstawka to istnieje spora szansa, że taka osoba zacznie dokupywać dodatki czy co gorsza korzystać z mikropłatności.
Dawnwalker jest reklamowany przez twórców jako gra AAA, ale po obejrzeniu gameplayu chyba nikt nie ma wątpliwości, że mamy do czynienia z grą o średnim budżecie.
I trochę się obawiam, że duże ambicje twórców mogą okazać się dla nich zgubne. Zamiast mieć jasną wizję i skupić się na konktrentnych mechanikach przy swoim ograniczonych zasobach jak w przypadku Clair Obscure to dostaniemy niepotrzebnie rozdmuchanego i niedogotowanego średniaka, który swoją wielkością ich przytłoczy. #
@kidi1 Jak gra jest dobrze zrobiona i przemyślana to budżet nie ma żadnego znaczenia.
Ale żeby gra sprawiała przyjemność musi być po prostu dobra. A gdy do tworzenia gry zabiera się małe studio z ograniczonymi zasobami, którzy chcą od razu konkurować z największymi to istnieje duże prawdopodobieństwo, że cały projekt ich przerośnie i dostaniemy co najwyżej grę średnią bez odpowiednich szlifów.
No i co to ma być? Ja chciałem tą karyńską morde z trailera bo tak wyglądają prawdziwe kobiety, a nie buźke jak z jakichś anime hentajów. Oni robią gry do grania, czy walenia konia przez mizoginów? śmiechu warte #gry #wiedzmin
@tomeczek Oprócz wspomnianej soczewki weź pod uwagę, że cinematic robiło węgierskie studio i zwyczajnie w świecie mogli zrobić swoją interpretację wysłanego przez Redów modelu.
Gdy wiedźmin 3 powstawał Geralt również miał różne mordy w zależności kto przygotowywał cinematic (inna morda jest gdy robił to Platige Image, a inna gdy robili to Węgrzy)
Wiem, że wiele osób bagatelizuje to tech demo jakie pokazali. Jednak chciałbym zwrócić uwagę na pewną kwestie. Tak to jest demo zrobione pod prezentacje, tej wioski, i tego kupca, pewnie nie ma w grze, to nie fragment gry. Jednak mimo wszystko jest to demo już na silniku gry i to co jest dużo bardzo
@Variv: Wiesz, samo odpalenie dema na PS5 nie jest imponujące. Pamiętaj, że to tylko malutki wycinek gry przygotowany specjalnie pod prezentacje.
Problem pojawia się, gdy składasz całą grę do kupy i te wszystkie systemu muszą działać poprawnie. Wtedy okazuje się, że 60 fps jest niemożliwe, pojawiają się bugi czy wywala całą grę. Patrz przypadek Cyberpunka, gdzie na słabych konsolach gra całkowicie się waliła, podczas, gdy na mocnym pececie była dużo
źródło: 1000009493
Pobierz